Używane Es-Ge Półprzyczepy na sprzedaż (21)
Sortuj wyniki
- Najniższa cena Najwyższa cena
- Najnowsze ogłoszenia Najstarsze ogłoszenia
- Najkrótsza odległość Najdalsza odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji Najstarszy rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja Najstarsza aktualizacja
- Producenci od A do Z Producent od Z do A
- Trafność
- Najniższa cena
- Cena
- Najwyższa cena
- Cena
- Najnowsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najstarsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najkrótsza odległość
- Odległość
- Najdalsza odległość
- Odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji
- Rok produkcji
- Najstarszy rok produkcji
- Rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Najstarsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Producenci od A do Z
- Producent
- Producent od Z do A
- Producent
- Nazwa od A do Z
- Oznaczenie
- Nazwa od Z do A
- Oznaczenie
- Model od A do Z
- Model
- Model od Z do A
- Model
- Najniższa referencja
- Opinia
- Najwyższa referencja
- Opinia
- Najkrótszy czas pracy
- Okres ważności
- Najdłuższy czas pracy
- Okres ważności
- Trafność
- Trafność
ES-GE
Ogłoszenia

870 km
Zwiastun platformy
ES-GESchräglader/Hatz-Motor/gelenkt/3 x Achsen PBW
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 02/2008, zawieszenie: powietrze, Rok produkcji: 2008, Wyposażenie: ABS, = Dodatkowe opcje i wyposażenie =
- EBS
- Zawieszenie pneumatyczne
= Dalsze informacje =
Zawieszenie: pneumatyczne
Tylna oś 1: skrętna
Masa własna: 9.750 kg
Ładowność: 35.250 kg
DMC: 45.000 kg
Stan techniczny: dobry
Stan wizualny: dobry
Aby uzyskać więcej informacji, proszę kontaktować się z Emad Al Shogran.
Numer pojazdu: Naczepa: 05
ES-GE / naczepa skośna / 3 osie PBW / silnik Hatz / oś skrętna
Nr VIN: W09BLN3457EE32434
Crsdpfx Ajxhcwxoaysh
Pojazd z Niemiec
PBW
Oś skrętna
Naczepa skośna
Silnik Hatz
Masa własna: 9.750 kg
Masa całkowita: 45.000 kg
= Informacje o firmie =
Al Shogran GmbH
An der Glashütte 15
41516 Grevenbroich
Tel.:
Komórka: Pani Sabine Faust
E-mail:
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE4-Achs-Ballastauflieger
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 66 500 kg, maksymalna waga ładunku: 56 590 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Więcej pojazdów pod adresem
Wypis z wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie
Konstrukcja ramy podwozia z podłużnic spawanych i wsuwanych poprzeczek
* Belka zabezpieczająca pod najazdem szerokości ok. 700 mm
* Płyta ślizgowa o grubości minimum ok. 8 mm, zamontowana między podłużnicami
* Odstęp między poprzeczkami maksymalnie 400 mm (dla podłogi układanej wzdłużnie)
* Sworzeń królewski 3,5 cala według normy SAE, wymienny
* Rama zewnętrzna jako UNP 200, otwarta na zewnątrz
Podpory
* 24 t, teleskopowe podpory JOST - MODUL CH (Heavy Duty), podstawa typu S
Codpfjxfx Rvex Aayorh
Osie
* 4 x 10 t, osie SAF z dużymi hamulcami bębnowymi
* Ogumienie pojedyncze 22,5 cala
* Rozstaw osi ok. 1.700/1.810/1.810 mm
* Zespół zawieszenia pneumatycznego, każda po 10 t nośności
* Mechanizm podnoszenia i opuszczania z zaworem obrotowym Knorr/Wabco
* Uchwyt do mechanizmu podnoszenia i opuszczania, wersja przykręcana
Hamulce
* Smartboard/TIM/Infocenter na uchwycie podnoszenia i opuszczania, dodatkowo do zaworu podnoszenia i opuszczania, bez baterii (obsługa jedynie przez pojazd ciągnący)
* Uchwyt dla świateł i hamulca z przodu przy belce zabezpieczającej, całkowita wysokość ok. 700 mm
* System kontroli ciśnienia w oponach, wersja podstawowa, podłączony do systemu CAN-Bus EBS
* Z podwójnym zaworem zwalniającym dla hamulca i sprężyny siłowej
* Przyłącze testowe ciśnienia cylindra hamulcowego z przodu z prawej strony
* Po jednym głowicy sprzęgającej czerwonej i żółtej
* Mechanizm podnoszenia i opuszczania zamontowany z tyłu po lewej stronie względem kierunku jazdy
* System hamulcowy EBS marki Wabco
* Diagnostyka EBS przez CAN-Bus (wtyczka EBS), brak wyprowadzonego kabla diagnostycznego na zewnątrz
Ogumienie
* 8x 445/65 R 22.5, marka według naszego wyboru
* Centrowanie na piaście
Smarowanie
Listwy kalamitkowe na obrotnicach i z przodu przy układzie kierowniczym
* Brak centralnego smarowania
Nadbudowa
* Bez certyfikatu na zabudowę według DIN EN 12642 XL
* Dwa reflektory robocze LED na górze przedniej ściany (świecące do tyłu), przełącznik przy uchwycie podnoszenia i opuszczania
* Przednia ściana platformy wzmocniona
* Oznakowanie konturowe boczne żółte, tylne żółte
* Przednia ściana ok. 800 mm wysokości, z blaszanym wykończeniem, wersja przykręcana
Instalacja oświetleniowa
* 2 reflektory robocze LED, zamontowane w panelu lamp, z przełączaniem przez bieg wsteczny
* 2 reflektory robocze LED, przełączane przez bieg wsteczny, po jednej na każdej stronie przy podporach
* 2 światła cofania LED, po jednym na każdą stronę przed pierwszą osią
* Instalacja oświetleniowa/okablowanie, marka według naszego wyboru
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Pojazd ciągnący musi zapewnić wystarczającą moc dla wybranego oświetlenia (szczególnie światło cofania)
* Przednie światła pozycyjne, dolne, białe, po jednym na prawą i lewą stronę (LED)
* Instalacja oświetleniowa 24V z dużą lampą wielofunkcyjną
* Boczne światła obrysowe LED, migające
* Przód: 1x złącze 15-pin i 2x złącza 7-pinowe przez skrzynkę wielofunkcyjną
* Gniazdo EBS
* Jeden komplet świateł do prowadzenia toru jazdy (LED)
Podłoga
* Podłoga z twardego drewna, ok. 28 mm, naprzemiennie z ocynkowanymi profilami stalowymi omega
Wyposażenie dodatkowe
* Naklejka "Pojazd wykazuje zasięg wychylenia" na tyle pojazdu
* Tablica oznaczeniowa (ECE) z tyłu według naszego wyboru
* Dolna osłona z aluminium
* Tylna drabinka po prawej stronie, składana i wysuwana (bez podestu)
* 2 kliny pod koła z uchwytem na przedniej ścianie
* 2 gumowe odbo
Ogłoszenia

562 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE4 Achs hyfr. zwangsgelenkte Plattform, 38.580 mm
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 62 500 kg, maksymalna waga ładunku: 45 660 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 03/2000, następna inspekcja (TÜV): 02/2026, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Zgodnie z naszymi „Ogólnymi i szczegółowymi warunkami handlowymi”, bez jakiejkolwiek gwarancji i rękojmi, możemy dziś zaoferować Państwu, bez zobowiązań do momentu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pomyłek, błędów pisarskich oraz wcześniejszej sprzedaży, następujący pojazd:
Crodpfexara Hox Aayoh
ESGE 4-osiowa platforma, rozsuwana do 35.850 mm
Typ: 4.VOD-25-404H.13
(Pojazd 403)
Data pierwszej rejestracji: 16.03.2000
Dopuszczalna masa całkowita: 62.500 mm
Masa własna: 16.840 mm
Ładowność: 45.660 mm
Długość całkowita: 16.150 mm, rozsuwana dwukrotnie do 35.850 mm
Szerokość całkowita: 2.550 mm
SP 08/, TÜV x 12 t, 2-stopniowe podpory przekładniowe
Rozsuwane i oświetlane płyty poszerzające z przodu i z tyłu + haki na lampę ostrzegawczą z przodu
Haki na lampę ostrzegawczą z tyłu
2 x 12 t, 2-stopniowe podpory przekładniowe
1. oś podnoszona
Osie SAF
Ogumienie: 275/70R22,5 FS 1.) ok. 40/80%, 1. BFS ok. 50/60%, 2.+3. ok. 80/80%, 4.) FS ok. 80/50%, BFS ok. 80/80%
Wszystkie 4 osie hydraulicznie prowadzone wymuszenie
Koło zapasowe ok. 60%
Skrzynka narzędziowa pośrodku po stronie kierowcy
Zawieszenie pneumatyczne z możliwością podnoszenia i opuszczania
Wysokość załadunku ok. 1.650 mm
14 słupków wsuwanych, 2 pary gniazd wrzecionowych z ciężkimi słupkami
14 par gniazd na słupki w ramie zewnętrznej
1 x gniazda na słupki poprzecznie przed tyłem, 1 x poprzecznie przed gniazdami wrzecionowymi, 1 x z przodu
Schowek na szyi z przodu
Cena: 27 500,00 € (netto)
Wszystkie dane bez jakiejkolwiek gwarancji i rękojmi. Obowiązują nasze „Ogólne i szczegółowe warunki handlowe”. Miejscem właściwości sądu dla obu stron przy wartości sporu do 5 000,00 € jest Sąd Rejonowy w Ludwigslust, powyżej tej kwoty Sąd Okręgowy w Schwerin. Zastrzega się możliwość pomyłek, błędów pisarskich oraz wcześniejszej sprzedaży.


Sprzedaż do ponad 4 milionów zainteresowanych miesięcznie
Ogłoszenia

712 km
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, masa całkowita: 38 000 kg, masa własna: 9 000 kg, maksymalna waga ładunku: 29 000 kg, pierwsza rejestracja: 08/2020, kolor: czerwony, Rok produkcji: 2020, ES-GE 2-osiowe naczepy niskopodłogowe, bez możliwości teleskopowania, układ sterowania Tridec
Masa całkowita: 38.000 kg
Obciążenie osi (2 x 10.000 kg): 20.000 kg
Obciążenie siodła: 18.000 kg
Masa własna +/- tolerancja producenta: ok. 9.000 kg
Ładowność: ok. 29.000 kg
Całkowita długość: ok. 13.650 mm
Całkowita szerokość: ok. 2.540 mm
Długość powierzchni ładunkowej: ok. 13.200 mm
Szerokość powierzchni ładunkowej: ok. 2.540 mm
Przedni zwis: ok. 1.200 mm
Promień czoła: ok. 1.750 mm
Promień wychylenia siodła: ok. 2.100 mm
Wysokość siodła: ok. 1.150 mm
Wymiar B: ok. 12.000 mm
Długość wysokiego pokładu: ok. 3.700 mm
Wysokość załadunkowa wysokiego pokładu: ok. 1.480 mm
Długość niskiego pokładu: ok. 6.500 mm
Wysokość załadunkowa niskiego pokładu: ok. 250 mm
Prześwit pod niskim pokładem: ok. 100 mm
Wysokość załadunkowa nad agregatem osiowym: ok. 3.000 mm
Parametry siodła:
Wymiar A: ok. 4.500 mm
Wysokość siodła: ok. 1.150 mm
Promień wychylenia: ok. 2.100 mm
Podwozie:
- Rama wykonana z wysokiej jakości stali drobnoziarnistej
- Niski pokład w konstrukcji sztywnej
- Zespół osiowy nie demontowalny
- Bez zagłębienia pod ramię koparki
Kingpin
- Kingpin 2”
Podpory
- Bez podpór przednich
Osie
- 2 x 10.000 kg, 17,5”, technicznie po 12.000 kg – producent Gigant
- Zamknięte hamulce bębnowe, okładziny bezazbestowe
- Automatyczne regulator siły hamowania, centralne ustawienie
- Rozstaw osi ok. 1.360 mm
Zawieszenie
- Pneumatyczne z funkcją podnoszenia/opuszczania
- Druga wysokość jazdy dla zawieszenia pneumatycznego (+ ok. 30 mm)
Układ kierowniczy
- Hydrauliczne skrętne osie
- Wszystkie osie skrętne, system Tridec
Ogumienie
- 9 kół 245/70 R 17,5, indeks nośności 146/146 F – producent Continental
- Felgi stalowe
Hamulce
Csdpeu U Np Tofx Aayerh
- Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z dyrektywą WE, producent Knorr
- Automatyczna regulacja siły hamowania zależna od obciążenia
- Sterowanie przez standardowe złącza powietrzne czerwone/żółte wg ISO 1726
- Hamulec elektroniczny (EBS), 7-pinowe gniazdo wg ISO 7638 z przodu, zgodnie z dyrektywami UE, z ABS 4S/2M
- System RSS (Roll Stability Support)
- Hamulec postojowy z cylindrem sprężynowym
- 4 kliny pod koła z uchwytami
- Bez przewodów łączących (Wendeflex) do ciągnika
- Aluminium zbiornik powietrza
- Zainstalowany moduł informacyjny naczepy TIMG2 do odczytu aktualnych obciążeń osi
Osłona przeciwzderzeniowa
- Zintegrowana w tylnej płycie zamykającej
Belki boczne
- Belki boczne z profilu UNP o wysokości ok. 200 mm
Zabezpieczenie ładunku
- Po każdej stronie 13 punktów mocowania (składane na zewnątrz) o sile uciągu 13.400 kg, zamontowane w zewnętrznej ramie
- 1 para pierścieni mocujących o sile ok. 13.400 kg z tyłu na szyi łabędziej, ok. 400 mm nad ziemią
- 1 para pierścieni mocujących o sile ok. 13.400 kg z tyłu w niskim pokładzie na pionowej szyi
- Po każdej stronie 7 kieszeni na słupki wewnątrz ramy zewnętrznej, na słupki około 80x50x4 mm, równomiernie rozłożone na całej długości powierzchni ładunkowej
- Po każdej stronie 6 kieszeni na słupki spawane na zewnątrz do belki podłużnej
Podłoga
- Około 28 mm twarde drewno, wzmocnione profilami Omega, układane między belkami podłużnymi
- Blacha ryflowana (ok. 8/10 mm) nad zespołem osiowym
Ściana czołowa
- Wykonana jako skrzynia schowkowa z pokrywą, ok. Głęb. 400 x Wys. 450 mm, na całą szerokość powierzchni ładunkowej, narożniki ścięte
Burty
- 3 sztuki demontowalnych, anodowanych burt na szyi łabędziej, ok. 2.440 x 400 mm
- Demontowalne słupki tylne, ocynkowane
Ocynkowan
Ogłoszenia

921 km
Zwiastun platformy
ES-GE5 BAL-74-NA BALLAST TRAILER, 3E, 4E en 5E ASSEN...
Zadzwoń
Stan: bardzo dobry (używany), konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 12 550 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 550 mm, pierwsza rejestracja: 06/2006, zawieszenie: powietrze, kolor: żółty, rozmiar opony: 425/65/22,5, Rok produkcji: 2006, Wyposażenie: ABS, = Dodatkowe opcje i wyposażenie =
- Oś podnoszona
- Zawieszenie pneumatyczne
= Dalsze informacje =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 425/65/22,5
Marka osi: SAF
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: oś podnoszona; Maks. obciążenie osi: 10 000 kg
Oś tylna 2: Maks. obciążenie osi: 10 000 kg
Oś tylna 3: Maks. obciążenie osi: 10 000 kg; skrętna
Oś tylna 4: Maks. obciążenie osi: 10 000 kg; skrętna
Oś tylna 5: Maks. obciążenie osi: 10 000 kg; skrętna
Wymiary
Wymiary (dł. x szer.): 1290 x 255 cm
Wagi
Masa własna: 11 600 kg
Ładowność: 62 400 kg
DMC: 74 000 kg
Funkcjonalność
Wysokość powierzchni ładunkowej: 160 cm
Stan
Crsdpfjw Elwxox Aaysh
Stan techniczny: bardzo dobry
Stan wizualny: bardzo dobry
ES-GE 5 BAL-74-NA NACZEPA BALASTOWA
Oś SAF
1. oś podnoszona
3., 4. i 5. oś skrętna
System kierowniczy Tridec
WABCO Smart Board
Maksymalna ładowność 62 400 kg
Długość powierzchni ładunkowej 1255 cm
Wysokość powierzchni ładunkowej 160 cm
Kotwy do podłogi
Możliwość stosowania rongsów
Śledź nas na Instagramie: GeurtsTrucks
Mówimy po niemiecku
We speak English
Hablamos Español
Ogłoszenia

732 km
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GESPZ-L4 gelenkt 3 Achsen Liftachse
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 64 000 kg, maksymalna waga ładunku: 55 020 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 08/2000, Z przymusowym układem kierowniczym (wózek obrotowy)
- Wykonanie „platforma” – przeciwwaga do żurawia
Csdpfxjwuixlo Aaysrh
- Rogi prostokątne, zamknięta rama zewnętrzna
- Zintegrowany układ kierowniczy z przodu w ramie
- Łożyskowana talerzem siodłowym na łożysku wieńcowym, z wymiennym królem o średnicy 3,5" i regulowanym klinem kierowniczym
- Obciążenie siodła: 24 000 kg
- Przednie podpory siodła hydrauliczne ze zintegrowanym agregatem elektrycznym
Podwozie
- 4-osiowe podwozie z zawieszeniem pneumatycznym, zawiera zawór podnoszenia i opuszczania
- Osie marki SAF
- Opony 425/65 R 22,5
Układ hamulcowy
- Dwuobwodowy pneumatyczny system hamulcowy na wszystkie koła z cylindrami membranowymi
- Automatyczny układ hamulca zależnego od obciążenia (ALB)
- Automatyczne nastawiacze luzu (AGS)
- Hamulec postojowy z cylindrami sprężynowymi
- ABV (ABS)
- Możliwość podnoszenia 1 osi (w kierunku jazdy)
Dane techniczne
Powierzchnia ładunkowa (dł. x szer.) ok. 11 000 x 2 550 mm
Wymiar sprzęgu B: 10 400 mm
Wysokość załadunku z obciążeniem "w obrębie podwozia" ok. 1 550 mm
przy wysokości siodła obciążonego 1 300 mm
Układ kierowniczy
1. oś sztywna, podnoszona
3. i 4. oś sterowane przymusowo
Ogłoszenia

635 km
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE5.SOU-25-50.3N, Teleskopierbar
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 65 000 kg, masa własna: 13 220 kg, maksymalna waga ładunku: 51 780 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 19 210 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 550 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 mm, pierwsza rejestracja: 06/2011, zawieszenie: powietrze, kolor: biały, rozmiar opony: 235/75R17,5, przebieg: 1 001 km, typ przekładni: inny, kabin kierowcy: inny, Wyposażenie: ABS, Lokalizacja pojazdu: Bovenden, zawieszenie pneumatyczne, 5 osi, 1. i 2. oś podnoszona, oś skrętna z tyłu, ostatnia oś skrętna z napędem biernym, funkcja podnoszenia i opuszczania, 4. i 5. oś skrętna, ABS (system antyblokujący), naczepa rozsuwana teleskopowo, regulowane stopniowo wysuwanie, możliwość poszerzenia do 3 m, uchwyty do mocowania ładunku, podwójne ogumienie, lampa ostrzegawcza obrotowa.
5x oś Gigant 13 t! Naczepa teleskopowa od 8810 mm do 15110 mm od wygięcia, 1. i 2. oś podnoszona, 1. oś z napędem biernym do przodu, 2. i 3. oś sztywna, 4. i 5. oś skrętna z napędem biernym, wysokość załadunku 900 mm! Możliwość poszerzenia do 3000 mm!
Przebieg tylko ok. 150000 km. DANE DODATKOWE BEZ GWARANCJI, zastrzegamy sobie prawo do zmian, sprzedaży pośredniej i pomyłek!
Cedpfx Aaswa R Thjyerh
Ogłoszenia

841 km
Przyczepa z platformą roboczą
ES-GETandem-Anhänger Bordwände, CV, Rungen
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 13 500 kg, maksymalna waga ładunku: 9 840 kg, konfiguracja osi: 2 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 6 850 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 480 mm, Wyposażenie: ABS, Naszą pełną ofertę pojazdów dostępnych od ręki oraz z krótkim czasem realizacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełen zakres wyposażenia dostępny na zapytanie.
Podwozie
* Spawana konstrukcja stalowa z podłużnic i przechodzących poprzecznic w układzie Z
* Mały rozstaw poprzecznic dla wysokiej nośności podłogi
* Miejsce na rampy między podłużnicami za zespołem osi
* Pod podłogą załadunkową dwie kieszenie wsuwane na każdą rampę najazdową z tylną płytą zamykającą w ramie głównej
Podpora przednia
* Korba podporowa z obsługą jednostronną
Urządzenie sprzęgające
* Regulowany na wysokość dyszel sztywny ze śrubowanym zaczepem ok. 40 mm według DIN
* Regulacja wysokości ok. +/- 150 mm
Podpora tylna
* Dwie regulowane podpory spadowe
Podwozie
* 2 x 7 t powietrzny zespół osiowy, marka SAF
* Hamulec bębnowy ok. 300 x 150 mm
* Przyłącze koła 10-otworowe do pojedynczego ogumienia
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 180 mm, podnoszenie ok. 150 mm, opuszczanie ok. 30 mm
* Sterowanie dźwignią ręczną z funkcją blokady
Ogumienie
* 4x, 285/70 R 19,5 – marka do wyboru
* Na stalowych felgach 8,25 x 19,5 marki do wyboru
Ochrona przed rozpryskami
* Z PVC przed i za osiami
* Zgodnie z wytycznymi UE z błotnikiem tylnym
Zabezpieczenie ładunku
* W ramie zewnętrznej co ok. 200 mm gniazdo do pasów mocujących, siła naciągu ok. 2,5 t
* 6 par składających się pierścieni mocujących, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 000 daN
* Kieszenie na słupki montowane 80/50
* 3 pary kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, równomiernie rozmieszczone
* 4 rzędów kieszeni na słupki poprzecznie na powierzchni ładunkowej, równomiernie rozmieszczonych
Układ hamulcowy
* Pneumatyczny układ hamulcowy wg norm unijnych z EBS oraz jednym złączem czerwonym/żółtym na płycie łączeniowej przy dyszlu
* Do połączenia z pojazdem ciągnącym jeden podwójny spiralny przewód z jednym złączem czerwonym/żółtym i jedną szybkozłączką Duomatic
* Hamulec postojowy ze sprężyną działający na jedną oś
Podłoga
* Ok. 28 mm deska twarda w ramie zewnętrznej
* W obrębie nadkola pokryta blachą
* Nośność podłogi do około 5 ton dla wózka widłowego
Zamki kontenerowe:
* Zamki kontenerowe na 1 x 20 ft zgodnie z ISO 1496, EN 284 lub EN 452 1
* Dodatkowe zamki kontenerowe na 1 x 10 ft z przodu wg ISO 1496, EN 284, lub EN 452
Oświetlenie
* Zespół oświetlenia zgodny z wymaganiami UE, 24V
* Tylne światła wielokomorowe, światła tablicy rejestracyjnej, światła obrysowe boczne oraz światła pozycyjne tylne
* Płyta przyłączeniowa przy dyszlu włącznie z przewodem łączącym z wtyczką 15-pinową i 2 x 7-pinówną
Wyposażenie dodatkowe
* 1 lampa ostrzegawcza na końcu z rejestracją na światło stałe
* Dodatkowe 2 reflektory LED cofania na końcu auta, włączane biegiem wstecznym
* Boczne i tylne spawane odboje na wózki widłowe
* 1 skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej z lewej i prawej strony za osiami
* 6 burt 25 cm (3 na stronę) oraz przednia i tylna ściana z anodowanych aluminiowych profili komorowych, ok. 600 mm wysokości
* Burty uchylne i wyjmowane, zdejmowane słupki Kinnegrip (szerokość wewnętrzna ok. 2 480 mm)
* Magazyn na burty i słupki z przodu za przednią ścianą
* 1 dodatkowa płyta mocująca z gniazdami postojowymi na powietrze/elektrykę/EBS
Lakierowanie
* Rama podwozia cynkowana ogniowo
* Burty RAL 9010 czysta biel
* Piasty KTL czarne
* Podpora przeciwzderzeniowa RAL 9010 biała
Credpfxexc Axxo Aayjh
* Felgi RAL 9006 srebrne
* Różne elementy dodatkowe: cynkowane ogniowo/KTL czarne
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs Sattelanhänger - Bordwände + CV
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 43 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, Wyposażenie: ABS, Cały nasz dostępny od ręki i w krótkim terminie park pojazdów znajduje się na naszej stronie internetowej.
Wypis z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokogatunkowych profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
* Hak dolny szerokość ok. 700 mm
* Rama zewnętrzna jako profil UNP
* Płyta ślizgowa ok. 8 mm
* Wysokość szyi z przodu ok. 130 mm
Urządzenie sprzęgające
* Zaczep typu king-pin 2 cale
Osłona przeciwnajazdowa
* Wersja przykręcana, zgodnie z normą UE
Osłona boczna
* Zgodna z normami UE, z profili aluminiowych, anodowanych
Wsporniki pod naczepę
* 2 x 12 t, z podstawą wyrównującą i obsługą z jednej strony, po prawej stronie przodu
Osie
* 3 x 9 t zestaw osi pneumatycznych, hamulce tarczowe 22,5"
* Całkowity skok ok. 180 mm
* Mechanizm podnoszenia i opuszczania przez zawór obrotowy
Układ hamulcowy
* Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z normami UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia
* Cylindry z siłownikami sprężynowymi jako hamulec postojowy
* Głowice sprzęgające montowane na stałe do ramy czołowej, bez połączenia z ciągnikiem
Ogumienie
* 6 szt., 385/55 R22,5 160J na felgach stalowych 11,75 x 22,5 ET 120, producent wg wyboru
* Kontrola ciśnienia w oponach (TPMS) poprzez system CAN-Bus EBS
Błotniki
* Zgodne z normami UE
Uchwyt na koło zapasowe
brak
Zabezpieczenie ładunku
* 9 par składanych uchwytów mocujących, równomiernie rozmieszczonych, siła pociągowa ok. 5,0 t
* 9 par składanych uchwytów mocujących, siła pociągowa ok. 2,0 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 400-600 mm otwory do zaczepienia pasów spinających
Ściana przednia
* Wzmocniona konstrukcja stalowa, stała, wysokość ok. 1.400 mm
* Wewnątrz wykładzina z płyty antypoślizgowej o grubości ok. 9 mm (wys. ok. 1.250 mm)
Podłoga
* Około 28 mm podłoga z twardego drewna Z osadzona w ramie zewnętrznej, z ocynkowanymi profilami stalowymi omega
Oświetlenie
* Zgodne z normami UE, 24V, lampy wielokomorowe
* LED-y boczne
* LED-y pozycyjne przednie białe
* LED-y obrysowe tylne
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Lampy LED do utrzymania toru jazdy
* 1x15- i 2x7-pinowe gniazda w ramie czołowej
Wyposażenie
* 2 kliny z uchwytami
* Tablice ostrzegawcze ECE 70
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą, wraz z lampą
* 2 gumowe odboje z tyłu
* Drabinka na tył po prawej, składana i wysuwana (bez podestu)
* 1 otwarta skrzynia z blachy perforowanej, poprzecznie do kierunku jazdy, ok. 600 x 450 x 2.430 mm, ocynkowana, za osiami
Lakierowanie
* Ściana przednia: kolor z palety RAL wg życzenia
* Rama podwozia: ocynkowana ogniowo
* Rama zewnętrzna: ocynkowana ogniowo + kolor z palety RAL wg życzenia
* Słupki środkowe: kolor z palety RAL wg życzenia
* SSV: aluminium anodowane
* Osłona przeciwnajazdowa: biała (RAL 9016 traffic white)
* Elementy dodatkowe: ocynkowane/malowane KTL czarne
* Felgi: srebrne
Oznakowanie konturowe
* komplet żółty
Wraz z wyposażeniem dodatkowym
* Pierwsza oś podnoszona, z w pełni automatycznym, zależnym od obciążenia sterowaniem podnoszeniem
* 10 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, równomiernie rozmieszczonych
* 4 rzędy kieszeni na słupki poprzecznie do powierzchni ładunkowej
* 20 szt. słupków z ocynkowanej rury 80/50, długość ok. 1.200 mm
* Magazyn na 20 słupków wewnątrz ściany przedniej
* 5 x 25 burt i tylna burta z anodowanych profili aluminiowych, składane i wyjmowane
* Wyjmowane słupki Kinnegrip
* Magazyn na burty i słupki: prowadnice pod po
Crjdpsw U H Sbjfx Aayeh
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE4-Achs-Ballastauflieger
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 66 500 kg, maksymalna waga ładunku: 56 570 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Cały nasz aktualny asortyment pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkich terminach, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Poniżej znajduje się wyciąg z wyposażenia. Kompletna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Podwozie:
* Rama podwozia wykonana ze spawanych podłużnic i wsuwanych poprzecznic
* Belka chroniąca przed najechaniem – szerokość ok. 700 mm
* Płyta ścierna o grubości min. 8 mm, zamontowana między podłużnicami
Crsdpfewx Dctsx Aayoh
* Odstęp między poprzecznicami maksymalnie 400 mm (dla podłogi kładzionej wzdłużnie)
* Sworzeń królewski 3,5 cala wg normy SAE, wymienny
* Rama zewnętrzna UNP 200, otwarta na zewnątrz
* Techniczna masa siodłowa 26 500 kg
Wsporniki postojowe:
* 24 t teleskopowe podpory JOST – MODUL CH (Heavy Duty) z podstawą typu S
Osie:
* 4 x 10 t osie SAF z dużymi bębnami hamulcowymi
* Pojedyncze ogumienie 22,5''
* Rozstaw osi: ok. 1 700/1 810/1 810 mm
* Zespół zawieszenia pneumatycznego, każda o nośności 10 t
* Podnoszenie/obniżanie z jednym zaworem obrotowym Knorr/Wabco
* Uchwyt do podnoszenia/obniżania – wersja skręcana
Hamulce:
* Smartboard/TIM/Infocenter przy uchwycie podnoszenia/obniżania, dodatkowo do zaworu
* bez akumulatora (obsługa tylko z pojazdu ciągnącego)
* Uchwyt na światła i hamulec z przodu na belce dolnej, wysokość całkowita ok. 700 mm
* Podstawowa kontrola ciśnienia w oponach połączona z systemem CAN bus EBS
* Z podwójnym zaworem zwalniającym dla hamulca i siłownika sprężynowego
* Punkt kontrolny ciśnienia cylindrów hamulcowych z przodu z prawej strony
* Po jednej głowicy sprzęgającej – czerwona i żółta
* Układ podnoszenia/obniżania zamontowany z tyłu po lewej stronie w kierunku jazdy
* System hamulcowy EBS marki Wabco
* Diagnostyka EBS przez CAN-Bus (złącze EBS), bez wyprowadzonego kabla diagnostycznego!
Ogumienie:
* 8x 445/65 R 22.5 – markowa opona wybrana przez nas
* Centrowanie osiowe
Smarowanie:
* Listwy z punktami smarowania na wózkach skrętnych i z przodu przy układzie kierowniczym
* Bez centralnego smarowania
Nadwozie:
* bez certyfikatu nadwoziowego wg DIN EN 12642 XL
* 2x Reflektor roboczy LED zamontowany wysoko na przedniej ścianie, skierowany do tyłu; włącznik przy mechanizmie podnoszenia/obniżania
* Wzmocniona przednia ściana platformy
* Boczne oznaczenie konturowe – żółte, tył żółty
* Przednia ściana ok. 800 mm wysokości, wykonana z blachy stalowej, montaż śrubowy
Instalacja oświetleniowa:
* 2x Reflektor roboczy LED w listwie lamp, sterowane przy cofaniu
* 2x Reflektor roboczy LED sterowane przy cofaniu, po jednym przy podporach postojowych
* 2x Światło cofania LED – po jednym na stronę przed pierwszą osią
* Instalacja oświetleniowa/okablowanie – markowy producent według naszego wyboru
* Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Pojazd ciągnący musi zapewnić wystarczającą moc dla wybranego oświetlenia (zwłaszcza świateł cofania)
* Przednie światła pozycyjne umieszczone nisko, po jednej na stronę (LED, białe)
* Instalacja 24V z dużymi światłami wielofunkcyjnymi
* Boczne światła obrysowe (LED, migające)
* 1x 15-pinowe i 2x 7-pinowe złącza z przodu przez skrzynkę wielofunkcyjną
* Gniazdo EBS
* 1 para świateł pozycyjnych (LED)
Podłoga:
* Podłoga z drewna twardego ok. 28 mm, naprzemiennie z cynkowanymi profilami stalowymi typu Omega
Lakierowanie/powłoki (bez kolorów metalicznych):
* Lakierowanie ramy w kolorze RAL 3002 czerwony kominkowy
* Ściana przednia (konstrukcja stalowa) w kolorze RAL 3002 czerwony kominkowy
* Piasty osi w kolorze ramy
* Osie i podpory postojowe czarne
* Koła aluminiowe/s
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs Sattelanhänger -Bordwände
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 39 000 kg, maksymalna waga ładunku: 32 340 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 07/2024, następna inspekcja (TÜV): 07/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Nasz pełny asortyment pojazdów, dostępnych od ręki i w krótkich terminach, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie
* Konstrukcja spawana z wysokogatunkowych profili stalowych z przewleczonymi poprzecznymi belkami profilowymi, przystosowana do dużych obciążeń punktowych
Urządzenie sprzęgające
* Sworzeń królewski 2 cale
Osłona przeciwzderzeniowa tylna
* Wersja przykręcana, zgodna z normą UE
Osłona boczna
* Zgodna z wymogami UE
Podpory siodłowe
* 2 x 12 t podpory siodłowe z płytą wyrównującą i jednostronną obsługą od strony prawej (w kierunku jazdy)
Osie
* 3 x 9 t oś agregat pneumatyczny
* Hamulce tarczowe
* Producent: Gigant
Układ hamulcowy
* Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z UE z EBS i RSS
* Automatyczna regulacja zależna od obciążenia
* Cylindry sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed pomyłką głowice sprzęgające zamontowane na belce czołowej, bez przewodu do samochodu silnikowego
* Producent: Wabco
Ogumienie
* 6 szt., 385/65 R22,5 160J na stalowej feldze 11.75 x 22,5 ET 120
Błotniki
* Zgodne z normą UE
* ? Błotniki PVC przed i za zespołem osi
Uchwyt na koło zapasowe
* 1 szt. podwójny kosz z materiałem mocującym na jedno koło zapasowe z ET 120
Zabezpieczenie ładunku
* 9 par składanych uchwytów mocujących, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8,0 t
* 8 par składanych uchwytów mocujących, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 2,5 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwory pod pasy spinające
Ściana czołowa
* Wzmocniona stalowa konstrukcja, stała
* Wewnątrz ok. 9 mm podłoga z płyty antypoślizgowej (wysokość ok. 1.250 mm)
Podłoga
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z, wpuszczona w ramę zewnętrzną
Crodpfx Ajwbb Ufjaysh
Instalacja świetlna
* Zgodna z normą UE, 24 V, z lampami wielokomorowymi
* LED-owe światła obrysowe boczne
* LED-owe światła pozycyjne białe z przodu
* LED-owe światła konturowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15- i 2x7-biegunowe gniazda przyłączeniowe na belce czołowej
Lakierowanie
* Podwozie i ściana czołowa piaskowane, gruntowane i malowane jednokolorowo
* Podwozie: RAL 3002 czerwony karminowy
* SSV: aluminium anodowane
* Osłona przeciwzderzeniowa tylna: biała (RAL 9010)
* Osprzęt: ocynk/KTL czarny
* Felgi: srebrne
Wyposażenie dodatkowe
* Oś pierwsza podnoszona z w pełni automatycznym, zależnym od obciążenia sterowaniem
* 10 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, równomiernie rozłożone
* 4 rzędy kieszeni na słupki w poprzek ładowni
* 20 szt. słupków z rur ocynkowanych 80/50, długość całkowita ok. 1.000 mm
* Magazyn na 20 słupków wsuwanych na ścianie czołowej od wewnątrz
* 5 x burty 25-er i tylna burta z anodowanych aluminiowych profili pustych, wysokość ok. 600 mm, składane i wyjmowane
* Zdejmowane słupki Kinnegrip
* Szyny do wsuwania burt i słupków pod podwoziem po lewej i prawej stronie
* Reflektor roboczy na belce lamp (włączany na biegu wstecznym)
* 2 skrzynki narzędziowe PVC, ok. 660 x 400 x 500 mm
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs Megatrailer, hydr. Heckabsenkung
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 42 000 kg, maksymalna waga ładunku: 34 350 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Pełną ofertę pojazdów dostępnych od ręki oraz z krótkim terminem dostawy znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Kompletne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie:
Crjdowt Iylepfx Aaysh
* Spawana konstrukcja z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, zapewniająca wysoką nośność punktową i powierzchniową, z ramą zewnętrzną do ciężkich zastosowań
* Podłoga załadunkowa z tyłu jako stalowa konstrukcja spawana, z dwoma wtopionymi szynami jezdnymi zewnętrznymi z blachy stalowej perforowanej 5-otworowej (układ otworów systemu Lohr/Rolfo), na długości ok. 2.250 mm, hydraulicznie opuszczana o ok. 350 mm
* Zintegrowany z tyłem pojazdu hydraulicznie wysuwany stół załadunkowy (ok. 1.500 mm) jako stalowa konstrukcja spawana z pokrywą z blachy stalowej perforowanej 5-otworowej (system otworów Lohr/Rolfo), przygotowany do montażu lamp, z 2 schowkami i podporą na rampy
* Napęd i sterowanie tyłu za pomocą agregatu elektryczno-hydraulicznego zamontowanego w skrzyni nierdzewnej po lewej stronie podwozia, z pilotem radiowym
* Zasilanie z akumulatora pojazdu ciągnącego (gniazdo NATO na ścianie czołowej, bez przewodu łączącego z samochodem silnikowym)
Urządzenie sprzęgające:
* 2-calowy sworzeń królewski, wymienny od dołu
Osłona przeciwnajazdowa:
* Zgodnie z przepisami UE, montowana na stałe
Podpory siodłowe:
* 2 x 12 t korby podporowe z dwubiegową przekładnią
Osie:
* 3 x 9 t agregat osi pneumatycznych
* Marka SAF, hamulec tarczowy ok. 370 x 45 mm
* ABS
* Połączenie kół 10-otworowe, centrowanie piasty, ET120
* Skok całkowity zawieszenia pneumatycznego ok. 310 mm (unoszenie ok. 220 mm, opuszczanie ok. 90 mm)
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym za pomocą dźwigni ręcznej z funkcją stop
Oś podnoszona:
* Oś 1. i 3. podnoszone automatycznie, dodatkowo sterowanie przy ramie podwozia lub przez PIN 12 gniazda oświetlenia
Ogumienie:
* 6 szt., 445/45R19,5, na feldze 14.00x19,5, 10-otworowe, ET120
Błotniki:
* Zgodnie z przepisami UE, 1/4 błotniki z PVC
* Oś 1 z przodu i z tyłu, osie 2. i 3. z tyłu
Układ hamulcowy:
* Marka Wabco
* Układ dwuobwodowy wg UE z EBS, automatyczna regulacja siły hamowania
* Hamulec postojowy ze sprężyną na 2 osiach
* Zabezpieczone przed pomyłką głowice sprzęgające zamocowane na ścianie czołowej, bez przewodu do samochodu silnikowego
Oświetlenie:
* Zgodnie z przepisami UE, 24 V
* Wielokomorowe tylne lampy
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* LED boczne światła obrysowe
* LED przednie światła pozycyjne białe oraz LED światła kierunkowe na tyle
* Gniazdo 15-pinowe oraz dwa 7-pinowe zamocowane na ścianie czołowej, bez przewodów do samochodu silnikowego
Zabezpieczenie ładunku:
* 9 par uchwytów do mocowania ładunku składanych, równomiernie rozmieszczonych, siła zrywająca ok. 8 t
* 8 par uchwytów składanych, równomiernie rozmieszczonych, siła zrywająca ok. 2,5 t
* 2 pary składanych uchwytów z tyłu pojazdu, siła zrywająca ok. 2,5 t
* W ramie zewnętrznej otwory co ok. 500 mm na pasy spinające
Słupki wsuwane:
* 16 sztuk słupków wsuwanych ok. 100/40 mm, długość użytkowa ok. 800 mm
Kieszenie na słupki:
* Po 8 sztuk na stronę, zintegrowane w ramie zewnętrznej
* 4 rzędy kieszeni poprzecznych na platformie ładunkowej
Podłoga:
* Ok. 28 mm twardego drewna Z, wpuszczana w ramę zewnętrzną
Ściana czołowa:
* Zamknięta ściana czołowa
* Schowek na 16 słupków wsuwanych ok. 100/40 mm
* Ściana czołowa przykręcana do ramy czołowej
Wyposażenie:
* 2 kliny pod koła z uchwytem
* 2x skrzynka narzędziowa PVC, ok. 600/400/500 mm
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs-Ballastauflieger
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 45 000 kg, maksymalna waga ładunku: 39 850 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 540 mm, Wyposażenie: ABS, Nasz pełen asortyment pojazdów dostępnych od ręki oraz z krótkim czasem dostawy znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokogatunkowych profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami
* Przystosowane do wysokiego obciążenia punktowego. Rama zewnętrzna w profilu UNP
* Płyta ślizgowa ok. 8 mm, nos podpierający dolny ok. 700 mm szerokości
* Mocowanie do montażu wspornika klienta z przodu, ok. 90 x 90 x 4 mm
Urządzenie sprzęgające:
* Sworzeń królewski 2 cale (także gniazdo dla 3,5 cala)
Ochrona przed wjazdem pod pojazd:
* Zgodnie z przepisami UE, wersja przykręcana
Ochrona boczna:
* Zgodnie z przepisami UE
Nogi podporowe:
* Nogi podporowe 24 t, sterowane z jednej strony (ok. 66 t obciążenie testowe), Jost Modul CH (Heavy Duty), stopa S
Oś:
* 3 x 9 t zespoły osi pneumatycznych, producent wg wyboru, z hamulcami tarczowymi ok. 430 x 45 mm
Cjdewx Dbpopfx Aaysrh
* ABS
* Piasty centrujące, 10-otworowe, ET 120
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm (unoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm), sterowanie zaworem obrotowym z blokadą, funkcja RTR
* Przełącznik dla drugiej wysokości jazdy (+ ok. 50 mm) przy mocowaniu układu podnoszenia i opuszczania
* Smartboard/TIM/Infocenter, bez wyświetlacza TPMS
Oś podnoszona:
* Pierwsza oś podnoszona z pełni automatycznym, zależnym od ładunku sterowaniem, funkcja wspomagania ruszania przez przycisk w kabinie (gniazdo 15-pin PIN12), przycisk w kabinie nie obejmuje zakresu dostawy
Układ hamulcowy:
* Producent do wyboru
* Pneumatyczny hamulec dwuprzewodowy zgodny z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone głowice sprzęgające na poprzecznicy, bez przewodu do ciągnika
Ogumienie:
* 6 sztuk, 385/65 R22.5 160J na feldze 11.75 x 22,5 (producent do wyboru), ET 120
* Podstawowa kontrola ciśnienia w oponach, połączona z systemem CAN bus EBS
* Wskaźnik ciśnienia w oponach w kabinie (przysposobienie po stronie producenta MW)
Błotniki:
* Zgodnie z przepisami UE, błotniki PVC (połowki) nad wszystkimi osiami
* Chlapacze z systemem Anti-Spray
Zabezpieczenie ładunku:
* 8 par blaszek zaczepowych spawanych w ramie zewnętrznej (wytrzymałość ok. 3 t)
* 6 par pierścieni mocujących w ramie zewnętrznej po bokach, równomiernie rozłożonych (wytrzymałość ok. 10 t)
* 13 par uchem mocujących w ramie zewnętrznej (sprawdzona siła mocowania ok. 2,5 t na punkt)
Gniazda pod słupki/słupki:
* 5 par gniazd pod słupki w ramie zewnętrznej, ok. 90 x 90 x 4 mm
* 3 pary gniazd na podłodze ładunkowej, ok. 90 x 90 x 4 mm
* 10 sztuk słupków wtykowych z ocynkowanej rurki kwadratowej, ok. 80 x 80 x 4 mm, z ogranicznikiem dolnym
Ściana przednia:
* Ściana przednia skręcana, ok. 1 200 mm wysokości, obłożona blachą ok. 5,5 m
Magazyn słupków:
* Magazyn na słupki wtykowe zintegrowany w ścianie przedniej
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna wpuszczona w ramę zewnętrzną, z ocynkowanymi profilami stalowymi omega
Instalacja oświetleniowa:
* Zgodnie z przepisami UE, 24 V z wielokomorowymi lampami
* LED światła obrysowe boczne
* LED światła pozycyjne białe przednie
* LED światła obrysowe tylne
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x złącze 15-pinowe i 2x 7-pinowe na poprzecznicy przedniej
Wyposażenie:
* 2 kliny pod koła z uchwytem
* Tablica ostrzegawcza wg ECE 70
* 2 sztuki roboczych reflektorów LED na belce lamp (włączane na biegu wstecznym)
* Uchwyt pod la
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs Sattelanhänger - Rungen + CV
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 39 000 kg, maksymalna waga ładunku: 32 610 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 10/2023, następna inspekcja (TÜV): 11/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Cały nasz aktualny asortyment pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na życzenie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznymi belkami profilowymi, przystosowana do dużych obciążeń punktowych
Cedpfxswyhy Ee Aayerh
Urządzenie sprzęgające:
* Sworzeń królewski 2"
Osłona przeciwzderzeniowa:
* Wykonanie skręcane, zgodne z normami UE
Boczne zabezpieczenie przed najazdem:
* Zgodnie z normami UE
Podpory siodłowe:
* 2 x 12 t podpory siodłowe z płozą wyrównującą i jednostronnym sterowaniem po prawej stronie FR
Osie:
* 3 x 9 t agregat osi pneumatycznych
* Hamulce tarczowe
* Marka Gigant
Układ hamulcowy:
* Dwudrutowa pneumatyczna instalacja hamulcowa zgodna z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające zamontowane na belce czołowej, bez przewodu łączącego z ciągnikiem siodłowym
* Marka Wabco
Ogumienie:
* 6 szt., 385/55 R22,5 160J na stalowych felgach 11.75 X 22,5 ET 120
Błotniki:
* Zgodnie z normami UE, błotniki PVC przed i za agregatem osiowym
Uchwyt na koło zapasowe:
* 1 szt. podwójny kosz z materiałem mocującym na koło zapasowe ET 120
Zabezpieczenie ładunku:
* 9 par składanych pierścieni mocujących, równomiernie rozmieszczonych, siła ciągu ok. 8,0 t
* 8 par składanych pierścieni mocujących, równomiernie rozmieszczonych, siła ciągu ok. 2,5 t
* W zewnętrznej ramie otwory na pasy spinające co ok. 500 mm
Ściana przednia:
* Wzmocniona stalowa konstrukcja, stała
* Wewnątrz ok. 9 mm sklejka antypoślizgowa, wys. ok. 1 250 mm
Podłoga:
* Ok. 28 mm twarde drewno Z, wpuszczone w zewnętrzną ramę
Instalacja oświetleniowa:
* Zgodnie z normami UE, 24 V, wielokomorowe tylne lampy
* LED-owe lampy obrysowe boczne
* LED-owe lampy pozycyjne białe z przodu
* LED-owe lampy obrysowe tylne
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x 15- i 2x 7-bolcowe gniazda elektryczne na belce czołowej
Lakierowanie:
* Podwozie i ściana przednia piaskowane, gruntowane i lakierowane jednokolorowo
* Podwozie: RAL 3002 karminowy czerwony
* SSV: aluminium anodowane
* Osłona przeciwzderzeniowa: biały RAL 9010
* Elementy dodatkowe: ocynkowane/KTL czarne
* Felgi: srebrne
W cenie wyposażenie dodatkowe:
* Pierwsza oś podnoszona, z w pełni automatycznym sterowaniem zależnym od obciążenia
* 10 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, równomiernie rozmieszczonych
* 4 rzędy kieszeni na słupki poprzecznie do powierzchni załadunkowej
* 20 słupków z rury ocynkowanej 80/50, długość ok. 1 000 mm
* Wnętrze ściany przedniej zawiera magazyn na 20 wkładanych słupków
* Blokady kontenera na 1 x 40' oraz 2 x 20' kontenery, na równi z tyłem
* Blokady kontenera na 1 x 20' po środku
* Reflektor roboczy na wsporniku lamp (sterowany biegiem wstecznym)
* 2 skrzynki narzędziowe z PVC, ok. 660 x 400 x 500 mm
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE3-Achs-Satteltieflader - Radmulden
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 48 000 kg, maksymalna waga ładunku: 40 500 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Nasz kompletny asortyment pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim czasie, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Cjdpfx Aasvl N N Heyerh
Wyciąg ze specyfikacji. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Spawana konstrukcja z wysokiej jakości profili stalowych, lekka konstrukcja z przelotowymi poprzeczkami
* Tylny skos na długości ok. 630 mm oraz ramka czołowa obniżona o ok. 100 mm
* W tylnej części podwozia mulda na ramię koparki, ok. dł. 3 750 x szer. 640 x wys. 290 mm, między podłużnicami z blachą stalową jako dno
Zagłębienia na koła:
* W niskopodwoziu ok. 1 700 mm przed 1. osią para zagłębień na koła (podpora/podkład pod rampami) ok. gł. 190 x dł. 1 550 x szer. 800 mm, w komplecie płaski aluminium (pomoc wspinaczkowa)
* Dodatkowo między 1. a 2. osią para zagłębień na koła ok. gł. 190 x 1 080 x szer. 800 mm, w komplecie płaski aluminium (pomoc wspinaczkowa)
* Wszystkie zagłębienia na koła z pokrywą aluminiową i dnem ze stalowej blachy ryflowanej
Instalacja sprzęgu:
* Sworzeń królewski 2 cale
Podpory siodła:
* 2 x 12 t podpory grawitacyjne z aluminiową stopą wyrównawczą
Podpory tylne:
* Dwie regulowane podpory grawitacyjne
Osie:
* 3 x 10 t agregat osi pneumatycznie resorowanej, marka SAF, z hamulcami bębnowymi ok. 300 x 200 mm
* Automatyczne regulatory siły hamowania
* ABS
* Mocowanie kół centralnie dla opon bliźniaczych
* Całkowity skok pneumatycznego zawieszenia ok. 200 mm, z czego podnoszenie ok. 140 mm i opuszczanie ok. 60 mm, sterowanie zawieszeniem pneumatycznym przez podnoszenie i opuszczanie zaworem powietrznym z blokadą
Oś podnoszona:
* 1. oś podnoszona, sterowana z ramy podwozia
Układ kierowniczy:
* 3. oś sterowana biernie, z ręczną i automatyczną blokadą cofania
Układ hamulcowy:
* Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa zgodna z normami UE z EBS i RSS
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy działający na 2 osie
* Stałe sprzęgi zabezpieczone przed zamianą, zamocowane do czołownicy, wykonanie zgodne z normami UE, bez połączeń do ciągnika
Opony:
* 12 x 235/75 R17,5 – marka do wyboru, na feldze 6.75x17,5 z ET
Błotniki:
* Zgodnie z normami UE, 1/4 błotnika PVC
Podłoga:
* Drewniana podłoga wpuszczona w ramę zewnętrzną. Nad kołami pokrywa ze stalowej blachy ryflowanej
Zabezpieczenie ładunku – wysokie podwozie:
* 4 pary składanych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie, siła uciągu ok. 8 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwór na pasy spinające
Zabezpieczenie ładunku – niskie podwozie:
* 8 par składanych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie, siła uciągu ok. 8 t
* 4 pary składanych uchwytów mocujących wpuszczonych w podłużnice ramy, siła uciągu ok. 8 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwory na pasy spinające
Kieszenie na słupki – wysokie podwozie:
* 4 pary kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
Kieszenie na słupki – niskie podwozie:
* 6 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
Słupki wsuwane:
* 20 sztuk ocynkowanych słupków z rury ok. 80/50 mm, długość całkowita ok. 1 000 mm
Ściana przednia:
* Przykręcane, stałe stalowe słupki narożne wypełnione profilami aluminiowymi ok. 25 mm pustymi wewnątrz
Deska wsuwana do wysokiego podwozia:
* Po jednej wsuwanej burcie aluminiowej ok. 400 x 25 mm z przodu po każdej stronie, długość ok. 2 400 mm, wyjmowana, kieszeń z przodu przy słupku czołowym, z tyłu w dodatkowych wsuwanych słupkach ok. 80/50 mm
* Dodatkowo jedna burta wsuwana ok. 400 x 25 mm pomi
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE4-Achs-Satteltieflader mit Curtainsider-Aufbau
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 50 960 kg, maksymalna waga ładunku: 41 120 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Całą naszą ofertę pojazdów dostępnych od ręki oraz z krótkim terminem dostawy znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przeznaczona do dużych obciążeń powierzchniowych i punktowych
* Wykonanie z obniżonym zewnętrznym ramieniem przystosowane do ciężkich ładunków
* Szyna UNP z tyłu jako podpora dla najazdów
Crsdpfx Ajwfvvxeayeh
Urządzenie sprzęgające
* Sworzeń królewski 2-cale, wymienny od dołu
Ochrona przeciwzderzeniowa
* Zgodnie z normami UE, mocowana na stałe
Podpory siodłowe
* 2 x 12 ton aluminiowe podpory opadowe
* 2 sztuki podpór opadowych z tyłu
Osie
* 4 x 9 t osi Gigant (technicznie możliwe), z bębnowymi hamulcami ok. 300 x 200 mm, AGS, ABS
* Połączenie kół centryczne dla podwójnych opon
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm, z tego podnoszenie ok. 140 mm i opuszczanie ok. 60 mm
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym do podnoszenia i opuszczania za pomocą zaworu pneumatycznego z funkcją blokady
Oś podnoszona
* 1. oś podnoszona, sterowanie na ramie podwozia
Układ kierowniczy
* 3. i 4. osie samoskrętne
* Automatyczna blokada cofania przez światło cofania oraz w zależności od prędkości i z możliwością przełączania
Układ hamulcowy
* Dwuobwodowy układ hamulcowy marki Wabco zgodny z normami UE z EBS, automatyczna regulacja zależnie od obciążenia
* Hamulec sprężynowy jako postojowy działający na 2 osiach
* Stałe głowice sprzęgające zabezpieczone przed zamianą na przedniej belce, bez przewodu do ciągnika
Ogumienie
* 16-krotnie, 205/65R17,5, na feldze 6.00X17,5
Błotniki
* Zgodnie z normami UE, 1/4 błotniki z PVC przed i za kołami
Uchwyt na koło zapasowe
* 1 sztuka do ogumienia naczepy, bez koła zapasowego
Instalacja oświetleniowa
* Zgodnie z normami UE, 24 V
* Tylne lampy wielokomorowe
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Oświetlenie boczne
* Przednie światła pozycyjne białe oraz tylne światła pozycyjne
* Gniazda 1x15- i 2x7-pinowe na przedniej ścianie
Zabezpieczenie ładunku – górna platforma
* 5 par składanych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 t
Zabezpieczenie ładunku – dolna platforma
* 9 par składanych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 t
* 1 para składanych pierścieni zagłębionych przed ścianką odgięcia, siła uciągu ok. 8 t
* 1 para składanych pierścieni zagłębionych przed tylną ramą, siła uciągu ok. 8 t
Środkowe słupki
* Po 3 szt. przesuwanych słupków na każdą stronę z 4 pozycjami każda
* Słupki środkowe przesuwane na całej długości z teleskopem
Kieszenie na listwy wkładane
* Na dole 1 łączona kieszeń ok. 450 mm wysokości, powyżej 4 (dolna platforma) lub 3 (górna platforma) pojedyncze kieszenie rozmieszczone równomiernie
Listwy wkładane
* 3 rzędy aluminiowych listew V (górna platforma)
* 4 rzędy aluminiowych listew V (dolna platforma)
Podłoga
* Podłoga z twardego drewna wpuszczona w ramę zewnętrzną, na równo
Ściana przednia
* Nieruchome narożne słupki z ok. 25 mm aluminiowych profili zamkniętych, na wysokość dachu
* Od środka wyłożona ok. 9 mm sklejką antypoślizgową (wysokość ok. 1.250 mm)
Ściana tylna
* Dwuskrzydłowe drzwi portalowe, konstrukcja typu sandwich z 4 wewnętrznymi ryglami obrotowymi
* 2 zaczepy do drzwi
* Belka portalowa odchylana
* Stalowy odbojnik pod zamkami obrotowymi
Poszerzenie portalu
* Portal tylny rozszerzany hydraulicznie po
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE5-Achs-Ballastauflieger
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 76 500 kg, maksymalna waga ładunku: 63 960 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Nasz pełen asortyment pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Kompletne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
* Rama zewnętrzna z profilu stalowego UNP
Urządzenie sprzęgające / obciążenie siodła:
* Sworzeń królewski 2 cale
* Technicznie dopuszczalne obciążenie siodła 26 500 kg
Zabezpieczenie przed wjazdem pod naczepę:
* Zgodnie z normami UE, wykonanie przykręcane
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe:
* Zgodnie z wymogami UE
Podpory siodła:
* Podpory siodła z obsługą jednostronną, nośność ok. 66 t/udźwig ok. 24 t
Osie:
* 5 x 10 t agregat osiowy pneumatyczny, marki SAF, z hamulcem bębnowym ok. 400 x 200 mm
* ABS
* Koła centrowane centralnie, 10-otworowe, ET 0
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm: podnoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm, sterowanie poprzez zawór obrotowy z funkcją blokowania
Układ kierowniczy:
* 1 oś skrętna przednia, 2. oś sztywna, 3., 4. i 5. oś z mechanicznym wymuszonym skrętem (Tridec)
* Punkty smarowania wyprowadzone centralnie na zewnątrz
Podnoszenie osi:
* Pierwsza i druga oś automatycznie podnoszona, z dodatkowym wyłącznikiem na podwoziu
Cjdpswx Dcaefx Aaysrh
Układ hamulcowy:
* Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia, marki Wabco 4S/3M
* Cylindry sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające montowane na belce czołowej, bez przewodu do pojazdu silnikowego
* Zbiornik powietrza z aluminium
Ogumienie:
* 10 x 445/65 R22.5 164J na feldze 11.75 x 22,5 ET 0 – marka według naszego wyboru
TPMS:
* Monitorowanie ciśnienia w oponach
* TPMS zgodny z ECE R141, z transmisją danych do pojazdu silnikowego
Błotniki:
* Zgodne z UE, 1. oś z przodu, 2. oś z tyłu, 3., 4. i 5. oś po jednym błotniku z PVC 1/4 z przodu i z tyłu
* Błotniki tylne z chlapaczami
Zabezpieczenie ładunku:
* 5 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 14 t)
* 11 par blach zaczepowych wspawanych w ramę zewnętrzną (siła ciągu ok. 3 t)
* 10 par uchwytów mocujących w bocznej ramie zewnętrznej, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 8 t)
Kieszenie burtowe:
* 10 par kieszeni burtowych wpuszczonych w ramę zewnętrzną
* 6 par kieszeni burtowych wpuszczonych w podłogę (na zewnętrznym dźwigarze podłużnym)
Burty wtykowe:
* 16 ocynkowanych burt wtykowych, ok. 80 x 80 x 8 mm, długość użytkowa ok. 850 mm
Magazyn burt:
* Po jednej stronie przed ścianą czołową magazyn na 8 burt wtykowych ok. 80/80 mm
Ściana czołowa:
* Przykręcane słupy narożne wypełnione aluminiowymi profilami zamkniętymi, od wewnątrz na całej szerokości i wysokości blacha najazdowa ze stali
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z wpuszczana w ramę zewnętrzną, na równi
Instalacja świetlna:
* Zgodna z UE, 24V z lampami wielokomorowymi
* LED-owe lampy boczne obrysowe
* LED-owe światła pozycyjne białe z przodu
* LED-owe światła obrysowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15 i 2x7-stykowe gniazdo elektryczne na belce czołowej
Wyposażenie:
* 2 kliny pod koła z uchwytami
* Tablica ostrzegawcza ECE 70
* Reflektor roboczy na wsporniku lamp (włączany biegiem wstecznym)
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu (wraz z lampą)
* Po jednej drabince wejściowej z lewej i z prawej strony, montowane na stałe z boku, w tym zdejmowana
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs Sattelanhänger - Bordwände + CV
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 39 000 kg, maksymalna waga ładunku: 32 340 kg, konfiguracja osi: 3 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Cała nasza dostępna oferta pojazdów, zarówno dostępnych od ręki, jak i z krótkim terminem dostawy, znajduje się na naszej stronie internetowej.
Wyposażenie przykładowe. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych.
Zestaw sprzęgu:
* Sworzeń królewski 2 cale
Podpory siodłowe:
* 2 x 12 t podpory siodłowe z podstawą wyrównawczą i jednostronną obsługą po prawej stronie (FR)
Osie:
* 3 x 9 t agregaty osiowe z zawieszeniem pneumatycznym
* Hamulce tarczowe
* Marka SAF, hamulce tarczowe ok. 430 x 45 mm
* System ABS
* Mocowanie kół centrujące środkowo, 10 otworów z ET 120
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm (podnoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm), sterowanie za pomocą zaworu obrotowego z funkcją blokady
Układ hamulcowy:
* Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z wymogami UE, z EBS i RSS oraz automatyczną regulacją siły hamowania zależną od obciążenia
* Cylinder sprężynowy jako hamulec postojowy
* Stałe głowice sprzęgające zamontowane na poprzeczce czołowej, bez przewodu łączącego z samochodem silnikowym
Ogumienie:
* 6 szt. 385/55 R22,5 160J na stalowej feldze 11.75 x 22,5 ET 120, marka według wyboru
Błotniki:
* Zgodnie z UE, błotniki PVC przed i za zespołem osiowym
Uchwyt koła zapasowego:
* 1 szt. podwójny kosz z osprzętem do zamocowania jednego koła zapasowego ET 120
Zabezpieczenie ładunku:
* 9 par składanych pierścieni mocujących, równomiernie rozłożone, siła ciągu ok. 8,0 t
* 8 par składanych pierścieni mocujących, równomiernie rozłożone, siła ciągu ok. 2,5 t
* W ramie zewnętrznej otwory pod pasy spinające co ok. 500 mm
Ściana przednia:
* Wzmocniona konstrukcja stalowa, stała
* Od wewnątrz wyłożona sklejką antypoślizgową ok. 9 mm (wysokość ok. 1 250 mm)
Podłoga:
* Ok. 28 mm twarde drewno Z wpuszczone w ramę zewnętrzną
Instalacja oświetleniowa:
* Zgodnie z UE, 24 V, lampy wielokomorowe
* LED-owe światła obrysowe boczne
* LED-owe światła pozycyjne białe z przodu
* LED-owe światła obrysowe tylne
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x 15- i 2x 7-biegunowe gniazda przy poprzeczce czołowej
Wyposażenie:
* Tablica ostrzegawcza ECE 70
* Uchwyt pod lampę ostrzegawczą (bez lampy)
Lakierowanie:
* Rama i ściana przednia oczyszczone strumieniowo, zagruntowane i lakierowane na jeden kolor
* Rama: RAL 3002 czerwony karminowy
* Burty: anodowane
* Słupki burtowe: RAL 3002 czerwony karminowy
* SSV: aluminium anodowane
* Piasty: KTL
* Ochrona przeciwzderzeniowa: biała (RAL 9010)
* Elementy dodatkowe: ocynkowane/KTL czarne
* Felgi: srebrne
Akcesoria:
* Oś przednia podnoszona, z automatycznym sterowaniem podnoszenia zależnym od obciążenia
* 10 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, równomiernie rozłożone
* 4 rzędy kieszeni na słupki poprzecznie do powierzchni ładunkowej
* 20 szt. słupków z rur ocynkowanych 80/50, długość całkowita ok. 1 000 mm
* Wewnątrz na ścianie przedniej magazyn na 20 słupków wsuwanych
* Burty: 5 x 250 mm burty boczne i tylne z anodowanych profili aluminiowych zamkniętych, opuszczane i wyjmowane, zdejmowane słupki Kinnegrip
* Magazyn na burty i słupki: prowadnice do wsuwania burt i słupków pod podwoziem po lewej i prawej stronie
* Zamki kontenerowe na 1 x 40’ oraz 2 x 20’ kontenery do tylnej krawędzi, zamki kontenerowe na 1 x 20’ kontener centralnie
* Reflektor roboczy na wsporniku lamp
Credpowx Db Aefx Aayoh
* 2 skrzynki narzędziowe ze stali nierdzewnej, ok. 600 x 500 x 500 m
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs Sattelanhänger - Rungen + CV
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 43 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, Wyposażenie: ABS, Cały nasz aktualny asortyment pojazdów dostępnych od ręki oraz z krótkim terminem dostawy znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do dużych obciążeń punktowych
* Ogranicznik podjazdu, szerokość ok. 700 mm
* Rama zewnętrzna w profilu UNP
* Blacha ścierna ok. 8 mm
* Wysokość szyi z przodu ok. 130 mm
Urządzenie sprzęgające
* Sworzeń królewski 2-calowy
Osłona podzderzakowa
* Wersja przykręcana, zgodnie z przepisami UE
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe
* Zgodnie z przepisami UE, z anodowanych profili aluminiowych
Nogi podporowe
* 2 x 12 t nogi o regulowanej stopie i obsłudze jednostronnej od strony FR prawej
Crsdpfsugqvfjx Aaysh
Osie
* 3 x 9 t agregat osi z zawieszeniem pneumatycznym
* Hamulce tarczowe 22.5"
* Całkowity skok ok. 180 mm
* Podnoszenie i opuszczanie za pomocą zaworu obrotowego
Układ hamulcowy
* Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy z EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia, zgodnie z normami UE
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Złącza sprzęgające zabezpieczone przed zamianą zamontowane na belce czołowej, bez przewodu łączącego z ciągnikiem
Ogumienie
* 6 opon, 385/55 R22,5 160J na stalowej feldze 11.75 x 22,5 ET 120
* Marka według naszego wyboru
* Kontrola ciśnienia w oponach (TPMS) poprzez system magistrali CAN układu EBS
Błotniki
* Zgodnie z normami UE
Uchwyt koła zapasowego
* Brak
Zabezpieczenie ładunku
* 9 par uchylnych pierścieni mocujących, rozmieszczonych równomiernie, siła uciągu ok. 5,0 t
* 9 par uchylnych pierścieni mocujących, rozmieszczonych równomiernie, siła uciągu ok. 2,0 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 400-600 mm otwory do mocowania pasów spinających
Ściana czołowa
* Wzmocniona konstrukcja stalowa, stała, wys. ok. 1.400 mm
* Od wnętrza wyłożona sklejką antypoślizgową ok. 9 mm (wys. ok. 1.250 mm)
Podłoga
* Ok. 28 mm podłoga z drewna twardego Z, wpuszczana w ramę zewnętrzną z ocynkowanymi profilami stalowymi typu omega
Instalacja oświetleniowa
* Zgodnie z normami UE, 24 V, z wielokomorowymi lampami
* LED-owe lampy obrysowe boczne
* LED-owe przednie światła pozycyjne
* LED-owe tylne lampy konturowe
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* LED-owe lampy do jazdy wzdłużnej
* 1x15- i 2x7-stykowe gniazda na belce czołowej
Wyposażenie
* 2 kliny pod koła z uchwytem
* Tablice ostrzegawcze ECE 70
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą + lampa ostrzegawcza
* 2 gumowe odboje na tylnej belce
* Składana i wysuwana drabinka tylna prawa (bez podestu)
* 1 otwarty zbiornik z blachy perforowanej, w poprzek do kierunku jazdy, ok. 600 x 450 x 2.430 mm, ocynkowany, za osiami
Lakierowanie
* Ściana czołowa: jednolity kolor RAL według życzenia
* Rama: ocynkowana ogniowo
* Rama zewnętrzna: ocynkowana ogniowo + jednolity kolor RAL według życzenia
* SSV: aluminium anodowane. Osłona podzderzakowa: biała (RAL 9016 traffic white)
* Elementy dodatkowe: ocynkowane/KTL czarne
* Felgi: srebrne
* Oznakowanie konturowe: pełne żółte
Wyposażenie dodatkowe
* Pierwsza oś podnoszona z automatycznym, zależnym od obciążenia sterowaniem
* 10 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
* 4 rzędy kieszeni na słupki poprzeczne do powierzchni ładunkowej
* 20 szt. słupków z rury ocynkowanej 80/50 mm, długość całkowita ok. 1.200 mm
* Magazyn na 20 szt. słupków wsuwanych od wewnątrz ściany czołowej
* Zamki kontenerowe na 1 x 40' oraz 2 x
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE2-Achs-SAH, zwangsgelenkt, pneum. Heckausschub
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 36 000 kg, maksymalna waga ładunku: 30 050 kg, konfiguracja osi: 2 osie, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Cały nasz aktualny stan pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
Crodswx Dddspfx Aayeh
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
Wysuw tylny:
* Pneumatycznie wysuwana platforma załadunkowa ok. 1.000 mm, wraz z zabezpieczeniem przed wjazdem pod tył pojazdu, blokada co ok. 200 mm
Urządzenie sprzęgające:
* Płyta siodłowa z królem 2 cale
Podpory siodłowe:
* 2 x 12 t podpory siodłowe z stopą kompensacyjną, obsługa jednostronna po prawej stronie w kierunku jazdy
Osie:
* 2 x 10 t agregaty osi pneumatycznej, marka SAF, z hamulcem tarczowym ok. 430 x 45 mm, rozstaw felgi centrowany, ET 120
* ABS
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 180 mm, w tym podnoszenie ok. 110 mm, opuszczanie ok. 70 mm
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym ręcznym regulatorem ze stop-funkcją
Układ kierowniczy:
* ostatnia oś skrętna przymusowo
Układ hamulcowy: marka Wabco
* Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodnie z EC z systemem EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Stałe głowice sprzęgające zabezpieczone przed zamianą miejscami, zamontowane do belki czołowej, bez przewodu łączącego z pojazdem silnikowym
Ogumienie:
* 4 szt. 385/65 R22.5 164K, na feldze 11.75 x 22,5 ET 120 – marka według naszego wyboru
Błotniki:
* Zgodnie z EC, 1/4 błotnika PVC przed i za agregatem osiowym
Uchwyt na koło zapasowe:
* 1 szt. podwójny kosz z materiałem mocującym na koło zapasowe ET 120
Zabezpieczenie ładunku:
* 8 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła uciągu ok. 8,0 t)
* 7 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła uciągu ok. 2,5 t)
* w ramie zewnętrznej otwór pod pasy mocujące co ok. 500 mm
Kieszenie na kłonice:
* 8 par kieszeni na kłonice w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
* 4 rzędy kieszeni na kłonice w poprzek powierzchni ładunkowej
Kłonice wsuwane:
* 20 szt. kłonic z ocynkowanych rur ok. 80/50 mm, długość całkowita ok. 1.000 mm
* Magazyn na 20 szt. kłonic po wewnętrznej stronie ściany czołowej
Ściana czołowa:
* Przykręcane narożniki wypełnione aluminiowym profilem zamkniętym, od wewnątrz okładzina z płyty antypoślizgowej ok. 9 mm (wysokość ok. 1.250 mm)
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z, wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja oświetleniowa:
* Zgodnie z EC, 24 V z lampami wielokomorowymi
* LED obrysowe boczne
* LED pozycyjne białe z przodu
* LED obrysowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15-biegunowe i 2x7-biegunowe gniazda na belce czołowej
Wyposażenie:
* Tablica ostrzegawcza wg ECE 70
* Reflektor roboczy na belce lampowej (załączany na wstecznym)
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu, wraz z lampą ostrzegawczą
* 2 x skrzynki narzędziowe z PVC
Lakierowanie:
* Podwozie i ściana czołowa piaskowanie i wysokiej jakości jednobarwna powłoka końcowa
* Jednokolorowe lakierowanie w wybranym odcieniu RAL
Oznakowanie konturów:
* Zgodnie z EC, boczne i tylne żółte (z logo ESGE)
Ogłoszenia

841 km
Przyczepa z platformą roboczą
ES-GETandemanhänger - Containerverr.
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 20 500 kg, maksymalna waga ładunku: 15 950 kg, konfiguracja osi: 2 osie, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 480 mm, pierwsza rejestracja: 10/2018, następna inspekcja (TÜV): 05/2026, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Nasz pełny asortyment pojazdów dostępnych od ręki oraz w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na zapytanie.
- Osie SAF
- Techniczny nacisk na oś: po 10.000 kg
- Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
- Układ hamulcowy z systemem EBS
- Ogumienie 265/55 R19.5
- Miejsce na najazdy
- Mechanicznie regulowane dyszle sztywne na długości, 6 x ok. 100 mm
- Uchwyt zaczepu 40 mm, możliwość wymiany na 50 mm
- 3 pary gniazd na kłonice w ramie zewnętrznej
- 4 rzędy gniazd na kłonice poprzecznie do powierzchni ładunkowej
- Poszerzana blokada kontenera 1x20’
Crodpfx Aajwtv Hmeysh
- Wysuwany tył
- Burty
- 4 x skrzynki narzędziowe ze stali nierdzewnej
- Malowanie jednokolorowe w RAL 3002 karminowej czerwieni
Certyfikat zaufanego sprzedawcy
Dealerzy certyfikowani przez TruckScout24

Ułatwiamy Ci wyszukiwanie: "es-ge półprzyczepy"
Otrzymasz natychmiast i bezpłatnie nowe oferty na e-mail.
Możesz w każdej chwili zakończyć zlecenie wyszukiwania.
Używana Es-Ge Półprzyczepy (21)
Przeszukaj teraz całe TruckScout24 z ponad 120 000 używanymi pojazdami.Przeglądaj najpopularniejsze kategorie:
- Anssems Przyczepa Do Przewozu Maszyn Budowlanych
- Es-Ge Otwarta Skrzynia Ladunkowa
- Es-Ge Platformy Robocze
- Fruehauf Ed Półprzyczepy
- Fruehauf T Półprzyczepy
- Fruehauf Tf Półprzyczepy
- General Trailer Półprzyczepy
- General Trailer Syy Półprzyczepy
- General Trailer Tf Półprzyczepy


Sprzedaż do ponad 4 milionów zainteresowanych miesięcznie