Zasady rynkowe

Tylko konkretne oferty

Do bazy danych należy wprowadzać tylko konkretne oferty. Niestety, nie można aktywować ogłoszeń, które składają się tylko z haseł, takich jak "wszystkie typy pojazdów xy". W każdym ogłoszeniu musi być oferowany jeden konkretny pojazd lub stały pakiet kilku pojazdów. Pakiet pojazdów wymaga jasnego opisu powiązanych pojazdów w tekście ogłoszenia. Doświadczenie pokazuje jednak, że reklamy pojedynczych pojazdów przyciągają znacznie więcej uwagi niż pakiety pojazdów.

Ogłoszenia powinny zawierać jasny opis techniczny

Nadaj swoim reklamom na TruckScout24 sensowny opis. Nie zezwalamy na wprowadzanie ofert, które nie zawierają żadnych danych technicznych.

Niedozwolone są anonimowe ogłoszenia nie zawierające danych kontaktowych

Przy rejestracji zawsze należy podać swoje pełne imię i nazwisko oraz adres. Anonimowe ogłoszenia są niedozwolone. Prywatni jednorazowi sprzedawcy mogą ukryć swoją ulicę i numer domu, jeśli sobie tego życzą.

W tekście ogłoszenia nie powinny pojawiać się numery telefonu, faksu, adresy e-mail oraz nazwy strony internetowej

Ogłoszenia nie mogą zawierać numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail. Twoje dane kontaktowe są automatycznie kopiowane z konta użytkownika i wyświetlane w Twoich ogłoszeniach. W związku z tym, nie jest konieczne dodatkowe wpisywanie danych kontaktowych w treści ogłoszenia.

Brak adresu internetowego strony w ogłoszeniach

Opis i obrazy reklam nie mogą zawierać żadnych adresów internetowych.

Zakaz odniesień do innych ogłoszeń

Ogłoszenia nie mogą zawierać żadnych odniesień do ogłoszeń innych sprzedawcy. Ponadto niedozwolone są odniesienia do sklepów internetowych sprzedawcy oraz innych platform handlowych lub aukcyjnych.

Pojazdy reklamowane jako ogłoszenia drobne nie mogą być częścią aukcji.

Usuń sprzedane pojazdy

Prosimy o natychmiastowe usunięcie lub wstrzymanie sprzedanych przedmiotów. Staramy się, aby nasza baza danych była jak najbardziej aktualna, Nieaktualne ogłoszenia będą niemile widziane i są niezgodnez naszym regulaminem.

Brak ponownego dodawania po usunięciu reklamy

Natychmiastowe załadowanie wcześniej usuniętych ogłoszeń nie jest dozwolone, ponieważ stanowiłoby to naruszenie uczciwych praktyk handlowych.

Brak logo jako obrazów pojazdu lub na obrazie pojazdu

Nie używaj logo firmy jako wizerunku pojazdu. Umieszczanie logo firmy na zdjęciach pojazdów jest również zabronione.

Używaj wyłącznie zdjęć, do posługiwania się którymi jesteś uprawniony.

Fotografie, do których prawa autorskie posiadają producenci lub twoi konkurenci, mogą być przesyłane tylko za pisemną zgodą właściciela praw autorskich.

Brak obrazów zastępczych

Obrazy reklamowe, które zawierają tylko "zdjęcie do naśladowania" lub podobne, nie są możliwe.

Nie kopiuj tekstów od konkurencji

Prosimy o samodzielne przygotowanie opisów technicznych swoich obiektów do sprzedaży. Kopiowanie tekstów i fragmentów tekstów z ogłoszeń innych sprzedawców jest zabronione i zazwyczaj sprowadza tylko kłopoty, których nie chcesz mieć.

Brak list słów kluczowych/wyrażeń wyszukiwanych w reklamach

Należy podawać wyłącznie odpowiednie opisy techniczne poszczególnych pojazdów. Użycie słów kluczowych lub list słów do wyszukiwania nie jest możliwe. Nie jest również możliwe reklamowanie innych pojazdów, produktów, materiałów eksploatacyjnych lub reklam ogólnych.

Brak nazw firm i powtórzeń słów w tytule ogłoszenia

Wymienianie nazwy własnej firmy oraz powtórzenia słów w tytule reklamy są zabronione. Producenci są wyłączeni z tego rozporządzenia.

Wybierz odpowiednią kategorię pojazdu

Proszę również we własnym interesie zadbać o umieszczenie swoich ogłoszeń w odpowiednich kategoriach.

Brak reklam za 1 EUR

Prosimy o nie umieszczanie w ogłoszeniach cen 1€. Ogłoszenia, w których jako cena zakupu widnieje 1€ (również jako FP lub VB) nie będą aktywowane. Jeśli nie chcą Państwo podawać ceny, prosimy o pozostawienie pola ceny pustego podczas wprowadzania danych. Wtedy automatycznie wyświetli się notatka "Informacja o cenie" dla Twojego ogłoszenia.

Brak promocyjnych tytułów reklamowych

Wprowadź istotne informacje w oznaczeniu maszyny / typu pojazdu, a także dla producenta i modelu i nie używaj sformułowań reklamowych. Tylko w ten sposób ogłoszenia mogą zostać znalezione przez potencjalnych kupujących za pomocą funkcji wyszukiwania.

Dostępne numery telefonów w danych kontaktowych

Wprowadzając swoje dane kontaktowe, upewnij się, że podałeś numer telefonu kontaktowego.

Zakaz wielokrotnych reklam

Nie zamieszczaj tego samego przedmiotu więcej niż raz.