Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)

Cena początkowa bez VATu
69 950 €
(83 240 € brutto)
Rok produkcji
2020
Stan
Używane
Lokalizacja
Bremen Niemcy
Naczepa niskopodwoziowa ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Naczepa niskopodwoziowa ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Naczepa niskopodwoziowa ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Naczepa niskopodwoziowa ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
more Images
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane podstawowe

Oznaczenie:
Naczepa niskopodwoziowa
Producent:
ES-GE
Model:
2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
Rok produkcji:
2020
Stan:
używany
Sprawność:
w pełni sprawny

Cena i lokalizacja

Cena początkowa bez VATu
69 950 €
(83 240 € brutto)
Lokalizacja:
28 Bremen, Deutschland Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Masa własna:
9 000 kg
Maksymalna waga ładunku:
29 000 kg
Masa całkowita:
38 000 kg
Pierwsza rejestracja:
08/2020
Kolor:
czerwony

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A178-21-086
Ostatnio aktualizowane:
17.10.2025

Opis

ES-GE 2-osiowe naczepy niskopodłogowe, bez możliwości teleskopowania, układ sterowania Tridec

Masa całkowita: 38.000 kg
Obciążenie osi (2 x 10.000 kg): 20.000 kg
Obciążenie siodła: 18.000 kg
Masa własna +/- tolerancja producenta: ok. 9.000 kg
Ładowność: ok. 29.000 kg

Całkowita długość: ok. 13.650 mm
Całkowita szerokość: ok. 2.540 mm
Długość powierzchni ładunkowej: ok. 13.200 mm
Szerokość powierzchni ładunkowej: ok. 2.540 mm
Przedni zwis: ok. 1.200 mm
Promień czoła: ok. 1.750 mm
Promień wychylenia siodła: ok. 2.100 mm
Wysokość siodła: ok. 1.150 mm
Wymiar B: ok. 12.000 mm
Długość wysokiego pokładu: ok. 3.700 mm
Wysokość załadunkowa wysokiego pokładu: ok. 1.480 mm
Długość niskiego pokładu: ok. 6.500 mm
Wysokość załadunkowa niskiego pokładu: ok. 250 mm
Prześwit pod niskim pokładem: ok. 100 mm
Wysokość załadunkowa nad agregatem osiowym: ok. 3.000 mm

Parametry siodła:
Wymiar A: ok. 4.500 mm
Wysokość siodła: ok. 1.150 mm
Promień wychylenia: ok. 2.100 mm

Podwozie:
- Rama wykonana z wysokiej jakości stali drobnoziarnistej
- Niski pokład w konstrukcji sztywnej
- Zespół osiowy nie demontowalny
- Bez zagłębienia pod ramię koparki

Kingpin
Rcodpou U Np Tjfx Aabjh
- Kingpin 2”

Podpory
- Bez podpór przednich

Osie
- 2 x 10.000 kg, 17,5”, technicznie po 12.000 kg – producent Gigant
- Zamknięte hamulce bębnowe, okładziny bezazbestowe
- Automatyczne regulator siły hamowania, centralne ustawienie
- Rozstaw osi ok. 1.360 mm

Zawieszenie
- Pneumatyczne z funkcją podnoszenia/opuszczania
- Druga wysokość jazdy dla zawieszenia pneumatycznego (+ ok. 30 mm)

Układ kierowniczy
- Hydrauliczne skrętne osie
- Wszystkie osie skrętne, system Tridec

Ogumienie
- 9 kół 245/70 R 17,5, indeks nośności 146/146 F – producent Continental
- Felgi stalowe

Hamulce
- Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z dyrektywą WE, producent Knorr
- Automatyczna regulacja siły hamowania zależna od obciążenia
- Sterowanie przez standardowe złącza powietrzne czerwone/żółte wg ISO 1726
- Hamulec elektroniczny (EBS), 7-pinowe gniazdo wg ISO 7638 z przodu, zgodnie z dyrektywami UE, z ABS 4S/2M
- System RSS (Roll Stability Support)
- Hamulec postojowy z cylindrem sprężynowym
- 4 kliny pod koła z uchwytami
- Bez przewodów łączących (Wendeflex) do ciągnika
- Aluminium zbiornik powietrza
- Zainstalowany moduł informacyjny naczepy TIMG2 do odczytu aktualnych obciążeń osi

Osłona przeciwzderzeniowa
- Zintegrowana w tylnej płycie zamykającej

Belki boczne
- Belki boczne z profilu UNP o wysokości ok. 200 mm

Zabezpieczenie ładunku
- Po każdej stronie 13 punktów mocowania (składane na zewnątrz) o sile uciągu 13.400 kg, zamontowane w zewnętrznej ramie
- 1 para pierścieni mocujących o sile ok. 13.400 kg z tyłu na szyi łabędziej, ok. 400 mm nad ziemią
- 1 para pierścieni mocujących o sile ok. 13.400 kg z tyłu w niskim pokładzie na pionowej szyi
- Po każdej stronie 7 kieszeni na słupki wewnątrz ramy zewnętrznej, na słupki około 80x50x4 mm, równomiernie rozłożone na całej długości powierzchni ładunkowej
- Po każdej stronie 6 kieszeni na słupki spawane na zewnątrz do belki podłużnej

Podłoga
- Około 28 mm twarde drewno, wzmocnione profilami Omega, układane między belkami podłużnymi
- Blacha ryflowana (ok. 8/10 mm) nad zespołem osiowym

Ściana czołowa
- Wykonana jako skrzynia schowkowa z pokrywą, ok. Głęb. 400 x Wys. 450 mm, na całą szerokość powierzchni ładunkowej, narożniki ścięte

Burty
- 3 sztuki demontowalnych, anodowanych burt na szyi łabędziej, ok. 2.440 x 400 mm
- Demontowalne słupki tylne, ocynkowane

Ocynkowan

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2023

4 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Afganistan
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 421 4... ogłoszenia