Używane Fliegl Wywrotka na sprzedaż (307)
Sortuj wyniki
- Najniższa cena Najwyższa cena
- Najnowsze ogłoszenia Najstarsze ogłoszenia
- Najkrótsza odległość Najdalsza odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji Najstarszy rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja Najstarsza aktualizacja
- Producenci od A do Z Producent od Z do A
- Trafność
- Najniższa cena
- Cena
- Najwyższa cena
- Cena
- Najnowsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najstarsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najkrótsza odległość
- Odległość
- Najdalsza odległość
- Odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji
- Rok produkcji
- Najstarszy rok produkcji
- Rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Najstarsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Producenci od A do Z
- Producent
- Producent od Z do A
- Producent
- Nazwa od A do Z
- Oznaczenie
- Nazwa od Z do A
- Oznaczenie
- Model od A do Z
- Model
- Model od Z do A
- Model
- Najniższa referencja
- Opinia
- Najwyższa referencja
- Opinia
- Najkrótszy czas pracy
- Okres ważności
- Najdłuższy czas pracy
- Okres ważności
- Trafność
- Trafność
FLIEGL
Ogłoszenia

669 km
Trójstronna przyczepa wywrotka
FLIEGLTSK 118, Verzinkt, Tandem, Rampen, 5mtr. lang
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 11 800 kg, maksymalna waga ładunku: 8 780 kg, konfiguracja osi: 2 osie, objętość przestrzeni ładunkowej: 6 m³, długość przestrzeni ładunkowej: 5 000 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 420 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 460 mm, pierwsza rejestracja: 01/2022, następna inspekcja (TÜV): 06/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 1 480 mm, Wyposażenie: ABS, Skrzynia wywrotna 3-stronna, ocynkowane podwozie, stalowe ściany boczne 460 mm, podłoga z blachy stalowej, 3x uchwyty mocujące na stronę, pod powierzchnią ładunkową znajduje się zintegrowany zamykany schowek na rampy załadunkowe, aluminiowe rampy załadunkowe (dł. x szer.) 2900 x 350 mm, dyszel z regulacją wysokości, podwozie Jost, 2 x tylne nogi opuszczane, ABS, EBS, oś(y) BPW, układ hamulców bębnowych, zawieszenie na resorach piórowych, pojazd może być pokryty reklamą i/lub oznaczony etykietami.
Crjdowfbkzjpfx Afioh
Nasza oferta nie wymaga zazwyczaj nowego zatwierdzenia TÜV. Jeśli potrzebujesz nowego przeglądu TÜV, chętnie przedstawimy Ci ofertę naszych warsztatów partnerskich! Pojazd może być pokryty reklamą i/lub etykietami. Obowiązują nasze ogólne warunki dostaw i płatności.
Z przyjemnością przedstawimy Ci ofertę finansowania lub leasingu tej nieruchomości.
Prosimy o kontakt!
Ogłoszenia

597 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLASS 372 Thermo / Thermomulde mit Abschiebetechn.
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 27 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 09/2019, Odwiedź naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz pełną ofertę naszych pojazdów z wieloma dodatkowymi zdjęciami oraz informacjami w kilku językach.
SEL 7805
Fliegl ASS 372 Thermo
Termoizolowana wywrotka z technologią zsuwu / Podnoszona oś
Niemiecka rejestracja / 1. właściciel
Pierwsza rejestracja: 23.09.2019
Dopuszczalna masa całkowita techniczna (kg): 40 000
Dopuszczalna masa całkowita (kg): 27 000
Masa własna (kg): 8 200
VIN: WGJ133404KM800737
Przegląd techniczny ważny do: 10.2025
OPONY I OSIE:
Opony: 385/65 R 22,5
Konfiguracja osi: 3 osie SAF
1. oś podnoszona
Zawieszenie pneumatyczne
Hamulec tarczowy
DODATKOWE SPECYFIKACJE:
Termoizolowana wywrotka z technologią zsuwu
WYWROTKI:
Pokrywa wywrotki
DOKUMENTY POJAZDU:
Certyfikat rejestracji część I (Schein)
Certyfikat rejestracji część II (Brief)
M. BUFANO
Cedpjwiln Eofx Afisrh
m.
(Italiano, English, Deutsch)
J. CORDEIRO
j.
(Português, Español, Italiano, English)
J. MARJANOVIC
d.
(Deutsch, Bosanski)
L. OBODYNSKA
Ukrainian/?????, Russian/??-?????)
Mówimy w językach: NIEMIECKI, ANGIELSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, PORTUGALSKI, UKRAIŃSKI, ROSYJSKI, POLSKI
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby informacje były poprawne, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za błędy lub pominięcia. Prosimy naszych klientów o zapoznanie się z dostępnymi zdjęciami. Podane wymiary są wartościami przybliżonymi.
Nasze pojazdy sprzedawane są w stanie, w jakim się znajdują. Zapraszamy klientów do odwiedzenia naszej firmy w celu osobistej weryfikacji stanu pojazdu. Oferujemy również możliwość jazdy próbnej. Należy pamiętać, że akumulatory dołączone do pojazdu to te, które są aktualnie zainstalowane. W przypadku chęci otrzymania nowych akumulatorów, służymy informacją o cenie.
Ogłoszenia

451 km
Przyczepa wywrotka
FlieglASW 271 GIANT
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2022, Wyposażenie: hamulec pneumatyczny, ASW 271 GIANT
Csdpfx Aew Sftfsfiorh
(0010) używany Fliegl ASW 271 Gigant
(0020) Oś tandemowa, resory piórowe, oś skrętna bierna
(0030) K80, dolny zaczep, hamulce pneumatyczne,
(0040) Ogumienie: 560/60R22,5 BKT,


Ponad 120 000 zapytań zakupowych miesięcznie
Dowiedz się teraz
+49 201 858 95 507
Ogłoszenia

592 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKA350 - Getreide Kippmulde - 43 m³ - Nr.: 191
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 39 000 kg, maksymalna waga ładunku: 33 520 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 08/2011, Wyposażenie: ABS, Numer identyfikacyjny pojazdu: WFDFLT33502005191
Tylna wywrotka – rama stalowa – wanna aluminiowa
Przegląd techniczny DE do 04.2026 – przegląd specjalistyczny do 10.2025
Masa własna: 5 480 kg
Wymiary wanny: 8 350 / 7 500 x 2 460 x 2 200 mm – objętość: ok. 43 m³
Osie BPW Eco Plus z hamulcami bębnowymi
1 x aluminiowa podpora opadająca
Drzwi portalowe kombi – klapa wahadłowa z 2 suwakami
Plandeka rolowana
Podest
Regulowany tylny zderzak przeciwnajazdowy
Ogumienie: 385/65 R 22,5
Aluminiowe felgi
Zmiany, sprzedaż pośrednia i błędy zastrzeżone. Opis służy ogólnej identyfikacji pojazdu i nie stanowi gwarancji w rozumieniu prawa handlowego. Decydujący jest opis zawarty w umowie kupna.
Nasza oferta nie obejmuje nowego przeglądu TÜV. W przypadku zainteresowania nowym przeglądem TÜV, chętnie przygotujemy ofertę od naszych partnerskich warsztatów! Pojazd może być oklejony reklamą i/lub oznakowany. Obowiązują nasze ogólne warunki dostawy i płatności.
Cjdewpbg Dspfx Afijrh
Ogłoszenia

708 km
Przyczepa wywrotka
FlieglGIGANT ASW 391 TRIDEM
Zadzwoń
Stan: nowe, Wyposażenie: hamulec pneumatyczny, GIGANT ASW 391 TRIDEM
używana przyczepa zsuwowa Fliegl
e wyposażeniu seryjnym
podwozie tridem
hydraulicznie amortyzowane urządzenie zaczepowe
podwozie wymienne
podporowa stopa opadowa
2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy z ALB
agregat osi mechanicznie przestawny
ściany boczne ocynkowane
tylna klapa wielkogabarytowa, hydrauliczna, 800 mm
hydrauliczna podłoga przesuwna z listwami poliuretanowymi wokół
oświetlenie LED, w tym lampy pozycyjne
Dopuszczalna masa całkowita 31 000 kg, obciążenie dyszla 4 000 kg
głowica kulowa K80
osie BPW 410 x 180 mm
mechaniczne wymuszone skręcanie (wymagane 2x K50)
boczne światła obrysowe
Crsdexf U Hgjpfx Afish
ogumienie 445/65 R22,5 (nowe)
zawieszenie paraboliczne GIGANT-Aggregat Plus
prawa ściana boczna składana mechanicznie
zawór ciśnienia prasowania
lampa ostrzegawcza tylnej klapy
przednia nadstawka regulowana hydraulicznie
hydraulicznie składana belka przeciwnajazdowa
wypełniacz profilowy
listwy plastikowe jako ochrona ładunku
W sprawie stanu technicznego maszyny oraz ceny zakupu prosimy o kontakt
do Pana Floriana Rothenrotha – tel. kom.:
Lokalizacja maszyny: 33818 Leopoldshöhe
Pracownicy AGRAVIS Technik Saltenbrock wymienieni powyżej zostaną automatycznie przypisani do ogłoszenia i nie udzielają informacji.
Prosimy o wyrozumiałość.
Ogłoszenia

522 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLSattelkipper Stahl- 27cbm
Zadzwoń
Stan: dobry, jak nowy (używany), Funkcjonalność: w pełni sprawny, masa całkowita: 32 000 kg, masa własna: 5 228 kg, maksymalna waga ładunku: 26 772 kg, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 550 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 600 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 27 m³, pierwsza rejestracja: 04/2025, następna inspekcja (TÜV): 04/2026, zawieszenie: podnośnik pneumatyczny, kolor: czarny, rozmiar opony: 385/65 R22.5", Rok produkcji: 2025, numer maszyny/pojazdu: WFDFLT2350203671, Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2''
Zakładany opatentowany przedni łukowy panel
24 t, dwubiegowa podporowa korba z jednostronną obsługą, z półokrągłą podstawą i prostą płytą przyłączeniową, z kompensacją przesunięcia
Odpinanie pod obciążeniem nie jest możliwe, w stanie odpiętym pojazd musi być ustawiony pod kątem do tyłu.
Wolny promień obrotu z tyłu ok. 2100 mm w pozycji tylnej i ok. 2600 mm w pozycji przedniej!
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z aluminium
Tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe pneumatycznie składane, obsługiwane przełącznikiem w kabinie ciężarówki na PIN 14 (bez instalacji w pojeździe ciężarowym) i manualnie przy naczepie,
Błotniki typu półmuszla
z fartuchami antyrozpryskowymi tylko na ostatniej osi
Hak holowniczy z tyłu (nie dotyczy wersji Revolution)
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi o średnicy tarczy 430 mm
Osie w wersji terenowej
"Oś/podwozie zmierzone laserowo" - redukcja zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne
Manometr do miechów powietrznych
Pierwsza oś automatycznie podnoszona, dodatkowo obsługiwana elektrycznie z kabiny, z wymuszonym opuszczeniem i funkcją wspomagania ruszania, bez instalacji w ciężarówce
"Ocynkowany mechanizm podnoszenia osi"
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, z szybkozłączką HDK, stała część, NW 48 mm
(bez przewodów elastycznych)
Obsługa hydrauliczna poprzez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego
Przyłącze hydrauliczne z przewodem elastycznym i szybkozłączem HDK NW = 48 mm z nakrętką radełkowaną
Skrzynia
Stalowa skrzynia okrągła „Stone Master Design” z bardzo odpornych na ścieranie stali HB 400/450. Ściana przednia pochylona z zewnętrznym mocowaniem siłownika hydraulicznego.
Wnętrze ze stopniami przy ścianie przedniej.
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni
Uchwyty na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany.
Membranowa tylna ściana
Tylna ściana jako hydraulicznie podnoszona klapa z dużym otworem do góry, prześwit ok. 2200 mm
Pokrowiec ochronny na tylną klapę.
Tylna ściana z uszczelką gumową – uwaga! Brak gwarancji na szczelność!
Uwaga! Odporność na temperaturę do maks. 170°C!
Boczne ściany o grubości 4 mm na całej długości, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod kątem zużycia i masy.
Fliegl S.T.E.P. – obrotowy podest z przodu z rozkładaną drabinką na boczne wejście po lewej stronie FR, tylko w połączeniu z "Flip Top" przesuwanym dachem
Bez izolacji – nie drukuje się
"Flip Top" przesuwany dach, automatyczny zamek tylny jako składany pałąk. Dach montowany z przodu. Pokrywa z napędem elektrycznym, 7-polowe gniazdo (gniazdo ładowania) z przodu bez kabla połączeniowego (przyporządkowanie pinów: Pin1: +/ Pin3:- ), w zestawie oddzielne gniazdo do ciągnika, bez instalacji w ciężarówce, sterowanie z naczepy i pilotem zdalnego sterowania.
Przewód spiralny 7-żyłowy do ciężarówki dla przesuwnego dachu, gniazdo musi być dostępne w ciężarówce (przyporządkowanie pinów: Pin1: +/ Pin3:- )
Cedpfx Asxclg Sjfijrh
Ogłoszenia

937 km
Wywrotka
FlieglSDS02 3 axles 50m3 ALU Liftachse
Zadzwoń
Stan: używany, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 9 900 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 410 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 2 100 mm, pierwsza rejestracja: 09/2024, zawieszenie: powietrze, kolor: inny, rozmiar opony: 385/65 R22.5, Rok produkcji: 2023, = Dodatkowe opcje i wyposażenie =
- Rok zabudowy: 2023
- Pojemność zabudowy: 50 m3 (Całkowita pojemność zabudowy.)
- Materiał: aluminium
- Plandeka
= Dalsze informacje =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Marka osi: BPW
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: pneumatyczne
Oś 1: oś podnoszona; bieżnik lewej opony: 70%; bieżnik prawej opony: 70%
Oś 2: bieżnik lewej opony: 70%; bieżnik prawej opony: 70%
Crjdoxa Hfqepfx Afijh
Oś 3: bieżnik lewej opony: 70%; bieżnik prawej opony: 70%
Wymiary
Wymiary (dł. x szer.): 1090 x 255 cm
Wagi
Masa własna: 5 800 kg
Ładowność: 33 200 kg
DMC: 39 000 kg
Funkcjonalność
Wywrot: tylny
= Informacje o firmie =
Chcesz uzyskać więcej informacji o tym pojeździe? Zachęcamy do odwiedzenia BAS World. Tam znajdziesz:
• Inspekcyjne wideo HD
• Zdjęcia 360 stopni
• Pełne i zweryfikowane specyfikacje
• Kalkulację kosztów i czasu dostawy
• Wsparcie i usługi BAS World
Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź BAS World online!
España (ES) Mówimy w 17 językach, abyśmy zawsze mogli Ci pomóc w Twoim ojczystym języku. Skontaktuj się z nami bezpośrednio – nasz hiszpańskojęzyczny pracownik chętnie Ci pomoże! Deutschland (DE) Mówimy w 17 językach, dzięki czemu zawsze możemy Ci pomóc w Twoim języku. Skontaktuj się z nami bezpośrednio – nasz niemiecki pracownik chętnie Ci pomoże! France (FR) Mówimy w 17 językach, aby zawsze móc Państwu pomóc w ojczystym języku. Prosimy o bezpośredni kontakt – nasz francuskojęzyczny pracownik z przyjemnością Państwu pomoże! Portugal (PT) Mówimy w 17 językach, aby zawsze służyć Państwu pomocą w Państwa języku ojczystym. Prosimy o bezpośredni kontakt – nasz portugalskojęzyczny pracownik chętnie Państwu pomoże! Italia (IT) Mówimy w 17 językach, dzięki czemu zawsze możemy pomóc Ci w Twoim języku. Skontaktuj się z nami bezpośrednio – nasz włoskojęzyczny pracownik z chęcią Ci pomoże!
Ogłoszenia

554 km
Naczepa wywrotka
FLIEGL3-Achs Thermomulde 25m³ Liftachse SAF ALCOA
Zadzwoń
Stan: używany, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 08/2021, Wyposażenie: ABS, Fliegl 3-osiowa naczepa termoizolowana 25m³ oś podnoszona SAF ALCOA
Wszystko na pierwszy rzut oka
· Pierwsza rejestracja: 06.08.2021
· Kolor: czarny
· Kolor plandeki: czarny
· Masa własna: 5 t
· Opony: 385/65 R 22,5
· Uwaga: dostępna od ręki
Wyposażenie dodatkowe
3-osiowa naczepa samowyładowcza termoizolowana, pojemność 25m³, podest, dach rolowany, oś podnoszona, osie SAF, aluminiowe felgi ALCOA, podpory wysypowe, Haldex Info Centre 2, 1x15-stykowe gniazdo elektryczne, składana belka zabezpieczająca pod jazdą, 2 szt. LED reflektory cofania, skrzynka narzędziowa, drabina, przebieg: 238.045 km.
Wyposażenie standardowe
Hamulce tarczowe, 2 kliny pod koła z uchwytem, ABS, EBS, zawieszenie pneumatyczne.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od sprzedaży.
_____
Numer wewnętrzny zapytania: TR25243
_____
STARENT Truck & Trailer GmbH Bruck 49, A - 4722 Peuerbach
Osoby do kontaktu w dziale sprzedaży:
Pan Ing. Wimmer Christoph (niemiecki, angielski, czeski, polski, włoski)
p: także WhatsApp
t:
@:
Pan Mehmet Terzi (niemiecki, turecki, angielski, rosyjski, ukraiński, bośniacki, serbski)
p: także WhatsApp
t: -104
@:
Pan Elias Höfler (niemiecki, angielski, bułgarski, bośniacki, serbski)
p: także WhatsApp
t: -123
@:
Mówimy w 13 językach. Z pewnością także w Twoim! Skontaktuj się z nami!
Cjdpfxsw Tgu Hs Afijrh
Strona internetowa:
Facebook:
Instagram:
Starent Truck & Trailer GmbH kupuje pojazdy użytkowe, takie jak ciągniki siodłowe, naczepy, ciężarówki i dostawczaki.
Michael Doblhofer (niemiecki, angielski)
p: także WhatsApp
t: -102
@:
Michael Leirich (niemiecki, angielski)
p: WhatsApp
t: -125
@:
Ogłoszenia

875 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLSDS01 Alu Kipp Mulde 48 cbm Pendeltür
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 39 000 kg, długość przestrzeni ładunkowej: 9 500 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 450 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 2 150 mm, pierwsza rejestracja: 08/2021, następna inspekcja (TÜV): 10/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 3 850 mm, Wyposażenie: ABS, Fliegl aluminiowa naczepa wywrotka
- 48 m³
- Oś podnoszona
- Oś SAF
- Drzwi wahadłowe
Credpoxcr H Ejfx Afioh
- Reflektory robocze LED
- Badanie techniczne do: 10.2025
- SP do: 04.2026
Zastrzegamy sobie prawo do błędów i sprzedaży pośredniej.
Numer wewnętrzny pojazdu: 11351.
Ogłoszenia

669 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKA 350, Stahl, 60m³, Luft-Lift, Schrottmulde
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, maksymalna waga ładunku: 27 100 kg, konfiguracja osi: 3 osie, objętość przestrzeni ładunkowej: 60 m³, pierwsza rejestracja: 02/2011, następna inspekcja (TÜV): 02/2026, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 3 850 mm, Wyposażenie: ABS, Stalowa tylna wywrotka ok. 60 m³, tylne drzwi dwuskrzydłowe z ryglem obrotowym, zsyp zbożowy, plandeka rolująca, podpory Jost, oś SAF INTRA, ABS, EBS, oś podnoszona, zawieszenie pneumatyczne z urządzeniem podnosząco-opuszczającym. Pojazd może być oklejony reklamą i/lub opisany.
Crsdpfx Asw Ndmljfijh
Nasza oferta jest co do zasady bez nowego przeglądu TÜV. W przypadku chęci wykonania nowego przeglądu TÜV, z przyjemnością przedstawimy ofertę naszych partnerskich warsztatów! Pojazd może być oklejony reklamą i/lub oznakowany. Obowiązują nasze ogólne warunki dostaw i płatności.
Chętnie przygotujemy dla Państwa ofertę finansowania lub leasingu tego pojazdu. Zapraszamy do kontaktu!
Ogłoszenia

785 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKS 390 25m³ Stahl-Mulde 3-Achs Hinterki
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, maksymalna waga ładunku: 29 500 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 350 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 450 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 25 m³, całkowita szerokość: 2 550 mm, Pojazd pochodzi z bieżącej produkcji – dostępny za ok. 2 tygodnie.
Pojazd / Zabudowa: Wywrotka
Dopuszczalna masa całkowita: 35.000 kg / 39.000 kg
Masa własna: 5.500 kg !!!
Ładowność: 29.500 kg / 33.500 kg
Całkowita długość: 8.600 mm
Objętość: 25 m³
Dalsze informacje:
- Całkowita wysokość ok. 3.160 mm
- Szerokość wewnętrzna ok. 2.350 mm
- Wysokość siodła ok. 1.200 mm
Podwozie naczepy wywrotki:
- Konstrukcja spawana z drobnoziarnistej stali, w lekkiej zabudowie Basic,
- 1x centralna noga podporowa
- Ochrona przed najazdem, składana
- Ochrona przed najazdem z „wspomaganiem sprężynowym” dla łatwiejszej obsługi
- Błotniki półmuszlowe
- Zintegrowany „uchwyt błotnika” o powierzchni odpychającej kamienie
- Z osłoną przeciwbryzgową tylko na ostatniej osi
- 2 haki holownicze z tyłu
Osie i zawieszenie:
- Osie z hamulcami tarczowymi SAF, średnica tarczy 430 mm
- „Laserowe osiowanie osi/podwozia” – zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
- Osie w wykonaniu off-road
- Zawieszenie pneumatyczne
- Manometr miechów, zamontowany z przodu na wygiętej ramie
- 1. oś podnoszona automatycznie, dodatkowo sterowana elektrycznie z kabiny ciągnika,
w tym automatyczne obniżenie i pomoc przy ruszaniu, bez konieczności instalacji w ciągniku
(pomoc przy ruszaniu działa przy przekroczeniu nacisku na oś do 30% oraz do prędkości max. 25 km/h)
Układ hamulcowy:
- 2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Kolorowe prowadzenie przewodów ułatwia serwisowanie
- Hamulec postojowy sprężynowy
- 2 odporne na pomyłkę głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego
- 24 V EBS, elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
- Z zaworem podnoszenia i opuszczania
- System stabilizacji jazdy
- Automatyczna funkcja obniżania wywrotki z zaworem odcinającym
Koła i opony:
- 6 x 385/65 R22.5” europejskiej marki, wybieranej przez producenta
Elektryka:
- 24 V, wielokomorowe lampy LED, boczne żółte światła LED,
oświetlenie tablicy rejestracyjnej w LED
(Uwaga! W przypadku niektórych ciągników mogą wystąpić fałszywe błędy diagnostyczne mimo prawidłowego działania)
- Boczne żółte światła LED sprzężone z kierunkowskazem – boczne światła migające
- Premium boczne światła obrysowe LED – po 20 diod LED na lampę
- 2 białe światła pozycyjne z przodu w LED (w zestawie)
- 2 biało-czerwone światła prowadzące z tyłu w LED (w zestawie)
- 2 gniazda 7-pinowe oraz 1 gniazdo 15-pinowe z przodu, odporne na błędy połączeń, bez przewodu połączeniowego
- Reflektory robocze LED boczne po obu stronach (włączane przez światło cofania)
- 2 dodatkowe reflektory robocze LED, zintegrowane z tyłu
Hydraulika:
- Cylinder wysokociśnieniowy max. 250 bar, najmniejszy stopień hartowany, z nakrętką HDK, część stała, NW 48 mm
- Marka Hyva
- Sterowanie hydrauliką przez przystawkę odbioru mocy ciągnika
- Złącze hydrauliczne z przewodem i śrubowym złączem pojazdu NW = 54 mm z dużą nakrętką motylkową
Skrzynia:
- Okrągła skrzynia wywrotki typu HARDOX w „Stone Master Design”, wykonana z wysoko odpornej na zużycie stali HB 400/450.
Skośna ściana przednia z zewnętrznym mocowaniem cylindra hydraulicznego.
Z wejściem wewnętrznym na przedniej ścianie
- Greenline – stożkowa i aerodynamiczna forma skrzyni
- Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany
- Tylna burta typu „membrana”
Crjdpfx Afevhyf Rsish
- Burta tylna jako klapa wahadłowa z „podwójnym zawiasem”, mocowana z zewnątrz
z 2 punktami blokady hakowej. 2 śruby zaciskowe z pokrętłami z boku na dole.
- Burta tylna z uszczelką gumową
Uwaga! Odporność na tem
Ogłoszenia

967 km
Wywrotka
FLIEGL50M3 KOMBI DOORS
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 9 500 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 300 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 2 150 mm, pierwsza rejestracja: 05/2023, zawieszenie: powietrze, kolor: inny, rozmiar opony: 385/65R22,5, Rok produkcji: 2023, Wyposażenie: ABS, = Dodatkowe opcje i wyposażenie =
- EBS
= Uwagi =
Liczba osi: 3, masa własna: 5800 kg, masa całkowita: 39000 kg, rozmiar sworznia królewskiego: 2 cale, typ zawieszenia: pneumatyczne, ABS, EBS, rok zabudowy: 2023, materiał burty: aluminium, liczba burt: 1 strona, typ osi: SAF
= Dalsze informacje =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: KLEYN1
Układ napędowy
Rodzaj paliwa: diesel
Cedpfxsw Hww Te Afierh
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów: manualna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22,5
Hamulec: hamulce tarczowe
Zawieszenie: pneumatyczne
Oś 1: oś podnoszona; bieżnik opony lewa: 12 mm; bieżnik opony prawa: 6 mm
Oś 2: bieżnik opony lewa: 11 mm; bieżnik opony prawa: 7 mm
Oś 3: bieżnik opony lewa: 15 mm; bieżnik opony prawa: 12 mm
Wymiary
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1070 x 255 x 375 cm
Wagi
Masa własna: 5 800 kg
Ładowność: 33 200 kg
DMC: 39 000 kg
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładunkowej: 145 cm
Środowisko
Norma emisji: Euro 0
Stan
Stan techniczny: dobry
Stan optyczny: dobry
Uszkodzenia: brak
= Informacje o firmie =
Kleyn Trucks to jeden z największych na świecie niezależnych dealerów pojazdów używanych. U nas możesz wybierać spośród stale zmieniającego się stanu magazynowego obejmującego 1200 używanych ciężarówek, ciągników siodłowych i przyczep. Oferujemy wszystkie europejskie marki, roczniki i przedziały cenowe.
Dlaczego warto kupować w Kleyn Trucks? To proste!
• Duży, szybko zmieniający się asortyment
• Rozpoznawalna jakość
• Dobra cena
• Rzetelność handlowa
• Mówimy w wielu językach
• Rozumiemy potrzeby klienta
• Wsparcie przy imporcie i transporcie
• Szybka rejestracja (wywozowa)
• Fachowe usługi techniczne
• Gwarancja „rozpoznawalnej jakości”
• I wiele więcej…
Odwiedź naszą stronę internetową, by poznać specjalne oferty i pełną ofertę:
Leasing w Kleyn Trucks jest możliwy w większości krajów europejskich!
Oblicz szybko swoją ratę leasingową i wyślij zapytanie przez naszą stronę internetową.
Zapytaj również o nasz europejski pakiet gwarancyjny.
Ogłoszenia

1 596 km
Naczepa wywrotka
FlieglFLT 33
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 38 000 kg, masa własna: 6 200 kg, maksymalna waga ładunku: 31 800 kg, konfiguracja osi: 3 osie, objętość przestrzeni ładunkowej: 22 m³, pierwsza rejestracja: 05/2018, zawieszenie: powietrze, rozmiar opony: -, Rok produkcji: 2018, Ref: VO25-1948
NA SPRZEDAŻ – Naczepa FLIEGL FLT 33 – 2018 – DMC 38 T
Marka / Model: FLIEGL FLT 33
Rok: 2018
Numer podwozia: WFDFLT3380202
Typ: Naczepa
Osi: 3 osie
DMC: 38 ton
Csdpfx Ajxd Dxpjfiorh
Główne cechy:
Wzmocniona stalowa rama
Zawieszenie pneumatyczne
Hamulce EBS
Stan:
Pojazd w dobrym stanie ogólnym
Gotowy do natychmiastowej pracy
Skrzynia: Stal
Drzwi: Okute
Czas dostawy (w dniach): 1
Numer seryjny: WFDFLT3380202
Ogłoszenia

522 km
Naczepa wywrotka
FLIEGL3-Achs Sattelkipper Alu 57 cbm
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, masa całkowita: 38 000 kg, masa własna: 4 983 kg, maksymalna waga ładunku: 33 017 kg, objętość przestrzeni ładunkowej: 57 m³, pierwsza rejestracja: 10/2021, zawieszenie: powietrze, kolor: biały, rozmiar opony: 385/65 R22.5", Rok produkcji: 2021, numer maszyny/pojazdu: WFDFLT33902029016, Hydraulika
Niskociśnieniowy siłownik hydrauliczny, maks. 170 bar, najniższy stopień hartowany chromowo, z przyłączem śrubowym HDK, element stały, średnica nominalna 48 mm (bez przewodu hydraulicznego). Dostarczany luzem!
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy w ciężarówce (LKW).
Wywrotka
Aluminiowa skrzyniowa wywrotka z wysokiej jakości, odpornego na ścieranie materiału. Skośna ściana czołowa o grubości 5 mm, z zewnętrznym mocowaniem siłownika. Ściany boczne wykonane z profili komorowych 30 mm, starannie spawane, z górnym profilem zapobiegającym zsypywaniu ładunku. Wewnątrz z wejściem na ścianie czołowej (niedostępne z systemem Cramaro).
Uchwyt na szuflę i szczotkę na zewnątrz ściany czołowej.
Codpfx Ajww Icbsfierh
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt wywrotki
Tylna ściana typu „membrana”
Tylna ściana zamocowana wahliwie na podwójnym zawiasie z dwuskrzydłowym podziałem drzwi 1/2 na 1/2, w górnej części z przegubowym wysięgnikiem, każda z klap posiada zasuwę zsypową.
Tylna ściana z uszczelką gumową (Uwaga! Odporność na temperaturę maks. 170°C!)
Podłoga o ciągłej grubości 6 mm
Pomost z wejściem
Przystosowana do montażu plandeki rolowanej
Ogłoszenia

593 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKS 390 24,5m³ StoneMaster light Asphalt/Thermo
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, maksymalna waga ładunku: 29 230 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 350 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 450 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 24 m³, pierwsza rejestracja: 06/2019, następna inspekcja (TÜV): 08/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 3 260 mm, Wyposażenie: ABS, 3-osiowa naczepa tylnozsypowa ze stalową muldą,
Typ DHKS 390 Stone Master light, objętość 24,5 m³, tylna klapa opadająca,
Asphaltprofi Thermo Basic, elektryczny dach przesuwny Cramaro ("Cabriole" wersja),--- ### Fliegl Asphalt Profi Thermo ###---
Stalowa mulda,
Objętość: ok. 24,5 m³,
Wysokość siodła: ok. 1.200 mm,
Dopuszczalna masa całkowita: 35.000 kg,
Masa własna: 5.770 kg,
Ładowność: 29.230 kg,
Zabudowa plandekowa,
1. oś podnoszona,
Elektrycznie sterowany dach przesuwny (Cramaro Cabriole),
zasilanie dachu przez wtyczkę NATO,
2x tylne LED reflektory robocze,
oś SAF,
hamulce bębnowe,
składana tylna belka przeciwnajazdowa,
1x podpora zrzutowa,
zawieszenie pneumatyczne,
ABS,
EBS,
1x drabinka,
burt oscilujący,
1x schowek po lewej stronie,
błotniki na wszystkich kołach,
Wymiary przestrzeni ładunkowej (dł. x szer. x wys.): ok. 7.200 x 2.350 x 1.450 mm,
Wysokość załadunku: ok. 2.922 mm,
Wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.): 8.050 x 2.550 x 3.260 mm,
Rozstaw osi: 3.150 x 1.340 x 1.320 mm,
Ogumienie: 385/65R22,5 na felgach aluminiowych ALCOA,
Głębokość bieżnika opon lewy przód: 13 mm,
Głębokość bieżnika opon lewy środek: 12 mm,
Głębokość bieżnika opon lewy tył: 4 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy przód: 12 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy środek: 11 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy tył: 11 mm,
Prawa plandeka uszkodzona (przecięta).
Dodatkowe wyposażenie:
Całkowita długość: ok. 8.050 mm,
Całkowita wysokość: ok. 3.260 mm,
Wewnętrzna wysokość muldy: ok. 1.450 mm,
Objętość: ok. 24,5 m³,
Wysokość siodła: ok. 1.200 mm,
Wysokość ramienia ramy: ok. 190 mm,
Rozstaw kołka królewskiego: ok. 600 mm,
Środkowa podpora teleskopowa,
Nie można odczepić z ładunkiem, po odczepieniu pojazd musi stać nachylony do tyłu,
Połówkowe błotniki,
Osie SAF z hamulcami bębnowymi,
Zawieszenie pneumatyczne,
1. oś automatycznie podnoszona, dodatkowo elektrycznie sterowana z kabiny ciągnika, funkcja wspomagania ruszania i wymuszonego opuszczania osi (sprawna do przekroczenia osi do 30% oraz maksymalnie do prędkości 25 km/h),
Hamulec postojowy ze sprężyną,
EBS, elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, brak przewodu połączeniowego, UWAGA: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazd zapewniający prawidłowe działanie ABS!
24V, lampy wielokomorowe,
Boczne żółte oświetlenie LED,
2 białe światła obrysowe z przodu,
1x 15-pinowa gniazdo z przodu, bez przewodu,
Niskociśnieniowy cylinder maks. 170 bar z gwintowanym złączem HDK, stała część, NW 48 mm,
Stalowa mulda okrągła typu "wanna" ze stali wysokoodpornej na zużycie typu HB 400/450,
Pochyła ściana czołowa z zewnętrznym gniazdem siłownika,
Wejście wewnątrz na przedniej ścianie,
Tylna ściana typu „membrana”,
Tylna ściana jako klapa wahadłowa zewnętrzna z podwójnym zamkiem hakowym,
2 śruby zaciskowe z motylkowymi zamknięciami po bokach dolnych,
Ściany boczne o grubości 4 mm na całej długości,
Podłoga grubość 4/5 mm,
Mulda izolowana,
Fliegl Asphalt Profi Thermo,
Mulda z przodu, z boku i z tyłu izolowana systemem Fliegl Isotherm,
Zabudowa BASIC,
Zabudowa plandekowa,
Cramaro dach przesuwny ("Cabriole"),
Automatyczny tylny zamek jako klapa z łukiem składanym,
Dach przesuwany do przodu,
Napęd elektryczny dachu, gniazdo do podłączenia do ciągnika dostarczone luzem, obsługa z poziomu naczepy, brak instalacji w ciągniku,
Zasilanie dachu przez wtyczkę NATO,
Brak podestu serwisowego, dach musi być otwarty przed kiprowaniem!
Cedpfjwr Ryxex Afierh
Certyfikat producenta dla pojazdu termoizolowanego zgodnie z RS 10 – 201
Ogłoszenia

669 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKS 390, Stahl, 50m³, Schrottmulde, TOP-Zustand
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 9 600 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 480 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 2 100 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 50 m³, pierwsza rejestracja: 05/2021, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 4 000 mm, Wyposażenie: ABS, Stalowa tylna wywrotka ok. 50 m³, drzwi kombinowane z tyłu: podwójne skrzydła z ryglem obrotowym / klapa wahadłowa, 2 x zsypy do zboża, automatyczno-mechaniczna blokada na 4 haki, siłownik wywrotu HYVA, plandeka rolowana, podpory, ABS, EBS, oś SAF INTRA CD, hamulce tarczowe, oś podnoszona, zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, włącznik/wyłącznik do opuszczania wywrotki. Pojazd może być oklejony reklamą lub mieć oznakowanie.
Codpfxsw Ertge Afiorh
Nasza oferta nie obejmuje nowego przeglądu TÜV. W przypadku zapotrzebowania na nowy przegląd TÜV, chętnie przygotujemy ofertę od naszych partnerskich warsztatów! Pojazd może być oklejony reklamą lub mieć oznakowanie. Obowiązują nasze ogólne warunki dostawy i płatności.
Chętnie przygotujemy Państwu ofertę finansowania lub leasingu tego pojazdu.
Zapraszamy do kontaktu!
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglTSK 118 5,0 m
Zadzwoń
Stan: dobry, jak nowy (używany), Funkcjonalność: w pełni sprawny, konfiguracja osi: 2 osie, masa całkowita: 11 800 kg, masa własna: 3 240 kg, maksymalna waga ładunku: 8 560 kg, masa eksploatacyjna: 3 240 kg, długość przestrzeni ładunkowej: 5 000 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 420 mm, pierwsza rejestracja: 05/2022, rozmiar opony: 235/75 r17,5, kolor: zielony, numer maszyny/pojazdu: WFDFLT21201012268, Dalsze informacje
Konstrukcja spawana stalowa, ciągły wał wywrotu z tyłu z łożyskowaniem kulowym 80 mm, podporowa stopa przekładni z przodu, tylna podpora składana, kliny pod koła z uchwytem, odbojnica stalowa, fartuchy przeciwbłotne z tyłu na całej szerokości (nie dotyczy uchwytu na wózek widłowy), błotniki ćwiartkowe, koło zapasowe tego samego typu jak oryginalne ogumienie, felga stalowa, luzem, plastikowa skrzynka narzędziowa z półką, szer. 620 mm/wys. 360 mm/gł. 440 mm, zamykana na kłódkę (kłódka nie wchodzi w skład zestawu). Uwaga: burta dotyka schowka po całkowitym rozłożeniu, zamykana przestrzeń pod najazdy pod platformą załadunkową, para aluminiowych ramp 3 000 mm długości, 360 mm szerokości, nośność pary 8 000 kg (listwa zaczepowa do ramp z tyłu).
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm, regulacja wysokości dyszla za pomocą wrzeciona, max. zakres regulacji 300 mm.
Osie bębnowe BPW, osie/podwozie laserowo mierzone – redukcja zużycia opon i paliwa, zawieszenie paraboliczne z bezobsługowym stalowo-gumowym łożyskowaniem i mechanicznym wyrównaniem nacisku osi (wahadłowe wyrównanie obciążenia).
Crodek E Tdaopfx Afish
Dwuprzewodowy układ hamulców pneumatycznych – przewody kolorowe dla łatwego serwisu, ręczny hamulec wrzecionowy. Zbiornik powietrza integralny, ABS i ALB, z wtyczką ABS z przodu, z przewodem połączeniowym. Uwaga: przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie systemu ABS. Złącze Duomatic z przodu, z przewodem do samochodu ciężarowego.
24 V, tylne lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED, 2 przednie białe światła pozycyjne, 2 tylne światła pozycyjne biało-czerwone, 1 x 15-pinowa wtyczka z przodu, z przewodem połączeniowym.
Trójstronna wywrotka, hydrauliczna wielotłokowa prasa z ogranicznikiem podnoszenia i liną zabezpieczającą, niskociśnieniowy siłownik do max 170 bar, bez dławika – jeśli konieczne, należy go doposażyć w samochodzie ciężarowym. Przyłącze hydrauliczne z wtyczką SVK NW 10/3, w tym przewód łączący, obsługa hydrauliczna przez przystawkę mocy pojazdu.
Solidna wywrotka z podłogą z blachy stalowej 4 mm, zabudowa burtowa stalowa, burty boczne pełne, odchylane i wahliwie montowane z centralnym zamkiem na dole. Tylne słupki zdejmowane, tylna burta odchylana i wahliwa, z centralnym zamkiem na dole, długość platformy ok. 5 000 mm, burty boczne na 6 zawiasach dolnych.
Sprężyny powrotne burty (niedostępne przy dzielonych burtach bocznych), szerokość platformy 2 420 mm, para uchwytów mocujących w podłodze, po 5 ton każdy.
Wskazówki eksploatacyjne: podana masa całkowita jest technicznie możliwa – w zależności od ładunku rzeczywista masa całkowita może być niższa, w celu zachowania dopuszczalnych nacisków na osie/podparcie/siodło. (Zła stabilność jazdy i prowadzenie mogą wynikać z nieprawidłowego rozłożenia ładunku).
Kraj dopuszczenia: Niemcy, z przeglądem i opinią DEKRA (zgodnie z §13 EG-FGV), całodobowa infolinia serwisowa, przygotowane pod jednostronny uchwyt tablicy rejestracyjnej, oznakowanie konturowe taśmą odblaskową zgodnie z ECE R 048, boki białe, tył czerwony.
Ogłoszenia

593 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKA 390 SDS01 / 30m³ Hinterkipp Alu-Mulde Light
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, maksymalna waga ładunku: 30 200 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 420 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 750 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 30 m³, pierwsza rejestracja: 03/2019, następna inspekcja (TÜV): 06/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 3 380 mm, Wyposażenie: ABS, Fliegl DHKA 390 SDS01 30m³ wywrotka tylna z aluminiową muldą Light
3-osiowa naczepa wywrotka tylna z aluminiową muldą Light, typ DHKA 390, ok. 30 m³, z tylną klapą nakładaną, wersja Greenline
----### Aluminiowa mulda Light / aluminiowa skrzyniowa mulda ###----
Aluminiowa zabudowa wywrotki,
Pojemność: ok. 30 m³,
Wysokość siodła: ok. 1.200 mm,
Dopuszczalna masa całkowita: 35.000 kg,
Masa własna: 4.800 kg,
Ładowność: 30.200 kg,
1. oś podnoszona,
Plandeka rolowana, składana na prawą stronę (patrząc w kierunku jazdy), z centralnym zamkiem po lewej,
2x tylne reflektory robocze LED,
Oś SAF,
Stalowy podest z antypoślizgową krata i barierką ochronną,
Tłok siłownika wywrotu twardo chromowany,
Składany tylny zderzak przeciwnajazdowy,
1x podpory postojowe,
Hamulce tarczowe,
Uchwyt na miotłę i szuflę przy przedniej ścianie,
Zawieszenie pneumatyczne,
Tylna burta wahliwa, mechanicznie ryglowana (zamknięcie na 2 haki),
Tylna burta uszczelniona gumą,
Boczne zamknięcia śrubowe burt,
1x zsuw do zboża,
1x schowek po lewej stronie,
1x przedni schowek,
Błotniki na wszystkich kołach,
Wymiary skrzyni ładunkowej (dł. x szer. x wys.): ok. 7.200 x 2.420 x 1.750 mm,
Wysokość burt: ok. 1.750 mm,
Wysokość załadunku: ok. 3.239 mm,
Wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.): ok. 8.600 x 2.550 x 3.340 mm,
Rozstaw osi: 3.100 x 1.310 x 1.320 mm,
Opony: 385/65R 22,5 na aluminiowych felgach,
Głębokość bieżnika opon lewy przód: 14 mm,
Głębokość bieżnika opon lewy środek: 14 mm,
Głębokość bieżnika opon lewy tył: 4 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy przód: 12 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy środek: 15 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy tył: 12 mm,
Podłoga wywrotki zużyta
Wyposażenie dodatkowe:
Całkowita długość: ok. 8.600 mm,
Całkowita szerokość: ok. 2.550 mm,
Całkowita wysokość: ok. 3.340 mm,
Wewnętrzna wysokość muldy: ok. 1.750 mm,
Objętość: ok. 30 m³,
Wysokość siodła: ok. 1.200 mm,
Wysokość kołnierza ramy: ok. 190 mm,
Wymiar zabudowy królewskiego trzpienia: ok. 600 mm,
Teleskopowa podpora centralna,
Nie można odczepiać naczepy załadowanej, po odczepieniu pojazd musi stać pochylony do tyłu,
Składany tylny zderzak przeciwnajazdowy,
Półskorupowe błotniki,
Pałąk do plandeki z uchwytem,
Aluminiowa drabina ok. 3.550 mm z mocowaniem bocznym,
Osie SAF z hamulcami tarczowymi,
Zawieszenie pneumatyczne,
Cjdswr Ry Eopfx Afierh
1. oś jako oś podnoszona automatycznie, dodatkowo sterowana elektrycznie z kabiny ciągnika, z funkcją wspomagania ruszania, bez instalacji w pojeździe (funkcja wspomagania ruszania możliwa do przekroczenia obciążenia osi o max 30% i do prędkości maks. 25 km/h),
Hamulec postojowy sprężynowy,
EBS – elektroniczny układ hamulcowy, gniazdo EBS z przodu, bez kabla połączeniowego, uwaga: naczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy ciągnące gwarantujące skuteczność ABS,
24V, 4x 3-komorowe światła + 1 okrągły reflektor cofania i 1 okrągła tylna lampa przeciwmgielna, całkowicie LED,
2 przednie białe światła pozycyjne,
1x 15-pinowa wtyczka z przodu, bez kabla połączeniowego,
Siłownik niskociśnieniowy maks. 170 bar, z przyłączem HDK, NW 48 mm,
Tłok siłownika wywrotu twardo chromowany,
Mulda:
Aluminiowa skrzyniowa mulda z wysokiej jakości, odpornego na ścieranie materiału,
Ścianka przednia pochylona, grubość 5 mm,
Zewnętrzny montaż siłownika,
Boczne ściany z profili komorowych 30 mm, estetycznie spawane,
Ze wzmocnioną górną belką odporną na wysypywanie materiału,
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt muldy, "membrana" – tylna ściana,
Tylna ściana jako klapa wahliwa, zewnętrzna, z 2-pu
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglTSK 118
Zadzwoń
Stan: dobry, jak nowy (używany), Funkcjonalność: w pełni sprawny, konfiguracja osi: 2 osie, masa całkowita: 11 500 kg, masa własna: 3 300 kg, maksymalna waga ładunku: 8 200 kg, długość przestrzeni ładunkowej: 5 000 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 420 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 450 mm, zawieszenie: stal, rozmiar opony: 235/75 r17,5, kolor: czerwony, numer maszyny/pojazdu: WFDFLT21201011556, Przedstawione zdjęcia to zdjęcia archiwalne, pojazd może być jeszcze używany!
Dodatkowe informacje
Konstrukcja spawana stalowa, pełna oś wywrotu z tyłu z łożyskowaniem kulowym o średnicy 80 mm. Podpora przekładni z przodu, tylne podpory składane, 2 kliny pod koła z uchwytami, osłona przednajazdowa stalowa, fartuch przeciwbłotny z tyłu na całej szerokości, błotniki ćwiartkowe, koło zapasowe tego samego typu co ogumienie podstawowe, felga stalowa, luzem, jedna plastikowa skrzynka narzędziowa z przegrodą, szer. 620/wys. 360/gł. 440 mm, zamykana na kłódkę (kłódka nie wchodzi w skład dostawy). Uwaga! Przy odchylonej burcie dotyka ona skrzynki narzędziowej.
Zamykana przestrzeń na podjazdy pod podłogą ładunkową, jedna para ramp aluminiowych o długości 3 000 mm, szerokości 360 mm, nośności pary 8 000 kg (listwa mocująca rampy z tyłu).
Dyszel z certyfikowanym oczkiem 40 mm, regulacja wysokości dyszla wrzecionem, przesuw do 300 mm.
Osie bębnowe BPW, osie/podwozie laserowo ustawione dla zmniejszenia zużycia opon i zużycia paliwa, resory paraboliczne z bezobsługowym łożyskowaniem stalowo-gumowym i mechanicznym automatycznym wyrównaniem nacisków osi (wyginanie belki).
Dwururowy układ pneumatycznego hamulca, oznaczenie kolorowe przewodów ułatwiające serwis.
Ręczny hamulec wrzecionowy, zbiornik powietrza Integral, ABS i ALB, z gniazdem ABS z przodu, z przewodem połączeniowym, uwaga: przyczepa może być holowana wyłącznie przez pojazd ciągnący z zachowaną skutecznością systemu ABS, 2 niezamienne głowice sprzęgające z przodu, z przewodami do pojazdu.
Crjdpfxslhpzvs Afioh
24 V, lampy wielokomorowe, żółte oświetlenie LED boczne, 2 białe lampy pozycyjne z przodu, 2 tylne światła pozycyjne biało-czerwone, 2 x 7-pinowe niezamienne wtyczki z przodu, z przewodem połączeniowym.
Wywrot trójstronny, hydrauliczna wielotłokowa pompa z ogranicznikiem podnoszenia i liną zabezpieczającą, siłowniki niskociśnieniowe do 170 bar bez dławika (jeśli konieczne, element należy uzupełnić w pojeździe ciężarowym), złącze hydrauliczne z wtykiem SVK NW 10/3 wraz z przewodem połączeniowym. Obsługa hydrauliczna poprzez PTO samochodu ciężarowego.
Wytrzymała platforma wywrotu z podłogą ze stali o grubości 4 mm, burtami stalowymi - burty boczne pełne, uchylne i wahadłowe z centralnym ryglowaniem u dołu. Tylne słupki wsuwane. Tylna burta uchylna i wahadłowa z centralnym ryglowaniem u dołu.
Długość skrzyni ok. 5 000 mm, boczne burty na 6 zawiasach u dołu, szerokość skrzyni 2 420 mm.
5 par uchwytów do mocowania ładunku w podłodze, każdy po 5 t.
Kraj rejestracji: Niemcy, z odbiorem DEKRA i opinią (zgodnie z §13 EG-FGV), całodobowy serwis hotline, przygotowany pod pojedynczy uchwyt tablicy rejestracyjnej, oznakowanie konturowe taśmą odblaskową zgodnie z ECE R 048, białe po bokach i czerwone z tyłu.
Ogłoszenia

522 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKA
Zadzwoń
Stan: dobry, jak nowy (używany), Funkcjonalność: w pełni sprawny, masa całkowita: 35 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 470 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 450 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 25 m³, pierwsza rejestracja: 08/2024, zawieszenie: powietrze, kolor: biały, rozmiar opony: 385/65 R22,5", Rok produkcji: 2024, wysokość konstrukcyjna: 3 240 mm, długość zewnętrzna: 8 600 mm, zewnętrzna szerokość: 2 550 mm, numer maszyny/pojazdu: WFDFLT33902032084, Uwaga: przedstawione zdjęcia to zdjęcia archiwalne, pojazd może być jeszcze w użyciu!
Aluminiowe felgi Alcoa Dura Bright
Zawieszenie pneumatyczne
Oś 1. automatycznie podnoszona, w tym wymuszone opuszczanie i asystent rozruchu, obsługa "3x hamulec" (asystent rozruchu działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i do maks. prędkości 25 km/h)
'Mechanizm podnoszenia osi cynkowany ogniowo' – 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 białe/czerwone światła obrysowe z tyłu
1 x złącze 15-pinowe z przodu, bez przewodu połączeniowego
2 dodatkowe reflektory robocze LED, zintegrowane z tyłu, sterowane przez światło cofania
Hydraulika
Crjdpfx Afowhfiyoioh
Cylindry wysokociśnieniowe maks. 250 bar, stopień najmniejszy twardo chromowany, z przyłączem śrubowym HDK, część stała, NW 48 mm (bez przewodu hydraulicznego)
pobrane z reklamowanego pojazdu
sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy w ciężarówce
przyłącze hydrauliczne z przewodem i złączką śrubową HDK NW = 48 mm z nakrętką radełkowaną
Wanny
Aluminiowa skrzyniowa wanna z wysokowydajnego, odpornego na ścieranie materiału. Skośna ściana przednia grubości 5 mm, z zewnętrznym mocowaniem cylindra. Ściany boczne z profili komorowych 30 mm, starannie zespawane, z górnym profilem odpornym na zasypywanie. Wnętrze ze stopniem na ścianie przedniej (niedostępne w połączeniu z systemem Cramaro). Uchwyt na łopatę i szczotkę na zewnątrz ściany przedniej. Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt wanny.
'Tylna ściana membranowa'
Tylna ściana jako klapa wahadłowa z zawiasem dwuprzegubowym, zamocowana na zewnątrz z podwójnym ryglem hakowym. Tylna ściana z uszczelnieniem gumowym – UWAGA! Odporność na temperaturę do maks. 170°C!
Podłoga na całej długości grubości 6 mm
Podest z wejściem, blacha przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą ilością miejsca dla optymalnej obsługi.
Plandeka rolowana do składania na prawą stronę patrząc od przodu (FR-prawo), z centralnym zamkiem po lewej (FR-lewo).
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 27 m³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 150 kg, maksymalna waga ładunku: 29 850 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5, numer maszyny/pojazdu: 74dd481d88dffaf9218e6ee58, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji lekkiej Basic, płyta siodłowa z wymiennym podwójnym królem.
Zakrzywione, opatentowane zakończenie czołowe.
Centralna teleskopowa podpórka – odstawianie naczepy załadowanej jest niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi być ustawiony skośnie do tyłu.
Kliny pod koła z uchwytem.
Ochrona przednajezdniowa, składana.
Błotniki półoskowe.
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przyklejanie się kamieni.
Listwa antybłotna tylko na ostatniej osi.
Pręt do plandeki z uchwytem.
Hak holowniczy z tyłu.
Osie i zawieszenie
Osie tarczowe SAF.
Osiowanie osi/podwozia za pomocą lasera – zmniejsza zużycie opon i zużycie paliwa.
Osie w wersji terenowej,
zawieszenie pneumatyczne.
Pierwsza oś podnoszona automatycznie, włącznie z wymuszonym opuszczeniem i wspomaganiem ruszania, uruchamiane przez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do 30% przeciążenia osi i do maksymalnej prędkości 25 km/h).
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na brak korozji.
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy – kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwego serwisowania.
Hamulec postojowy sprężynowy.
Dwa odporne na zamianę głowice sprzęgające z przodu, bez przewodów łączących.
EBS – elektroniczny system hamowania z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie ABS!
z zaworem podnoszenia i opuszczania.
System stabilizacji jazdy pojazdu.
Automatyczne obniżanie kąta wywrotu z zaworem odcinającym.
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny.
Elektryka
24 V, wielokomorowe lampy tylne, boczne żółte oświetlenie LED.
2 przednie białe światła pozycyjne.
2 tylne światła pozycyjne białe/czerwone.
2 x 7-pinowe odporne na zamianę gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najniższy stopień twardo chromowany, z szybkozłączką HDK, bez przewodów (średnica wewnętrzna 48 mm).
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego.
Konstrukcja muldy
Stalowa, okrągła mulda w stylu Stone Master, wykonana ze stali najwyższej odporności na ścieranie HB 400/450. Skośna ściana przednia z zewnętrznym napędem hydraulicznym i wejściem.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt muldy.
Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przy przedniej ścianie.
Membranowa tylna ściana.
Tylna klapa jako klapa wahadłowa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna, z podwójnym zamkiem hakowym. Dwa śruby zaciskowe z boku dolnej części, zamykane śrubami motylkowymi.
Boczne ściany o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi.
Podest roboczy ze schodkami, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulców zapewnia duży dostęp dla maksymalnej wygody obsługi.
Plandeka rolowana składana na prawą stronę, centralny zamek z lewej strony.
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itd. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby chronić przed korozją wywołaną kontaktem z materiałem.
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie; w zależności od przewożonego ładunku nie zawsze może być osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych nacisków na osie i siodło. (Zaburzenia jazdy i prowadzenia pojazdu możliwe przy zbyt jednostronnym załadunku)
Kraj dopuszczenia/tabliczki
Niemcy
Zatwierdzenie wg EG 2007/46
Wytrzymałość nadwozia wg EN 12642
Cedpfx Aoi Ri A Isfisrh
Całodob
Certyfikat zaufanego sprzedawcy
Dealerzy certyfikowani przez TruckScout24

Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKA 390 30 m³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 4 900 kg, maksymalna waga ładunku: 30 100 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5², numer maszyny/pojazdu: abc6276e1749f9dddc494eb32, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w lekkiej zabudowie, płyta siodłowa z wymiennym 2. królewskim sworzniem
Patentowany zakrzywiony przedni panel
Teleskopowa podpora centralna, odczepianie z ładunkiem niemożliwe, w stanie odczepionym pojazd musi stać pod kątem do tyłu
2 kliny pod koła z uchwytem
Składana osłona przeciwzderzeniowa tylna
Półmuszlowe błotniki
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przywieranie kamieni
Z fartuchami antyrozbryzgowymi tylko na tylnej osi
1 belka plandeki z uchwytem
2 haki holownicze z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi Ø 430 mm
Osie/podwozie laserowo mierzone w celu zmniejszenia zużycia opon i zużycia paliwa
Osie w wersji terenowej
Zawieszenie pneumatyczne
1. oś automatycznie podnoszona, z przymusowym opuszczaniem i wspomaganiem ruszania, aktywacja przez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i do prędkości maks. 25 km/h)
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na brak korozji
Układ hamulcowy
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy Kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwiejszego serwisu
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS, elektroniczny system hamowania, z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: Naczepa może być holowana tylko przez pojazdy zapewniające sprawność systemu ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilności jazdy pojazdu
Automatyczne opuszczanie podczas kiprowania z zaworem odcinającym
Koła i opony
385/65 R22.5, marka wg wyboru producenta
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny
Elektryka
24V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED żółte
Cjdpfoi Ri H Iox Afisrh
2 białe lampy pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone lampy obrysowe z tyłu
2 x 7-biegunowe zabezpieczone przed zamianą gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego
Hydraulika
Cylinder niskociśnieniowy maks. 170 bar, najcieńszy stopień twardo chromowany, z zakręcaną mufą HDK, część stała, średnica nominalna 48 mm (bez przewodu)
Obsługa hydrauliczna przez przystawkę odbioru mocy z ciężarówki
Skrzynia wywrotki
Aluminiowa skrzynia wywrotki z wysokogatunkowego, odpornego na ścieranie materiału, przednia ściana 5 mm, ściany boczne z profili komorowych 30 mm, starannie spawane, z profilami górnymi chroniącymi przed nasypem materiału. Wewnątrz wejście na przedniej ścianie (brak w wersji z systemem Cramaro).
Uchwyt na łopatę i miotłę na przedniej ścianie
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni wywrotki
Tylna ściana membranowa
Tylna ściana jako klapa wahadłowa z podwójnym zawiasem, na zewnątrz z 2-hakowym ryglem.
Tylna ściana z uszczelnieniem gumowym
Uwaga! Odporna na temperaturę do maksimum 170°C!
Podłoga ciągła, grubość 6 mm
Pomost roboczy z wejściem, płyta przyłączeniowa dla powietrza, elektryki i hamulca z dużą przestrzenią dla najlepszej obsługi
Plandeka rolowana do składania na prawej stronie, z centralnym zamknięciem po lewej stronie
Wskazówki eksploatacyjne
W przypadku transportu soli, wapna itp. zaleca się cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby nie był atakowany przez materiał i nie rdzewiał
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, w zależności od przewożonego towaru masa całkowita może nie zostać osiągnięta, z uwzględnieniem dozwolonych obciążeń osi, siodła i dyszla (możliwe złe prowadzenie i jazda na pusto przy niewłaściwym rozłożeniu ładunku)
Kraj homologacji
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 31 cm³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 900 kg, maksymalna waga ładunku: 29 100 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5, numer maszyny/pojazdu: 637ca014c140e4e48dc3231a0, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji lekkiej Basic, płyta siodłowa z wymiennym podwójnym królem.
Zakrzywione, opatentowane zakończenie czołowe.
Centralna teleskopowa podpórka – odstawianie naczepy załadowanej jest niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi być ustawiony skośnie do tyłu.
Kliny pod koła z uchwytem.
Ochrona przednajezdniowa, składana.
Błotniki półoskowe.
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przyklejanie się kamieni.
Listwa antybłotna tylko na ostatniej osi.
Pręt do plandeki z uchwytem.
Hak holowniczy z tyłu.
Osie i zawieszenie
Osie tarczowe SAF.
Osiowanie osi/podwozia za pomocą lasera – zmniejsza zużycie opon i zużycie paliwa.
Osie w wersji terenowej,
zawieszenie pneumatyczne.
Pierwsza oś podnoszona automatycznie, włącznie z wymuszonym opuszczeniem i wspomaganiem ruszania, uruchamiane przez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do 30% przeciążenia osi i do maksymalnej prędkości 25 km/h).
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na brak korozji.
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy – kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwego serwisowania.
Hamulec postojowy sprężynowy.
Dwa odporne na zamianę głowice sprzęgające z przodu, bez przewodów łączących.
EBS – elektroniczny system hamowania z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie ABS!
z zaworem podnoszenia i opuszczania.
System stabilizacji jazdy pojazdu.
Automatyczne obniżanie kąta wywrotu z zaworem odcinającym.
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny.
Elektryka
24 V, wielokomorowe lampy tylne, boczne żółte oświetlenie LED.
2 przednie białe światła pozycyjne.
2 tylne światła pozycyjne białe/czerwone.
2 x 7-pinowe odporne na zamianę gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najniższy stopień twardo chromowany, z szybkozłączką HDK, bez przewodów (średnica wewnętrzna 48 mm).
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego.
Konstrukcja muldy
Stalowa, okrągła mulda w stylu Stone Master, wykonana ze stali najwyższej odporności na ścieranie HB 400/450. Skośna ściana przednia z zewnętrznym napędem hydraulicznym i wejściem.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt muldy.
Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przy przedniej ścianie.
Membranowa tylna ściana.
Codpfsi Rivdsx Afisrh
Tylna klapa jako klapa wahadłowa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna, z podwójnym zamkiem hakowym. Dwa śruby zaciskowe z boku dolnej części, zamykane śrubami motylkowymi.
Boczne ściany o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi.
Podest roboczy ze schodkami, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulców zapewnia duży dostęp dla maksymalnej wygody obsługi.
Plandeka rolowana składana na prawą stronę, centralny zamek z lewej strony.
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itd. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby chronić przed korozją wywołaną kontaktem z materiałem.
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie; w zależności od przewożonego ładunku nie zawsze może być osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych nacisków na osie i siodło. (Zaburzenia jazdy i prowadzenia pojazdu możliwe przy zbyt jednostronnym załadunku)
Kraj dopuszczenia/tabliczki
Niemcy
Zatwierdzenie wg EG 2007/46
Wytrzymałość nadwozia wg EN 12642
Całodob
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 24,5 m³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 000 kg, maksymalna waga ładunku: 30 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22.5, numer maszyny/pojazdu: 7d479432c7290a73a46ff6365, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Konstrukcja spawana ze stali drobnoziarnistej, w wersji lekkiej Basic, płyta siodłowa z wymiennym drugim sworzniem królewskim
Przednia ściana zakrzywiona – patentowana
Centralna podpóra teleskopowa, odstawianie z ładunkiem niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi być ustawiony pod kątem do tyłu
Crjdpfxsi Ri Dpj Afieh
Kliny pod koła z uchwytem
Odchylana osłona przeciwko wjechaniu pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przywieranie kamieni
Klapy antybłotne tylko na ostatniej osi
Drążek do plandeki z uchwytem
Hak holowniczy z tyłu
Oś i zawieszenie
Oś tarczowa SAF
Osiowy/układ jezdny laserowo mierzone – zmniejszenie zużycia opon i paliwa
Osie w wersji terenowej
Pneumatyczne zawieszenie
1. oś automatycznie podnoszona, z wymuszonym opuszczaniem i wspomaganiem ruszania, aktywacja przez 3-krotne naciśnięcie hamulca (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia nacisku osi o 30% oraz do prędkości maks. 25 km/h)
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwego serwisowania
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego
EBS – elektroniczny układ hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu połączeniowego
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy
Automatyczne opuszczanie wywrotki z zaworem odcinającym
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, fabrycznie srebrne
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 białoczerwone światła obrysowe z tyłu
2 x 7-biegunowe, zabezpieczone przed zamianą gniazda z przodu, bez kabla połączeniowego
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień twardo chromowany, z nakrętką HDK, część stała, NW 48 mm (bez węża przyłączeniowego)
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy z ciężarówki
Wanna wywrotu
Okrągła wanna stalowa w designie Stone Master wykonana z bardzo odpornej na ścieranie stali HB 400/450. Skośna przednia ściana z zewnętrzną hydrauliką i wejściem z przodu.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt wanny
Uchwyt na szuflę i miotłę zewnętrzny z przodu
Membranowa tylna ściana
Tylna ściana jako klapa wahliwa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna z podwójnym zamkiem hakowym. 2 śruby zaciskowe z pokrętłami po bokach na dole.
Boczne ścianki o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi
Podest z wejściem, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą przestrzenią dla optymalnej obsługi
Plandeka zwijana składana w FR-prawo, z centralnym zamknięciem w FR-lewo
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itp. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby nie został uszkodzony i nie uległ korozji
Podana masa całkowita technicznie jest możliwa, w zależności od przewożonego materiału masa całkowita może nie zostać osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnego nacisku na osie/siodło/podporę (zła charakterystyka prowadzenia i śladowania w przypadku niewłaściwego rozkładu ładunku możliwa)
Kraj rejestracji / tablice
Niemcy
Homologacja wg EC 2007/46
Wytrzymałość zabudowy wg EN 12642
Całodobowa infolinia serwisowa
Przygotowanie do uchwytu tablicy jednorzędowej
Tablica ostrzegawc
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKA 390 24,5 m³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 4 500 kg, maksymalna waga ładunku: 30 500 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22.5, numer maszyny/pojazdu: 357314e4e176f8758d11ba42b, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Cjdpfsi Ri R Ijx Afisrh
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w lekkiej zabudowie, płyta siodłowa z wymiennym 2. królewskim sworzniem
Patentowany zakrzywiony przedni panel
Teleskopowa podpora centralna, odczepianie z ładunkiem niemożliwe, w stanie odczepionym pojazd musi stać pod kątem do tyłu
2 kliny pod koła z uchwytem
Składana osłona przeciwzderzeniowa tylna
Półmuszlowe błotniki
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przywieranie kamieni
Z fartuchami antyrozbryzgowymi tylko na tylnej osi
1 belka plandeki z uchwytem
2 haki holownicze z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi Ø 430 mm
Osie/podwozie laserowo mierzone w celu zmniejszenia zużycia opon i zużycia paliwa
Osie w wersji terenowej
Zawieszenie pneumatyczne
1. oś automatycznie podnoszona, z przymusowym opuszczaniem i wspomaganiem ruszania, aktywacja przez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i do prędkości maks. 25 km/h)
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na brak korozji
Układ hamulcowy
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy Kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwiejszego serwisu
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS, elektroniczny system hamowania, z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: Naczepa może być holowana tylko przez pojazdy zapewniające sprawność systemu ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilności jazdy pojazdu
Automatyczne opuszczanie podczas kiprowania z zaworem odcinającym
Koła i opony
385/65 R22.5, marka wg wyboru producenta
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny
Elektryka
24V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED żółte
2 białe lampy pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone lampy obrysowe z tyłu
2 x 7-biegunowe zabezpieczone przed zamianą gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego
Hydraulika
Cylinder niskociśnieniowy maks. 170 bar, najcieńszy stopień twardo chromowany, z zakręcaną mufą HDK, część stała, średnica nominalna 48 mm (bez przewodu)
Obsługa hydrauliczna przez przystawkę odbioru mocy z ciężarówki
Skrzynia wywrotki
Aluminiowa skrzynia wywrotki z wysokogatunkowego, odpornego na ścieranie materiału, przednia ściana 5 mm, ściany boczne z profili komorowych 30 mm, starannie spawane, z profilami górnymi chroniącymi przed nasypem materiału. Wewnątrz wejście na przedniej ścianie (brak w wersji z systemem Cramaro).
Uchwyt na łopatę i miotłę na przedniej ścianie
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni wywrotki
Tylna ściana membranowa
Tylna ściana jako klapa wahadłowa z podwójnym zawiasem, na zewnątrz z 2-hakowym ryglem.
Tylna ściana z uszczelnieniem gumowym
Uwaga! Odporna na temperaturę do maksimum 170°C!
Podłoga ciągła, grubość 6 mm
Pomost roboczy z wejściem, płyta przyłączeniowa dla powietrza, elektryki i hamulca z dużą przestrzenią dla najlepszej obsługi
Plandeka rolowana do składania na prawej stronie, z centralnym zamknięciem po lewej stronie
Wskazówki eksploatacyjne
W przypadku transportu soli, wapna itp. zaleca się cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby nie był atakowany przez materiał i nie rdzewiał
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, w zależności od przewożonego towaru masa całkowita może nie zostać osiągnięta, z uwzględnieniem dozwolonych obciążeń osi, siodła i dyszla (możliwe złe prowadzenie i jazda na pusto przy niewłaściwym rozłożeniu ładunku)
Kraj homologacji
Ułatwiamy Ci wyszukiwanie: "fliegl wywrotka"
Otrzymasz natychmiast i bezpłatnie nowe oferty na e-mail.
Możesz w każdej chwili zakończyć zlecenie wyszukiwania.
Używana Fliegl Wywrotka (307)
Przeszukaj teraz całe TruckScout24 z ponad 120 000 używanymi pojazdami.Przeglądaj najpopularniejsze kategorie:
- Fliegl Dhks Półprzyczepy
- Fliegl Dk Przyczepy
- Fliegl Inne
- Fliegl Maszyny Rolnicze
- Fliegl Naczepa Zgarniająca
- Fliegl Otwarta Skrzynia Ladunkowa
- Fliegl Podwozia
- Fliegl Podwozia Wymienne
- Fliegl Pojazd Niskopodwoziowy