Używane Fliegl Dhks Półprzyczepy na sprzedaż (308)
Sortuj wyniki
- Najniższa cena Najwyższa cena
- Najnowsze ogłoszenia Najstarsze ogłoszenia
- Najkrótsza odległość Najdalsza odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji Najstarszy rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja Najstarsza aktualizacja
- Producenci od A do Z Producent od Z do A
- Trafność
- Najniższa cena
- Cena
- Najwyższa cena
- Cena
- Najnowsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najstarsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najkrótsza odległość
- Odległość
- Najdalsza odległość
- Odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji
- Rok produkcji
- Najstarszy rok produkcji
- Rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Najstarsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Producenci od A do Z
- Producent
- Producent od Z do A
- Producent
- Nazwa od A do Z
- Oznaczenie
- Nazwa od Z do A
- Oznaczenie
- Model od A do Z
- Model
- Model od Z do A
- Model
- Najniższa referencja
- Opinia
- Najwyższa referencja
- Opinia
- Najkrótszy czas pracy
- Okres ważności
- Najdłuższy czas pracy
- Okres ważności
- Trafność
- Trafność
FLIEGL
Ogłoszenia

669 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKS 390, Stahl, 50m³, Schrottmulde, TOP-Zustand
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 9 600 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 480 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 2 100 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 50 m³, pierwsza rejestracja: 05/2021, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 4 000 mm, Wyposażenie: ABS, Stalowa tylna wywrotka ok. 50 m³, drzwi kombinowane z tyłu: podwójne skrzydła z ryglem obrotowym / klapa wahadłowa, 2 x zsypy do zboża, automatyczno-mechaniczna blokada na 4 haki, siłownik wywrotu HYVA, plandeka rolowana, podpory, ABS, EBS, oś SAF INTRA CD, hamulce tarczowe, oś podnoszona, zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, włącznik/wyłącznik do opuszczania wywrotki. Pojazd może być oklejony reklamą lub mieć oznakowanie.
Crjdpfjw Ertgsx Afijh
Nasza oferta nie obejmuje nowego przeglądu TÜV. W przypadku zapotrzebowania na nowy przegląd TÜV, chętnie przygotujemy ofertę od naszych partnerskich warsztatów! Pojazd może być oklejony reklamą lub mieć oznakowanie. Obowiązują nasze ogólne warunki dostawy i płatności.
Chętnie przygotujemy Państwu ofertę finansowania lub leasingu tego pojazdu.
Zapraszamy do kontaktu!
Ogłoszenia

785 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKS 390 25m³ Stahl-Mulde 3-Achs Hinterki
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, maksymalna waga ładunku: 29 500 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 350 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 450 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 25 m³, całkowita szerokość: 2 550 mm, Pojazd pochodzi z bieżącej produkcji – dostępny za ok. 2 tygodnie.
Pojazd / Zabudowa: Wywrotka
Dopuszczalna masa całkowita: 35.000 kg / 39.000 kg
Masa własna: 5.500 kg !!!
Ładowność: 29.500 kg / 33.500 kg
Całkowita długość: 8.600 mm
Objętość: 25 m³
Dalsze informacje:
- Całkowita wysokość ok. 3.160 mm
- Szerokość wewnętrzna ok. 2.350 mm
- Wysokość siodła ok. 1.200 mm
Podwozie naczepy wywrotki:
- Konstrukcja spawana z drobnoziarnistej stali, w lekkiej zabudowie Basic,
- 1x centralna noga podporowa
- Ochrona przed najazdem, składana
Crodpfx Aovhyf Rjfieh
- Ochrona przed najazdem z „wspomaganiem sprężynowym” dla łatwiejszej obsługi
- Błotniki półmuszlowe
- Zintegrowany „uchwyt błotnika” o powierzchni odpychającej kamienie
- Z osłoną przeciwbryzgową tylko na ostatniej osi
- 2 haki holownicze z tyłu
Osie i zawieszenie:
- Osie z hamulcami tarczowymi SAF, średnica tarczy 430 mm
- „Laserowe osiowanie osi/podwozia” – zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
- Osie w wykonaniu off-road
- Zawieszenie pneumatyczne
- Manometr miechów, zamontowany z przodu na wygiętej ramie
- 1. oś podnoszona automatycznie, dodatkowo sterowana elektrycznie z kabiny ciągnika,
w tym automatyczne obniżenie i pomoc przy ruszaniu, bez konieczności instalacji w ciągniku
(pomoc przy ruszaniu działa przy przekroczeniu nacisku na oś do 30% oraz do prędkości max. 25 km/h)
Układ hamulcowy:
- 2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Kolorowe prowadzenie przewodów ułatwia serwisowanie
- Hamulec postojowy sprężynowy
- 2 odporne na pomyłkę głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego
- 24 V EBS, elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
- Z zaworem podnoszenia i opuszczania
- System stabilizacji jazdy
- Automatyczna funkcja obniżania wywrotki z zaworem odcinającym
Koła i opony:
- 6 x 385/65 R22.5” europejskiej marki, wybieranej przez producenta
Elektryka:
- 24 V, wielokomorowe lampy LED, boczne żółte światła LED,
oświetlenie tablicy rejestracyjnej w LED
(Uwaga! W przypadku niektórych ciągników mogą wystąpić fałszywe błędy diagnostyczne mimo prawidłowego działania)
- Boczne żółte światła LED sprzężone z kierunkowskazem – boczne światła migające
- Premium boczne światła obrysowe LED – po 20 diod LED na lampę
- 2 białe światła pozycyjne z przodu w LED (w zestawie)
- 2 biało-czerwone światła prowadzące z tyłu w LED (w zestawie)
- 2 gniazda 7-pinowe oraz 1 gniazdo 15-pinowe z przodu, odporne na błędy połączeń, bez przewodu połączeniowego
- Reflektory robocze LED boczne po obu stronach (włączane przez światło cofania)
- 2 dodatkowe reflektory robocze LED, zintegrowane z tyłu
Hydraulika:
- Cylinder wysokociśnieniowy max. 250 bar, najmniejszy stopień hartowany, z nakrętką HDK, część stała, NW 48 mm
- Marka Hyva
- Sterowanie hydrauliką przez przystawkę odbioru mocy ciągnika
- Złącze hydrauliczne z przewodem i śrubowym złączem pojazdu NW = 54 mm z dużą nakrętką motylkową
Skrzynia:
- Okrągła skrzynia wywrotki typu HARDOX w „Stone Master Design”, wykonana z wysoko odpornej na zużycie stali HB 400/450.
Skośna ściana przednia z zewnętrznym mocowaniem cylindra hydraulicznego.
Z wejściem wewnętrznym na przedniej ścianie
- Greenline – stożkowa i aerodynamiczna forma skrzyni
- Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany
- Tylna burta typu „membrana”
- Burta tylna jako klapa wahadłowa z „podwójnym zawiasem”, mocowana z zewnątrz
z 2 punktami blokady hakowej. 2 śruby zaciskowe z pokrętłami z boku na dole.
- Burta tylna z uszczelką gumową
Uwaga! Odporność na tem
Ogłoszenia

593 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLDHKS 390 24,5m³ StoneMaster light Asphalt/Thermo
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, maksymalna waga ładunku: 29 230 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 350 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 1 450 mm, objętość przestrzeni ładunkowej: 24 m³, pierwsza rejestracja: 06/2019, następna inspekcja (TÜV): 08/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 3 260 mm, Wyposażenie: ABS, 3-osiowa naczepa tylnozsypowa ze stalową muldą,
Typ DHKS 390 Stone Master light, objętość 24,5 m³, tylna klapa opadająca,
Asphaltprofi Thermo Basic, elektryczny dach przesuwny Cramaro ("Cabriole" wersja),--- ### Fliegl Asphalt Profi Thermo ###---
Stalowa mulda,
Objętość: ok. 24,5 m³,
Wysokość siodła: ok. 1.200 mm,
Dopuszczalna masa całkowita: 35.000 kg,
Masa własna: 5.770 kg,
Ładowność: 29.230 kg,
Zabudowa plandekowa,
1. oś podnoszona,
Elektrycznie sterowany dach przesuwny (Cramaro Cabriole),
zasilanie dachu przez wtyczkę NATO,
2x tylne LED reflektory robocze,
oś SAF,
hamulce bębnowe,
składana tylna belka przeciwnajazdowa,
1x podpora zrzutowa,
zawieszenie pneumatyczne,
ABS,
Crodpfx Afowr Ryxsish
EBS,
1x drabinka,
burt oscilujący,
1x schowek po lewej stronie,
błotniki na wszystkich kołach,
Wymiary przestrzeni ładunkowej (dł. x szer. x wys.): ok. 7.200 x 2.350 x 1.450 mm,
Wysokość załadunku: ok. 2.922 mm,
Wymiary zewnętrzne (dł. x szer. x wys.): 8.050 x 2.550 x 3.260 mm,
Rozstaw osi: 3.150 x 1.340 x 1.320 mm,
Ogumienie: 385/65R22,5 na felgach aluminiowych ALCOA,
Głębokość bieżnika opon lewy przód: 13 mm,
Głębokość bieżnika opon lewy środek: 12 mm,
Głębokość bieżnika opon lewy tył: 4 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy przód: 12 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy środek: 11 mm,
Głębokość bieżnika opon prawy tył: 11 mm,
Prawa plandeka uszkodzona (przecięta).
Dodatkowe wyposażenie:
Całkowita długość: ok. 8.050 mm,
Całkowita wysokość: ok. 3.260 mm,
Wewnętrzna wysokość muldy: ok. 1.450 mm,
Objętość: ok. 24,5 m³,
Wysokość siodła: ok. 1.200 mm,
Wysokość ramienia ramy: ok. 190 mm,
Rozstaw kołka królewskiego: ok. 600 mm,
Środkowa podpora teleskopowa,
Nie można odczepić z ładunkiem, po odczepieniu pojazd musi stać nachylony do tyłu,
Połówkowe błotniki,
Osie SAF z hamulcami bębnowymi,
Zawieszenie pneumatyczne,
1. oś automatycznie podnoszona, dodatkowo elektrycznie sterowana z kabiny ciągnika, funkcja wspomagania ruszania i wymuszonego opuszczania osi (sprawna do przekroczenia osi do 30% oraz maksymalnie do prędkości 25 km/h),
Hamulec postojowy ze sprężyną,
EBS, elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, brak przewodu połączeniowego, UWAGA: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazd zapewniający prawidłowe działanie ABS!
24V, lampy wielokomorowe,
Boczne żółte oświetlenie LED,
2 białe światła obrysowe z przodu,
1x 15-pinowa gniazdo z przodu, bez przewodu,
Niskociśnieniowy cylinder maks. 170 bar z gwintowanym złączem HDK, stała część, NW 48 mm,
Stalowa mulda okrągła typu "wanna" ze stali wysokoodpornej na zużycie typu HB 400/450,
Pochyła ściana czołowa z zewnętrznym gniazdem siłownika,
Wejście wewnątrz na przedniej ścianie,
Tylna ściana typu „membrana”,
Tylna ściana jako klapa wahadłowa zewnętrzna z podwójnym zamkiem hakowym,
2 śruby zaciskowe z motylkowymi zamknięciami po bokach dolnych,
Ściany boczne o grubości 4 mm na całej długości,
Podłoga grubość 4/5 mm,
Mulda izolowana,
Fliegl Asphalt Profi Thermo,
Mulda z przodu, z boku i z tyłu izolowana systemem Fliegl Isotherm,
Zabudowa BASIC,
Zabudowa plandekowa,
Cramaro dach przesuwny ("Cabriole"),
Automatyczny tylny zamek jako klapa z łukiem składanym,
Dach przesuwany do przodu,
Napęd elektryczny dachu, gniazdo do podłączenia do ciągnika dostarczone luzem, obsługa z poziomu naczepy, brak instalacji w ciągniku,
Zasilanie dachu przez wtyczkę NATO,
Brak podestu serwisowego, dach musi być otwarty przed kiprowaniem!
Certyfikat producenta dla pojazdu termoizolowanego zgodnie z RS 10 – 201
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 27 m³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 150 kg, maksymalna waga ładunku: 29 850 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5, numer maszyny/pojazdu: 74dd481d88dffaf9218e6ee58, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji lekkiej Basic, płyta siodłowa z wymiennym podwójnym królem.
Zakrzywione, opatentowane zakończenie czołowe.
Centralna teleskopowa podpórka – odstawianie naczepy załadowanej jest niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi być ustawiony skośnie do tyłu.
Kliny pod koła z uchwytem.
Ochrona przednajezdniowa, składana.
Błotniki półoskowe.
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przyklejanie się kamieni.
Listwa antybłotna tylko na ostatniej osi.
Pręt do plandeki z uchwytem.
Hak holowniczy z tyłu.
Osie i zawieszenie
Osie tarczowe SAF.
Osiowanie osi/podwozia za pomocą lasera – zmniejsza zużycie opon i zużycie paliwa.
Osie w wersji terenowej,
zawieszenie pneumatyczne.
Pierwsza oś podnoszona automatycznie, włącznie z wymuszonym opuszczeniem i wspomaganiem ruszania, uruchamiane przez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do 30% przeciążenia osi i do maksymalnej prędkości 25 km/h).
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na brak korozji.
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy – kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwego serwisowania.
Hamulec postojowy sprężynowy.
Dwa odporne na zamianę głowice sprzęgające z przodu, bez przewodów łączących.
EBS – elektroniczny system hamowania z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie ABS!
z zaworem podnoszenia i opuszczania.
System stabilizacji jazdy pojazdu.
Automatyczne obniżanie kąta wywrotu z zaworem odcinającym.
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny.
Elektryka
24 V, wielokomorowe lampy tylne, boczne żółte oświetlenie LED.
2 przednie białe światła pozycyjne.
2 tylne światła pozycyjne białe/czerwone.
2 x 7-pinowe odporne na zamianę gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najniższy stopień twardo chromowany, z szybkozłączką HDK, bez przewodów (średnica wewnętrzna 48 mm).
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego.
Konstrukcja muldy
Crsdpfoi Ri A Ijx Afieh
Stalowa, okrągła mulda w stylu Stone Master, wykonana ze stali najwyższej odporności na ścieranie HB 400/450. Skośna ściana przednia z zewnętrznym napędem hydraulicznym i wejściem.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt muldy.
Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przy przedniej ścianie.
Membranowa tylna ściana.
Tylna klapa jako klapa wahadłowa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna, z podwójnym zamkiem hakowym. Dwa śruby zaciskowe z boku dolnej części, zamykane śrubami motylkowymi.
Boczne ściany o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi.
Podest roboczy ze schodkami, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulców zapewnia duży dostęp dla maksymalnej wygody obsługi.
Plandeka rolowana składana na prawą stronę, centralny zamek z lewej strony.
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itd. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby chronić przed korozją wywołaną kontaktem z materiałem.
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie; w zależności od przewożonego ładunku nie zawsze może być osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych nacisków na osie i siodło. (Zaburzenia jazdy i prowadzenia pojazdu możliwe przy zbyt jednostronnym załadunku)
Kraj dopuszczenia/tabliczki
Niemcy
Zatwierdzenie wg EG 2007/46
Wytrzymałość nadwozia wg EN 12642
Całodob
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 31 cm³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 900 kg, maksymalna waga ładunku: 29 100 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5, numer maszyny/pojazdu: 637ca014c140e4e48dc3231a0, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji lekkiej Basic, płyta siodłowa z wymiennym podwójnym królem.
Zakrzywione, opatentowane zakończenie czołowe.
Centralna teleskopowa podpórka – odstawianie naczepy załadowanej jest niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi być ustawiony skośnie do tyłu.
Kliny pod koła z uchwytem.
Ochrona przednajezdniowa, składana.
Błotniki półoskowe.
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przyklejanie się kamieni.
Listwa antybłotna tylko na ostatniej osi.
Pręt do plandeki z uchwytem.
Hak holowniczy z tyłu.
Osie i zawieszenie
Osie tarczowe SAF.
Osiowanie osi/podwozia za pomocą lasera – zmniejsza zużycie opon i zużycie paliwa.
Osie w wersji terenowej,
zawieszenie pneumatyczne.
Pierwsza oś podnoszona automatycznie, włącznie z wymuszonym opuszczeniem i wspomaganiem ruszania, uruchamiane przez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do 30% przeciążenia osi i do maksymalnej prędkości 25 km/h).
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na brak korozji.
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy – kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwego serwisowania.
Hamulec postojowy sprężynowy.
Dwa odporne na zamianę głowice sprzęgające z przodu, bez przewodów łączących.
EBS – elektroniczny system hamowania z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie ABS!
z zaworem podnoszenia i opuszczania.
System stabilizacji jazdy pojazdu.
Automatyczne obniżanie kąta wywrotu z zaworem odcinającym.
Csdpfx Afei Rivdsisrh
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny.
Elektryka
24 V, wielokomorowe lampy tylne, boczne żółte oświetlenie LED.
2 przednie białe światła pozycyjne.
2 tylne światła pozycyjne białe/czerwone.
2 x 7-pinowe odporne na zamianę gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego.
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najniższy stopień twardo chromowany, z szybkozłączką HDK, bez przewodów (średnica wewnętrzna 48 mm).
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego.
Konstrukcja muldy
Stalowa, okrągła mulda w stylu Stone Master, wykonana ze stali najwyższej odporności na ścieranie HB 400/450. Skośna ściana przednia z zewnętrznym napędem hydraulicznym i wejściem.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt muldy.
Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przy przedniej ścianie.
Membranowa tylna ściana.
Tylna klapa jako klapa wahadłowa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna, z podwójnym zamkiem hakowym. Dwa śruby zaciskowe z boku dolnej części, zamykane śrubami motylkowymi.
Boczne ściany o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi.
Podest roboczy ze schodkami, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulców zapewnia duży dostęp dla maksymalnej wygody obsługi.
Plandeka rolowana składana na prawą stronę, centralny zamek z lewej strony.
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itd. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby chronić przed korozją wywołaną kontaktem z materiałem.
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie; w zależności od przewożonego ładunku nie zawsze może być osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych nacisków na osie i siodło. (Zaburzenia jazdy i prowadzenia pojazdu możliwe przy zbyt jednostronnym załadunku)
Kraj dopuszczenia/tabliczki
Niemcy
Zatwierdzenie wg EG 2007/46
Wytrzymałość nadwozia wg EN 12642
Całodob
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 24,5 m³
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 000 kg, maksymalna waga ładunku: 30 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22.5, numer maszyny/pojazdu: 7d479432c7290a73a46ff6365, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Konstrukcja spawana ze stali drobnoziarnistej, w wersji lekkiej Basic, płyta siodłowa z wymiennym drugim sworzniem królewskim
Przednia ściana zakrzywiona – patentowana
Centralna podpóra teleskopowa, odstawianie z ładunkiem niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi być ustawiony pod kątem do tyłu
Kliny pod koła z uchwytem
Odchylana osłona przeciwko wjechaniu pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na przywieranie kamieni
Klapy antybłotne tylko na ostatniej osi
Drążek do plandeki z uchwytem
Hak holowniczy z tyłu
Oś i zawieszenie
Csdpfx Afoi Ri Dpoiorh
Oś tarczowa SAF
Osiowy/układ jezdny laserowo mierzone – zmniejszenie zużycia opon i paliwa
Osie w wersji terenowej
Pneumatyczne zawieszenie
1. oś automatycznie podnoszona, z wymuszonym opuszczaniem i wspomaganiem ruszania, aktywacja przez 3-krotne naciśnięcie hamulca (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia nacisku osi o 30% oraz do prędkości maks. 25 km/h)
Ocynkowany ogniowo mechanizm podnoszenia osi – 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwego serwisowania
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego
EBS – elektroniczny układ hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu połączeniowego
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy zapewniające działanie ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy
Automatyczne opuszczanie wywrotki z zaworem odcinającym
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, fabrycznie srebrne
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 białoczerwone światła obrysowe z tyłu
2 x 7-biegunowe, zabezpieczone przed zamianą gniazda z przodu, bez kabla połączeniowego
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień twardo chromowany, z nakrętką HDK, część stała, NW 48 mm (bez węża przyłączeniowego)
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy z ciężarówki
Wanna wywrotu
Okrągła wanna stalowa w designie Stone Master wykonana z bardzo odpornej na ścieranie stali HB 400/450. Skośna przednia ściana z zewnętrzną hydrauliką i wejściem z przodu.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt wanny
Uchwyt na szuflę i miotłę zewnętrzny z przodu
Membranowa tylna ściana
Tylna ściana jako klapa wahliwa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna z podwójnym zamkiem hakowym. 2 śruby zaciskowe z pokrętłami po bokach na dole.
Boczne ścianki o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi
Podest z wejściem, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą przestrzenią dla optymalnej obsługi
Plandeka zwijana składana w FR-prawo, z centralnym zamknięciem w FR-lewo
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itp. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby nie został uszkodzony i nie uległ korozji
Podana masa całkowita technicznie jest możliwa, w zależności od przewożonego materiału masa całkowita może nie zostać osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnego nacisku na osie/siodło/podporę (zła charakterystyka prowadzenia i śladowania w przypadku niewłaściwego rozkładu ładunku możliwa)
Kraj rejestracji / tablice
Niemcy
Homologacja wg EC 2007/46
Wytrzymałość zabudowy wg EN 12642
Całodobowa infolinia serwisowa
Przygotowanie do uchwytu tablicy jednorzędowej
Tablica ostrzegawc
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 50 m³ light Master
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 7 900 kg, maksymalna waga ładunku: 27 100 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5, numer maszyny/pojazdu: aaa375d3c15c697ac80fb51f9, Dalsze informacje
Podwozie naczepy - wywrotka
Spawana konstrukcja z drobnoziarnistej stali, w wersji Basic lekkiej konstrukcji, płyta siodłowa z wymiennym drugim sworzniem królewskim
Zakładany, opatentowany przedni panel zakrzywiony
Podpora 24 t, 2-stopniowa, obsługa jednostronna, z prostą podstawą, bez zrównoważenia siły
Kliny pod koła z uchwytem
Osłona przeciwnajazdowa, składana
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowane uchwyty błotników o powierzchni odpornej na kamienie
Z chlapaczami antyrozbryzgowymi tylko na ostatniej osi
Drążek do plandeki z uchwytem
Hak holowniczy z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie tarczowe SAF
Osie/podwozie laserowo mierzone w celu zmniejszenia zużycia opon i zużycia paliwa
Osie w wersji off-road
Pneumatyczne zawieszenie
Cedpfxsi Rizqo Afiorh
Pierwsza oś podnoszona automatycznie, w tym wymuszone opuszczanie i pomoc w ruszaniu, uruchamiana przez trzykrotne hamowanie (pomoc w ruszaniu działa do przekroczenia nacisku osi o 30% i do prędkości maksymalnej 25 km/h)
Mechanizm podnoszenia osi cynkowany ogniowo, 10 lat gwarancji na korozję
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, oznakowane przewody ułatwiające serwis
Hamulec postojowy ze sprężyną powrotną
Dwa niezależne głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS – elektroniczny układ hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu łączącego
Uwaga: Przyczepa powinna być ciągnięta wyłącznie przez pojazdy, które zapewniają skuteczność ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, lakier srebrny fabryczny
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte LEDy
Dwa białe światła pozycyjne z przodu
Dwa białoczerwone światła obrysowe z tyłu
Dwie 7-pinowe niezawodne gniazda z przodu, bez przewodów łączących
Hydraulika
Cylinder niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień hartowany chromem, z mufą śrubową HDK, część stała, NW 48 mm (bez połączenia węża)
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy z ciężarówki
Misa
Okrągła misa stalowa w wersji Stone Master z wysoce odporną stalą HB400/450, ścianka czołowa pochyła ze zewnętrzną instalacją hydrauliczną, z wejściem na ściance czołowej
Greenline - stożkowy i aerodynamiczny kształt misy
Uchwyt na łopatę i miotłę na ściance czołowej
Membranowa tylna klapa
Tylna klapa z dwuskrzydłowym podziałem drzwi 1/2 do 1/2, z przesuwnym zamkiem w prawej klapie
Z zewnętrzną zamykaną listwą obrotową i mechanicznym zabezpieczeniem dolnym
Boczne ściany o grubości 4 mm, dno w całości 5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi
Podest roboczy z wejściem, płyta przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą przestrzenią roboczą
Plandeka rolowana odkładana na prawą stronę, z centralnym zamkiem po lewej stronie
Wskazówki eksploatacyjne
Podczas transportu soli, wapna itp. zalecamy cylinder wywrotu z twardo chromowanym prętem tłoka, aby nie uległ korozji
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, lecz w zależności od ładunku może nie zostać osiągnięta przy zachowaniu dozwolonych nacisków na osie/siodło (przy złym rozłożeniu ładunku możliwa jest zła jazda i śledzenie naczepy)
Kraj rejestracji/tablice
Niemcy
Homologacja EG 2007/46
Wytrzymałość nadwozia wg EN 12642
Serwis 24/7
Przygotowanie pod pojedynczą tablicę rejestracyjną
Tablica ostrzegawcza zgodnie z ECE - 70
Oznakowanie konturów paskami odblaskowymi zgodnie z ECE R 048, boczne białe i tylne czerwone
Lakierowanie
Rama DB 7350 Novagrau, 10 lat gwarancji na korozję
Podpory lakierowane czarnym
Misa RAL 30
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 50 m³ light Master Agrar
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 6 750 kg, maksymalna waga ładunku: 28 250 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22,5, numer maszyny/pojazdu: 2f960ff7c44de83fd060ec5df, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji Basic lekkiej konstrukcji, płyta siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2", opatentowane wygięcie przedniej ściany końcowej (Curved Front),
24 t 2-biegowa podporowa winda z jednostronnym sterowaniem, z prostą dolną częścią, bez kompensacji przesuwu
Kliny pod koła z uchwytem
Składana belka zabezpieczająca przed wjechaniem pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na kamienie
Z chlapaczami antyrozbryzgowymi tylko na ostatniej osi
Drążek plandeki z uchwytem
Hak holowniczy z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie z hamulcami tarczowymi SAF
Osie / podwozie mierzone laserowo – obniżenie zużycia opon i paliwa
Osie w wersji offroad
Zawieszenie pneumatyczne
1. oś automatycznie podnoszona, w tym wymuszony opuszczanie i wspomaganie ruszania, uruchamiane 3-krotnym hamowaniem (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i przy prędkości do 25 km/h)
Mechanizm podnoszenia osi cynkowany ogniowo, 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwurozwojowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów ułatwiające serwis
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezamienne głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS, elektroniczny układ hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: naczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojazdy z zapewnioną funkcjonalnością ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy pojazdu
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła pozycyjne z tyłu
2 x 7-pinowe niezamienne gniazda z przodu, bez kabla łączącego
Hydraulika
Cylinder niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień hartowany chromem, z złączką HDK stałą, NW 48 mm (bez przewodu)
Sterowanie hydrauliczne za pośrednictwem przystawki odbioru mocy ciężarówki
Skrzynia
Okrągła skrzynia wywrotki stalowa w wersji light Master Agrar Design, wykonana z wysoko odpornej na ścieranie stali HB 400/450. Pochyła ściana przednia z zewnętrznym siłownikiem hydraulicznym i wejściem na ścianie przedniej
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni
Zewnętrzne uchwyty na szuflę i szczotkę z przodu
Tylny portal na membranę
Tylny portal aluminiowy na zawieszeniu wahadłowym z podwójnym zawiasem i dwudzielnymi drzwiami 1/2 na 1/2, u góry z przegubowym ramieniem, z jednym zsuwem ziarna na każde drzwi
Z zewnętrznym zamkiem obrotowym i mechaniczną blokadą na dole,
Boczne ściany grubości 3 mm na całej długości, podłoga 3 mm, zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi konstrukcja,
Podest z wejściem, blacha przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą ilością miejsca dla wygody obsługi
Plandeka zwijana składowana jednostronnie po stronie FR-prawej, z centralnym zamkiem po stronie FR-lewej
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itp. zalecamy cylinder wywrotu z hartowaną chromowaną tłocznią, aby nie został uszkodzony przez materiał i nie rdzewiał
Credpfoi Rizfjx Afish
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa – w zależności od ładunku nie zawsze można ją osiągnąć ze względu na ograniczenia nacisków osiowych i siodłowych (możliwe pogorszenie prowadzenia i właściwości jezdnych przy nieprawidłowym rozkładzie obciążenia)
Kraj rejestracji/tablice
Niemcy
Zezwolenie według EG 2007/46
Wytrzymałość zabudowy wg EN 12642
Całodobow
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 24,5 m³ Asphaltprofi Thermo
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 300 kg, maksymalna waga ładunku: 29 700 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22.5, numer maszyny/pojazdu: 7383bc2b7f580f0cb319b52f7, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki:
- Spawana konstrukcja z drobnoziarnistej stali, o lekkiej konstrukcji, płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2”
- Patentowany zaokrąglony przedni panel
- Centralna teleskopowa podpora, odpinanie naczepy z ładunkiem niemożliwe, w odpiętym stanie pojazd musi być ustawiony pochyło do tyłu
- Kliny pod koła z uchwytami
- Składany zderzak przeciwnajazdowy
- Błotniki półokrągłe
- Zintegrowany uchwyt błotnika z powierzchnią odporną na przywieranie kamieni
- Chlapacz za ostatnią osią w wersji asfaltowej, mocowany zawiasem do błotnika, z możliwością zawieszenia u góry, skrócony błotnik
- Hak holowniczy z tyłu
Osie i zawieszenie:
- Osie bębnowe SAF
- Laserowe ustawienie osi/podwozia – zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
- Osie w wersji terenowej
- Zawieszenie pneumatyczne
- Oś pierwsza podnoszona automatycznie, z wymuszoną regulacją i pomocą rozruchową, aktywacja przez 3x hamowanie (pomoc rozruchowa działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i do maks. 25 km/h)
- Ocynkowany ogniowo mechanizm osi podnoszonej – 10 lat gwarancji przeciwko korozji
Układ hamulcowy:
- Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe przewody ułatwiające serwis
- Hamulec postojowy sprężynowy
- 2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
- EBS – elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez przewodu łączącego
- Uwaga: Pojazd można holować wyłącznie przez pojazdy zapewniające skuteczność ABS!
- Z zaworem podnoszenia/opuszczania
- System stabilizacji jazdy
Cjdpfxoi Rix Io Afierh
Koła i opony:
- 385/65 R22.5, marka według wyboru producenta
- Felgi stalowe, lakier fabryczny srebrny
Elektryka:
- 24 V, wielokomorowe lampy, boczne żółte oświetlenie LED
- 2 białe światła pozycyjne z przodu
- 2 światła wyznaczające tor jazdy biało/czerwone z tyłu
- 2 x 7-pinowe zabezpieczone gniazda z przodu, bez przewodu łączącego
Hydraulika:
- Siłownik wysokociśnieniowy do 250 bar, z łącznikiem śrubowym HDK, część stała, NW 48 mm (bez przewodów)
- Obsługa hydrauliczna przez przystawkę odbioru mocy (PTO) z ciężarówki
Wanna wywrotki:
- Okrągła wanna stalowa w konstrukcji Stone Master z wysokowytrzymałej stali HB 400/450
- Pochyła ściana czołowa z zewnętrznym siłownikiem hydraulicznym i wejściem przy ścianie czołowej
- Tylna klapa membranowa jako klapa wahliwa, zewnętrzna, z dwupunktową blokadą hakową, dwie śruby zaciskowe z motylkowymi blokadami z boku na dole
- Boki o grubości 4 mm, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod kątem zużycia i masy
- Wanna wyizolowana, Fliegl Asphalt Profi Thermo – wanna izolowana z przodu, z boku, od spodu i z tyłu systemem Fliegl Isotherm
- Pokrywa BASIC, plandeka
- Platforma robocza z wejściem, płyta przyłączeniowa do powietrza, elektryki i hamulców z dużą przestrzenią dla optymalnej obsługi
- Plandeka zwijana odkładana na prawo, z centralnym zamkiem od lewej
Uwagi eksploatacyjne:
- Przy przewozie soli, wapna itp. zalecamy siłownik wywrotu z twardo chromowanym tłoczyskiem, aby uniknąć korozji i uszkodzeń materiałowych
- Podana masa całkowita jest możliwa technicznie, ale w zależności od załadunku może nie zostać osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych nacisków osi i siodła (niewłaściwy rozkład masy może pogorszyć właściwości jezdne)
Kraj dopuszczenia / Tablice rejestracyjne:
- Niemcy
- Odbiór DEKRA i ekspertyza wg §13 EG-FGV
- Wytrzymałość zabudowy zgodnie z EN 12642
- Całodobowa infolinia serwisowa
- Certyfikat producenta dla naczep termoizolowa
Ogłoszenia

522 km
Wywrotka
FlieglDHKS 390 27m³ Asphaltprofi Thermo
Zadzwoń
Stan: nowe, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 5 600 kg, maksymalna waga ładunku: 29 400 kg, konfiguracja osi: 3 osie, rozmiar opony: 385/65 r22.5, numer maszyny/pojazdu: 824d4741dc933a94e9a7a7a8c, Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Konstrukcja spawana z drobnoziarnistej stali, w lekkiej wersji, płyta siodła z wymiennym podwójnym sworzniem królewskim
Przednia ściana zakrzywiona – opatentowana
Teleskopowa podpora centralna, odstawienie naczepy z ładunkiem niemożliwe, w stanie odstawionym pojazd musi stać pochylony do tyłu.
Kliny pod koła z uchwytem
Składana osłona przeciwnajazdowa
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na kamienie
Chlapacze za ostatnią osią, w wersji do asfaltu, przymocowane zawiasem do błotnika, z możliwością zawieszenia w górnej części błotnika, błotnik skrócony
Hak holowniczy z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe SAF
Osie/układ jezdny laserowo mierzone – obniżenie zużycia opon i zużycia paliwa
Osie w wersji terenowej
Zawieszenie pneumatyczne
1. oś automatycznie podnoszona, ze sterowanym opuszczaniem i wspomaganiem ruszania, uruchamiane poprzez 3-krotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia nacisku osi o 30% i do maks. prędkości 25 km/h)
Cynkowany ogniowo mechanizm osi podnoszonej – 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla ułatwienia serwisowania.
Hamulec postojowy sprężynowy
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS – elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, bez przewodu łączącego
Uwaga: pojazd przyczepny może być ciągnięty tylko przez pojazdy zapewniające skuteczność ABS!
z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy pojazdu
Koła i opony
385/65 R22.5, marka według wyboru producenta
Felgi stalowe, fabryczny srebrny kolor
Instalacja elektryczna
24 V, lampy wielokomorowe, żółte boczne oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne przód
2 białoczerwone światła obrysowe tył
2 x 7-pinowe zabezpieczone przed zamianą gniazda przednie, bez przewodu łączącego
Hydraulika
Siłownik wysokociśnieniowy max 250 bar, z wkręcanym gniazdem HDK, część stała, NW 48 mm (bez węża)
Obsługa hydrauliczna poprzez przystawkę odbioru mocy ciągnika
Wywrot
Stalowa wywrotka okrągła w konstrukcji Stone Master z odpornej na ścieranie stali HB 400/450. Ściana czołowa pochylona, z zewnętrznym układem hydraulicznym i z wejściem na ścianie czołowej.
Tylna ścianka membranowa
Tylna klapa jako wahadłowa, na zewnątrz z dwupunktowym zamkiem. 2 śruby zaciskowe z szybkozamykaczami po bokach na dole.
Ściany boczne o grubości 4 mm bez przerw, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod względem zużycia i masy.
Wywrotka w wykonaniu izolowanym, Fliegl Asphalt Profi Thermo, wywrotka izolowana z przodu, z boku, na dole i z tyłu systemem Fliegl Isotherm.
Przykrycie BASIC, plandeka
Podest z wejściem, płyta przyłączeniowa powietrza/elektryki i hamulców z dużą przestrzenią operacyjną.
Plandeka zwijana odkładana jednostronnie w FR-prawo, z centralnym zamkiem w FR-lewo
Instrukcje eksploatacji
Przy transporcie soli, wapna itp. zalecamy siłownik z hartowaną chromowaną tłoczyskiem, aby nie został uszkodzony i nie rdzewiał przez materiał.
Crjdpfxsi Rix Sj Afish
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie; w zależności od ładunku masa całkowita może nie być osiągnięta przy zachowaniu dopuszczalnych nacisków osi, podparcia i siodła (możliwe złe prowadzenie przez niewłaściwe rozłożenie ładunku)
Kraj dopuszczenia/tablice
Niemcy
z odbiorem i ekspertyzą Dekra (§13 EG - FGV)
Wytrzymałość nadwozia według EN 12642
Całodobowa infolinia serwisowa
Certyfikat producenta dla pojazd
Ogłoszenia

669 km
Otwarta przyczepa z plandeką
FLIEGLDPS 240, 3-Achser, Edscha, Schiebeplane, BPW
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 24 000 kg, maksymalna waga ładunku: 18 100 kg, konfiguracja osi: 3 osie, objętość przestrzeni ładunkowej: 47 m³, długość przestrzeni ładunkowej: 6 870 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 480 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 2 760 mm, pierwsza rejestracja: 08/2008, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 3 780 mm, Wyposażenie: ABS, Nadwozie typu skrzynia z plandeką, konstrukcja z pałąkami, boczne plandeki przesuwne / plandeka z tkaniny odporna na przecięcia, przesuwany dach, plandeka z pasem świetlnym, stalowe drzwi kontenerowe z ryglem obrotowym, podłoga z płyty antypoślizgowej, po 16 uchwytów mocujących z każdej strony, przyłącza hamulcowe Duo-Matic, ABS, EBS, oś BPW EcoPlus, hamulce tarczowe, zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, oś podnoszona. Pojazd może być oklejony reklamą lub opisany.
Codsxhavxopfx Afierh
Nasza oferta nie obejmuje standardowo nowego przeglądu TÜV. W przypadku chęci zakupu z nowym przeglądem TÜV, chętnie przedstawimy ofertę naszych partnerskich warsztatów! Pojazd może być oklejony reklamą lub opisany. Obowiązują nasze ogólne warunki dostaw i płatności.
Chętnie przygotujemy ofertę finansowania lub leasingu tego pojazdu.
Zapraszamy do kontaktu!
Ogłoszenia

660 km
Otwarta przyczepa z plandeką
FlieglZPS180 2 Achs Jumbo- Planen, Mega, durchladbar
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 18 000 kg, masa własna: 4 300 kg, maksymalna waga ładunku: 13 700 kg, konfiguracja osi: 2 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 200 mm, pierwsza rejestracja: 02/2019, zawieszenie: powietrze, rozmiar opony: 445/45 R19,5 160J, kolor: inny, typ przekładni: inny, rozmiar przedniej opony: 445/45 R19,5 160J, rozmiar tylnej opony: 445/45 R19,5 160J, kabin kierowcy: inny, klasa emisji: brak, Wyposażenie: ABS, hamulec pneumatyczny, Drukarskie pomyłki, błędy i zmiany zastrzeżone, zdjęcia poglądowe. Więcej danych na: !, Więcej szczegółów: !
Crjdpfxsxguh Ho Afijh
Ogłoszenia

591 km
Naczepa niskopodwoziowa
FlieglDTS 300
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2015, 2015 | Fliegl DTS 300 | Naczepa niskopodwoziowa
📍Lokalizacja: Austria, Eberdorf
🚛 Dostawa dostępna pod wskazany adres – Oblicz orientacyjny koszt transportu za pomocą naszego kalkulatora wysyłki!
💰 Kup teraz za 21 900 EUR lub złóż ofertę.
Płatność przy dostawie możliwa za niewielką opłatą (wymaga akceptacji)*
👷♂️ Inspekcja przeprowadzona przez niezależnego eksperta
Csdpfxoxf Riwo Afierh
13 punktów kontroli, 13 zatwierdzonych ✅ 0 niedoskonałości ℹ️ 0 usterek ⚠️
📌 Uwagi inspektora:
Aktualne austriackie dopuszczenie do ruchu, stan dobry.
📄 Chcesz zobaczyć pełny raport z inspekcji, dodatkowe zdjęcia lub wideo?
Wskazówka: Referencja „39628 Equippo” jest często używana do wyszukiwania szczegółowych informacji online.
💡 Dlaczego warto wybrać tę maszynę i naszą obsługę:
✔ Dokładna inspekcja przez profesjonalistów
✔ Dostawa bezpośrednio na miejsce pracy
✔ Gwarancja zwrotu pieniędzy
✔ Bezpieczne i elastyczne opcje płatności
🔄 Rozważasz inne opcje sprzętu?
Oferujemy przydatne narzędzia i zasoby dla właścicieli oraz operatorów maszyn – wszystko dostępne na naszej platformie.
Ogłoszenia

450 km
Naczepa niskopodwoziowa
FLIEGLDTS 300 mit Kröpfung
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 24 000 kg, maksymalna waga ładunku: 15 700 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 09/2015, Błędy i sprzedaż pośrednia zastrzeżone!
Numer wewnętrzny: 1460. 1004657----* Przyczepa do ciężarówki Fliegl DTS 300 z wygięciem ramy
* HSN / TSN 7591 11A 000
Crsdpjv Tg Hxjfx Afish
* Kolor: czarny mat
* Masa własna (kg): 8.300
* Dopuszczalna masa całkowita (kg): 24.000
* Dopuszczalna ładowność (kg): 15.700
* Typ zabudowy: niskopodwoziowa
----Pojazd nieprzygotowany do sprzedaży!
Dostawa na terenie całego kraju możliwa za dopłatą.
Błędy i sprzedaż pośrednia zastrzeżone.
Chętnie przyjmiemy Twój pojazd w rozliczeniu.
Finansowanie/leasing również bez wpłaty własnej!
Masz pytania? Chętnie doradzimy!
Ogłoszenia

562 km
Naczepa z wymienną zabudową
FLIEGLKippchassis, Lift, SAF Scheibe
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 38 000 kg, maksymalna waga ładunku: 33 130 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 7 150 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 480 mm, pierwsza rejestracja: 08/2018, następna inspekcja (TÜV): 08/2026, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, Zgodnie z naszymi 'Ogólnymi oraz szczegółowymi warunkami handlowymi', bez jakiejkolwiek gwarancji i rękojmi, możemy dziś niezobowiązująco, do momentu finalizacji umowy, z zastrzeżeniem błędów, pomyłek pisarskich oraz wcześniejszej sprzedaży, zaoferować następujący pojazd:
Fliegl Kippchassis
(Wóz 253)
Data pierwszej rejestracji: 14.08.2018
Crjdpjxith Refx Afioh
Typ: SDS 380 Kippchassis
Przystosowany do kontenerów 20"
Dopuszczalna masa całkowita: 38.000 kg
Masa własna: 4.870 kg
Ładowność: 33.130 kg
Całkowita długość: 7.150 mm
Całkowita szerokość: 2.480 mm
TÜV do 08/, SP x 12,
2-biegowe podpory przekładniowe
2 x klin pod koła
1. oś podnoszona
Oś SAF tarczowa
Ogumienie 385/65R22,5: 1.) ok. 80/80%, 2.) ok. 60/60%, 3.) ok. 80/80%
2 x LED reflektory cofania
Cena: 21.000,00 € (netto)
Wszelkie informacje bez gwarancji i rękojmi. Obowiązują nasze „Ogólne oraz szczegółowe warunki handlowe”. Sądem właściwym w sporach do kwoty 5.000,00 € jest Sąd Rejonowy w Ludwigslust, powyżej tej wartości Sąd Okręgowy w Schwerin. Zastrzegamy możliwość popełnienia błędów, omyłek pisarskich i wcześniejszej sprzedaży.
Ogłoszenia

598 km
Naczepa z podestem roboczym
FLIEGLPlateau SDS 390, Überbreite-Paket, Liftachse
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 39 000 kg, maksymalna waga ładunku: 34 240 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 13 650 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 550 mm, pierwsza rejestracja: 11/2022, następna inspekcja (TÜV): 11/2025, Rok produkcji: 2022, całkowita szerokość: 2 550 mm, Wyposażenie: ABS, 3-osiowa naczepa platformowa FLIEGL Typ SDS 390
Pierwsza rejestracja: 11/2022
Niemiecka rejestracja, od pierwszego właściciela
Csdpfx Afjxd I Uzjijrh
Masa całkowita: 39.000 kg
Masa własna: 4.760 kg
Obciążenie siodła: 12.000 kg
Długość platformy: 13.650 mm
Wysokość siodła: 1.150 do 1.200 mm
Podpora siodła pełnoobciążeniowa, dwubiegowa
Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego: 650 x 520 x 670 mm
2 dodatkowe reflektory LED cofania
Podłoga z płyty antypoślizgowej o grubości 30 mm, obciążenie osi wózka widłowego do 7.100 kg
Wzmocniona przednia ściana, wysokość 1.950 mm, wersja objętościowa
Nowa wersja ramy zewnętrznej „Load-Lock”, lekko pochylona, z uchwytami na pasy spinające
Oś SAF z dużymi tarczowymi hamulcami, 430 mm
1. oś podnoszona
KNORR Trailer-EBS z systemem stabilizacji pojazdu RSS
Ogumienie 6x 385/65 R 22.5, głębokość bieżnika 90%
WYNAJEM to nowe KUPNO – u nas także natychmiast dostępny w wynajmie full-service-----
Ogłoszenia

669 km
Trójstronna przyczepa wywrotka
FLIEGLTSK 118, Verzinkt, Tandem, Rampen, 5mtr. lang
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 11 800 kg, maksymalna waga ładunku: 8 780 kg, konfiguracja osi: 2 osie, objętość przestrzeni ładunkowej: 6 m³, długość przestrzeni ładunkowej: 5 000 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 420 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 460 mm, pierwsza rejestracja: 01/2022, następna inspekcja (TÜV): 06/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 1 480 mm, Wyposażenie: ABS, Skrzynia wywrotna 3-stronna, ocynkowane podwozie, stalowe ściany boczne 460 mm, podłoga z blachy stalowej, 3x uchwyty mocujące na stronę, pod powierzchnią ładunkową znajduje się zintegrowany zamykany schowek na rampy załadunkowe, aluminiowe rampy załadunkowe (dł. x szer.) 2900 x 350 mm, dyszel z regulacją wysokości, podwozie Jost, 2 x tylne nogi opuszczane, ABS, EBS, oś(y) BPW, układ hamulców bębnowych, zawieszenie na resorach piórowych, pojazd może być pokryty reklamą i/lub oznaczony etykietami.
Crsdpfxowfbkzo Afish
Nasza oferta nie wymaga zazwyczaj nowego zatwierdzenia TÜV. Jeśli potrzebujesz nowego przeglądu TÜV, chętnie przedstawimy Ci ofertę naszych warsztatów partnerskich! Pojazd może być pokryty reklamą i/lub etykietami. Obowiązują nasze ogólne warunki dostaw i płatności.
Z przyjemnością przedstawimy Ci ofertę finansowania lub leasingu tej nieruchomości.
Prosimy o kontakt!
Ogłoszenia

660 km
Naczepa otwarta
FlieglSDS350 3 Achs Sattelauflieger
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, masa własna: 7 375 kg, maksymalna waga ładunku: 27 625 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 13 650 mm, pierwsza rejestracja: 02/2012, zawieszenie: powietrze, kolor: inny, rozmiar opony: 385/65R22,5 160J, typ przekładni: inny, rozmiar przedniej opony: 385/65R22,5 160J, rozmiar tylnej opony: 385/65R22,5 160J, kabin kierowcy: inny, klasa emisji: brak, Wyposażenie: ABS, Kieszenie na belki, -- Zastrzega się możliwość wystąpienia błędów drukarskich, pomyłek oraz zmian, zdjęcia poglądowe --, Więcej danych pod: !, Szczegóły: !
Csdpfexgpmkjx Afisrh
Ogłoszenia

554 km
Naczepa z wymienną zabudową
FLIEGLContainerchassis ADR, 1x20/2x20/1x30/1x40/1x45
Zadzwoń
Stan: nowe, konfiguracja osi: 3 osie, Rok produkcji: 2025, Wyposażenie: ABS, Przyczepa podkontenerowa Fliegl ADR, 1x20 / 2x20 / 1x30 / 1x40 / 1x45 Highcube Gooseneck, rama całkowicie ocynkowana, osie BPW?, oś podnoszona
Wszystko w skrócie
· Pierwsza rejestracja: Nowy pojazd
· Rok produkcji: 2025
· Kolor: Srebrny (ocynkowana)
· Masa własna: 4 940 kg
· Opony: 385/55 R 22,5
· Uwagi: 4 sztuki dostępne od ręki
Wyposażenie dodatkowe
Przyczepa podkontenerowa typu gooseneck przystosowana do: 1x20 / 2x20 / 1x30 / 1x40 / 1x45 / kontenery Highcube, ADR: EX1, EX2 i EX3, wysuw przedni i tylny, CAŁKOWICIE OCYNKOWANA, regulacja wysokości z tyłu oraz składane centralne podpory do kontenerów bez tunelu, przedni prowadnice kontenerów wsuwane i demontowane, adapter typu „plug-in” do przedniej blokady, wysuwany zderzak dla kontenerów 25-stopowych, osie BPW?, oś podnoszona (w tym automatyczne opuszczanie osi i wspomaganie ruszania, obsługa przez 3 x hamulec), EBS, ABS, czujnik obciążenia osi, tylne i hamulcowe światła LED, elektryczne przyłącza 2x7 + 1x15 pin, oznakowanie konturowe, 2 kliny pod koła, boczna osłona najazdowa z aluminium, uchwyt na koło zapasowe, skrzynka narzędziowa, skrzynka na dokumenty.
Wyposażenie standardowe
3 osie, hamulce tarczowe 430 mm, zawór podnoszenia i opuszczania
Zastrzegamy możliwość omyłek, błędów pisarskich oraz wcześniejszej sprzedaży.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od sprzedaży. _____
Numer wewnętrzny do zapytań: TR25188
_____
STARENT Truck & Trailer GmbH Bruck 49, A - 4722 Peuerbach
Osoby do kontaktu w sprawie sprzedaży:
Mr. Ing. Wimmer Christoph (niemiecki, angielski, czeski, polski, włoski)
p: także WhatsApp
Crjdpowpzirofx Afioh
t:
@:
Mr. Mehmet Terzi (niemiecki, turecki, angielski, rosyjski, ukraiński, bośniacki, serbski)
p: / także WhatsApp
t: -104
@:
Mr. Elias Höfler (niemiecki, angielski, bułgarski, bośniacki, serbski)
p: / także WhatsApp
t: -123
@:
Mówimy w 13 językach. Na pewno też w Twoim. Skontaktuj się z nami!
Strona internetowa:
Facebook:
Instagram:
Starent Truck & Trailer GmbH skupuje pojazdy użytkowe, takie jak ciągniki siodłowe, naczepy, ciężarówki i dostawcze.
Michael Doblhofer (niemiecki, angielski)
p: także WhatsApp
t: -102
@:
Michael Leirich (niemiecki, angielski)
p: WhatsApp
t: -125
@:
Ogłoszenia

597 km
Naczepa otwarta z plandeką
FLIEGLSDS01 / Hubdach / EDSCHA / Mega / Liftachse
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 35 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 11/2018, Wyposażenie: ABS, Odwiedź naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz pełną ofertę pojazdów z wieloma dodatkowymi zdjęciami oraz informacjami w kilku językach.
SEL 8006
Fliegl SDS01
Podnoszony dach / EDSCHA / Mega / Oś podnoszona
rejestracja niemiecka / pierwszy właściciel
Data pierwszej rejestracji: 07.11.2018
Dopuszczalna masa całkowita techniczna (kg): 38.000
Dopuszczalna masa całkowita (kg): 35.000
Masa własna (kg): 5.700 - 6.700
Numer VIN: WFDFLT33802024367
Badanie techniczne (HU): 10.2025 / Kontrola specjalna (SP): 04.2026
OPONY I OSIE:
Opony: 435/50 R 19,5
Konfiguracja osi: 3 osie SAF
Pierwsza oś: podnoszona
ezawieszenie pneumatyczne
hamulce tarczowe
NADWOZIE
Wymiary wewnętrzne:
Wysokość (m): 3,00
Szerokość (m): 2,46
Długość (m): 13,64
DODATKOWE SPECYFIKACJE:
drzwi portalowe
EDSCHA
podnoszony dach
Mega
referencja poprzedniego właściciela usunięta cyfrowo
Crsdpfow Tpv Tjx Afieh
DOKUMENTY POJAZDU:
Schein
Brief
COC
M. BUFANO (wł., ang., niem.)
J. CORDEIRO (port., hiszp., wł., ang.)
J. MARJANOVIĆ (niem., bośn.)
L. OBODYNSKA (ukraiński, rosyjski)
Mówimy w językach: NIEMIECKI, ANGIELSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, PORTUGALSKI, UKRAIŃSKI, ROSYJSKI, POLSKI, BOŚNIACKI
Dołożono wszelkich starań, aby informacje były poprawne, jednakże nie odpowiadamy za ewentualne błędy lub pominięcia. Prosimy klientów o zapoznanie się z dostępnymi zdjęciami. Podane wymiary są wartościami orientacyjnymi.
Nasze pojazdy sprzedawane są w stanie faktycznym, w jakim się znajdują. Zapraszamy klientów do odwiedzenia naszej firmy w celu osobistego sprawdzenia stanu pojazdu. Oferujemy również możliwość jazdy próbnej. Należy pamiętać, że akumulatory dostarczane z pojazdem są tymi, które są aktualnie zainstalowane. Jeśli klient życzy sobie nowych akumulatorów, dostępna jest opcja z podaniem ceny.
Ogłoszenia

669 km
Naczepa niskopodwoziowa
FLIEGLTSK 118, Verzinkt, Tandem, Rampen, 5mtr. lang
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 11 800 kg, maksymalna waga ładunku: 8 780 kg, konfiguracja osi: 2 osie, objętość przestrzeni ładunkowej: 6 m³, długość przestrzeni ładunkowej: 5 000 mm, szerokość przestrzeni ładunkowej: 2 420 mm, wysokość przestrzeni ładunkowej: 460 mm, pierwsza rejestracja: 01/2022, następna inspekcja (TÜV): 06/2025, całkowita szerokość: 2 550 mm, całkowita wysokość: 1 480 mm, Wyposażenie: ABS, Skrzynia wywrotna 3-stronna, ocynkowane podwozie, stalowe ściany boczne 460 mm, podłoga z blachy stalowej, 3x uchwyty mocujące na stronę, pod powierzchnią ładunkową znajduje się zintegrowany zamykany schowek na rampy załadunkowe, aluminiowe rampy załadunkowe (dł. x szer.) 2900 x 350 mm, dyszel z regulacją wysokości, podwozie Jost, 2 x tylne nogi opuszczane, ABS, EBS, oś(y) BPW, układ hamulców bębnowych, zawieszenie na resorach piórowych, pojazd może być pokryty reklamą i/lub oznaczony etykietami.
Nasza oferta nie wymaga zazwyczaj nowego zatwierdzenia TÜV. Jeśli potrzebujesz nowego przeglądu TÜV, chętnie przedstawimy Ci ofertę naszych warsztatów partnerskich! Pojazd może być pokryty reklamą i/lub etykietami. Obowiązują nasze ogólne warunki dostaw i płatności.
Crodexfx Hdspfx Afieh
Z przyjemnością przedstawimy Ci ofertę finansowania lub leasingu tej nieruchomości.
Prosimy o kontakt!
Certyfikat zaufanego sprzedawcy
Dealerzy certyfikowani przez TruckScout24

Ogłoszenia

660 km
Naczepa niskopodwoziowa
FlieglSES210 1 Achs Satteltieflader
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 21 000 kg, masa własna: 7 700 kg, maksymalna waga ładunku: 13 300 kg, konfiguracja osi: 1 oś, pierwsza rejestracja: 11/2015, zawieszenie: inny, rozmiar opony: 235/75R17,5 --/141J, kolor: inny, typ przekładni: inny, rozmiar przedniej opony: 235/75R17,5 --/141J, rozmiar tylnej opony: 235/75R17,5 --/141J, kabin kierowcy: inny, klasa emisji: brak, Wyposażenie: hamulec pneumatyczny, Ocynkowany i lakierowany, elektrohydrauliczna pompa z akumulatorem, rampy z kratownicami, nowe bębny hamulcowe i okładziny hamulcowe, gęsia szyja ok. 4 000 mm, pokład dolny ok. 7 050 mm, wysokość załadunku ok. 900 mm, -- możliwe błędy w druku, pomyłki i zmiany zastrzeżone, zdjęcia poglądowe --, Więcej danych pod: !, Więcej szczegółów: !
Cjdpoxgpmqsfx Afijrh
Ogłoszenia

554 km
Naczepa z wymienną zabudową
FLIEGLContainerchassis ADR, 1x20/2x20/1x30/1x40/1x45
Zadzwoń
Stan: nowe, konfiguracja osi: 3 osie, Rok produkcji: 2025, Wyposażenie: ABS, Fliegl podwozie kontenerowe ADR, 1x20 / 2x20 / 1x30 / 1x40 / 1x45 Highcube Gooseneck, rama w pełni ocynkowana, osie BPW ?, oś podnoszona
Wszystko w skrócie
· Pierwsza rejestracja: Nowy pojazd
· Rok produkcji: 2025
· Kolor: Srebrny (w pełni ocynkowany)
· Masa własna: 4 940 kg
· Opony: 385/55 R 22,5
· Uwaga: 3 sztuki dostępne od ręki
Wyposażenie dodatkowe podwozia kontenerowego Gooseneck do: 1x20 / 2x20 / 1x30 / 1x40 / 1x45 / kontenerów highcube, ADR: EX1, EX2 i EX3, wysuw przedni i tylny, W PEŁNI OCYNKOWANY, regulacja wysokości z tyłu oraz składane środkowe podpory do kontenerów bez tunelu, przednie prowadnice kontenerowe wsuwane i zdejmowane, adapter gniazda do blokady przedniej, wysuwana osłona przeciwnajazdowa do kontenera 25-stopowego, osie BPW ?, oś podnoszona (z funkcją przymusowego opuszczenia i wspomagania ruszania, obsługa 3 x hamulec), EBS, ABS, czujnik obciążenia osi, światła cofania i hamowania w technologii LED, złącza elektryczne 2x7 + 1x15 pinowe, oznakowanie konturowe, 2 kliny pod koła, boczna osłona przeciwnajazdowa z aluminium, uchwyt na koło zapasowe, skrzynka narzędziowa, pojemnik na dokumenty, podana cena za pojazd – możliwa sprzedaż pojedyncza.
Wyposażenie standardowe
3-osie, hamulce tarczowe 430 mm, zawór podnośno-opuszczający
Zastrzega się możliwość popełnienia błędu lub wcześniejszej sprzedaży.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania się ze sprzedaży.
_____
Numer wewnętrzny do zapytań: TR25151
_____
STARENT Truck & Trailer GmbH Bruck 49, A - 4722 Peuerbach
Osoby kontaktowe ds. sprzedaży:
Pan Ing. Wimmer Christoph (niemiecki, angielski, czeski, polski, włoski)
p: również WhatsApp
t:
@:
Pan Mehmet Terzi (niemiecki, turecki, angielski, rosyjski, ukraiński, bośniacki, serbski)
p: / również WhatsApp
t: -104
@:
Pan Elias Höfler (niemiecki, angielski, bułgarski, bośniacki, serbski)
p: / również WhatsApp
t: -123
@:
Mówimy w 13 językach. Z pewnością także w Twoim. Skontaktuj się z nami!
Strona internetowa:
Facebook:
Instagram:
Starent Truck & Trailer GmbH kupuje używane pojazdy ciężarowe: ciągniki siodłowe, naczepy, ciężarówki i dostawcze.
Csdpfxjvxdc Uo Afisrh
Michael Doblhofer (niemiecki, angielski)
p: również WhatsApp
t: -102
@:
Michael Leirich (niemiecki, angielski)
p: WhatsApp
t: -125
@:
Ogłoszenia

597 km
Naczepa wywrotka
FLIEGLASS 372 Thermo / Thermomulde mit Abschiebetechn.
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 27 000 kg, konfiguracja osi: 3 osie, pierwsza rejestracja: 09/2019, Odwiedź naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz pełną ofertę naszych pojazdów z wieloma dodatkowymi zdjęciami oraz informacjami w kilku językach.
SEL 7805
Fliegl ASS 372 Thermo
Termoizolowana wywrotka z technologią zsuwu / Podnoszona oś
Niemiecka rejestracja / 1. właściciel
Pierwsza rejestracja: 23.09.2019
Dopuszczalna masa całkowita techniczna (kg): 40 000
Dopuszczalna masa całkowita (kg): 27 000
Masa własna (kg): 8 200
VIN: WGJ133404KM800737
Przegląd techniczny ważny do: 10.2025
OPONY I OSIE:
Opony: 385/65 R 22,5
Konfiguracja osi: 3 osie SAF
1. oś podnoszona
Zawieszenie pneumatyczne
Hamulec tarczowy
DODATKOWE SPECYFIKACJE:
Termoizolowana wywrotka z technologią zsuwu
WYWROTKI:
Pokrywa wywrotki
Credpewiln Esfx Afioh
DOKUMENTY POJAZDU:
Certyfikat rejestracji część I (Schein)
Certyfikat rejestracji część II (Brief)
M. BUFANO
m.
(Italiano, English, Deutsch)
J. CORDEIRO
j.
(Português, Español, Italiano, English)
J. MARJANOVIC
d.
(Deutsch, Bosanski)
L. OBODYNSKA
Ukrainian/?????, Russian/??-?????)
Mówimy w językach: NIEMIECKI, ANGIELSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, PORTUGALSKI, UKRAIŃSKI, ROSYJSKI, POLSKI
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby informacje były poprawne, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za błędy lub pominięcia. Prosimy naszych klientów o zapoznanie się z dostępnymi zdjęciami. Podane wymiary są wartościami przybliżonymi.
Nasze pojazdy sprzedawane są w stanie, w jakim się znajdują. Zapraszamy klientów do odwiedzenia naszej firmy w celu osobistej weryfikacji stanu pojazdu. Oferujemy również możliwość jazdy próbnej. Należy pamiętać, że akumulatory dołączone do pojazdu to te, które są aktualnie zainstalowane. W przypadku chęci otrzymania nowych akumulatorów, służymy informacją o cenie.
Ogłoszenia

660 km
Naczepa niskopodwoziowa
FlieglDTS 300 3 Achs Tiefladeranhänger
Zadzwoń
Stan: używany, masa całkowita: 30 000 kg, masa własna: 6 520 kg, maksymalna waga ładunku: 23 480 kg, konfiguracja osi: 3 osie, długość przestrzeni ładunkowej: 8 610 mm, pierwsza rejestracja: 05/2019, zawieszenie: powietrze, rozmiar opony: 235/75R17,5 ---/140J, kolor: inny, typ przekładni: inny, rozmiar przedniej opony: 235/75R17,5 ---/140J, rozmiar tylnej opony: 235/75R17,5 ---/140J, kabin kierowcy: inny, klasa emisji: brak, Wyposażenie: ABS, hamulec pneumatyczny, Długość powierzchni załadunkowej w zagłębieniu ok. 6,50 m, całkowita długość powierzchni załadunkowej ok. 8,60 m, wysokość załadunku ok. 900 mm.
Csdpfx Asxgpmdjfierh
Pojazd oferowany w imieniu banku.
-- Zastrzeżenie pomyłek drukarskich, błędów i zmian, zdjęcia poglądowe --
Więcej danych pod adresem: !
Więcej informacji: !
Ułatwiamy Ci wyszukiwanie: "fliegl dhks półprzyczepy"
Otrzymasz natychmiast i bezpłatnie nowe oferty na e-mail.
Możesz w każdej chwili zakończyć zlecenie wyszukiwania.
Używana Fliegl Dhks Półprzyczepy (308)
Przeszukaj teraz całe TruckScout24 z ponad 120 000 używanymi pojazdami.Przeglądaj najpopularniejsze kategorie:
- Fliegl Dhka Półprzyczepy
- Fliegl Dk Przyczepy
- Fliegl Dolly Mega Przyczepy
- Fliegl Dpw Przyczepy
- Fliegl Dts Przyczepy
- Fliegl Podwozia
- Fliegl Podwozia Wymienne
- Fliegl Pojazd Niskopodwoziowy
- Fliegl Przyczepa Kontenerowiec


Sprzedaż do ponad 4 milionów zainteresowanych miesięcznie