Przyczepa leśna do przewozu drewnaSCHWARZMÜLLER
3-A Rungensattel 8xRungSchemel 5800kg NEU sofort
Przyczepa leśna do przewozu drewna
SCHWARZMÜLLER
3-A Rungensattel 8xRungSchemel 5800kg NEU sofort
Stan
Nowe
Lokalizacja
Furth im Wald 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 200 kg
- Masa całkowita:
- 39 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 000 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 900 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 3 900 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A911-88-50
- Numer referencyjny:
- 496226
- Ostatnio aktualizowane:
- 16.09.2025
Opis
SCHWARZMÜLLER 3-OSIOWY NACZEPA Z KOŁNIERZAMI – NOWY POJAZD
DOSTĘPNY OD RĘKI!!
Dane i wyposażenie ciągnika siodłowego:
4.500 mm maksymalna odległość od przedniej krawędzi ciągnika do środka siodła
2.240 mm minimalny wolny odstęp z przodu od środka siodła
1.900 mm maksymalny tylny promień skrętu
Dopuszczalna masa całkowita zespołu: 44 t w ruchu w przód i w tył lub na podstawie wyjątku
Masa całkowita (techniczna): 39 t
Obciążenie osi (techniczne): 27 t
Obciążenie siodła (techniczne): 12 t
Wymiary:
Długość ramy ok. 13.000 mm
Maksymalna szerokość całkowita: 2.550 mm
Wysokość załadunku z przodu i z tyłu: ok. 1.340 mm
Wypoziomowanie naczepy przy ok. 1.150 mm
Wysokość załadunku: ok. 1.540 mm
Spawana, stalowa konstrukcja ramy
Lekka rama z wysokowytrzymałej stali drobnoziarnistej
Rama prosta, wszystkie gniazda kołnierzy umieszczone na ramie
Wysokość ramy z przodu ok. 190 mm (bez gniazd kołnierzy)
Wymienny sworzeń królewski 2"
Rama przystosowana do wysokości sprzęgu niezaładowanego: ok. 1.150 mm – ok. 1.250 mm, przy pneumatycznym zawieszeniu ciągnika
Pokrywa antypoślizgowa ze stali ocynkowanej ogniowo 3/5 mm, przykręcana (dolna krawędź profilu = dolna krawędź pokrywy)
Podpory, 2 x 12 t, obsługa z jednej strony po prawej, kompensacja popychu
Wzmocniona poprzeczka do załadunku i rozładunku przy odczepionym pojeździe
3x osie SAF-Intradisc-Plus Integral z hamulcami tarczowymi ø430 mm (tarcza 22,5"),
nośność 9 t/oś, wzmocnione osie, wersja terenowa
Rozstaw osi: 1.310 + 1.410 mm
Podnoszona oś pierwsza, automatyczne podnoszenie i opuszczanie w zależności od masy,
z wymuszonym opuszczaniem i pomoc przy ruszaniu z ograniczeniem prędkości
Sterowanie z kabiny lub poprzez „3x hamowanie”
Itodpfx Aok Alfcedkjr
6 x opony 385/65 R 22,5, 164K, felgi stalowe 11,75 x 22,5, ET120 mm, srebrne
Układ hamulcowy zgodnie z dyrektywą EG 71/320 lub ECE R13
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Układ hamulcowy marki Wabco
EBS 2S2M, jedna oś z czujnikiem
RSS – program stabilizujący
Hamulec postojowy sprężynowy na 2 osiach
Aluminiowe zbiorniki powietrza
Przyłącza hamulcowe/powietrzne z 2 pojedynczymi głowicami żółta/czerwona
Gniazdo EBS/ABS z przodu
Pneumatyczne zawieszenie z funkcją podnoszenia i opuszczania
Automatyczne ustawienie na zaprogramowany poziom jazdy od 15 km/h
Średnica miecha: 360 mm
SWIT – Schwarzmüller Intelligent Telematics, pakiet „LOCAL TRAC”
Wyświetlanie obciążenia osi przez sygnał z Can-busa EBS na wyświetlaczu w kabinie
1 szt. manometr dokładny do załadunku
Wzmocniona ściana przednia z profilu stalowego, ok. 2.500 mm wysokości z 2 stabilnymi słupkami środkowymi,
górne narożniki ścięte ok. 300 mm/45°
Gniazda kołnierzy nakładane/przesuwne, podział: ok. 600 mm, następnie co 2.400 mm
8x gniazda JW-Tec Ecco-Steel 9, lakierowane, z mocowaniami Ecco-Fix
Nachylenie kołnierzy ok. 1,0° do środka
16x stalowe kołnierze JW-Tec Ecco-Steel 9, z mocowaniem śrubowym, 2-częściowe teleskopowe,
wysokość załadunku maks. 2.800 mm, nośność na parę kołnierzy maks. 9t, lakierowane na karminowo, klucz teleskopowy
4x poprzeczne podpory z rur stalowych, ocynkowane ogniowo
8 par haków mocujących do gniazd kołnierzy
Instalacja oświetleniowa 24 V zgodna z dyrektywą EG 76/756/EWG
2 częściowe lampy tylne LED pięciokomorowe „Europoint III”
2 przednie światła obrysowe LED
2 tylne światła obrysowe LED
Lampy boczne LED
2 podświetlenia tablicy rejestracyjnej
2x 7-pinowe gniazda (1x DIN ISO 3731 oraz 1x DIN ISO 1185) oraz
1x 15-pinowe gniazdo (DIN ISO 12098)
3-pinowe i 2-pinowe gniazda z tyłu
2 tylne światła co
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
DOSTĘPNY OD RĘKI!!
Dane i wyposażenie ciągnika siodłowego:
4.500 mm maksymalna odległość od przedniej krawędzi ciągnika do środka siodła
2.240 mm minimalny wolny odstęp z przodu od środka siodła
1.900 mm maksymalny tylny promień skrętu
Dopuszczalna masa całkowita zespołu: 44 t w ruchu w przód i w tył lub na podstawie wyjątku
Masa całkowita (techniczna): 39 t
Obciążenie osi (techniczne): 27 t
Obciążenie siodła (techniczne): 12 t
Wymiary:
Długość ramy ok. 13.000 mm
Maksymalna szerokość całkowita: 2.550 mm
Wysokość załadunku z przodu i z tyłu: ok. 1.340 mm
Wypoziomowanie naczepy przy ok. 1.150 mm
Wysokość załadunku: ok. 1.540 mm
Spawana, stalowa konstrukcja ramy
Lekka rama z wysokowytrzymałej stali drobnoziarnistej
Rama prosta, wszystkie gniazda kołnierzy umieszczone na ramie
Wysokość ramy z przodu ok. 190 mm (bez gniazd kołnierzy)
Wymienny sworzeń królewski 2"
Rama przystosowana do wysokości sprzęgu niezaładowanego: ok. 1.150 mm – ok. 1.250 mm, przy pneumatycznym zawieszeniu ciągnika
Pokrywa antypoślizgowa ze stali ocynkowanej ogniowo 3/5 mm, przykręcana (dolna krawędź profilu = dolna krawędź pokrywy)
Podpory, 2 x 12 t, obsługa z jednej strony po prawej, kompensacja popychu
Wzmocniona poprzeczka do załadunku i rozładunku przy odczepionym pojeździe
3x osie SAF-Intradisc-Plus Integral z hamulcami tarczowymi ø430 mm (tarcza 22,5"),
nośność 9 t/oś, wzmocnione osie, wersja terenowa
Rozstaw osi: 1.310 + 1.410 mm
Podnoszona oś pierwsza, automatyczne podnoszenie i opuszczanie w zależności od masy,
z wymuszonym opuszczaniem i pomoc przy ruszaniu z ograniczeniem prędkości
Sterowanie z kabiny lub poprzez „3x hamowanie”
Itodpfx Aok Alfcedkjr
6 x opony 385/65 R 22,5, 164K, felgi stalowe 11,75 x 22,5, ET120 mm, srebrne
Układ hamulcowy zgodnie z dyrektywą EG 71/320 lub ECE R13
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Układ hamulcowy marki Wabco
EBS 2S2M, jedna oś z czujnikiem
RSS – program stabilizujący
Hamulec postojowy sprężynowy na 2 osiach
Aluminiowe zbiorniki powietrza
Przyłącza hamulcowe/powietrzne z 2 pojedynczymi głowicami żółta/czerwona
Gniazdo EBS/ABS z przodu
Pneumatyczne zawieszenie z funkcją podnoszenia i opuszczania
Automatyczne ustawienie na zaprogramowany poziom jazdy od 15 km/h
Średnica miecha: 360 mm
SWIT – Schwarzmüller Intelligent Telematics, pakiet „LOCAL TRAC”
Wyświetlanie obciążenia osi przez sygnał z Can-busa EBS na wyświetlaczu w kabinie
1 szt. manometr dokładny do załadunku
Wzmocniona ściana przednia z profilu stalowego, ok. 2.500 mm wysokości z 2 stabilnymi słupkami środkowymi,
górne narożniki ścięte ok. 300 mm/45°
Gniazda kołnierzy nakładane/przesuwne, podział: ok. 600 mm, następnie co 2.400 mm
8x gniazda JW-Tec Ecco-Steel 9, lakierowane, z mocowaniami Ecco-Fix
Nachylenie kołnierzy ok. 1,0° do środka
16x stalowe kołnierze JW-Tec Ecco-Steel 9, z mocowaniem śrubowym, 2-częściowe teleskopowe,
wysokość załadunku maks. 2.800 mm, nośność na parę kołnierzy maks. 9t, lakierowane na karminowo, klucz teleskopowy
4x poprzeczne podpory z rur stalowych, ocynkowane ogniowo
8 par haków mocujących do gniazd kołnierzy
Instalacja oświetleniowa 24 V zgodna z dyrektywą EG 76/756/EWG
2 częściowe lampy tylne LED pięciokomorowe „Europoint III”
2 przednie światła obrysowe LED
2 tylne światła obrysowe LED
Lampy boczne LED
2 podświetlenia tablicy rejestracyjnej
2x 7-pinowe gniazda (1x DIN ISO 3731 oraz 1x DIN ISO 1185) oraz
1x 15-pinowe gniazdo (DIN ISO 12098)
3-pinowe i 2-pinowe gniazda z tyłu
2 tylne światła co
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9973 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Goch
895 km
Naczepa niskopodwoziowa
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed SLA3 Radmulde/Wheel Recess
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed SLA3 Radmulde/Wheel Recess
Ogłoszenia
Furth im Wald
530 km
Przyczepa leśna do przewozu drewna
SCHWARZMÜLLER3-A Rungensattel 6xExte144S 5560kg NEU sofort
SCHWARZMÜLLER3-A Rungensattel 6xExte144S 5560kg NEU sofort
Ogłoszenia
Klagenfurt am Wörthersee
683 km
Ciężarówka wywrotka
MEILLER Kipperaufbau 3-Seiten 5,60m
MEILLER Kipperaufbau 3-Seiten 5,60m
Ogłoszenia
Petershagen
701 km
Przyczepa leśna do przewozu drewna
PAVICPAVIC PRSH27 Plateau Rungen Schnellwechselsystem
PAVICPAVIC PRSH27 Plateau Rungen Schnellwechselsystem
Ogłoszenia
Lemgo-Lieme
707 km
Samochód do przewozu drewna
MANTGS 33.510 BB 6x6/PLATTFORM/KRAN EPSILON Q150Z
MANTGS 33.510 BB 6x6/PLATTFORM/KRAN EPSILON Q150Z
Ogłoszenia
Essen
841 km
Naczepa z wymienną zabudową
KRONE3-Achs-Containerchassis 20'
KRONE3-Achs-Containerchassis 20'
Ogłoszenia
Parma
1 021 km
Otwarta naczepa z plandeką
Lecitrailersemirimorchio centinato francese usato
Lecitrailersemirimorchio centinato francese usato
Ogłoszenia
Furth im Wald
530 km
Naczepa z podestem roboczym
SCHWARZMÜLLER3Achs Tele Rampen TwistLock40+2x20"SAF Lenk+Lift
SCHWARZMÜLLER3Achs Tele Rampen TwistLock40+2x20"SAF Lenk+Lift
Ogłoszenia
Zimmern
862 km
Wywrotka
MERCEDES-BENZArocs 2653 K 6x4 Bordmatik AUT LM
MERCEDES-BENZArocs 2653 K 6x4 Bordmatik AUT LM
Ogłoszenia
Lemgo-Lieme
707 km
Przyczepa leśna do przewozu drewna
PAVIC3-Achs Plattform-Auflieger Typ 144 SONDERPREIS!!
PAVIC3-Achs Plattform-Auflieger Typ 144 SONDERPREIS!!
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd



































































































































































































































