Naczepa z podestem roboczymSCHWARZMÜLLER
3Achs Tele Rampen TwistLock40+2x20"SAF Lenk+Lift
Naczepa z podestem roboczym
SCHWARZMÜLLER
3Achs Tele Rampen TwistLock40+2x20"SAF Lenk+Lift
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Furth im Wald 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 30 000 kg
- Masa całkowita:
- 39 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 550 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 990 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 1 010 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A190-22-716
- Numer referencyjny:
- 555555
- Ostatnio aktualizowane:
- 28.06.2025
Opis
SCHWARZMÜLLER 3-osiowa naczepa platformowa RH100 – rozsuwana –
do transportu materiałów budowlanych i maszyn budowlanych, pojazd nowy
Dopuszczalna masa całkowita (techniczna): 39 t
Masa własna zestawu (techniczna): 27 t
Obciążenie siodła (techniczne): 12 t
Masa własna: ok. 9 t (+/- tolerancja DIN)
Długość platformy: ok. 13.500 mm (przód ok. 4.150 mm, tył ok. 9.350 mm)
Szerokość platformy: ok. 2.540 mm
Wysokość załadunkowa przód: ok. 1.060 mm przy wysokości siodła ok. 980 mm, tył 1.010 mm
Wysuwana lekka spawana konstrukcja ramy stalowej
Długość wysuwu ok. 4.000 mm, blokowana co ok. 500 mm
Wzmocniona wersja do transportu materiałów budowlanych, 20 t/5 m w środku ciężkości; transport maszyn budowlanych do 20 t (w stanie zsuniętym)
Wzmocniona rama zewnętrzna typu U, grubość 6 mm
Poprzecznice stożkowe 4 mm
Skośne zakończenie ramy z tyłu, ok. 15°, ok. 500 mm
Wizualny wskaźnik pneumatycznej blokady ramy po obu stronach, z zieloną kontrolką – kontrolka pneumatycznej blokady ramy z przodu po lewej stronie
Prowadnica energetyczna w ramie centralnej
Blokada ramy z zintegrowaną listwą smarującą
4 pary wysuwanych uchwytów mocujących 8 t, z tyłu 9 par 10 t w profilu ramy zewnętrznej, rozkładane na zewnątrz po obu stronach na szersze ładunki
10 par sworzni mocujących ze spawaną prętą okrągłą na dole ramy zewnętrznej
6 par gniazd wtykowych ze wzmocnionymi wspornikami na rury profilowane 80x50x5 mm (wzdłuż, ok. 3 mm luzu), po obu stronach ramy zewnętrznej
3 poprzeczne gniazda wtykowe pod rury 80x80 mm przy środkowych wzmocnieniach
Gniazda poprzeczne jako puste uchwyty do rur profilowanych
6 par zatopionych zamków kontenerowych na:
- 2 x kontener 20 ft
- 1 x kontener 20 ft centralnie
- 2 x kontener 20 ft
- 1 x kontener 30 ft
Wzmocniona tylna płyta końcowa z ciągłą szyną do zawieszenia ramp najazdowych
Iiedpfx Aowfu N Redkek
Mechaniczne podpory 2 x 12 t, obsługa jednostronna + kompensacja przesuwu
2 podpory z szybkim ruchem opadania z tyłu
Oś SAF-Intradisc-B9 z hamulcami tarczowymi ø370 mm (tarcza 19,5"), nośność 9 t/oś, wykonanie drogowe
Odstęp osi: 1310 + 1410 mm
Rozstaw osi: 7.650 mm
Oś podążająca SAF z kątem skrętu ok. 10°, automatyczna blokada cofania elektro-pneumatyczna załączana przy wstecznym, dodatkowy przycisk w kabinie z zaworem zwalniającym
Specjalny podnośnik osi na 1. oś: podnosi/opuszcza automatycznie w zależności od ciężaru, wymuszony zjazd, wspomaganie ruszania przyciskiem kabiny / „3 x hamulec”
Licznik kilometrów
6x opony 435/50 R 19,5, 164J Goodyear Fuelmax T HL (nośność 10 t/oś)
6x stalowe felgi 14,00 x 19,5
Układ hamulcowy zgodny z EG 71/320 ECE R13
2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy EBS 2S2M, jedna oś z czujnikiem
RSS/RSP – system stabilizacji
Hamulec postojowy typu „spring brake”
Stalowy zbiornik powietrza
Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, skok całkowity ok. 200 mm
Automatyczny poziom jazdy do 15 km/h
Zawory szybkiego odpowietrzania
SWIT – Schwarzmüller Intelligent Telematics, pakiet BASIC
Wskaźnik obciążenia osi sygnałem EBS-Canbus
Kontrola ciśnienia w oponach zgodnie z ECE 141
Drewniana podłoga 35 mm, układana wzdłużnie, na kołami pokryta ryflowaną blachą stalową
Drewniana podłoga impregnowana z obu stron
Wzmocniona stalowa przednia ściana ok. 1.800 mm + środkowe słupki zintegrowane w przedniej ścianie
2 pierścienie mocujące na słupkach narożnych u góry
Z przodu stalowe słupki w narożnikach zintegrowane z przednią ścianą, załadunek boczny na całej długości
Instalacja oświetleniowa 24V zgodna z EG 76/756/EWG
2 szt. w peł
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
do transportu materiałów budowlanych i maszyn budowlanych, pojazd nowy
Dopuszczalna masa całkowita (techniczna): 39 t
Masa własna zestawu (techniczna): 27 t
Obciążenie siodła (techniczne): 12 t
Masa własna: ok. 9 t (+/- tolerancja DIN)
Długość platformy: ok. 13.500 mm (przód ok. 4.150 mm, tył ok. 9.350 mm)
Szerokość platformy: ok. 2.540 mm
Wysokość załadunkowa przód: ok. 1.060 mm przy wysokości siodła ok. 980 mm, tył 1.010 mm
Wysuwana lekka spawana konstrukcja ramy stalowej
Długość wysuwu ok. 4.000 mm, blokowana co ok. 500 mm
Wzmocniona wersja do transportu materiałów budowlanych, 20 t/5 m w środku ciężkości; transport maszyn budowlanych do 20 t (w stanie zsuniętym)
Wzmocniona rama zewnętrzna typu U, grubość 6 mm
Poprzecznice stożkowe 4 mm
Skośne zakończenie ramy z tyłu, ok. 15°, ok. 500 mm
Wizualny wskaźnik pneumatycznej blokady ramy po obu stronach, z zieloną kontrolką – kontrolka pneumatycznej blokady ramy z przodu po lewej stronie
Prowadnica energetyczna w ramie centralnej
Blokada ramy z zintegrowaną listwą smarującą
4 pary wysuwanych uchwytów mocujących 8 t, z tyłu 9 par 10 t w profilu ramy zewnętrznej, rozkładane na zewnątrz po obu stronach na szersze ładunki
10 par sworzni mocujących ze spawaną prętą okrągłą na dole ramy zewnętrznej
6 par gniazd wtykowych ze wzmocnionymi wspornikami na rury profilowane 80x50x5 mm (wzdłuż, ok. 3 mm luzu), po obu stronach ramy zewnętrznej
3 poprzeczne gniazda wtykowe pod rury 80x80 mm przy środkowych wzmocnieniach
Gniazda poprzeczne jako puste uchwyty do rur profilowanych
6 par zatopionych zamków kontenerowych na:
- 2 x kontener 20 ft
- 1 x kontener 20 ft centralnie
- 2 x kontener 20 ft
- 1 x kontener 30 ft
Wzmocniona tylna płyta końcowa z ciągłą szyną do zawieszenia ramp najazdowych
Iiedpfx Aowfu N Redkek
Mechaniczne podpory 2 x 12 t, obsługa jednostronna + kompensacja przesuwu
2 podpory z szybkim ruchem opadania z tyłu
Oś SAF-Intradisc-B9 z hamulcami tarczowymi ø370 mm (tarcza 19,5"), nośność 9 t/oś, wykonanie drogowe
Odstęp osi: 1310 + 1410 mm
Rozstaw osi: 7.650 mm
Oś podążająca SAF z kątem skrętu ok. 10°, automatyczna blokada cofania elektro-pneumatyczna załączana przy wstecznym, dodatkowy przycisk w kabinie z zaworem zwalniającym
Specjalny podnośnik osi na 1. oś: podnosi/opuszcza automatycznie w zależności od ciężaru, wymuszony zjazd, wspomaganie ruszania przyciskiem kabiny / „3 x hamulec”
Licznik kilometrów
6x opony 435/50 R 19,5, 164J Goodyear Fuelmax T HL (nośność 10 t/oś)
6x stalowe felgi 14,00 x 19,5
Układ hamulcowy zgodny z EG 71/320 ECE R13
2-obwodowy pneumatyczny układ hamulcowy EBS 2S2M, jedna oś z czujnikiem
RSS/RSP – system stabilizacji
Hamulec postojowy typu „spring brake”
Stalowy zbiornik powietrza
Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, skok całkowity ok. 200 mm
Automatyczny poziom jazdy do 15 km/h
Zawory szybkiego odpowietrzania
SWIT – Schwarzmüller Intelligent Telematics, pakiet BASIC
Wskaźnik obciążenia osi sygnałem EBS-Canbus
Kontrola ciśnienia w oponach zgodnie z ECE 141
Drewniana podłoga 35 mm, układana wzdłużnie, na kołami pokryta ryflowaną blachą stalową
Drewniana podłoga impregnowana z obu stron
Wzmocniona stalowa przednia ściana ok. 1.800 mm + środkowe słupki zintegrowane w przedniej ścianie
2 pierścienie mocujące na słupkach narożnych u góry
Z przodu stalowe słupki w narożnikach zintegrowane z przednią ścianą, załadunek boczny na całej długości
Instalacja oświetleniowa 24V zgodna z EG 76/756/EWG
2 szt. w peł
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9973 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Goch
895 km
Naczepa niskopodwoziowa
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed SLA3 Radmulde/Wheel Recess
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed SLA3 Radmulde/Wheel Recess
Ogłoszenia
Lichtenfels
598 km
Naczepa skrzyniowa
FLIEGL3-Achs Chassis 40 FT mit Container HC, Side Open
FLIEGL3-Achs Chassis 40 FT mit Container HC, Side Open
Ogłoszenia
Furth im Wald
530 km
Przyczepa leśna do przewozu drewna
SCHWARZMÜLLER3-A Rungensattel 6xExte144S 5560kg NEU sofort
SCHWARZMÜLLER3-A Rungensattel 6xExte144S 5560kg NEU sofort
Ogłoszenia
Klagenfurt am Wörthersee
683 km
Ciężarówka wywrotka
MEILLER Kipperaufbau 3-Seiten 5,60m
MEILLER Kipperaufbau 3-Seiten 5,60m
Ogłoszenia
Parma
1 021 km
Otwarta naczepa
acerbisemirimorchio pianale aperto container
acerbisemirimorchio pianale aperto container
Ogłoszenia
Essen
841 km
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX210 Telesattel Megatrailer
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX210 Telesattel Megatrailer
Ogłoszenia
Lorca
2 275 km
Wynajem naczep samochodowych
PRIM-BALLALQUILER SEMIRREMOLQUE GONDOLA
PRIM-BALLALQUILER SEMIRREMOLQUE GONDOLA
Ogłoszenia
Furth im Wald
530 km
Przyczepa leśna do przewozu drewna
SCHWARZMÜLLER3-A Rungensattel 8xRungSchemel 5800kg NEU sofort
SCHWARZMÜLLER3-A Rungensattel 8xRungSchemel 5800kg NEU sofort
Ogłoszenia
Gilze
978 km
Pojazd do odzyskiwania danych
DAFXF 450 / OPRIJ - MACHINE TRANSPORT / 6x2
DAFXF 450 / OPRIJ - MACHINE TRANSPORT / 6x2
Ogłoszenia
Landsberg
731 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
FAYMONVILLEMAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd







































































































































































































































