Naczepa z podestem roboczymFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 52 810 kg
- Masa całkowita:
- 63 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-29-910
- Numer referencyjny:
- 36358
- Ostatnio aktualizowane:
- 01.11.2025
Opis
Wypis z wyposażenia
Tedpfxoxttc As Adrjd
Powierzchnia ładunkowa:
- Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna o grubości ok. 30 mm.
- 10 par odchylanych na zewnątrz pierścieni do mocowania ładunku (LC 10 000 daN).
Podpory siodłowe:
- Podpory siodłowe hydrauliczne (± 55 kg)
TPMS:
- System kontroli ciśnienia w oponach TPMS zgodnie z ECE R 141. Przesył danych do pojazdu silnikowego odbywa się poprzez standardowe złącze EBS wg ISO 11992. Pojazd musi być zdolny do odbioru i wyświetlenia tych danych.
Osie i zawieszenie:
- Osie BPW, technicznie każda po 12 000 kg, pierwsza oś sztywna, pozostałe osie hydro-mechanicznie sterowane, zamontowane na obrotnicy.
- Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania.
- Narzędzia do obsługi osi.
Ogumienie:
- Ogumienie 445/65 R 22.5 169 K – marka według wyboru producenta
Instalacja elektryczna:
- Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15 pin.
- Podłączenie zgodne z ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pinowe ISO-12098
Układ hamulcowy:
- Układ hamulcowy Wabco zgodny z wymogami UE z EBS-E (4S3M), bez przewodów łączących z ciągnikiem siodłowym.
Konstrukcja stalowa:
- Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych.
- Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie:
- Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana automatycznie w urządzeniu z wirnikiem śrutowym.
- Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki.
- Lakierowanie końcowe dwuwarstwowym lakierem 2K, jednobarwnie RAL 1007 (żółty narcyz) wg systemu RAL 841GL.
- Tył metalizowany i lakierowany RAL 9010 (czysta biel). Felgi w kolorze srebrnoszarym.
- Lakierowanie metaliczne niedostępne.
- Powłoka przetestowana w teście mgły solnej wg ISO 9227-NSS.
- Uszczelnienie przestrzeni zamkniętych specjalnym woskiem.
Wyposażenie dodatkowe:
- Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna ok. 30 mm (± 270kg)
- Sworzeń królewski 2 cale
- Ocynkowana przednia ściana stalowa (EN12642-XL) ok. 1 200 mm wysokości
- Na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone szybkozłącza powietrzne
- Na łabędziej szyi i w tylnym panelu po lewej i prawej uchwyt do tablic ostrzegawczych z gniazdem
- Sterowanie tylną i przednią osią za pomocą pilota kablowego (przyciski), z kontrolą osi (bez instalacji w ciągniku)
- Agregat elektrohydrauliczny (± 45 kg)
- 12 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej
- Manometr do pomiaru nacisków na osie z diagramem obciążenia
- Oś podnoszona na przedniej osi sterowana przez TEBS E
- 5 par poprzecznych kieszeni pod słupki 100 x 50 mm w powierzchni ładunkowej (± 165kg)
- Skrzynka narzędziowa INOX 1 200 x 460 x 550 mm z przodu po lewej pod powierzchnią ładunkową (± 75 kg)
- Sprzęg manewrowy ze wzmocnieniem przykręcony do tylnej belki końcowej
- Centralny system smarowania BEKAMAX (Pico) ze smarem NLGI-2 i zdejmowaną osłoną pompy (± 18kg)
- 2 tylne lampy cofania LED zamontowane na tylnym panelu
- Metalizacja HRM całego podwozia pojazdu ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Tedpfxoxttc As Adrjd
Powierzchnia ładunkowa:
- Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna o grubości ok. 30 mm.
- 10 par odchylanych na zewnątrz pierścieni do mocowania ładunku (LC 10 000 daN).
Podpory siodłowe:
- Podpory siodłowe hydrauliczne (± 55 kg)
TPMS:
- System kontroli ciśnienia w oponach TPMS zgodnie z ECE R 141. Przesył danych do pojazdu silnikowego odbywa się poprzez standardowe złącze EBS wg ISO 11992. Pojazd musi być zdolny do odbioru i wyświetlenia tych danych.
Osie i zawieszenie:
- Osie BPW, technicznie każda po 12 000 kg, pierwsza oś sztywna, pozostałe osie hydro-mechanicznie sterowane, zamontowane na obrotnicy.
- Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania.
- Narzędzia do obsługi osi.
Ogumienie:
- Ogumienie 445/65 R 22.5 169 K – marka według wyboru producenta
Instalacja elektryczna:
- Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15 pin.
- Podłączenie zgodne z ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pinowe ISO-12098
Układ hamulcowy:
- Układ hamulcowy Wabco zgodny z wymogami UE z EBS-E (4S3M), bez przewodów łączących z ciągnikiem siodłowym.
Konstrukcja stalowa:
- Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych.
- Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie:
- Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana automatycznie w urządzeniu z wirnikiem śrutowym.
- Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki.
- Lakierowanie końcowe dwuwarstwowym lakierem 2K, jednobarwnie RAL 1007 (żółty narcyz) wg systemu RAL 841GL.
- Tył metalizowany i lakierowany RAL 9010 (czysta biel). Felgi w kolorze srebrnoszarym.
- Lakierowanie metaliczne niedostępne.
- Powłoka przetestowana w teście mgły solnej wg ISO 9227-NSS.
- Uszczelnienie przestrzeni zamkniętych specjalnym woskiem.
Wyposażenie dodatkowe:
- Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna ok. 30 mm (± 270kg)
- Sworzeń królewski 2 cale
- Ocynkowana przednia ściana stalowa (EN12642-XL) ok. 1 200 mm wysokości
- Na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone szybkozłącza powietrzne
- Na łabędziej szyi i w tylnym panelu po lewej i prawej uchwyt do tablic ostrzegawczych z gniazdem
- Sterowanie tylną i przednią osią za pomocą pilota kablowego (przyciski), z kontrolą osi (bez instalacji w ciągniku)
- Agregat elektrohydrauliczny (± 45 kg)
- 12 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej
- Manometr do pomiaru nacisków na osie z diagramem obciążenia
- Oś podnoszona na przedniej osi sterowana przez TEBS E
- 5 par poprzecznych kieszeni pod słupki 100 x 50 mm w powierzchni ładunkowej (± 165kg)
- Skrzynka narzędziowa INOX 1 200 x 460 x 550 mm z przodu po lewej pod powierzchnią ładunkową (± 75 kg)
- Sprzęg manewrowy ze wzmocnieniem przykręcony do tylnej belki końcowej
- Centralny system smarowania BEKAMAX (Pico) ze smarem NLGI-2 i zdejmowaną osłoną pompy (± 18kg)
- 2 tylne lampy cofania LED zamontowane na tylnym panelu
- Metalizacja HRM całego podwozia pojazdu ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Essen
841 km
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd































