Naczepa otwarta z plandekąSCHWARZMÜLLER
ASSE STERZANTE, TETTUCIO APRIBILE HUBDACH LENKAC
Naczepa otwarta z plandeką
SCHWARZMÜLLER
ASSE STERZANTE, TETTUCIO APRIBILE HUBDACH LENKAC
Stan
Używane
Lokalizacja
Furth im Wald 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 120 kg
- Masa całkowita:
- 39 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 07/2025
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 730 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 92 m³
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A187-13-326
- Numer referencyjny:
- 501188
- Ostatnio aktualizowane:
- 06.11.2025
Opis
Nowy pojazd naczepa SCHWARZMÜLLER „POWER LINE” 3-osiowa z plandeką przesuwną RH125
Wagi
Dopuszczalna masa całkowita techniczna: 39 t
Obciążenie na oś (techniczne): 27 t
Obciążenie siodła (techniczne): 12 t
Masa własna ok. 5.800 kg
Wymiary
Długość wewnętrzna: ok. 13.620 mm
Szerokość wewnętrzna: ok. 2.480 mm
Szerokość załadunkowa: ok. 2.480 mm
Wysokość załadunkowa: ok. 2.730 mm
Dedsv Nc Dropfx Ab Nowd
Wysokość załadunku bocznego: ok. 2.620 mm
Całkowita szerokość maksymalna: 2.550 mm
Wysokość załadunku tylnego: ok. 1.220 mm
Lekka rama ze stali drobnoziarnistej o wysokiej wytrzymałości
Przystosowana do obciążenia 20 t przy środku ciężkości na długości 6 m powierzchni ładunkowej
Wysokość siodła na pusto: ok. 1.120 mm - ok. 1.220 mm
Rama zewnętrzna perforowana, rozstaw otworów ok. 100 mm, otwory fasolkowe 40/25 mm wg DIN EN 12640 oraz dodatkowe 23 pary wpuszczanych pierścieni kotwiących 2,5 t
4 pary pierścieni kotwiących do ładunku morskiego
Mechaniczne podpory stalowe, 2 x 12 t
3 osie SAF Intradisc B9 z hamulcami tarczowymi Ø430 mm (22,5”)
Nośność 9 t/oś, wersja drogowa, rozstaw osi 1.310 + 1.310 mm, rozstaw między pierwszą a ostatnią osią 7.620 mm
Oś kierowana SAF, kąt skrętu ok. 10°
Elektropneumatyczna blokada cofania, automatycznie aktywowana podczas biegu wstecznego, również przez przełącznik w kabinie i zawór zwalniający na naczepie
1. oś podnoszona, automatycznie w zależności od obciążenia, z przymusem opuszczania i asystą ruszania pod górę uruchamianą przyciskiem + „3 hamulce”
Koła
6 opon 385/65 R 22,5, 160K na felgach stalowych 11,75 x 22,5, ET120
Układ hamulcowy zgodny z dyrektywami CE 71/320 lub ECE R13
Dwustopniowa pneumatyka hamulcowa
System EBS 2S2M, monitorowanie jednej osi
RSS – program stabilizacji toru jazdy
Hamulec postojowy sprężynowy
Zbiornik powietrza aluminiowy
Złącza hamulcowe/powietrzne z 2 pojedynczymi główkami sprzęgającymi
Gniazdo EBS/ABS na przodzie
Pneumatyczne zawieszenie z funkcją podnoszenia i opuszczania, zakres ok. 200 mm
Automatyczna regulacja wysokości prześwitu powyżej 15 km/h
Systemy wsparcia/bezpieczeństwa
Telematyka SWIT „BASIC”
Wskaźnik obciążenia osi na EBS, sygnał CAN bus
Podłoga ze sklejki 27 mm z profilowanymi aluminiowymi prowadnicami ponad belkami podłużnymi
Nośność podłogi: 7.200 kg na oś wózka widłowego
Tył: płyta ochronna aluminiowa 3/5 mm, 300 mm, zlicowana z podłogą
Ściana przednia z profili aluminiowych, wysokość ok. 2.400 mm
Ściana przednia: 2 pierścienie kotwiące do mocowania ładunku
2 wzmocnione podpory centralne
Wewnętrzna ochrona ściany przedniej ze sklejki 9 mm, wysokość ok. 650 mm
Plandeka górna ściany przedniej
Przednie słupki aluminiowe, wystające na boki, przykręcane
Rura plandeki na przednich słupkach z dźwignią napinającą, otwierana również z przodu
Ściana tylna
Podwójne drzwi aluminiowe z konstrukcją profilowaną, po 2 zamki obrotowe, rura plandeki na tylnych słupkach z grzechotką napinającą, blokada drzwi
3 pary wzmocnionych słupków środkowych, regulowanych na całej długości, mocowanych w kieszeniach, 4 rzędy kieszeni na listwy na obu bokach dla podnoszonego dachu
4 rzędy (32 szt.) listew aluminiowych 100 mm
Dach przesuwny z plastikowych paneli, przesuwany z tyłu do przodu, poprzeczka p
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wagi
Dopuszczalna masa całkowita techniczna: 39 t
Obciążenie na oś (techniczne): 27 t
Obciążenie siodła (techniczne): 12 t
Masa własna ok. 5.800 kg
Wymiary
Długość wewnętrzna: ok. 13.620 mm
Szerokość wewnętrzna: ok. 2.480 mm
Szerokość załadunkowa: ok. 2.480 mm
Wysokość załadunkowa: ok. 2.730 mm
Dedsv Nc Dropfx Ab Nowd
Wysokość załadunku bocznego: ok. 2.620 mm
Całkowita szerokość maksymalna: 2.550 mm
Wysokość załadunku tylnego: ok. 1.220 mm
Lekka rama ze stali drobnoziarnistej o wysokiej wytrzymałości
Przystosowana do obciążenia 20 t przy środku ciężkości na długości 6 m powierzchni ładunkowej
Wysokość siodła na pusto: ok. 1.120 mm - ok. 1.220 mm
Rama zewnętrzna perforowana, rozstaw otworów ok. 100 mm, otwory fasolkowe 40/25 mm wg DIN EN 12640 oraz dodatkowe 23 pary wpuszczanych pierścieni kotwiących 2,5 t
4 pary pierścieni kotwiących do ładunku morskiego
Mechaniczne podpory stalowe, 2 x 12 t
3 osie SAF Intradisc B9 z hamulcami tarczowymi Ø430 mm (22,5”)
Nośność 9 t/oś, wersja drogowa, rozstaw osi 1.310 + 1.310 mm, rozstaw między pierwszą a ostatnią osią 7.620 mm
Oś kierowana SAF, kąt skrętu ok. 10°
Elektropneumatyczna blokada cofania, automatycznie aktywowana podczas biegu wstecznego, również przez przełącznik w kabinie i zawór zwalniający na naczepie
1. oś podnoszona, automatycznie w zależności od obciążenia, z przymusem opuszczania i asystą ruszania pod górę uruchamianą przyciskiem + „3 hamulce”
Koła
6 opon 385/65 R 22,5, 160K na felgach stalowych 11,75 x 22,5, ET120
Układ hamulcowy zgodny z dyrektywami CE 71/320 lub ECE R13
Dwustopniowa pneumatyka hamulcowa
System EBS 2S2M, monitorowanie jednej osi
RSS – program stabilizacji toru jazdy
Hamulec postojowy sprężynowy
Zbiornik powietrza aluminiowy
Złącza hamulcowe/powietrzne z 2 pojedynczymi główkami sprzęgającymi
Gniazdo EBS/ABS na przodzie
Pneumatyczne zawieszenie z funkcją podnoszenia i opuszczania, zakres ok. 200 mm
Automatyczna regulacja wysokości prześwitu powyżej 15 km/h
Systemy wsparcia/bezpieczeństwa
Telematyka SWIT „BASIC”
Wskaźnik obciążenia osi na EBS, sygnał CAN bus
Podłoga ze sklejki 27 mm z profilowanymi aluminiowymi prowadnicami ponad belkami podłużnymi
Nośność podłogi: 7.200 kg na oś wózka widłowego
Tył: płyta ochronna aluminiowa 3/5 mm, 300 mm, zlicowana z podłogą
Ściana przednia z profili aluminiowych, wysokość ok. 2.400 mm
Ściana przednia: 2 pierścienie kotwiące do mocowania ładunku
2 wzmocnione podpory centralne
Wewnętrzna ochrona ściany przedniej ze sklejki 9 mm, wysokość ok. 650 mm
Plandeka górna ściany przedniej
Przednie słupki aluminiowe, wystające na boki, przykręcane
Rura plandeki na przednich słupkach z dźwignią napinającą, otwierana również z przodu
Ściana tylna
Podwójne drzwi aluminiowe z konstrukcją profilowaną, po 2 zamki obrotowe, rura plandeki na tylnych słupkach z grzechotką napinającą, blokada drzwi
3 pary wzmocnionych słupków środkowych, regulowanych na całej długości, mocowanych w kieszeniach, 4 rzędy kieszeni na listwy na obu bokach dla podnoszonego dachu
4 rzędy (32 szt.) listew aluminiowych 100 mm
Dach przesuwny z plastikowych paneli, przesuwany z tyłu do przodu, poprzeczka p
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9973 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




































































































