Naczepa niskopodwoziowaFaymonville
MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit PA
Naczepa niskopodwoziowa
Faymonville
MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit PA
Rok produkcji
2024
Stan
Używane
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 34 100 kg
- Masa całkowita:
- 47 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 03/2024
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 850 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 25 400 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 350 mm
- Rozmiar opony:
- 245/70 R 17.5
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A151-85-545
- Ostatnio aktualizowane:
- 01.10.2025
Opis
Gęsia szyja:
- Gęsia szyja w konstrukcji SNT dla optymalizacji długości powierzchni ładunkowej, długość ok. 3 785 mm
- Gęsia szyja hydraulicznie podnoszona/opuszczana oraz odłączana
- Techniczne obciążenie siodła: 23 000 kg
- Do ciągników siodłowych: 4 x 2, 6 x 2 i 6 x 4
Powierzchnia ładunkowa:
- Niskopodwozie z zewnętrznymi belkami w wersji rozsuwanej "SUPER LOW", długość ok. 6 850 mm
- Niskopodwozie ze stałą podłogą z twardego drewna o grubości ok. 40 mm oraz pneumatycznie sterowanym zamkiem
- Przewody zasilające poprowadzone w chronionych, wysuwanych belkach – automatycznie dopasowują się do długości niskopodwozia
- 6 par bloków gwintowanych na wewnętrznej ramie do montażu śrubowanych pierścieni RUD
Podwozie tylne:
- Podwozie tylne z zamkniętą ramą zewnętrzną, pokrycie z blachy ryflowanej oraz ciągła wanna pryzmatyczna na łyżkę koparki ok. 1 250/700 x 505 mm, otwarta z tyłu
Osie i ogumienie:
- Oś wahliwa, wszystkie osie hydromechanicznie wymuszone kierowane
- Zawór przeciwwybuchowy na cylindrze wydrówania osi z automatyczną funkcją reset
- Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniem pozycji podniesionej
- Techniczne obciążenie osi: 12 000 kg
- Hydrauliczna kompensacja osi
- Narzędzia do osi
- Ogumienie 245/70 R 17.5
Układ hamulcowy:
- Układ hamulcowy zgodny z przepisami UE z systemem EBS-E, bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego
Fodpfertqylex Ac Nspp
Lakierowanie:
- Najwyższej klasy i trwała ochrona antykorozyjna spawanego pod ciśnieniem ramienia dzięki dwuskładnikowej gruntowi cynkowej
- Tył elementu metalizowany i lakierowany w kolorze RAL 9010
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
- Przygotowane mocowania do montażu pozycji kontenerów śrubowanych na 1x20' lub 1x40' na belkach zewnętrznych
- Cynkowana ścianka czołowa ze stali o wys. ok. 400 mm
- Żółto-czerwone sprzęgi powietrzne na cynkowanym listwie połączeniowym z przodu
- 2 kliny z uchwytami na ściance czołowej
- Sterowanie osiami z przodu i tyłu za pomocą przewodowej pilota kablowej z kontrolą bieżni osi
- Połączenia hydrauliczne od gęsiej szyi do niskopodwozia z szybkozłączem wielogłowicowym zamiast śrubowanych
- Zespół elektrohydrauliczny
- Po lewej i prawej stronie gęsiej szyi oraz tylnej płyty mocowania dla tablic ostrzegawczych ze złączem
- Na gęsiej szyi aluminiowe burty boczne i tylna zdejmowana o wymiarach ok. 2 440 x 400 mm
- Tylne cynkowane słupki wsuwane są zdejmowane
- 5 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej, 2 pary w zewnętrznej ramie podwozia
- Składane poszerzenia po ok. 230 mm na stronę
- 1 para stalowych ramp do pokonywania haków niskopodwozia
- Naklejki ograniczenia prędkości 80 km/h z tyłu i po obu stronach
- Uchwyt na lampę ostrzegawczą na tablicach ostrzegawczych
- Pilot radiowy do sterowania osiami dodatkowo do pilota przewodowego, z diodami LED kontroli bieżni na odbiorniku
- Centralny układ smarowania z 2 pompami BEKAMAX (Pico) ze standardowym smarem NLGI-2 i zdejmowaną osłoną na pompę
- Wanna łyżki tylnego podwozia z tyłu zamknięta wkładaną płytą
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- Gęsia szyja w konstrukcji SNT dla optymalizacji długości powierzchni ładunkowej, długość ok. 3 785 mm
- Gęsia szyja hydraulicznie podnoszona/opuszczana oraz odłączana
- Techniczne obciążenie siodła: 23 000 kg
- Do ciągników siodłowych: 4 x 2, 6 x 2 i 6 x 4
Powierzchnia ładunkowa:
- Niskopodwozie z zewnętrznymi belkami w wersji rozsuwanej "SUPER LOW", długość ok. 6 850 mm
- Niskopodwozie ze stałą podłogą z twardego drewna o grubości ok. 40 mm oraz pneumatycznie sterowanym zamkiem
- Przewody zasilające poprowadzone w chronionych, wysuwanych belkach – automatycznie dopasowują się do długości niskopodwozia
- 6 par bloków gwintowanych na wewnętrznej ramie do montażu śrubowanych pierścieni RUD
Podwozie tylne:
- Podwozie tylne z zamkniętą ramą zewnętrzną, pokrycie z blachy ryflowanej oraz ciągła wanna pryzmatyczna na łyżkę koparki ok. 1 250/700 x 505 mm, otwarta z tyłu
Osie i ogumienie:
- Oś wahliwa, wszystkie osie hydromechanicznie wymuszone kierowane
- Zawór przeciwwybuchowy na cylindrze wydrówania osi z automatyczną funkcją reset
- Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniem pozycji podniesionej
- Techniczne obciążenie osi: 12 000 kg
- Hydrauliczna kompensacja osi
- Narzędzia do osi
- Ogumienie 245/70 R 17.5
Układ hamulcowy:
- Układ hamulcowy zgodny z przepisami UE z systemem EBS-E, bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego
Fodpfertqylex Ac Nspp
Lakierowanie:
- Najwyższej klasy i trwała ochrona antykorozyjna spawanego pod ciśnieniem ramienia dzięki dwuskładnikowej gruntowi cynkowej
- Tył elementu metalizowany i lakierowany w kolorze RAL 9010
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
- Przygotowane mocowania do montażu pozycji kontenerów śrubowanych na 1x20' lub 1x40' na belkach zewnętrznych
- Cynkowana ścianka czołowa ze stali o wys. ok. 400 mm
- Żółto-czerwone sprzęgi powietrzne na cynkowanym listwie połączeniowym z przodu
- 2 kliny z uchwytami na ściance czołowej
- Sterowanie osiami z przodu i tyłu za pomocą przewodowej pilota kablowej z kontrolą bieżni osi
- Połączenia hydrauliczne od gęsiej szyi do niskopodwozia z szybkozłączem wielogłowicowym zamiast śrubowanych
- Zespół elektrohydrauliczny
- Po lewej i prawej stronie gęsiej szyi oraz tylnej płyty mocowania dla tablic ostrzegawczych ze złączem
- Na gęsiej szyi aluminiowe burty boczne i tylna zdejmowana o wymiarach ok. 2 440 x 400 mm
- Tylne cynkowane słupki wsuwane są zdejmowane
- 5 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej, 2 pary w zewnętrznej ramie podwozia
- Składane poszerzenia po ok. 230 mm na stronę
- 1 para stalowych ramp do pokonywania haków niskopodwozia
- Naklejki ograniczenia prędkości 80 km/h z tyłu i po obu stronach
- Uchwyt na lampę ostrzegawczą na tablicach ostrzegawczych
- Pilot radiowy do sterowania osiami dodatkowo do pilota przewodowego, z diodami LED kontroli bieżni na odbiorniku
- Centralny układ smarowania z 2 pompami BEKAMAX (Pico) ze standardowym smarem NLGI-2 i zdejmowaną osłoną na pompę
- Wanna łyżki tylnego podwozia z tyłu zamknięta wkładaną płytą
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















