Naczepa skrzyniowaWEB-TRAILER
TFSSQ Plywood-Trockenfrachter R19.5 MEGA
Naczepa skrzyniowa
WEB-TRAILER
TFSSQ Plywood-Trockenfrachter R19.5 MEGA
Stała cena bez VATu
38 920 €
(46 315 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
38 920 €
(46 315 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 870 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A814-30-37
- Numer referencyjny:
- 9D1551
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.07.2025
Opis
WEB ? Naczepa TFSSQ-27 12t PlyWood do transportu ładunków suchych, naczepa 3-osiowa, 19,5"
Wymiary:
Wysokość jazdy bez ładunku ok. 1080 mm (wysokość załadunku) przy wysokości siodła ok. 960 mm
Bwodpfx Asi Eug Sedrew
Długość podwozia ok. 13 620 mm (długość ładunkowa wewnętrzna)
Szerokość wewnętrzna ok. 2 480 mm (szerokość ładunkowa)
Szerokość całkowita ok. 2 550 mm
Wysokość wewnętrzna ok. 2 870 mm
Dopuszczalne obciążenie siodła: max. ok. 12 000 kg
Obciążenie osi: 24 000 kg
Homologacja:
Dokumenty CoC
Podwozie:
Podwozie wykonane z ram podłużnych spawanych i przelotowych poprzeczek
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 80 mm, bez uchwytów mocujących (opcjonalne)
Podpory:
Teleskopowe podpory renomowanej marki, 24 t (Jost/SAF)
Osie:
Renomowane marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 t, hamulce tarczowe 19,5", pojedyncze ogumienie
Bez podnoszonej osi (opcja)
Rozstaw osi ok. 1310/1310 mm
Agregat pneumatyczny na każdej osi 9 t, całkowity skok ok. 180 mm
Hamulce:
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
Przyłącza pneumatyczne: głowica czerwona i żółta
Podnoszenie i opuszczanie zawieszenia – 1 zawór przelotowy Knorr/Wabco
Zbiorniki powietrza 2x ok. 80 l, stal
System kontroli ciśnienia w oponach
Ogumienie:
Opony markowe 445/45 R 19,5 na stalowych felgach
Nadwozie:
Nadwozie z płyty wielowarstwowej (plywood) (opcjonalnie: ściany ISO)
Certyfikat nadwozia DIN EN 12642 XL
Ściana przednia stalowa z kasetami stalowymi 400 mm,
wewnątrz blacha ochronna na pełnej wysokości
Dach izolowany min. 30 mm
(w zestawie listwy LED wzdłużne, prawa i lewa)
Ściany boczne z listwą mocującą Combi po obu stronach (ilość i pozycja wg życzenia klienta)
Ściany boczne z płyty wielowarstwowej ok. 20 mm (opcjonalnie: ściany ISO)
Ściany boczne ze wzmocnioną belką odbojową: ok. 4 mm ocynkowany, gięty profil blaszany, wys. ok. 400 mm, klejony i przykręcany do ścian
Portal tylny z 4 wewnętrznymi ryglami, drzwi z profili typu „stalowy sandwich”
Instalacja oświetleniowa:
Oświetlenie LED
Złącze 15-pinowe z przodu
Światła obrysowe migające
Podłoga:
Wodoodporna sklejka 27 mm, układana poprzecznie
Certyfikat na nacisk osi wózka widłowego 9,0 t wg DIN EN 283
Wyposażenie dodatkowe:
Drabinka wejściowa tylna prawa, składana i wysuwana z podestem
Dwa kliny pod koła z uchwytami, tworzywo sztuczne lub ocynk
2 gumowe odbojniki z tyłu na narożnikach
Błotniki plastikowe (180°)
Boczne zabezpieczenie przed wjechaniem – profile aluminiowe lub plastikowe po obu stronach
Powłoka:
Lakier podwozia w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (przy dostępności proszków)
Katodowe malowanie KTL ze zinkofosforanowaniem + lakier proszkowy, najwyższa ochrona antykorozyjna
Opcjonalnie cynkowanie ogniowe
Cena ex works
Uwaga!!!
Zdjęcia przedstawiają wersję z wyposażeniem dodatkowym
Doradzimy oraz przygotujemy bezpłatną i niezobowiązującą ofertę! Możliwość leasingu, finansowania lub wynajmu z opcją wykupu! Realizujemy indywidualne zamówienia! Zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wymiary:
Wysokość jazdy bez ładunku ok. 1080 mm (wysokość załadunku) przy wysokości siodła ok. 960 mm
Bwodpfx Asi Eug Sedrew
Długość podwozia ok. 13 620 mm (długość ładunkowa wewnętrzna)
Szerokość wewnętrzna ok. 2 480 mm (szerokość ładunkowa)
Szerokość całkowita ok. 2 550 mm
Wysokość wewnętrzna ok. 2 870 mm
Dopuszczalne obciążenie siodła: max. ok. 12 000 kg
Obciążenie osi: 24 000 kg
Homologacja:
Dokumenty CoC
Podwozie:
Podwozie wykonane z ram podłużnych spawanych i przelotowych poprzeczek
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 80 mm, bez uchwytów mocujących (opcjonalne)
Podpory:
Teleskopowe podpory renomowanej marki, 24 t (Jost/SAF)
Osie:
Renomowane marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 t, hamulce tarczowe 19,5", pojedyncze ogumienie
Bez podnoszonej osi (opcja)
Rozstaw osi ok. 1310/1310 mm
Agregat pneumatyczny na każdej osi 9 t, całkowity skok ok. 180 mm
Hamulce:
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
Przyłącza pneumatyczne: głowica czerwona i żółta
Podnoszenie i opuszczanie zawieszenia – 1 zawór przelotowy Knorr/Wabco
Zbiorniki powietrza 2x ok. 80 l, stal
System kontroli ciśnienia w oponach
Ogumienie:
Opony markowe 445/45 R 19,5 na stalowych felgach
Nadwozie:
Nadwozie z płyty wielowarstwowej (plywood) (opcjonalnie: ściany ISO)
Certyfikat nadwozia DIN EN 12642 XL
Ściana przednia stalowa z kasetami stalowymi 400 mm,
wewnątrz blacha ochronna na pełnej wysokości
Dach izolowany min. 30 mm
(w zestawie listwy LED wzdłużne, prawa i lewa)
Ściany boczne z listwą mocującą Combi po obu stronach (ilość i pozycja wg życzenia klienta)
Ściany boczne z płyty wielowarstwowej ok. 20 mm (opcjonalnie: ściany ISO)
Ściany boczne ze wzmocnioną belką odbojową: ok. 4 mm ocynkowany, gięty profil blaszany, wys. ok. 400 mm, klejony i przykręcany do ścian
Portal tylny z 4 wewnętrznymi ryglami, drzwi z profili typu „stalowy sandwich”
Instalacja oświetleniowa:
Oświetlenie LED
Złącze 15-pinowe z przodu
Światła obrysowe migające
Podłoga:
Wodoodporna sklejka 27 mm, układana poprzecznie
Certyfikat na nacisk osi wózka widłowego 9,0 t wg DIN EN 283
Wyposażenie dodatkowe:
Drabinka wejściowa tylna prawa, składana i wysuwana z podestem
Dwa kliny pod koła z uchwytami, tworzywo sztuczne lub ocynk
2 gumowe odbojniki z tyłu na narożnikach
Błotniki plastikowe (180°)
Boczne zabezpieczenie przed wjechaniem – profile aluminiowe lub plastikowe po obu stronach
Powłoka:
Lakier podwozia w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (przy dostępności proszków)
Katodowe malowanie KTL ze zinkofosforanowaniem + lakier proszkowy, najwyższa ochrona antykorozyjna
Opcjonalnie cynkowanie ogniowe
Cena ex works
Uwaga!!!
Zdjęcia przedstawiają wersję z wyposażeniem dodatkowym
Doradzimy oraz przygotujemy bezpłatną i niezobowiązującą ofertę! Możliwość leasingu, finansowania lub wynajmu z opcją wykupu! Realizujemy indywidualne zamówienia! Zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2012
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















