Naczepa skrzyniowaWEB-TRAILER
TFSSQ Plywood-Trockenfrachter R19.5 MEGA
Naczepa skrzyniowa
WEB-TRAILER
TFSSQ Plywood-Trockenfrachter R19.5 MEGA
Stała cena bez VATu
38 920 €
(46 315 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
38 920 €
(46 315 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 870 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A814-30-37
- Numer referencyjny:
- 9D1551
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.07.2025
Opis
WEB ? Naczepa TFSSQ-27 12t PlyWood do transportu ładunków suchych, naczepa 3-osiowa, 19,5"
Wymiary:
Wysokość jazdy bez ładunku ok. 1080 mm (wysokość załadunku) przy wysokości siodła ok. 960 mm
Długość podwozia ok. 13 620 mm (długość ładunkowa wewnętrzna)
Szerokość wewnętrzna ok. 2 480 mm (szerokość ładunkowa)
Szerokość całkowita ok. 2 550 mm
Wysokość wewnętrzna ok. 2 870 mm
Dopuszczalne obciążenie siodła: max. ok. 12 000 kg
Obciążenie osi: 24 000 kg
Homologacja:
Dokumenty CoC
Podwozie:
Podwozie wykonane z ram podłużnych spawanych i przelotowych poprzeczek
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 80 mm, bez uchwytów mocujących (opcjonalne)
Podpory:
Teleskopowe podpory renomowanej marki, 24 t (Jost/SAF)
Osie:
Renomowane marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 t, hamulce tarczowe 19,5", pojedyncze ogumienie
Bez podnoszonej osi (opcja)
Rozstaw osi ok. 1310/1310 mm
Agregat pneumatyczny na każdej osi 9 t, całkowity skok ok. 180 mm
Hamulce:
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
Przyłącza pneumatyczne: głowica czerwona i żółta
Podnoszenie i opuszczanie zawieszenia – 1 zawór przelotowy Knorr/Wabco
Zbiorniki powietrza 2x ok. 80 l, stal
System kontroli ciśnienia w oponach
Ogumienie:
Opony markowe 445/45 R 19,5 na stalowych felgach
Nadwozie:
Nadwozie z płyty wielowarstwowej (plywood) (opcjonalnie: ściany ISO)
Certyfikat nadwozia DIN EN 12642 XL
Ściana przednia stalowa z kasetami stalowymi 400 mm,
wewnątrz blacha ochronna na pełnej wysokości
Dach izolowany min. 30 mm
(w zestawie listwy LED wzdłużne, prawa i lewa)
Ściany boczne z listwą mocującą Combi po obu stronach (ilość i pozycja wg życzenia klienta)
Ściany boczne z płyty wielowarstwowej ok. 20 mm (opcjonalnie: ściany ISO)
Ściany boczne ze wzmocnioną belką odbojową: ok. 4 mm ocynkowany, gięty profil blaszany, wys. ok. 400 mm, klejony i przykręcany do ścian
Portal tylny z 4 wewnętrznymi ryglami, drzwi z profili typu „stalowy sandwich”
Bjdpsi Eug Sofx Adrjww
Instalacja oświetleniowa:
Oświetlenie LED
Złącze 15-pinowe z przodu
Światła obrysowe migające
Podłoga:
Wodoodporna sklejka 27 mm, układana poprzecznie
Certyfikat na nacisk osi wózka widłowego 9,0 t wg DIN EN 283
Wyposażenie dodatkowe:
Drabinka wejściowa tylna prawa, składana i wysuwana z podestem
Dwa kliny pod koła z uchwytami, tworzywo sztuczne lub ocynk
2 gumowe odbojniki z tyłu na narożnikach
Błotniki plastikowe (180°)
Boczne zabezpieczenie przed wjechaniem – profile aluminiowe lub plastikowe po obu stronach
Powłoka:
Lakier podwozia w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (przy dostępności proszków)
Katodowe malowanie KTL ze zinkofosforanowaniem + lakier proszkowy, najwyższa ochrona antykorozyjna
Opcjonalnie cynkowanie ogniowe
Cena ex works
Uwaga!!!
Zdjęcia przedstawiają wersję z wyposażeniem dodatkowym
Doradzimy oraz przygotujemy bezpłatną i niezobowiązującą ofertę! Możliwość leasingu, finansowania lub wynajmu z opcją wykupu! Realizujemy indywidualne zamówienia! Zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wymiary:
Wysokość jazdy bez ładunku ok. 1080 mm (wysokość załadunku) przy wysokości siodła ok. 960 mm
Długość podwozia ok. 13 620 mm (długość ładunkowa wewnętrzna)
Szerokość wewnętrzna ok. 2 480 mm (szerokość ładunkowa)
Szerokość całkowita ok. 2 550 mm
Wysokość wewnętrzna ok. 2 870 mm
Dopuszczalne obciążenie siodła: max. ok. 12 000 kg
Obciążenie osi: 24 000 kg
Homologacja:
Dokumenty CoC
Podwozie:
Podwozie wykonane z ram podłużnych spawanych i przelotowych poprzeczek
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 80 mm, bez uchwytów mocujących (opcjonalne)
Podpory:
Teleskopowe podpory renomowanej marki, 24 t (Jost/SAF)
Osie:
Renomowane marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 t, hamulce tarczowe 19,5", pojedyncze ogumienie
Bez podnoszonej osi (opcja)
Rozstaw osi ok. 1310/1310 mm
Agregat pneumatyczny na każdej osi 9 t, całkowity skok ok. 180 mm
Hamulce:
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
Przyłącza pneumatyczne: głowica czerwona i żółta
Podnoszenie i opuszczanie zawieszenia – 1 zawór przelotowy Knorr/Wabco
Zbiorniki powietrza 2x ok. 80 l, stal
System kontroli ciśnienia w oponach
Ogumienie:
Opony markowe 445/45 R 19,5 na stalowych felgach
Nadwozie:
Nadwozie z płyty wielowarstwowej (plywood) (opcjonalnie: ściany ISO)
Certyfikat nadwozia DIN EN 12642 XL
Ściana przednia stalowa z kasetami stalowymi 400 mm,
wewnątrz blacha ochronna na pełnej wysokości
Dach izolowany min. 30 mm
(w zestawie listwy LED wzdłużne, prawa i lewa)
Ściany boczne z listwą mocującą Combi po obu stronach (ilość i pozycja wg życzenia klienta)
Ściany boczne z płyty wielowarstwowej ok. 20 mm (opcjonalnie: ściany ISO)
Ściany boczne ze wzmocnioną belką odbojową: ok. 4 mm ocynkowany, gięty profil blaszany, wys. ok. 400 mm, klejony i przykręcany do ścian
Portal tylny z 4 wewnętrznymi ryglami, drzwi z profili typu „stalowy sandwich”
Bjdpsi Eug Sofx Adrjww
Instalacja oświetleniowa:
Oświetlenie LED
Złącze 15-pinowe z przodu
Światła obrysowe migające
Podłoga:
Wodoodporna sklejka 27 mm, układana poprzecznie
Certyfikat na nacisk osi wózka widłowego 9,0 t wg DIN EN 283
Wyposażenie dodatkowe:
Drabinka wejściowa tylna prawa, składana i wysuwana z podestem
Dwa kliny pod koła z uchwytami, tworzywo sztuczne lub ocynk
2 gumowe odbojniki z tyłu na narożnikach
Błotniki plastikowe (180°)
Boczne zabezpieczenie przed wjechaniem – profile aluminiowe lub plastikowe po obu stronach
Powłoka:
Lakier podwozia w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (przy dostępności proszków)
Katodowe malowanie KTL ze zinkofosforanowaniem + lakier proszkowy, najwyższa ochrona antykorozyjna
Opcjonalnie cynkowanie ogniowe
Cena ex works
Uwaga!!!
Zdjęcia przedstawiają wersję z wyposażeniem dodatkowym
Doradzimy oraz przygotujemy bezpłatną i niezobowiązującą ofertę! Możliwość leasingu, finansowania lub wynajmu z opcją wykupu! Realizujemy indywidualne zamówienia! Zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2012
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















