Otwarta przyczepa z plandekąWEB-TRAILER
PRASQ Drehschemel Curtainsider / XL
Otwarta przyczepa z plandeką
WEB-TRAILER
PRASQ Drehschemel Curtainsider / XL
Stała cena bez VATu
26 920 €
(32 035 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
26 920 €
(32 035 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 7 200 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 850 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 480 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A600-53-62
- Numer referencyjny:
- 9D8713
- Ostatnio aktualizowane:
- 30.06.2025
Opis
WEB Trailer PRASQ18 SYS 7,5 – Przyczepa z zabudową, ogumienie 17,5" podwójne, podłoga ze sklejki warstwowej
Wymiary:
- Długość według wytycznych klienta w krokach co 100 mm (opcjonalnie co 50 mm)
- Wysokość kurtynowej zabudowy bocznej: 2850 mm (od powierzchni ładunkowej do dolnej krawędzi zewnętrznej belki; inne wysokości dostępne opcjonalnie)
- Szerokość: 2480 mm lub 2540 mm
Wysokość zaczepu: zgodnie z wymaganiami klienta
Wysokość jazdy/załadunku (niezaładowana): ok. 1030 mm (górna powierzchnia podłogi)
Środek amortyzatora: ok. 1100 mm
Obciążenie osi: 18 000 kg (2 x 9000 kg)
Dopuszczenie:
- Dokumenty COC
Podwozie:
- Konstrukcja z podłużnic spawanych oraz poprzecznic przechodzących na wylot
- Odstęp między poprzecznicami IPE 80: ok. 400-500 mm
- Wysokość ramy zewnętrznej: ok. 125 mm (t=4) z rowkiem i 7 parami pierścieni mocujących 5t
- Obrotnica z kulowym pierścieniem kierowniczym o wysokości 90 mm (bezobsługowa)
Instalacja zaczepu:
- Dyszel 18t sztywny, jednostronna regulacja wysokości
- Uchwyt do zaczepu ⌀ 40 mm (opcjonalnie 50 mm)
Oś:
- Markowe (SAF/BPW/JOST)
- 9t, hamulce bębnowe 17,5"
Hamulce:
- System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
- Przyłącza powietrzne typu głowica sprzęgająca – czerwony i żółty
- Urządzenie podnosząco-opuszczające z dwoma zaworami obrotowymi Knorr/Wabco
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
Opony:
- Markowe 235/75 R 17.5 na stalowej feldze
Zabudowa:
- Certyfikat zabudowy zgodny z DIN EN 12642 XL
- Oznaczenie konturu, tablice ECE, tylne drzwi z paneli stalowych typu sandwich z 4 wewnętrznymi ryglami obrotowymi, dach przesuwny, ściana czołowa 90°, kasety stalowe, blacha ścieralna na całej wysokości wewnątrz
- 3 rzędy listew drewnianych
- Kurtyna boczna PVC 12x12, 880 g/m²
- Dach z wzmocnionej plandeki z tkaniną 12x12
- Napinacze z tyłu i z przodu
Oświetlenie:
- 24V LED
- 15-pinowa wtyczka
- boczne światła obrysowe kierunkowe
Podłoga:
- Podłoga z płyty antypoślizgowej grubości 27 mm, ułożona poprzecznie
- Certyfikat na osiowe obciążenie podłogi wózkiem widłowym 7,2 t według DIN EN 283 (opcjonalnie 9 t)
Elementy dodatkowe:
- Drabinka wejściowa z podestem z tyłu po prawej
- Błotniki plastikowe, 180°
- Chlapacze Antispray
- Klin z uchwytem
- 2 gumowe odbojniki z tyłu w narożnikach
- Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z profilu aluminiowego lub plastikowego
Powłoka:
- Lakierowanie ramy w RAL 9005 lub Novagrau 7350 (inne kolory za dopłatą – tylko przy dostępności proszku)
- KTL z fosforanowaniem cynkiem plus lakier proszkowy: najwyższa ochrona antykorozyjna
- Ocynk ogniowy (opcjonalnie)
Cena loco fabryka
Uwaga! Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Hfsdpsg Dkxwsfx Af Aon
Skontaktuj się z nami, przygotujemy dla Ciebie bezpłatną i niezobowiązującą ofertę. Leasing, finansowanie lub leasing z opcją wykupu możliwe! Elastycznie reagujemy na życzenia klienta. Zapytaj nas o ofertę.
Zastrzegamy sobie prawo do błędów i sprzedaży pośredniej!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wymiary:
- Długość według wytycznych klienta w krokach co 100 mm (opcjonalnie co 50 mm)
- Wysokość kurtynowej zabudowy bocznej: 2850 mm (od powierzchni ładunkowej do dolnej krawędzi zewnętrznej belki; inne wysokości dostępne opcjonalnie)
- Szerokość: 2480 mm lub 2540 mm
Wysokość zaczepu: zgodnie z wymaganiami klienta
Wysokość jazdy/załadunku (niezaładowana): ok. 1030 mm (górna powierzchnia podłogi)
Środek amortyzatora: ok. 1100 mm
Obciążenie osi: 18 000 kg (2 x 9000 kg)
Dopuszczenie:
- Dokumenty COC
Podwozie:
- Konstrukcja z podłużnic spawanych oraz poprzecznic przechodzących na wylot
- Odstęp między poprzecznicami IPE 80: ok. 400-500 mm
- Wysokość ramy zewnętrznej: ok. 125 mm (t=4) z rowkiem i 7 parami pierścieni mocujących 5t
- Obrotnica z kulowym pierścieniem kierowniczym o wysokości 90 mm (bezobsługowa)
Instalacja zaczepu:
- Dyszel 18t sztywny, jednostronna regulacja wysokości
- Uchwyt do zaczepu ⌀ 40 mm (opcjonalnie 50 mm)
Oś:
- Markowe (SAF/BPW/JOST)
- 9t, hamulce bębnowe 17,5"
Hamulce:
- System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
- Przyłącza powietrzne typu głowica sprzęgająca – czerwony i żółty
- Urządzenie podnosząco-opuszczające z dwoma zaworami obrotowymi Knorr/Wabco
- Monitorowanie ciśnienia w oponach
Opony:
- Markowe 235/75 R 17.5 na stalowej feldze
Zabudowa:
- Certyfikat zabudowy zgodny z DIN EN 12642 XL
- Oznaczenie konturu, tablice ECE, tylne drzwi z paneli stalowych typu sandwich z 4 wewnętrznymi ryglami obrotowymi, dach przesuwny, ściana czołowa 90°, kasety stalowe, blacha ścieralna na całej wysokości wewnątrz
- 3 rzędy listew drewnianych
- Kurtyna boczna PVC 12x12, 880 g/m²
- Dach z wzmocnionej plandeki z tkaniną 12x12
- Napinacze z tyłu i z przodu
Oświetlenie:
- 24V LED
- 15-pinowa wtyczka
- boczne światła obrysowe kierunkowe
Podłoga:
- Podłoga z płyty antypoślizgowej grubości 27 mm, ułożona poprzecznie
- Certyfikat na osiowe obciążenie podłogi wózkiem widłowym 7,2 t według DIN EN 283 (opcjonalnie 9 t)
Elementy dodatkowe:
- Drabinka wejściowa z podestem z tyłu po prawej
- Błotniki plastikowe, 180°
- Chlapacze Antispray
- Klin z uchwytem
- 2 gumowe odbojniki z tyłu w narożnikach
- Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z profilu aluminiowego lub plastikowego
Powłoka:
- Lakierowanie ramy w RAL 9005 lub Novagrau 7350 (inne kolory za dopłatą – tylko przy dostępności proszku)
- KTL z fosforanowaniem cynkiem plus lakier proszkowy: najwyższa ochrona antykorozyjna
- Ocynk ogniowy (opcjonalnie)
Cena loco fabryka
Uwaga! Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Hfsdpsg Dkxwsfx Af Aon
Skontaktuj się z nami, przygotujemy dla Ciebie bezpłatną i niezobowiązującą ofertę. Leasing, finansowanie lub leasing z opcją wykupu możliwe! Elastycznie reagujemy na życzenia klienta. Zapytaj nas o ofertę.
Zastrzegamy sobie prawo do błędów i sprzedaży pośredniej!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd