Otwarta przyczepa z plandekąWEB-TRAILER
ZPRASQ Zentralachs-Curtainsider / XL
Otwarta przyczepa z plandeką
WEB-TRAILER
ZPRASQ Zentralachs-Curtainsider / XL
Stała cena bez VATu
27 340 €
(32 535 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
27 340 €
(32 535 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 19 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 7 200 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 930 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 480 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A600-54-22
- Numer referencyjny:
- 9D1513
- Ostatnio aktualizowane:
- 30.06.2025
Opis
WEB - Przyczepa ZPRASQ SYS 18 M-Rohr 19,5" pojedyncza centralna oś - podwozie z nadbudową do podłogi ze sklejki warstwowej 27 mm
Nadwozie typu firanka, wysokość boczna 2850 mm od powierzchni ładunkowej do dolnej krawędzi zewnętrznej belki ramy. Wysokość jazdy na pusto ok. 1010 mm. Obciążenie osi: 18 000 kg (2 x 9000 kg). Wysokość sprzęgu ok. 400 mm na pusto (inne wysokości opcjonalnie). Długość podwozia ok. 6000–8000 mm (inne długości opcjonalnie). Obciążenie na podporze ok. 1000 kg.
COC-dokumenty.
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 125 mm, wyposażona w rowek na zaczepy do mocowania ładunku. Rama nośna wykonana z elementów podłużnych spawanych i przelotowych poprzeczek. 7 par zaczepów mocujących. 1 komplet podpór przednich, 1 komplet podpór tylnych. Dyszel sztywny, ze śrubowaną oczką holowniczą. Oczko holownicze Ø 50 mm.
Osie markowe (SAF/BPW/JOST). Oś 9 t, 19,5", mały hamulec tarczowy. Bez podnoszenia osi (opcja). System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco. Złącza pneumatyczne Duomatic. Spiralny kabel elastyczny. Instalacja podnoszenia i opuszczania z 1 zaworem obrotowym Knorr/Wabco. Wtyczka 15-pinowa.
Hfsdpog Dkzrefx Af Asn
Opony markowe 445/45 R 19,5. Kontrola ciśnienia w oponach.
Certyfikat nadwozia wg DIN EN 12642 XL.
Oznakowanie konturów, tablice ECE. Dach przesuwany, automatyczna blokada, otwierany od tyłu (opcja od przodu). Drzwi tylne „Hechtüre” z 4 wewnętrznymi ryglami z profili stalowo-sandwiczowych. 1 para bocznych przesuwnych pierścieni mocujących. Ściana przednia 90°, stalowa 400 mm, kasety stalowe, od wewnątrz blacha przeciwzużyciowa. 3 rzędy listew drewnianych (opcjonalnie aluminiowe). Plandeka przesuwna PVC 12x12, 880 gr. Plandeka dachowa wzmocniona z 12x12 włóknem dachowym. Napinacze z tyłu i z przodu.
Oświetlenie LED. Połączenie 15-pinowe z przodu. Kierunkowskazy boczne migające.
Podłoga z płyty antypoślizgowej 27 mm, układana poprzecznie. Podłoga z certyfikatem na sprawdzoną oś wózka widłowego 7,2 t wg DIN EN 283.
Listwa lampowa tylna pełna. Belka odbojowa wykonana w całości z profilu prostokątnego, spawana. Składana i wysuwana drabinka dostępowa z tyłu po prawej stronie z podestem. Dwa kliny pod koła z uchwytami, plastikowe lub ocynkowane. 2 gumowe odbojniki z tyłu na narożnikach. Błotniki plastikowe 180 stopni. Chlapacze typu Antispray. Boczne zabezpieczenie najazdowe z obu stron, profil aluminiowy lub plastikowy.
Lakierowanie ramy w RAL 9005 lub Novagrau 7350; inne kolory za dopłatą (w zależności od dostępności w proszku). KTL z fosforanowaniem cynkowym plus proszek, najwyższa ochrona antykorozyjna. Cynkowanie ogniowe (opcja).
Cena ex works
Uwaga!!
Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Zasięgnij porady i skorzystaj z bezpłatnej, niewiążącej oferty. Leasing, finansowanie lub zakup ratalny możliwe! Możliwość realizacji indywidualnych zamówień! Zapytaj nas – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Nadwozie typu firanka, wysokość boczna 2850 mm od powierzchni ładunkowej do dolnej krawędzi zewnętrznej belki ramy. Wysokość jazdy na pusto ok. 1010 mm. Obciążenie osi: 18 000 kg (2 x 9000 kg). Wysokość sprzęgu ok. 400 mm na pusto (inne wysokości opcjonalnie). Długość podwozia ok. 6000–8000 mm (inne długości opcjonalnie). Obciążenie na podporze ok. 1000 kg.
COC-dokumenty.
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 125 mm, wyposażona w rowek na zaczepy do mocowania ładunku. Rama nośna wykonana z elementów podłużnych spawanych i przelotowych poprzeczek. 7 par zaczepów mocujących. 1 komplet podpór przednich, 1 komplet podpór tylnych. Dyszel sztywny, ze śrubowaną oczką holowniczą. Oczko holownicze Ø 50 mm.
Osie markowe (SAF/BPW/JOST). Oś 9 t, 19,5", mały hamulec tarczowy. Bez podnoszenia osi (opcja). System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco. Złącza pneumatyczne Duomatic. Spiralny kabel elastyczny. Instalacja podnoszenia i opuszczania z 1 zaworem obrotowym Knorr/Wabco. Wtyczka 15-pinowa.
Hfsdpog Dkzrefx Af Asn
Opony markowe 445/45 R 19,5. Kontrola ciśnienia w oponach.
Certyfikat nadwozia wg DIN EN 12642 XL.
Oznakowanie konturów, tablice ECE. Dach przesuwany, automatyczna blokada, otwierany od tyłu (opcja od przodu). Drzwi tylne „Hechtüre” z 4 wewnętrznymi ryglami z profili stalowo-sandwiczowych. 1 para bocznych przesuwnych pierścieni mocujących. Ściana przednia 90°, stalowa 400 mm, kasety stalowe, od wewnątrz blacha przeciwzużyciowa. 3 rzędy listew drewnianych (opcjonalnie aluminiowe). Plandeka przesuwna PVC 12x12, 880 gr. Plandeka dachowa wzmocniona z 12x12 włóknem dachowym. Napinacze z tyłu i z przodu.
Oświetlenie LED. Połączenie 15-pinowe z przodu. Kierunkowskazy boczne migające.
Podłoga z płyty antypoślizgowej 27 mm, układana poprzecznie. Podłoga z certyfikatem na sprawdzoną oś wózka widłowego 7,2 t wg DIN EN 283.
Listwa lampowa tylna pełna. Belka odbojowa wykonana w całości z profilu prostokątnego, spawana. Składana i wysuwana drabinka dostępowa z tyłu po prawej stronie z podestem. Dwa kliny pod koła z uchwytami, plastikowe lub ocynkowane. 2 gumowe odbojniki z tyłu na narożnikach. Błotniki plastikowe 180 stopni. Chlapacze typu Antispray. Boczne zabezpieczenie najazdowe z obu stron, profil aluminiowy lub plastikowy.
Lakierowanie ramy w RAL 9005 lub Novagrau 7350; inne kolory za dopłatą (w zależności od dostępności w proszku). KTL z fosforanowaniem cynkowym plus proszek, najwyższa ochrona antykorozyjna. Cynkowanie ogniowe (opcja).
Cena ex works
Uwaga!!
Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Zasięgnij porady i skorzystaj z bezpłatnej, niewiążącej oferty. Leasing, finansowanie lub zakup ratalny możliwe! Możliwość realizacji indywidualnych zamówień! Zapytaj nas – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd