Ciągnik rolniczyGHH
AM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
Ciągnik rolniczy
GHH
AM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
Rok produkcji
2004
Stan
Używane
Lokalizacja
Geilenkirchen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Ciągnik rolniczy
- Producent:
- GHH
- Rok produkcji:
- 2004
- Stan:
- używany
- Godziny eksploatacji:
- 16 913 h
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Gutenbergstr.11, 52511 Geilenkirchen, Deutschland

Zadzwoń
Dane techniczne
- Moc:
- 128 kW (174,03 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Pierwsza rejestracja:
- 01/2004
- Rozmiar przedniej opony:
- 285/70 R19.5
- Rozmiar tylnej opony:
- 385/65 R22.5
- Przebieg:
- 1 km
- Masa własna:
- 13 300 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Rozmiar opony:
- 385/65 R22.5
- Kabin kierowcy:
- kabina dzienna
- Paliwo:
- diesel
- Wyposażenie:
- kabina
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-75-210
- Numer referencyjny:
- 25 -079
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.11.2025
Opis
GHH AM 210 – urządzenie do przepychania powietrza
Rok produkcji: 01/2004
Silnik wysokoprężny
Przepracowane godziny: 16 913
Nlodpsxx R Umjfx Aahsi
Masa własna: 13 300 kg
Producent silnika: Deutz, model BF 6M 2012 C
6 cylindrów
Moc: 128 kW
Rozmiar opon:
Oś 1: 285/70 R19.5 ok. 80%
Oś 2: 385/65 R22.5 ok. 40%
Cena nowego ok. 320.000 €
Wyposażenie
Wózek holowniczy do ciągnięcia wybranych typów samolotów. Doładowany, chłodzony wodą, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny Deutz BF 6M 2012C o mocy znamionowej 128 kW przy 2400 obr./min. Hydrostatyczny napęd na wszystkie cztery koła, pompa Brünninghaus A4VG71EP do napędu jezdnego działa na tylne silniki napędowe oraz na zamontowany silnik na osi przedniej. Hamulec roboczy: hydrauliczny układ hamulcowy, 2-obwodowy mokry hamulec tarczowy (LCB) na osi przedniej; hamulec postojowy: uruchamiany sprężynowo, działa na tylną oś. Pojemność zbiornika paliwa 250 litrów. Całkowicie zamknięta i wyciszona stalowa kabina z dwoma szeroko otwieranymi drzwiami. Stanowisko operatora na obrotowej platformie pośrodku pojazdu, umożliwiające dwukierunkową pracę. Obracany pulpit operatora ze wszystkimi wskaźnikami. Promień skrętu 9500 mm. Hydraulicznie wspomagane sterowanie przednią osią z funkcją awaryjną. Skręt przedniej osi do maksymalnie 60 stopni. System mocowania składa się z ruchomej platformy podnoszącej ze stałymi teleskopami, uchylnymi ramionami chwytającymi, mocowaniem z mechanicznymi/hydraulicznymi zamkami oraz dwóch prętów do koła przedniego. Instalacja 24 V. Maksymalna prędkość 30 km/h.
Informacje zamieszczone w Internecie stanowią niewiążący opis i nie stanowią gwarantowanych właściwości pojazdu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy, pomyłki lub nieprawidłową transmisję danych. Możliwość wcześniejszej sprzedaży. Sprzedaż wyłącznie dla przedsiębiorców. Obowiązują wyłącznie nasze Ogólne Warunki Handlowe.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Rok produkcji: 01/2004
Silnik wysokoprężny
Przepracowane godziny: 16 913
Nlodpsxx R Umjfx Aahsi
Masa własna: 13 300 kg
Producent silnika: Deutz, model BF 6M 2012 C
6 cylindrów
Moc: 128 kW
Rozmiar opon:
Oś 1: 285/70 R19.5 ok. 80%
Oś 2: 385/65 R22.5 ok. 40%
Cena nowego ok. 320.000 €
Wyposażenie
Wózek holowniczy do ciągnięcia wybranych typów samolotów. Doładowany, chłodzony wodą, 6-cylindrowy silnik wysokoprężny Deutz BF 6M 2012C o mocy znamionowej 128 kW przy 2400 obr./min. Hydrostatyczny napęd na wszystkie cztery koła, pompa Brünninghaus A4VG71EP do napędu jezdnego działa na tylne silniki napędowe oraz na zamontowany silnik na osi przedniej. Hamulec roboczy: hydrauliczny układ hamulcowy, 2-obwodowy mokry hamulec tarczowy (LCB) na osi przedniej; hamulec postojowy: uruchamiany sprężynowo, działa na tylną oś. Pojemność zbiornika paliwa 250 litrów. Całkowicie zamknięta i wyciszona stalowa kabina z dwoma szeroko otwieranymi drzwiami. Stanowisko operatora na obrotowej platformie pośrodku pojazdu, umożliwiające dwukierunkową pracę. Obracany pulpit operatora ze wszystkimi wskaźnikami. Promień skrętu 9500 mm. Hydraulicznie wspomagane sterowanie przednią osią z funkcją awaryjną. Skręt przedniej osi do maksymalnie 60 stopni. System mocowania składa się z ruchomej platformy podnoszącej ze stałymi teleskopami, uchylnymi ramionami chwytającymi, mocowaniem z mechanicznymi/hydraulicznymi zamkami oraz dwóch prętów do koła przedniego. Instalacja 24 V. Maksymalna prędkość 30 km/h.
Informacje zamieszczone w Internecie stanowią niewiążący opis i nie stanowią gwarantowanych właściwości pojazdu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy, pomyłki lub nieprawidłową transmisję danych. Możliwość wcześniejszej sprzedaży. Sprzedaż wyłącznie dla przedsiębiorców. Obowiązują wyłącznie nasze Ogólne Warunki Handlowe.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2451 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Geilenkirchen
910 km
Maszyna budowlana
GHHAM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
GHHAM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
Ogłoszenia
Geilenkirchen
910 km
Pojazd użytkowy
GHHAM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
GHHAM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
Ogłoszenia
Geilenkirchen
910 km
Ciężki samochód ciężarowy/SZM
GHHAM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
GHHAM 210 Air Mover Flugzeugschlepper
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


























































































