Naczepa niskopodwoziowa
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen

Rok produkcji
2024
Stan
Używane
Lokalizacja
Dortmund Niemcy
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane podstawowe

Oznaczenie:
Naczepa niskopodwoziowa
Producent:
Faymonville
Model:
MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Rok produkcji:
2024
Stan:
używany

Cena i lokalizacja

Lokalizacja:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Masa własna:
10 730 kg
Maksymalna waga ładunku:
38 770 kg
Masa całkowita:
49 500 kg
Konfiguracja osi:
3 osie
Pierwsza rejestracja:
07/2024
Długość przestrzeni ładunkowej:
9 300 mm
Szerokość przestrzeni ładunkowej:
2 540 mm
Wysokość przestrzeni ładunkowej:
860 mm
Zawieszenie:
powietrze
Rozmiar opony:
235/75 R 17,5 3PMSF
Kolor:
szary
Wyposażenie:
ABS

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A179-03-621
Numer referencyjny:
895
Ostatnio aktualizowane:
04.12.2024

Opis

Gooseneck:
-Gooseneck with beveled corners at the front 45° and with rear bevel of approx. 750 mm x 10°
-3 pairs of lashing rings
-Hardwood decking 30 mm thick

Loading area in extendable version:
-Loading surface in extendable version with rear slope of approx. 1,000 mm x 8°
-6 pairs of lashing rings can be folded outwards
-3 pairs of lashing rings can be folded outwards
-1 pair of lashing rings lying in the front of the cargo bed
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps
-Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Two-part steel ramps:
-A pair of galvanized, two-part steel ramps, approx. 2,750 + 1,400 x 800 mm with approx. 48 mm thick hardwood decking
-Ramp with hydraulically folding and unfolding ramp sections, hydraulic lifting gear and hydraulically movable
-Maximum load per pair: approx. 40,000 kg

Axles and tires:
-BPW axles and suspension, 2 axles rigid, 1 axle self-steering
-Technical axle load: 12,000 kg
-Electro-magnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-235/75 R 17.5 3PMSF
-TPMS tire pressure monitoring system

Paint finish:
-First-class and long-lasting corrosion protection of the standard shot-blasted welded frame guaranteed by a 2-component zinc dust primer
A high-quality 2-component top coat in one color in MB 7350 nova grey

Accessories included:
-One spare wheel with holder in front of the bulkhead
-2" kingpin
-One galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 wheel chocks with holder on the bulkhead
-One bracket for rotating beacon at the rear of the trailer
-Mounting in the rear area of the gooseneck for ALU trailer lights
-Galvanized folding supports under the bevel of the cargo bed
-Cover plates to bridge the space between the ramps and the cargo bed
-White reflective tape in accordance with EU regulations on the sides, on the extension and red at the rear
-Electric hydraulic unit at the rear, under the cargo bed
-On the gooseneck and on the ramps on the left and right a holder for the warning signs including socket
-Control valves for the ramps mounted on the right-hand side of the trailer
-ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck, approx. 2,440 x 400 mm
-The rear, galvanized stanchions are removable Length of the body approx. 2,560 mm
-Four warning signs, extendable by approx. 400 mm, approx. 423 x 423 mm with one position light
-3 pairs of WADER container pockets in the loading area for a 20ft, 30ft or 40ft container
-6 pairs of stake pockets approx. 100x50 mm in the outer frame of the cargo bed
-Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm per side
-Square climbing rails 20 x 20 mm every 200 mm on the outer frame of the loading area slope
-A layer of sand painted onto the chequer plates, above the kingpin and the cargo bed to prevent slipping
-On the warning plates a holder for rotating beacon
-European reflector plates (red/yellow) at the rear of the trailer
-Speed stickers 80 km/h at the rear and on both sides
-Load manometer to determine the axle loads including load diagram
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot-peened, then the defined visible surfaces coated in
Ndjdpfx Afovcpagezed
Metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%) hot-finished

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2007

70 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 231 9... ogłoszenia