Skrzynia ladunkowa
Fliegl SDS 470 Jumbo für Staplertransporte

Stała cena bez VATu
83 050 €
(98 830 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis Niemcy
Skrzynia ladunkowa Fliegl SDS 470 Jumbo für Staplertransporte
Skrzynia ladunkowa Fliegl SDS 470 Jumbo für Staplertransporte
more Images
Fliegl SDS 470 Jumbo für Staplertransporte
Fliegl SDS 470 Jumbo für Staplertransporte
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane podstawowe

Oznaczenie:
Skrzynia ladunkowa
Producent:
Fliegl
Model:
SDS 470 Jumbo für Staplertransporte
Numer pojazdu:
56c59c8aba35227ffb44c9f75
Stan:
nowe

Cena i lokalizacja

Stała cena bez VATu
83 050 €
(98 830 € brutto)
Lokalizacja sprzedawcy:
Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Masa całkowita:
38 000 kg
Masa własna:
11 350 kg
Maksymalna waga ładunku:
26 650 kg
Konfiguracja osi:
3 osie
Rozmiar opony:
235 / 75 r 17,5

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A826-53-02
Numer referencyjny:
20590008
Ostatnio aktualizowane:
22.10.2024

Opis

Dalsze informacje
Podwozie: naczepa jumbo
Konstrukcja spawana stalowa z gęstym rozstawem poprzecznic i wzmocnionym wykonaniem; rama niskopodwoziowa z profilem bocznym, przeznaczona do transportu maszyn budowlanych do 32 000 kg i maksymalnej szerokości zewnętrznej maszyn do 2550 mm; siodło z wymiennym podwójnym sworzniem królewskim. Tył podcięty na ok. 1200 mm i 7°; górna belka rampy zamknięta, pokryta stalą/blachą ryflowaną.

W zagłębieniu niskopodwoziowym szyna omega po bokach u dołu ramy bocznej jako listwa do zawieszania plandeki i separatory dystansowe do grzybków mocujących, nie w obszarze kół. Przy stole podnośnym dodatkowa lekka rama zewnętrzna z profilem omega, stół podnośny możliwy do podniesienia z zamkniętą plandeką!

24 t, 2-biegowa podporowa korba, obsługa z jednej strony, z półokrągłą podstawą i prostą płytą montażową, z kompensacją pchania, swobodny promień skrętu na tył ok. 1950 mm.

Składane podpory tylne, 2 kliny z uchwytem, boczna osłona najazdowa z aluminium, błotniki ćwierćmuszlowe przed i za każdą osią, fartuchy przeciwbryzgowe za każdą osią, stalowa osłona najazdowa, fartuch przeciwbryzgowy na całej szerokości z tyłu.

4 skrzynki narzędziowe ze stali nierdzewnej, szer. 800 / wys. 350 / gł. 350 mm, z polerowanymi drzwiami, zamykane; 2 z lewej i 2 z prawej strony przed pierwszą osią.

Stół podnośny za łabędzią szyją, długość ok. 3000 mm, hydraulicznie podnoszony do przejazdu na łabędziej szyi, mechaniczne ryglowanie w pozycji podniesionej (przekątne siłowniki dla lepszego prześwitu, standard Fliegl). Obsługa z prawej strony pojazdu oraz dodatkowo przez pilota radiowego (ten sam co do ramp); podnoszenie stołu możliwe przy zamkniętej plandece!

Mocowania plandeki w okolicy stołu podnośnego na dodatkowej lekkiej ramie zewnętrznej z profilem omega, stół podnośny może być podnoszony przy zamkniętej plandece; grzybki do mocowania także w stanie opuszczonym dostępne!

Uchwyty mocujące
Łabędzia szyja:
4 pary uchwytów oczkowych 5 t w ramie bocznej,
2 pary grzybków mocujących na górze i bokach ramy bocznej.
Niskopodwozie:
8 par grzybków mocujących na górze i bokach ramy bocznej po 10 t,
Hjdpfoi Riw Asx Af Aofn
9 par oczek 5 t w ramie bocznej.

Osie i zawieszenie
Osie bębnowe SAF
Ostatnia oś skrętna, z automatyczną blokadą cofanią przez światło cofania i dodatkową blokadą na pojeździe przez przycisk ręczny.
Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia/opuszczania i funkcją auto-resetu.
Funkcja H&S z szybkim odpowietrzeniem.
Pierwsza oś automatyczna oś podnoszona, z wymuszonym opuszczaniem i wspomaganiem ruszania, aktywacja przez trzykrotne hamowanie (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia masy osi o 30% i do prędkości max. 25 km/h).
Podnoszenie osi poniżej zalecanej wysokości jazdy, brak gwarancji na uszkodzenia opon.

Koła i opony
235 / 75 R 17,5 wiodących producentów, felgi stalowe podwójne, lakier fabryczny srebrny.

Układ hamulcowy
Dwuzłączowy pneumatyczny układ hamulcowy.
Hamulec postojowy ze sprężyną.
2 zamienne główki sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego.
EBS – elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego.
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają skuteczność ABS!
Rozpoznawanie nacisku osi w ciężarówce przez EBS, bez instalacji na ciężarówce (brak legalizowanej wagi).

Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie żółte LED, 2 białe pozycje przednie w LED, 2 tylne światła obrysowe biało-czerwone, 1 lampa obrotowa z uchwytem włączana przez światła

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2006

153 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Afganistan
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 36482... ogłoszenia