Naczepa niskopodwoziowaDoll
2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Naczepa niskopodwoziowa
Doll
2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Rok produkcji
2023
Stan
Używane
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 13 400 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 31 600 kg
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 09/2023
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 700 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 300 mm
- Rozmiar opony:
- 245/70 R 17.5
- Kolor:
- czarny
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-72-550
- Numer referencyjny:
- 858
- Ostatnio aktualizowane:
- 06.11.2025
Opis
Schwanowy dyszel z możliwością odłączenia:
-Hydraulicznie odłączany schwanowy dyszel z zewnętrzną ramą główną, zintegrowanym odbiorem układu kierowniczego oraz indywidualnie sterowanymi siłownikami odstawiającymi
-Zintegrowane siłowniki hydrauliczne i ramiona nośne do podnoszenia i odstawiania niskopodwozia
-Przewody prowadzone do niskopodwozia, zamontowane wewnątrz ram głównych w zagłębieniu
-Uchwyt na sworznie ustalające
-Drabinka z poręczą do bezpiecznego wchodzenia
-Wszystkie zawory i rozdzielacze łatwo dostępne i osłonięte blachą aluminiową
-Zespolone ramię nośne do podnoszenia i odstawiania niskopodwozia
-6-krotne szybkozłącze hydrauliczne bez zaworu odciążającego do łatwego rozłączania przewodów hydraulicznych
-Złącze powietrzne Duomatic
-1 para podkładek z tworzywa sztucznego do niskopodwozia bez bocznego uchwytu
Niskopodwozie:
-Teleskopowa rama platformowa. Wstępne napięcie ramy dostosowane do maksymalnej ładowności, zmniejszona ładowność przy użyciu funkcji teleskopowej
-Strona zewnętrzna wykonana jako otwarty profil U
-Przygotowane do montażu poszerzeń powierzchni ładunkowej
-Rozstawy teleskopowe co ok. 500 mm + pozycje kontenerowe
-Mechaniczna blokada ramy na ramie platformy
-7 par obracanych uch do mocowania ładunku o sile zabezpieczającej 13 400 daN
-5 par kieszeni na kłonice 100x50 mm w ramie zewnętrznej
Codpfx Absxu E Dhs Nohd
-3 pary gwintów M36 na zewnątrz teleskopowej ramy do wkręcenia uch mocujących
-2x pierścienie do mocowania 13 400 daN spawane na adapterze po stronie niskopodwozia
Platforma podwozia:
-Stalowa konstrukcja spawana o krótkiej budowie z zamkniętą od tyłu miską koparkową
-Zagięcie do niskopodwozia 300 mm x 15°, z 3 parami otworów na skosie i tyle do zawieszania najazdów zabezpieczonych sworzniami
-Różne rozstawy kół możliwe dzięki 3 różnym otworom
-Nad osiami wzmocniona stalowa blacha gładka z piaskowaniem, max. nacisk na koło 8000 kg
-Belka końcowa z wycięciami na oświetlenie, wykonana jako ochrona przed najazdem zgodnie z ECE R58-003
-Skrzynka Powerbox z układem sterowania hydrauliką i rozdziałem prądu zainstalowana na końcu miski koparkowej
-Osłona aluminiowa (ok. 500 mm) zamontowana nad skrzynką Powerbox
-Elementy sterujące zamontowane z tyłu
-1 para ucha mocującego 2000 daN wpuszczona w narożnik zewnętrznej ramy
-2 pary obracanych uch do mocowania 13 400 daN w ramie zewnętrznej
-2 pary kieszeni na kłonice 100x50 mm wpuszczone w zewnętrzną ramę
Podwozie:
-Technologia DOLL panther z dzielonymi i resorowanymi osiami z hamulcem BPW i systemem piast ECON
-Wszystkie osie 12 t, z ABS, AGS (automatyczny nastawiacz cięgien)
-Wszystkie osie hydraulicznie przymusowo skrętne z max. kątem skrętu 55° na ostatniej osi
-Wszystkie punkty smarne podłączone do centralnego systemu smarowania
Zawieszenie:
-Zawieszenie podwójnego wahacza poprzecznego z zawieszeniem hydraulicznym i elementami tłumiącymi
-System podnoszenia i opuszczania z całkowitym skokiem 315 mm (-70/+245)
Hydrauliczny przymusowy układ skrętny:
-Hydrauliczny dwukanałowy układ przemieszczeniowy. Przełożenie układu kierowniczego zamontowane na obrotnicy przy sprzęgu siodłowym
-Przeniesienie kąta skrętu przez rozpórkę ciągnącą/pchającą na przednie siłowniki sterujące
-Tylne siłowniki odbiorcze przekazują kąty skrętu osi przednich przez solidne drążki kierownicze i regulowane łożyska przegubowe na osie skrętne
-Wszystkie zawory centralnie zainstalowane na bloku sterującym
-Wskaźnik obciążenia osi poprzez manometr z tyłu pojazdu
-Kontrolka ciśnienia układu kierowniczego zamo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
-Hydraulicznie odłączany schwanowy dyszel z zewnętrzną ramą główną, zintegrowanym odbiorem układu kierowniczego oraz indywidualnie sterowanymi siłownikami odstawiającymi
-Zintegrowane siłowniki hydrauliczne i ramiona nośne do podnoszenia i odstawiania niskopodwozia
-Przewody prowadzone do niskopodwozia, zamontowane wewnątrz ram głównych w zagłębieniu
-Uchwyt na sworznie ustalające
-Drabinka z poręczą do bezpiecznego wchodzenia
-Wszystkie zawory i rozdzielacze łatwo dostępne i osłonięte blachą aluminiową
-Zespolone ramię nośne do podnoszenia i odstawiania niskopodwozia
-6-krotne szybkozłącze hydrauliczne bez zaworu odciążającego do łatwego rozłączania przewodów hydraulicznych
-Złącze powietrzne Duomatic
-1 para podkładek z tworzywa sztucznego do niskopodwozia bez bocznego uchwytu
Niskopodwozie:
-Teleskopowa rama platformowa. Wstępne napięcie ramy dostosowane do maksymalnej ładowności, zmniejszona ładowność przy użyciu funkcji teleskopowej
-Strona zewnętrzna wykonana jako otwarty profil U
-Przygotowane do montażu poszerzeń powierzchni ładunkowej
-Rozstawy teleskopowe co ok. 500 mm + pozycje kontenerowe
-Mechaniczna blokada ramy na ramie platformy
-7 par obracanych uch do mocowania ładunku o sile zabezpieczającej 13 400 daN
-5 par kieszeni na kłonice 100x50 mm w ramie zewnętrznej
Codpfx Absxu E Dhs Nohd
-3 pary gwintów M36 na zewnątrz teleskopowej ramy do wkręcenia uch mocujących
-2x pierścienie do mocowania 13 400 daN spawane na adapterze po stronie niskopodwozia
Platforma podwozia:
-Stalowa konstrukcja spawana o krótkiej budowie z zamkniętą od tyłu miską koparkową
-Zagięcie do niskopodwozia 300 mm x 15°, z 3 parami otworów na skosie i tyle do zawieszania najazdów zabezpieczonych sworzniami
-Różne rozstawy kół możliwe dzięki 3 różnym otworom
-Nad osiami wzmocniona stalowa blacha gładka z piaskowaniem, max. nacisk na koło 8000 kg
-Belka końcowa z wycięciami na oświetlenie, wykonana jako ochrona przed najazdem zgodnie z ECE R58-003
-Skrzynka Powerbox z układem sterowania hydrauliką i rozdziałem prądu zainstalowana na końcu miski koparkowej
-Osłona aluminiowa (ok. 500 mm) zamontowana nad skrzynką Powerbox
-Elementy sterujące zamontowane z tyłu
-1 para ucha mocującego 2000 daN wpuszczona w narożnik zewnętrznej ramy
-2 pary obracanych uch do mocowania 13 400 daN w ramie zewnętrznej
-2 pary kieszeni na kłonice 100x50 mm wpuszczone w zewnętrzną ramę
Podwozie:
-Technologia DOLL panther z dzielonymi i resorowanymi osiami z hamulcem BPW i systemem piast ECON
-Wszystkie osie 12 t, z ABS, AGS (automatyczny nastawiacz cięgien)
-Wszystkie osie hydraulicznie przymusowo skrętne z max. kątem skrętu 55° na ostatniej osi
-Wszystkie punkty smarne podłączone do centralnego systemu smarowania
Zawieszenie:
-Zawieszenie podwójnego wahacza poprzecznego z zawieszeniem hydraulicznym i elementami tłumiącymi
-System podnoszenia i opuszczania z całkowitym skokiem 315 mm (-70/+245)
Hydrauliczny przymusowy układ skrętny:
-Hydrauliczny dwukanałowy układ przemieszczeniowy. Przełożenie układu kierowniczego zamontowane na obrotnicy przy sprzęgu siodłowym
-Przeniesienie kąta skrętu przez rozpórkę ciągnącą/pchającą na przednie siłowniki sterujące
-Tylne siłowniki odbiorcze przekazują kąty skrętu osi przednich przez solidne drążki kierownicze i regulowane łożyska przegubowe na osie skrętne
-Wszystkie zawory centralnie zainstalowane na bloku sterującym
-Wskaźnik obciążenia osi poprzez manometr z tyłu pojazdu
-Kontrolka ciśnienia układu kierowniczego zamo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Dortmund
812 km
Pojazd niskopodwoziowy
Doll2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd





































