Pick-upMERCEDES-BENZ
280 GE (GFG 460.2) lang Feuerwehr VRW *TÜV + H*
Pick-up
MERCEDES-BENZ
280 GE (GFG 460.2) lang Feuerwehr VRW *TÜV + H*
Stała cena
27 900 €
(Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu)
Stan
Używane
Lokalizacja
Wuppertal-Cronenberg 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena
27 900 €
(Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Zum Tal 53 (Einfahrt Hülsen), 42349 Wuppertal-Cronenberg, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 29 800 km
- Moc:
- 115 kW (156,36 KM)
- Rodzaj paliwa:
- benzyna
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Pierwsza rejestracja:
- 07/1981
- Następna inspekcja (TÜV):
- 09/2027
- Kolor:
- czerwony
- Liczba miejsc:
- 2
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-20-725
- Numer referencyjny:
- 2092
- Ostatnio aktualizowane:
- 31.10.2025
Opis
Oryginalny, dawny pojazd strażacki G z drugiej ręki, który nigdy dotąd nie był użytkowany cywilnie.
Przegląd techniczny TÜV oraz certyfikat historyczności H (zgodnie z §23 StVZO) zaliczone we wrześniu 2025.
Badanie HU ważne do 09/2027 ("bez stwierdzonych usterek", przegląd wykonany w DEKRA).
Rok produkcji 1981 / Pierwsza rejestracja: lipiec 1981.
Oryginalny przebieg wynosi zaledwie 29 800 km przez ponad 44 lata służby w straży pożarnej.
Bdjdjxthdzjpfx Adrji
Vorausrüstwagen VRW z zabudową ZIEGLER oraz agregatem prądotwórczym Knurz-Kirsch o mocy 5 kVA,
Pojazd niemiecki, z oryginalnym dowodem rejestracyjnym (dotychczas tylko 2 wpisy właściciela), do października 2025 stale zarejestrowany i użytkowany służbowo lub przechowywany w garażu.
Jako producent pojazdu w dokumentach oryginalnych widnieje jeszcze GFG "Geländefahrzeug-Gesellschaft", będący niegdyś współpracą Daimler-Benz i Steyr-Daimler-Puch w Austrii. To jeden z ostatnich pojazdów produkowanych pod tym oznaczeniem; niedługo potem jako producenta wpisywano już "Daimler-Benz".
Według wpisu z 1991 roku, w pojeździe zamontowano kompletną klatkę bezpieczeństwa MATTER, która do dziś pozostaje na miejscu.
Dodatkowo zamontowany jest niewielki bagażnik dachowy do przewozu dłuższego sprzętu.
Długa wersja 280 GE była największym i najmocniejszym modelem pierwszej serii G, jaki można było fabrycznie zamówić jako Mercedes G w pierwszych latach produkcji.
Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy M110 o pojemności 2717 cm³ i mocy 115 kW / 156 KM pracuje bez zarzutu.
4-biegowa skrzynia manualna + blokady napędów.
Wspomaganie kierownicy.
Vmax wpisane w dokumentach wynosi 155 km/h.
Obecny jest również odbiór mocy do zasilania agregatu prądotwórczego.
Do niedawna pojazd służył głównie do transportu motopompy TS wraz z wężami ssawnymi i wyposażeniem. Dlatego z tyłu nie ma siedzeń, a znajduje się powierzchnia ładunkowa. Poza dwoma przednimi fotelami nie ma innych siedzeń.
Według oryginalnych dokumentów pojazd jest "3-miejscowy", a rodzaj pojazdu to "Inne pojazdy specjalne - samochód pożarniczy Vorausrüstwagen VRW".
Masa własna: 2360 kg.
Dopuszczalna masa całkowita została według wpisu z 1991 zwiększona z 2900 kg na 3030 kg.
Ładowność aktualnie wynosi 670 kg.
Wymiary: długość 4395 mm / szerokość 1700 mm / wysokość 2150 mm.
Ogumienie 205/80R16.
Założone dobre opony zimowe ze znakiem płatka śniegu według aktualnych przepisów (DOT = 2018).
Pojazd nie posiada haka holowniczego, montowana jest jednak niezbędna belka podstawowa. Nie można podać możliwości dołożenia haka / dopuszczalnej masy przyczepy, gdyż w oryginalnym dowodzie rejestracyjnym te pola są oznaczone jako "nie dotyczy".
Oferta skierowana wyłącznie do przedsiębiorców, wolnych zawodów, organów administracji, służb ratowniczych, rolnictwa i leśnictwa oraz podobnych podmiotów prawnych. Sprzedaż klientom indywidualnym nie jest możliwa. Sprzedaż zastrzeżona do czasu sprzedaży lub pomyłki w ogłoszeniu.
Model 280 GE dostępny od ręki, gotowy do rejestracji. Ostatnio przebył bezproblemowo dłuższą trasę autostradą do naszej lokalizacji. Według przekazu ustnego pojazd nie brał udziału w żadnym wypadku, czego jednak nie można udokumentować i informacja ta jest przekazywana dalej "jak przekazano".
Pojazd przez cały okres użytkowania był pod dobra opieką i mimo eksploatacji nie jest nowy. Nowego pojazdu nie należy oczekiwać, można jednak spodziewać się solidnego, zdrowego auta jak na rocznik 1981.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Przegląd techniczny TÜV oraz certyfikat historyczności H (zgodnie z §23 StVZO) zaliczone we wrześniu 2025.
Badanie HU ważne do 09/2027 ("bez stwierdzonych usterek", przegląd wykonany w DEKRA).
Rok produkcji 1981 / Pierwsza rejestracja: lipiec 1981.
Oryginalny przebieg wynosi zaledwie 29 800 km przez ponad 44 lata służby w straży pożarnej.
Bdjdjxthdzjpfx Adrji
Vorausrüstwagen VRW z zabudową ZIEGLER oraz agregatem prądotwórczym Knurz-Kirsch o mocy 5 kVA,
Pojazd niemiecki, z oryginalnym dowodem rejestracyjnym (dotychczas tylko 2 wpisy właściciela), do października 2025 stale zarejestrowany i użytkowany służbowo lub przechowywany w garażu.
Jako producent pojazdu w dokumentach oryginalnych widnieje jeszcze GFG "Geländefahrzeug-Gesellschaft", będący niegdyś współpracą Daimler-Benz i Steyr-Daimler-Puch w Austrii. To jeden z ostatnich pojazdów produkowanych pod tym oznaczeniem; niedługo potem jako producenta wpisywano już "Daimler-Benz".
Według wpisu z 1991 roku, w pojeździe zamontowano kompletną klatkę bezpieczeństwa MATTER, która do dziś pozostaje na miejscu.
Dodatkowo zamontowany jest niewielki bagażnik dachowy do przewozu dłuższego sprzętu.
Długa wersja 280 GE była największym i najmocniejszym modelem pierwszej serii G, jaki można było fabrycznie zamówić jako Mercedes G w pierwszych latach produkcji.
Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy M110 o pojemności 2717 cm³ i mocy 115 kW / 156 KM pracuje bez zarzutu.
4-biegowa skrzynia manualna + blokady napędów.
Wspomaganie kierownicy.
Vmax wpisane w dokumentach wynosi 155 km/h.
Obecny jest również odbiór mocy do zasilania agregatu prądotwórczego.
Do niedawna pojazd służył głównie do transportu motopompy TS wraz z wężami ssawnymi i wyposażeniem. Dlatego z tyłu nie ma siedzeń, a znajduje się powierzchnia ładunkowa. Poza dwoma przednimi fotelami nie ma innych siedzeń.
Według oryginalnych dokumentów pojazd jest "3-miejscowy", a rodzaj pojazdu to "Inne pojazdy specjalne - samochód pożarniczy Vorausrüstwagen VRW".
Masa własna: 2360 kg.
Dopuszczalna masa całkowita została według wpisu z 1991 zwiększona z 2900 kg na 3030 kg.
Ładowność aktualnie wynosi 670 kg.
Wymiary: długość 4395 mm / szerokość 1700 mm / wysokość 2150 mm.
Ogumienie 205/80R16.
Założone dobre opony zimowe ze znakiem płatka śniegu według aktualnych przepisów (DOT = 2018).
Pojazd nie posiada haka holowniczego, montowana jest jednak niezbędna belka podstawowa. Nie można podać możliwości dołożenia haka / dopuszczalnej masy przyczepy, gdyż w oryginalnym dowodzie rejestracyjnym te pola są oznaczone jako "nie dotyczy".
Oferta skierowana wyłącznie do przedsiębiorców, wolnych zawodów, organów administracji, służb ratowniczych, rolnictwa i leśnictwa oraz podobnych podmiotów prawnych. Sprzedaż klientom indywidualnym nie jest możliwa. Sprzedaż zastrzeżona do czasu sprzedaży lub pomyłki w ogłoszeniu.
Model 280 GE dostępny od ręki, gotowy do rejestracji. Ostatnio przebył bezproblemowo dłuższą trasę autostradą do naszej lokalizacji. Według przekazu ustnego pojazd nie brał udziału w żadnym wypadku, czego jednak nie można udokumentować i informacja ta jest przekazywana dalej "jak przekazano".
Pojazd przez cały okres użytkowania był pod dobra opieką i mimo eksploatacji nie jest nowy. Nowego pojazdu nie należy oczekiwać, można jednak spodziewać się solidnego, zdrowego auta jak na rocznik 1981.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 202 7... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















































