Ciężarówka ciężkiego typuVOLVO
FH 540 10x4 mit Fassi F1150 Kran
Ciężarówka ciężkiego typu
VOLVO
FH 540 10x4 mit Fassi F1150 Kran
Stała cena bez VATu
579 000 €
(689 010 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
579 000 €
(689 010 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 400 km
- Moc:
- 397 kW (539,77 KM)
- Masa całkowita:
- 56 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), filtr sadzy, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A202-44-890
- Numer referencyjny:
- W1150
- Ostatnio aktualizowane:
- 11.11.2025
Opis
Volvo FH540 podwozie z zabudową Wiese i żurawiem Fassi
Volvo FH540 10x4 Zdejmowana platforma z F1150RA.2.28 & Fly Jib oraz wyciągarką i koszem roboczym
----Zastosowanie
· Do dobrych dróg, standardowe warunki eksploatacji
· Transport dalekobieżny · Głównie płaski teren
· Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
· Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
· Wysokość środka ciężkości (z zabudową i ładunkiem) ok. 0,5-1 m powyżej górnej krawędzi ramy
· Czyste drogi, maks. 10% zabrudzonych
· Podwozie platformowe bez przygotowania
· Techniczna masa całkowita zestawu: 80 t (uwzględnić dopuszczalne obciążenie sprzęgu!)
· Pojazdy specjalistyczne
· Kran montowany za kabiną
· Lusterka przystosowane do szerokości zabudowy 2600 mm
· Nowy model
· Wysokość podwozia: MED (średnia); dokładne wymiary wysokości zgodnie z VBI/WIS
· Elektrohydraulicznie skrętna ostatnia oś, pojedyncze koła
· Zawieszenie pneumatyczne z tyłu, układ tridem, 2 osie napędzane
· Kabina Globetrotter FH z wysokim poziomem bezpieczeństwa
· Rozstaw osi 4.300 mm
· Emisja spalin zgodnie z Euro 6 etap E, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin
· Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2.652 Nm
· Hamulec silnikowy Volvo+ (VEB+). Moc hamowania: 340 kW/462 KM (D13S)
· Spełnia wymagania ADR dla hamulców.
· I-Shift AT2612, zautomatyzowana skrzynia 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2.652 Nm
· Oś podnoszona
· Oś napędowa RTH2610B. Zespół dwuosiowy z przekładnią planetarną, 4 koła planetarne
· Blokady mechanizmu różnicowego wzdłużne i poprzeczne
· Opony 315/80R22.5
· Przełożenie osi napędowej 3,33:1
· Paliwo: Diesel
----
Zakres dostawy obejmuje:
Lsdpfxsxl Ip Io Adrjai
Podstawa: F1150RA.2 xhe-dynamic
Nadwozie platformowe Wiese z burtami
* Wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych do montażu żurawia, demontaż i montaż komponentów, układu wydechowego, zbiorników itp. Dostosowanie ramy pojazdu. Przy wszystkich pracach przy podwoziu i zabudowie przestrzegane są wytyczne producenta podwozia, a prace wykonane są z najwyższą jakością. Kompletny montaż specjalnej ramy pomocniczej własnej konstrukcji, wykonanej ze stali drobnoziarnistej, pod żuraw i zabudowę. Spawana i przykręcana do ramy pojazdu rama pomocnicza gwarantuje wyjątkową sztywność skrętną i stabilność pojazdu z żurawiem. Unikalną cechą jest konstrukcja ramy pomocniczej. Wersja najwyższej jakości, lakierowana w kolorze podwozia RAL. Montaż/przykręcenie żurawia i głównego wspornika do ramy pomocniczej. Instalacja wszystkich połączeń hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód.
* Platforma stalowa/spawana, ZDEJMOWANA, długość ok. 4800 mm x szerokość 2480 mm z hydraulicznym wysuwem do 1400 mm sterowanym zdalnie. Konstrukcja stalowa, piaskowana, malowana w kolorze podwozia RAL. Demontowalne aluminiowe burty firmy Suer, wysokość 600 mm, eloksalowane. Podłoga standardowa z blachy ryflowanej stalowej 4 mm, malowana. 2 x rzędy systemu blokującego MultiSave wpuszczone i zespawane z podłogą. 6 x ucha Thiele 5000 daN wpuszczone w profil ramy podłogi. 8 x składane uchwyty mocujące na stronę 2000 daN, elastyczne rozmieszczenie/profil. Stabilna ściana przednia ze spawaną ramą, blacha stalowa 4 mm, 5 x haki akcesoryjne, wysokość 1300 mm, stal malowana w kolorze podwozia RAL. Osłony, błotniki ze stali nierdzewnej (optyka WIESE). 4x blokady kontenera 20' na ścianie przedniej (2x) w przedłużeniu…
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Volvo FH540 10x4 Zdejmowana platforma z F1150RA.2.28 & Fly Jib oraz wyciągarką i koszem roboczym
----Zastosowanie
· Do dobrych dróg, standardowe warunki eksploatacji
· Transport dalekobieżny · Głównie płaski teren
· Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
· Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
· Wysokość środka ciężkości (z zabudową i ładunkiem) ok. 0,5-1 m powyżej górnej krawędzi ramy
· Czyste drogi, maks. 10% zabrudzonych
· Podwozie platformowe bez przygotowania
· Techniczna masa całkowita zestawu: 80 t (uwzględnić dopuszczalne obciążenie sprzęgu!)
· Pojazdy specjalistyczne
· Kran montowany za kabiną
· Lusterka przystosowane do szerokości zabudowy 2600 mm
· Nowy model
· Wysokość podwozia: MED (średnia); dokładne wymiary wysokości zgodnie z VBI/WIS
· Elektrohydraulicznie skrętna ostatnia oś, pojedyncze koła
· Zawieszenie pneumatyczne z tyłu, układ tridem, 2 osie napędzane
· Kabina Globetrotter FH z wysokim poziomem bezpieczeństwa
· Rozstaw osi 4.300 mm
· Emisja spalin zgodnie z Euro 6 etap E, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin
· Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2.652 Nm
· Hamulec silnikowy Volvo+ (VEB+). Moc hamowania: 340 kW/462 KM (D13S)
· Spełnia wymagania ADR dla hamulców.
· I-Shift AT2612, zautomatyzowana skrzynia 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2.652 Nm
· Oś podnoszona
· Oś napędowa RTH2610B. Zespół dwuosiowy z przekładnią planetarną, 4 koła planetarne
· Blokady mechanizmu różnicowego wzdłużne i poprzeczne
· Opony 315/80R22.5
· Przełożenie osi napędowej 3,33:1
· Paliwo: Diesel
----
Zakres dostawy obejmuje:
Lsdpfxsxl Ip Io Adrjai
Podstawa: F1150RA.2 xhe-dynamic
Nadwozie platformowe Wiese z burtami
* Wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych do montażu żurawia, demontaż i montaż komponentów, układu wydechowego, zbiorników itp. Dostosowanie ramy pojazdu. Przy wszystkich pracach przy podwoziu i zabudowie przestrzegane są wytyczne producenta podwozia, a prace wykonane są z najwyższą jakością. Kompletny montaż specjalnej ramy pomocniczej własnej konstrukcji, wykonanej ze stali drobnoziarnistej, pod żuraw i zabudowę. Spawana i przykręcana do ramy pojazdu rama pomocnicza gwarantuje wyjątkową sztywność skrętną i stabilność pojazdu z żurawiem. Unikalną cechą jest konstrukcja ramy pomocniczej. Wersja najwyższej jakości, lakierowana w kolorze podwozia RAL. Montaż/przykręcenie żurawia i głównego wspornika do ramy pomocniczej. Instalacja wszystkich połączeń hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód.
* Platforma stalowa/spawana, ZDEJMOWANA, długość ok. 4800 mm x szerokość 2480 mm z hydraulicznym wysuwem do 1400 mm sterowanym zdalnie. Konstrukcja stalowa, piaskowana, malowana w kolorze podwozia RAL. Demontowalne aluminiowe burty firmy Suer, wysokość 600 mm, eloksalowane. Podłoga standardowa z blachy ryflowanej stalowej 4 mm, malowana. 2 x rzędy systemu blokującego MultiSave wpuszczone i zespawane z podłogą. 6 x ucha Thiele 5000 daN wpuszczone w profil ramy podłogi. 8 x składane uchwyty mocujące na stronę 2000 daN, elastyczne rozmieszczenie/profil. Stabilna ściana przednia ze spawaną ramą, blacha stalowa 4 mm, 5 x haki akcesoryjne, wysokość 1300 mm, stal malowana w kolorze podwozia RAL. Osłony, błotniki ze stali nierdzewnej (optyka WIESE). 4x blokady kontenera 20' na ścianie przedniej (2x) w przedłużeniu…
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















