Naczepa niskopodwoziowa
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m

Stan
Używane
Lokalizacja
Landsberg am Lech Niemcy
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
more Images
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane podstawowe

Oznaczenie:
Naczepa niskopodwoziowa
Producent:
GOLDHOFER
Model:
THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Stan:
używany

Cena i lokalizacja

Lokalizacja sprzedawcy:
Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Niemcy Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Masa całkowita:
120 000 kg
Konfiguracja osi:
3 osie
Pierwsza rejestracja:
07/1999

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A194-06-436
Ostatnio aktualizowane:
25.06.2025

Opis

Goldhofer STHP-ET Gęsia szyja
Lhodpfswuixfjx Ag Ren
Główne cechy
- obrotowa płyta siodłowa na łożysku kulowym, sworzeń królewski 3,5" oraz regulowany klin skrętny
- wbudowane hydromechaniczne podwójne układy kierownicze do skręcania osi wahliwych (2-obwodowe sterowanie, 4 cylindry hydrauliczne)
- hydrauliczna funkcja podnoszenia i opuszczania, w tym cylindry podporowe
- hydrauliczny mechanizm różnicowy
- specjalnie wykonana powierzchnia ładunkowa (ok. 3.700 x 2.440 mm) z blachą ryflowaną
- zaprojektowany na techniczną siodłową ładowność do 30 ton
- promień skrętu 2800 mm przy użyciu ciągnika siodłowego 4-osiowego
- wysokość siodła pod obciążeniem 1.350 mm
- aluminiowe burty (wysokość 400 mm, cztery strony)

Goldhofer ciężki moduł jezdny typ THP/ET 3
- długość ładunkowa 4.200 mm x 2.750 mm
- wysokość ładunkowa 1250 mm, moduł do kombinacji wzdłużnej i poprzecznej
- ramka środkowa skrzynkowa z zintegrowanymi zbiornikami powietrza i oleju hydraulicznego
- zoptymalizowane sprzęgi bolcowe z przodu i z tyłu do kombinacji wzdłużnych
- dwa zespoły wahliwe z pojedynczymi kołami, łącznie 4 koła na linię osi
- zespoły osi mocowane do ramy pojazdu za pomocą łożysk wieżowych
- hydrauliczne wyrównanie osi +/- mm, hydropneumatyczne zawieszenie ze zbiornikiem ciśnieniowym oraz zawory bezpieczeństwa na wszystkie zespoły osi
- zintegrowany w podwoziu hydromechaniczny 2-obwodowy napęd na wszystkie koła z przymusowym sterowaniem ze skrętem osi do 60°
- 2-przewodowy pneumatyczny hamulec na wszystkie koła oraz hamulec postojowy ze sprężyną
- hydrauliczne sworznie blokujące
- masa własna ok. 8.000 kg
- osie BPW

Dane techniczne
Techniczny nacisk osi na linię przy 5 km/h: 23.000 kg, przy 50 km/h: 14.100 kg, przy 80 km/h: 12.600 kg

Most kociołowy Goldhofer THP-ET 75 t
Hydraulicznie rozszerzany most kociołowy, ładowność 75.000 kg
Szerokość podstawowa 2.990 mm, hydraulicznie rozszerzana do 4.640 mm
Długość całkowita mostu kociołowego 9.900 mm
Długość wewnętrzna mostu kociołowego ok. 7.500 mm
Technicznie wysuwany o ok. 5.500 mm

Wymiary belki głównej
Długość 7.500 mm + 5.500 mm
Wysokość konstrukcyjna 500 mm, szerokość u dołu 470 mm, szerokość u góry 320 mm

Goldhofer ciężki moduł jezdny typ THP/ET 5
- długość ładunkowa 7.000 mm x 2.750 mm
- wysokość ładunkowa 1250 mm, moduł do kombinacji wzdłużnej i poprzecznej
- ramka środkowa skrzynkowa z zintegrowanymi zbiornikami powietrza i oleju hydraulicznego
- zoptymalizowane sprzęgi bolcowe z przodu i z tyłu do kombinacji wzdłużnych
- dwa zespoły wahliwe z pojedynczymi kołami, łącznie 4 koła na linię osi
- zespoły osi mocowane do ramy pojazdu za pomocą łożysk wieżowych
- hydrauliczne wyrównanie osi +/- mm, hydropneumatyczne zawieszenie ze zbiornikiem ciśnieniowym oraz zawory bezpieczeństwa na wszystkie zespoły osi
- zintegrowany w podwoziu hydromechaniczny 2-obwodowy napęd na wszystkie koła z przymusowym sterowaniem ze skrętem osi do 60°
- 2-przewodowy pneumatyczny hamulec na wszystkie koła oraz hamulec postojowy ze sprężyną
- hydrauliczne sworznie blokujące
- masa własna ok. 13.000 kg
- osie BPW

Dane techniczne
Techniczny nacisk osi na linię przy 5 km/h: 23.000 kg, przy 50 km/h: 14.100 kg, przy 80 km/h: 12.600 kg

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2025

53 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Afganistan
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 8191 ... ogłoszenia