Naczepa niskopodwoziowaGOLDHOFER
THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Naczepa niskopodwoziowa
GOLDHOFER
THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Stan
Używane
Lokalizacja
Landsberg am Lech 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 120 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 07/1999
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A194-06-436
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Goldhofer STHP-ET Gęsia szyja
Lhodpfswuixfjx Ag Ren
Główne cechy
- obrotowa płyta siodłowa na łożysku kulowym, sworzeń królewski 3,5" oraz regulowany klin skrętny
- wbudowane hydromechaniczne podwójne układy kierownicze do skręcania osi wahliwych (2-obwodowe sterowanie, 4 cylindry hydrauliczne)
- hydrauliczna funkcja podnoszenia i opuszczania, w tym cylindry podporowe
- hydrauliczny mechanizm różnicowy
- specjalnie wykonana powierzchnia ładunkowa (ok. 3.700 x 2.440 mm) z blachą ryflowaną
- zaprojektowany na techniczną siodłową ładowność do 30 ton
- promień skrętu 2800 mm przy użyciu ciągnika siodłowego 4-osiowego
- wysokość siodła pod obciążeniem 1.350 mm
- aluminiowe burty (wysokość 400 mm, cztery strony)
Goldhofer ciężki moduł jezdny typ THP/ET 3
- długość ładunkowa 4.200 mm x 2.750 mm
- wysokość ładunkowa 1250 mm, moduł do kombinacji wzdłużnej i poprzecznej
- ramka środkowa skrzynkowa z zintegrowanymi zbiornikami powietrza i oleju hydraulicznego
- zoptymalizowane sprzęgi bolcowe z przodu i z tyłu do kombinacji wzdłużnych
- dwa zespoły wahliwe z pojedynczymi kołami, łącznie 4 koła na linię osi
- zespoły osi mocowane do ramy pojazdu za pomocą łożysk wieżowych
- hydrauliczne wyrównanie osi +/- mm, hydropneumatyczne zawieszenie ze zbiornikiem ciśnieniowym oraz zawory bezpieczeństwa na wszystkie zespoły osi
- zintegrowany w podwoziu hydromechaniczny 2-obwodowy napęd na wszystkie koła z przymusowym sterowaniem ze skrętem osi do 60°
- 2-przewodowy pneumatyczny hamulec na wszystkie koła oraz hamulec postojowy ze sprężyną
- hydrauliczne sworznie blokujące
- masa własna ok. 8.000 kg
- osie BPW
Dane techniczne
Techniczny nacisk osi na linię przy 5 km/h: 23.000 kg, przy 50 km/h: 14.100 kg, przy 80 km/h: 12.600 kg
Most kociołowy Goldhofer THP-ET 75 t
Hydraulicznie rozszerzany most kociołowy, ładowność 75.000 kg
Szerokość podstawowa 2.990 mm, hydraulicznie rozszerzana do 4.640 mm
Długość całkowita mostu kociołowego 9.900 mm
Długość wewnętrzna mostu kociołowego ok. 7.500 mm
Technicznie wysuwany o ok. 5.500 mm
Wymiary belki głównej
Długość 7.500 mm + 5.500 mm
Wysokość konstrukcyjna 500 mm, szerokość u dołu 470 mm, szerokość u góry 320 mm
Goldhofer ciężki moduł jezdny typ THP/ET 5
- długość ładunkowa 7.000 mm x 2.750 mm
- wysokość ładunkowa 1250 mm, moduł do kombinacji wzdłużnej i poprzecznej
- ramka środkowa skrzynkowa z zintegrowanymi zbiornikami powietrza i oleju hydraulicznego
- zoptymalizowane sprzęgi bolcowe z przodu i z tyłu do kombinacji wzdłużnych
- dwa zespoły wahliwe z pojedynczymi kołami, łącznie 4 koła na linię osi
- zespoły osi mocowane do ramy pojazdu za pomocą łożysk wieżowych
- hydrauliczne wyrównanie osi +/- mm, hydropneumatyczne zawieszenie ze zbiornikiem ciśnieniowym oraz zawory bezpieczeństwa na wszystkie zespoły osi
- zintegrowany w podwoziu hydromechaniczny 2-obwodowy napęd na wszystkie koła z przymusowym sterowaniem ze skrętem osi do 60°
- 2-przewodowy pneumatyczny hamulec na wszystkie koła oraz hamulec postojowy ze sprężyną
- hydrauliczne sworznie blokujące
- masa własna ok. 13.000 kg
- osie BPW
Dane techniczne
Techniczny nacisk osi na linię przy 5 km/h: 23.000 kg, przy 50 km/h: 14.100 kg, przy 80 km/h: 12.600 kg
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Lhodpfswuixfjx Ag Ren
Główne cechy
- obrotowa płyta siodłowa na łożysku kulowym, sworzeń królewski 3,5" oraz regulowany klin skrętny
- wbudowane hydromechaniczne podwójne układy kierownicze do skręcania osi wahliwych (2-obwodowe sterowanie, 4 cylindry hydrauliczne)
- hydrauliczna funkcja podnoszenia i opuszczania, w tym cylindry podporowe
- hydrauliczny mechanizm różnicowy
- specjalnie wykonana powierzchnia ładunkowa (ok. 3.700 x 2.440 mm) z blachą ryflowaną
- zaprojektowany na techniczną siodłową ładowność do 30 ton
- promień skrętu 2800 mm przy użyciu ciągnika siodłowego 4-osiowego
- wysokość siodła pod obciążeniem 1.350 mm
- aluminiowe burty (wysokość 400 mm, cztery strony)
Goldhofer ciężki moduł jezdny typ THP/ET 3
- długość ładunkowa 4.200 mm x 2.750 mm
- wysokość ładunkowa 1250 mm, moduł do kombinacji wzdłużnej i poprzecznej
- ramka środkowa skrzynkowa z zintegrowanymi zbiornikami powietrza i oleju hydraulicznego
- zoptymalizowane sprzęgi bolcowe z przodu i z tyłu do kombinacji wzdłużnych
- dwa zespoły wahliwe z pojedynczymi kołami, łącznie 4 koła na linię osi
- zespoły osi mocowane do ramy pojazdu za pomocą łożysk wieżowych
- hydrauliczne wyrównanie osi +/- mm, hydropneumatyczne zawieszenie ze zbiornikiem ciśnieniowym oraz zawory bezpieczeństwa na wszystkie zespoły osi
- zintegrowany w podwoziu hydromechaniczny 2-obwodowy napęd na wszystkie koła z przymusowym sterowaniem ze skrętem osi do 60°
- 2-przewodowy pneumatyczny hamulec na wszystkie koła oraz hamulec postojowy ze sprężyną
- hydrauliczne sworznie blokujące
- masa własna ok. 8.000 kg
- osie BPW
Dane techniczne
Techniczny nacisk osi na linię przy 5 km/h: 23.000 kg, przy 50 km/h: 14.100 kg, przy 80 km/h: 12.600 kg
Most kociołowy Goldhofer THP-ET 75 t
Hydraulicznie rozszerzany most kociołowy, ładowność 75.000 kg
Szerokość podstawowa 2.990 mm, hydraulicznie rozszerzana do 4.640 mm
Długość całkowita mostu kociołowego 9.900 mm
Długość wewnętrzna mostu kociołowego ok. 7.500 mm
Technicznie wysuwany o ok. 5.500 mm
Wymiary belki głównej
Długość 7.500 mm + 5.500 mm
Wysokość konstrukcyjna 500 mm, szerokość u dołu 470 mm, szerokość u góry 320 mm
Goldhofer ciężki moduł jezdny typ THP/ET 5
- długość ładunkowa 7.000 mm x 2.750 mm
- wysokość ładunkowa 1250 mm, moduł do kombinacji wzdłużnej i poprzecznej
- ramka środkowa skrzynkowa z zintegrowanymi zbiornikami powietrza i oleju hydraulicznego
- zoptymalizowane sprzęgi bolcowe z przodu i z tyłu do kombinacji wzdłużnych
- dwa zespoły wahliwe z pojedynczymi kołami, łącznie 4 koła na linię osi
- zespoły osi mocowane do ramy pojazdu za pomocą łożysk wieżowych
- hydrauliczne wyrównanie osi +/- mm, hydropneumatyczne zawieszenie ze zbiornikiem ciśnieniowym oraz zawory bezpieczeństwa na wszystkie zespoły osi
- zintegrowany w podwoziu hydromechaniczny 2-obwodowy napęd na wszystkie koła z przymusowym sterowaniem ze skrętem osi do 60°
- 2-przewodowy pneumatyczny hamulec na wszystkie koła oraz hamulec postojowy ze sprężyną
- hydrauliczne sworznie blokujące
- masa własna ok. 13.000 kg
- osie BPW
Dane techniczne
Techniczny nacisk osi na linię przy 5 km/h: 23.000 kg, przy 50 km/h: 14.100 kg, przy 80 km/h: 12.600 kg
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2025
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 8191 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




























































