Naczepa wywrotkaFLIEGL
DHKA 350 - 35000 Kg
Naczepa wywrotka
FLIEGL
DHKA 350 - 35000 Kg
Stała cena bez VATu
22 990 €
(27 358 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Göttingen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
22 990 €
(27 358 € brutto)
- Lokalizacja:
- Carl-Giesecke-Str. 4, 37079 Göttingen, DE

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 5 933 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 29 067 kg
- Masa całkowita:
- 35 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A191-68-891
- Numer referencyjny:
- GE14/038/2014
- Ostatnio aktualizowane:
- 17.05.2025
Opis
Stan - Bardzo dobrze utrzymany pojazd od pierwszego właściciela
Kategoria - Naczepa
Model - FLIEGL DHKA 350 - 35000 kg
Data rejestracji - 02/2013
Masa całkowita (kg) – 35000
Masa własna (kg) – 5933
Ładowność (kg) – 29067
Kolor - Srebrny
Ilość osi - 3
Serwis - Książka przeglądów
Cena netto (na eksport/firmy) w € - 22990
Zmiany, sprzedaż pośrednia i błędy zastrzeżone
Telefon +49 551 50 84 912
Według producenta:
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi (średnica tarczy 370mm); zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania; pierwsza oś podnoszona automatycznie, z funkcją obniżania i asystentem ruszania (uruchamianie przez „3x hamowanie”; asystent ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i do max. prędkości 25 km/h)
Rama
Specjalna konstrukcja spawana ze stali w wersji lekkiej; siodło z wymiennym sworzniem królewskim 2”
Podpory
Brak
Opony/Koła
385 / 65 R 22,5” wg wyboru producenta; polerowane felgi aluminiowe wg wyboru producenta
Układ hamulcowy
Układ dwuprzewodowy zgodny z normami EU; EBS; dwa odporne na zamianę główki sprzęgające; hamulec postojowy ze sprężyną; bez przewodów połączeniowych
Instalacja elektryczna
24 V, lampy wielokomorowe; 2x gniazdo 7-pinowe odporne na zamianę; oświetlenie zgodne z normami EU; bez przewodów połączeniowych
Prsdpfx Abswk Ux Norjc
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar z mufą śrubową HDK; część stała, DN 48 mm (bez przewodu)
Skrzynia/wywrotka
Podłoga aluminiowa z wysokiej jakości materiału odpornego na ścieranie o grubości 5 mm typ Brinell 110, wzmocniona poprzeczkami U; ściany boczne spawane z profili komorowych, z górną belką odchylającą sypkie materiały; przednia ściana skośna, tylna w formie klapy wahadłowej na podwójnym zawiasie, zewnętrznie, z podwójnym zamknięciem. Uwaga! Tylko do transportu piasku, żwiru i kruszywa o max. frakcji 20mm! Inne materiały wyłączone z gwarancji!
Lakierowanie
Rama śrutowana, podkładowana i ostatecznie polakierowana jednolicie lakierem akrylowym 2K/HS w kolorze DB Novagrau; skrzynia lakierowana RAL 9010 biały czysty z oznaczeniem Revolution
Inne
Składana belka przeciwnajazdowa; kliny pod koła z uchwytem; plastikowe błotniki 1/2 skorupy; odbiór DEKRA oraz protokół (zgodnie z §13 EG-FGV); oznakowanie konturowe taśmą odblaskową zgodnie z ECE R 048 – biały bok, tył czerwony; uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz ściany przedniej
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Kategoria - Naczepa
Model - FLIEGL DHKA 350 - 35000 kg
Data rejestracji - 02/2013
Masa całkowita (kg) – 35000
Masa własna (kg) – 5933
Ładowność (kg) – 29067
Kolor - Srebrny
Ilość osi - 3
Serwis - Książka przeglądów
Cena netto (na eksport/firmy) w € - 22990
Zmiany, sprzedaż pośrednia i błędy zastrzeżone
Telefon +49 551 50 84 912
Według producenta:
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi (średnica tarczy 370mm); zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania; pierwsza oś podnoszona automatycznie, z funkcją obniżania i asystentem ruszania (uruchamianie przez „3x hamowanie”; asystent ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i do max. prędkości 25 km/h)
Rama
Specjalna konstrukcja spawana ze stali w wersji lekkiej; siodło z wymiennym sworzniem królewskim 2”
Podpory
Brak
Opony/Koła
385 / 65 R 22,5” wg wyboru producenta; polerowane felgi aluminiowe wg wyboru producenta
Układ hamulcowy
Układ dwuprzewodowy zgodny z normami EU; EBS; dwa odporne na zamianę główki sprzęgające; hamulec postojowy ze sprężyną; bez przewodów połączeniowych
Instalacja elektryczna
24 V, lampy wielokomorowe; 2x gniazdo 7-pinowe odporne na zamianę; oświetlenie zgodne z normami EU; bez przewodów połączeniowych
Prsdpfx Abswk Ux Norjc
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar z mufą śrubową HDK; część stała, DN 48 mm (bez przewodu)
Skrzynia/wywrotka
Podłoga aluminiowa z wysokiej jakości materiału odpornego na ścieranie o grubości 5 mm typ Brinell 110, wzmocniona poprzeczkami U; ściany boczne spawane z profili komorowych, z górną belką odchylającą sypkie materiały; przednia ściana skośna, tylna w formie klapy wahadłowej na podwójnym zawiasie, zewnętrznie, z podwójnym zamknięciem. Uwaga! Tylko do transportu piasku, żwiru i kruszywa o max. frakcji 20mm! Inne materiały wyłączone z gwarancji!
Lakierowanie
Rama śrutowana, podkładowana i ostatecznie polakierowana jednolicie lakierem akrylowym 2K/HS w kolorze DB Novagrau; skrzynia lakierowana RAL 9010 biały czysty z oznaczeniem Revolution
Inne
Składana belka przeciwnajazdowa; kliny pod koła z uchwytem; plastikowe błotniki 1/2 skorupy; odbiór DEKRA oraz protokół (zgodnie z §13 EG-FGV); oznakowanie konturowe taśmą odblaskową zgodnie z ECE R 048 – biały bok, tył czerwony; uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz ściany przedniej
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 551 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















