Naczepa niskopodwoziowaMÜLLER-MITTELTAL
        3-achs mit Radmulden, 2 Ladehöhen, Klapprampen    
 Naczepa niskopodwoziowa
MÜLLER-MITTELTAL
        3-achs mit Radmulden, 2 Ladehöhen, Klapprampen    
                                                     Stała cena bez VATu                                            
                                            97 900 €                                    
                        (116 501 € brutto)                    
                Rok produkcji            
                2025            
            Stan        
            Nowe                    
            Lokalizacja        
                                                Egestorf                                            

 Pokaż obrazy            
 Pokaż mapę            
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
                             Stała cena bez VATu                    
                            97 900 €                    
                (116 501 € brutto)            
- Lokalizacja sprzedawcy:
 -     Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Niemcy            

 
 Zadzwoń            
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
 - 37 390 kg
 
- Masa całkowita:
 - 48 000 kg
 
- Konfiguracja osi:
 - 3 osie
 
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
 - A161-37-239
 
- Numer referencyjny:
 - 6233
 
- Ostatnio aktualizowane:
 - 01.10.2025
 
Opis
        * TS 3 RM ML 30,0:
* Wabco-EBS-E (elektroniczny system hamulcowy)
* Awaryjne urządzenie zwalniające do cylindrów sprężynowych
* Hamulce bębnowe
* 3 x 11 t oś BPW
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania oraz zaworem RtR
* Wspomaganie ruszania w celu manewrowania na pierwszą oś, sterowane przez EBS (bez instalacji po stronie ciągnika)
* Smart-Board jako narzędzie informacyjne zamontowane na naczepie z czujnikami ciśnienia do wskazywania całkowitego nacisku osi
* Ostatnia oś jako oś skrętna z elektropneumatyczną blokadą kierunku skrętu
* Blokada osi skrętnej do celów manewrowych sterowana z kabiny przez EBS (bez instalacji po stronie ciągnika)
* Druga pozycja sworznia królewskiego
* Boczne zabezpieczenie przed najazdem, podpory przednie oraz tylne na ramie pojazdu
* 15-pinowa wtyczka elektryczna
* Oświetlenie LED 12 / 24 V
* Zdejmowana lampka ostrzegawcza LED z tyłu
* 2 dodatkowe reflektory cofania LED
* 7-pinowe gniazdo z tyłu do oświetlenia nadmiernej długości
* Oświetlenie boczne z funkcją kierunkowskazu
* Monitorowanie ciśnienia w oponach z możliwością sygnalizacji w kabinie przez sygnał EBS (bez instalacji po stronie ciągnika)
* Mechanicznie regulowane tablice ostrzegawcze z przodu i z tyłu
* Proste błotniki ze stali
* Uchwyt na koło zapasowe przed przegrodą czołową (bez koła zapasowego)
* Platforma siodłowa z przednimi narożnikami ściętymi pod kątem 45° oraz przednią skrzynią narzędziową ze stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo blachy, szer. = 2.480 x wys. = 500 x dł. = 665 mm, z pokrywą uchylną
* Boczne, aluminiowe burty o wysokości 400 mm (w wybranym kolorze RAL), składane i zdejmowane z platformy siodłowej
* Tylna burta o wysokości 150 mm, wsuwana
* Skos tylny na platformie siodłowej do niskopodwozia, ok. 700 mm długości, z powierzchnią z blachy ryflowanej oraz na końcu listwa perforowana do zawieszania ramp aluminiowych
* Platforma siodłowa z deskami drewnianymi 50 mm, mocowanymi, oraz platforma niskopodwoziowa z deskami drewnianymi 60 mm, mocowanymi
Blodpfxotpta Dj Adrjp
* Blacha ryflowana nad osiami
* 9 mech. składanych poszerzeń do szerokości całkowitej 3 m, ale nie na skosie tylnym (poszerzone deski dostępne ze schowkiem poprzecznym pod podłogą ładunkową)
* 3 komory do przechowywania na platformie siodłowej, do wyboru na rampy aluminiowe lub deski drewniane do zakrycia zagłębień kół
* Ramię obrotowe jako uchwyt do przewodów łączących ciągnik z naczepą
* Pakiet zabezpieczenia ładunku (LaSi): zewnętrzna rama platformy siodłowej perforowana, kątowana 45°, z otworami do mocowania pasów (2 t siły mocowania na punkt, przy min. 480 mm odległości)
* Po każdej stronie 3 pierścienie do mocowania 13,4 t w podłodze (1 na platformie siodłowej, 1 na podłużnicach za przegięciem ramy, 1 nad środkową osią obok podłużnicy)
* Po każdej stronie 3 pierścienie do mocowania 13,4 t na ramie zewnętrznej (1 na początku przegięcia platformy siodłowej, 1 na początku rampy najazdowej, 1 na końcu rampy najazdowej)
* Po każdej stronie 2 pierścienie do mocowania 10 t (1 między przednim zagłębieniem na koło a 1 osią i 1 między 2 a 3 osią)
* Po każdej stronie 3 pierścienie do mocowania 5 t, przykręcone do ramek zewnętrznych zagłębień na koła (2 przy przednim oraz 1 przy tylnym zagłębieniu na koło)
* Wydłużone miejsce na ramię koparki, od końca ostatniej sztywnej osi przez oś skrętną do belki końcowej, z wewnętrznymi profilami wzmacniającymi, ok. szer. = 770 mm x gł. tył = 270 / gł. przód 170 mm, po każdej stronie po 2 pierścienie do mocowania 6,4 t w mi
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
* Wabco-EBS-E (elektroniczny system hamulcowy)
* Awaryjne urządzenie zwalniające do cylindrów sprężynowych
* Hamulce bębnowe
* 3 x 11 t oś BPW
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania oraz zaworem RtR
* Wspomaganie ruszania w celu manewrowania na pierwszą oś, sterowane przez EBS (bez instalacji po stronie ciągnika)
* Smart-Board jako narzędzie informacyjne zamontowane na naczepie z czujnikami ciśnienia do wskazywania całkowitego nacisku osi
* Ostatnia oś jako oś skrętna z elektropneumatyczną blokadą kierunku skrętu
* Blokada osi skrętnej do celów manewrowych sterowana z kabiny przez EBS (bez instalacji po stronie ciągnika)
* Druga pozycja sworznia królewskiego
* Boczne zabezpieczenie przed najazdem, podpory przednie oraz tylne na ramie pojazdu
* 15-pinowa wtyczka elektryczna
* Oświetlenie LED 12 / 24 V
* Zdejmowana lampka ostrzegawcza LED z tyłu
* 2 dodatkowe reflektory cofania LED
* 7-pinowe gniazdo z tyłu do oświetlenia nadmiernej długości
* Oświetlenie boczne z funkcją kierunkowskazu
* Monitorowanie ciśnienia w oponach z możliwością sygnalizacji w kabinie przez sygnał EBS (bez instalacji po stronie ciągnika)
* Mechanicznie regulowane tablice ostrzegawcze z przodu i z tyłu
* Proste błotniki ze stali
* Uchwyt na koło zapasowe przed przegrodą czołową (bez koła zapasowego)
* Platforma siodłowa z przednimi narożnikami ściętymi pod kątem 45° oraz przednią skrzynią narzędziową ze stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo blachy, szer. = 2.480 x wys. = 500 x dł. = 665 mm, z pokrywą uchylną
* Boczne, aluminiowe burty o wysokości 400 mm (w wybranym kolorze RAL), składane i zdejmowane z platformy siodłowej
* Tylna burta o wysokości 150 mm, wsuwana
* Skos tylny na platformie siodłowej do niskopodwozia, ok. 700 mm długości, z powierzchnią z blachy ryflowanej oraz na końcu listwa perforowana do zawieszania ramp aluminiowych
* Platforma siodłowa z deskami drewnianymi 50 mm, mocowanymi, oraz platforma niskopodwoziowa z deskami drewnianymi 60 mm, mocowanymi
Blodpfxotpta Dj Adrjp
* Blacha ryflowana nad osiami
* 9 mech. składanych poszerzeń do szerokości całkowitej 3 m, ale nie na skosie tylnym (poszerzone deski dostępne ze schowkiem poprzecznym pod podłogą ładunkową)
* 3 komory do przechowywania na platformie siodłowej, do wyboru na rampy aluminiowe lub deski drewniane do zakrycia zagłębień kół
* Ramię obrotowe jako uchwyt do przewodów łączących ciągnik z naczepą
* Pakiet zabezpieczenia ładunku (LaSi): zewnętrzna rama platformy siodłowej perforowana, kątowana 45°, z otworami do mocowania pasów (2 t siły mocowania na punkt, przy min. 480 mm odległości)
* Po każdej stronie 3 pierścienie do mocowania 13,4 t w podłodze (1 na platformie siodłowej, 1 na podłużnicach za przegięciem ramy, 1 nad środkową osią obok podłużnicy)
* Po każdej stronie 3 pierścienie do mocowania 13,4 t na ramie zewnętrznej (1 na początku przegięcia platformy siodłowej, 1 na początku rampy najazdowej, 1 na końcu rampy najazdowej)
* Po każdej stronie 2 pierścienie do mocowania 10 t (1 między przednim zagłębieniem na koło a 1 osią i 1 między 2 a 3 osią)
* Po każdej stronie 3 pierścienie do mocowania 5 t, przykręcone do ramek zewnętrznych zagłębień na koła (2 przy przednim oraz 1 przy tylnym zagłębieniu na koło)
* Wydłużone miejsce na ramię koparki, od końca ostatniej sztywnej osi przez oś skrętną do belki końcowej, z wewnętrznymi profilami wzmacniającymi, ok. szer. = 770 mm x gł. tył = 270 / gł. przód 170 mm, po każdej stronie po 2 pierścienie do mocowania 6,4 t w mi
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
            Wskazówka:        Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.    
Zarejestrowany od: 2001
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
                            +49 40 33... ogłoszenia                
 Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
            Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte            
            Wystąpił błąd            



























































































