Pojazd niskopodwoziowyMeusburger
3-Achs-Tele-Plateau-Sattelauflieger zwangsgelenkt
Pojazd niskopodwoziowy
Meusburger
3-Achs-Tele-Plateau-Sattelauflieger zwangsgelenkt
Stan
Nowe
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 000 kg
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 600 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 200 mm
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 385/55 r 22,5
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A811-24-37
- Numer referencyjny:
- 20612364
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.02.2025
Opis
Podwozie (wysuwane):
Spawana konstrukcja ramowa ze stali – superlekka konstrukcja.
Szyja ramy ok. 200 mm.
Płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2".
Hodpfxei Dwlzo Adrsw
Wzmocnienie ramy dla obciążenia punktowego 25 t na 2 m w stanie wsuniętym.
Główna rama wstępnie naprężona ok. 30–50 mm.
Zewnętrzna rama w kształcie profilu U o grubości 6 mm (140/70/5 mm) z otworami o średnicy 40 mm (rama perforowana).
Pojazd z wysuwanym centralnym profilem ramy, długość wysuwu ok. 7 500 mm, pneumatyczna blokada w każdej pozycji.
Przesuwne, stałe, dodatkowe podparcie ok. 300 mm szerokości, przedni wymiar dopasowany pod wymiar narożny 2 040 mm.
Aluminiowa osłona przeciwwjazdowa.
Podpory:
Mechaniczne podpory 24 t z obsługą jednostronną i kompensacją przesuwu.
Osie i ogumienie:
Osie BPW z zawieszeniem pneumatycznym, każda o nośności 9 t, średnica miecha 360 mm.
Hamulec tarczowy (mała tarcza TSB3709).
Urządzenie do podnoszenia i opuszczania z całkowitym skokiem ok. 200 mm.
Bez podnoszonej osi.
Rozstaw osi 1 810/1 810 mm.
6 stalowych felg, 10-otworowych, z przesunięciem centrującym.
6 opon 385/55 R 22,5 160J, bezdętkowe.
Układ kierowniczy:
Wszystkie 3 osie z hydraulicznym układem skrętu na obrotnicy i poprzez siodło.
Elektohydrauliczne wspomaganie skrętu zasilane z gniazda NATO pojazdu ciągnącego (bez instalacji w ciężarówce i bez kabla połączeniowego NATO).
W zestawie pilot radiowy do wspomagania skrętu.
Układ smarowania:
Centralny układ smarowania BekaMax z 2 pompami dla wszystkich punktów smarnych układu kierowniczego i osi.
Układ hamulcowy:
Dwuobwodowy układ hamulcowy z EBS.
System hamulcowy EBS (WABCO 4S2M).
Aluminiowy zbiornik powietrza.
Hamulec postojowy sprężynowy.
Brak przewodów i kabli połączeniowych do ciężarówki.
Instalacja elektryczna:
Zgodnie z przepisami drogowymi.
24 V. 2 x 7-pinowe i 1 x 15-pinowe gniazdo.
2 szt. 7-komorowych tylnych lamp zespolonych w osłonie przeciwwjazdowej. Pełne LED.
1 szt. 3-pinowe gniazdo z tyłu dla lampy nawisu tylnego w osłonie przeciwwjazdowej.
Boczne światła obrysowe LED.
1 uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu.
Brak przewodów połączeniowych do ciężarówki.
Lakierowanie:
Oczyszczanie śrutem stalowym, natryskowe cynkowanie ramy wraz z teleskopem i gruntowanie.
Lakierowanie w kolorze DB 7350 Novagrau.
Osłona przeciwwjazdowa w kolorze RAL 9010 czysta biel.
Oznakowanie konturowe według norm UE – boczna w żółci lub bieli, tylna w żółci lub czerwieni.
Elementy z tworzywa sztucznego czarne, nielakierowane.
Wyposażenie dodatkowe:
Błotniki półmuszlowe z tworzywa z chlapaczami Clear-Pass.
Podłoga z drewna Meranti 28 mm (wystająca ok. 1–2 mm).
Przednia ściana z aluminiowych profili komorowych 25 mm, wysokość 2 200 mm, przykręcana, 2 przednie słupki: 2 200 mm wysokości, mocowane bocznie.
Górna część przedniej ściany z poprzeczką oraz po 1 oczku z lewej i prawej strony do mocowania liny zabezpieczającej ścianę.
Boczna osłona najazdowa.
4 kliny pod koła zewnętrzne, przy przedniej ścianie.
Podłużny uchwyt tablicy rejestracyjnej w osłonie przeciwwjazdowej.
2 tablice ECE na tylnej płycie końcowej.
11 par punktów mocowania ciężkiego ładunku (składane) o wytrzymałości 8 t każda. 1 para o wytrzymałości 4 t do mocowania przedniej ściany.
6 par „grzybków” bocznych w ramie zewnętrznej o grubości przegrody 24 mm, wytrzymałość 6 t każda.
7 par kieszeni na słupki boczne w ramie zewnętrznej na słupki 100x50 mm.
8 szt. (po 2 z każdej strony) kieszeni na słupki za przednią ścianą jako miejsce do przechowywania luźnych słupków. Bez słupków.
5 poprzec
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Spawana konstrukcja ramowa ze stali – superlekka konstrukcja.
Szyja ramy ok. 200 mm.
Płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2".
Hodpfxei Dwlzo Adrsw
Wzmocnienie ramy dla obciążenia punktowego 25 t na 2 m w stanie wsuniętym.
Główna rama wstępnie naprężona ok. 30–50 mm.
Zewnętrzna rama w kształcie profilu U o grubości 6 mm (140/70/5 mm) z otworami o średnicy 40 mm (rama perforowana).
Pojazd z wysuwanym centralnym profilem ramy, długość wysuwu ok. 7 500 mm, pneumatyczna blokada w każdej pozycji.
Przesuwne, stałe, dodatkowe podparcie ok. 300 mm szerokości, przedni wymiar dopasowany pod wymiar narożny 2 040 mm.
Aluminiowa osłona przeciwwjazdowa.
Podpory:
Mechaniczne podpory 24 t z obsługą jednostronną i kompensacją przesuwu.
Osie i ogumienie:
Osie BPW z zawieszeniem pneumatycznym, każda o nośności 9 t, średnica miecha 360 mm.
Hamulec tarczowy (mała tarcza TSB3709).
Urządzenie do podnoszenia i opuszczania z całkowitym skokiem ok. 200 mm.
Bez podnoszonej osi.
Rozstaw osi 1 810/1 810 mm.
6 stalowych felg, 10-otworowych, z przesunięciem centrującym.
6 opon 385/55 R 22,5 160J, bezdętkowe.
Układ kierowniczy:
Wszystkie 3 osie z hydraulicznym układem skrętu na obrotnicy i poprzez siodło.
Elektohydrauliczne wspomaganie skrętu zasilane z gniazda NATO pojazdu ciągnącego (bez instalacji w ciężarówce i bez kabla połączeniowego NATO).
W zestawie pilot radiowy do wspomagania skrętu.
Układ smarowania:
Centralny układ smarowania BekaMax z 2 pompami dla wszystkich punktów smarnych układu kierowniczego i osi.
Układ hamulcowy:
Dwuobwodowy układ hamulcowy z EBS.
System hamulcowy EBS (WABCO 4S2M).
Aluminiowy zbiornik powietrza.
Hamulec postojowy sprężynowy.
Brak przewodów i kabli połączeniowych do ciężarówki.
Instalacja elektryczna:
Zgodnie z przepisami drogowymi.
24 V. 2 x 7-pinowe i 1 x 15-pinowe gniazdo.
2 szt. 7-komorowych tylnych lamp zespolonych w osłonie przeciwwjazdowej. Pełne LED.
1 szt. 3-pinowe gniazdo z tyłu dla lampy nawisu tylnego w osłonie przeciwwjazdowej.
Boczne światła obrysowe LED.
1 uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu.
Brak przewodów połączeniowych do ciężarówki.
Lakierowanie:
Oczyszczanie śrutem stalowym, natryskowe cynkowanie ramy wraz z teleskopem i gruntowanie.
Lakierowanie w kolorze DB 7350 Novagrau.
Osłona przeciwwjazdowa w kolorze RAL 9010 czysta biel.
Oznakowanie konturowe według norm UE – boczna w żółci lub bieli, tylna w żółci lub czerwieni.
Elementy z tworzywa sztucznego czarne, nielakierowane.
Wyposażenie dodatkowe:
Błotniki półmuszlowe z tworzywa z chlapaczami Clear-Pass.
Podłoga z drewna Meranti 28 mm (wystająca ok. 1–2 mm).
Przednia ściana z aluminiowych profili komorowych 25 mm, wysokość 2 200 mm, przykręcana, 2 przednie słupki: 2 200 mm wysokości, mocowane bocznie.
Górna część przedniej ściany z poprzeczką oraz po 1 oczku z lewej i prawej strony do mocowania liny zabezpieczającej ścianę.
Boczna osłona najazdowa.
4 kliny pod koła zewnętrzne, przy przedniej ścianie.
Podłużny uchwyt tablicy rejestracyjnej w osłonie przeciwwjazdowej.
2 tablice ECE na tylnej płycie końcowej.
11 par punktów mocowania ciężkiego ładunku (składane) o wytrzymałości 8 t każda. 1 para o wytrzymałości 4 t do mocowania przedniej ściany.
6 par „grzybków” bocznych w ramie zewnętrznej o grubości przegrody 24 mm, wytrzymałość 6 t każda.
7 par kieszeni na słupki boczne w ramie zewnętrznej na słupki 100x50 mm.
8 szt. (po 2 z każdej strony) kieszeni na słupki za przednią ścianą jako miejsce do przechowywania luźnych słupków. Bez słupków.
5 poprzec
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd










