Pojazd niskopodwoziowyFaymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Pojazd niskopodwoziowy
Faymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Stan
Nowe
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 11 400 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 600 kg
- Masa całkowita:
- 48 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 100 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 860 mm
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 235/75 r 17,5
- Kolor:
- szaro-czarny
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A788-56-76
- Numer referencyjny:
- 19315350
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.01.2025
Opis
Szyja łabędzia:
• Szyja łabędzia w konstrukcji SNT, optymalizująca długość powierzchni załadunkowej, długość ok. 3.700 mm.
• Tylna część szyi łabędzia ze ścięciem ok. 1.000 mm pod kątem 6°.
• Techniczny nacisk na sworzeń królewski: 18.000 kg.
• Przeznaczone do ciągników siodłowych: 4 x 2 lub 6 x 2.
Powierzchnia załadunkowa:
• Powierzchnia załadunkowa o długości ok. 9.400 mm, ze ścięciem z tyłu ok. 900 mm pod kątem 6°.
• Powierzchnia załadunkowa za szyją łabędzia podnoszona i opuszczana hydraulicznie.
• Długość powierzchni załadunkowej ok. 3.000 mm. Nośność do ok. 9.000 kg.
Rampen:
• 1 para dwuczęściowych ramp hydraulicznych stalowych, ok. 4.350 x 900 mm.
• Pokład z twardego drewna.
• Hydraulicznie składane końcówki ramp.
• Rampy przesuwane hydraulicznie indywidualnie o ok. 235 mm na zewnątrz i ok. 365 mm do środka.
Osie i zawieszenie:
• Osie BPW i zawieszenie, dwie osie sztywne, jedna oś skrętna.
• Techniczne obciążenie osi: 12.000 kg.
• Elektromagnetyczna blokada cofania aktywowana przez bieg wsteczny lub ręcznie.
• Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia i opuszczania.
• Zestaw narzędzi do osi.
Ogumienie:
• 235/75 R 17.5 3PMSF, ogumienie bliźniacze.
• Indeks nośności 143/141J (144/144F).
Układ hamulcowy:
• Układ hamulcowy WABCO EBS-E zgodny z przepisami UE.
Układ oświetlenia:
• Instalacja 24V "ASPÖCK-NORDIK full LED” (ASS 3).
• Wykonanie zgodnie z przepisami UE.
Metalizacja:
• Standardowa metalizacja HRM (High Resistance Metallisation) ramy zewnętrznej.
• Cała konstrukcja stalowa śrutowana – następnie widoczne powierzchnie zdefiniowane metalizacją ZINACOR 850 (cynk 85% – aluminium 15%) nakładane na gorąco.
Lakierowanie:
• 6-stopniowa obróbka końcowa:
• Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana.
• 1 warstwa podkładu cynkowego, 1 warstwa gruntu adhezyjnego.
• Lakierowanie końcowe: 2 warstwy lakieru 2K (akryl) w jednolitym kolorze novagrau, następnie zabezpieczenie wnęk woskiem specjalistycznym. Felgi w kolorze srebrnym.
Konstrukcja stalowa:
• Wysokowytrzymała konstrukcja stalowa z drobnoziarnistych stali.
• Gatunki stali:
S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa)
S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
• Spawacze certyfikowani wg DIN-EN 287-1.
• Spawanie MAG zgodnie z EN ISO 4063.
• Gaz ochronny M21 zgodnie z EN ISO 14175.
Wyposażenie dodatkowe:
• Ściana czołowa stalowa, wkładana, ok. 400 mm wysokości.
• Listwa przyłączeniowa dla przewodów instalacyjnych do ciągnika siodłowego, montowana na wysokości ramy zewnętrznej.
• Skrzynka ASPÖCK-UNIBOX z przodu na listwie przyłączeniowej z gniazdami 24N, 24S oraz 15-pinowym.
Przyłącze 24N zgodnie z ISO-1185.
Przyłącze 24S zgodnie z ISO 3731.
Przyłącze 15-pinowe zgodnie z ISO-12098.
• 1 koło zapasowe z adapterem mocującym pod powierzchnią załadunkową z prawej strony przed osiami.
• Miejsce parkowania na szyi łabędzia do tablic ostrzegawczych, gdy nie są używane.
• Zewnętrzny nośnik szyi łabędzia z otworami do montażu śrubowych pierścieni mocujących.
Kodpfxoiuy Nps Adksnf
Pierwszy otwór ok. 200 mm od przodu, potem co ok. 400 mm.
2 pary pierścieni śrubowych w komplecie (LC 5.000 daN).
• Jeden otwór montażowy w górnej tylnej części zewnętrznego nośnika szyi łabędzia na śrubowy pierścień mocujący.
1 para śrubowych pierścieni mocujących w komplecie (LC 10.000 daN).
• 1 para wpuszczanych pierścieni mocujących z tyłu, na środku szyi łabędzia (LC 5.000 daN).
• 3 pary wpuszczanych pierścieni mocujących wewnątrz zewnętrznego nośnika szyi łabędzia (LC 5.000 daN).
• 3 pary pierścieni mocujących na
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
• Szyja łabędzia w konstrukcji SNT, optymalizująca długość powierzchni załadunkowej, długość ok. 3.700 mm.
• Tylna część szyi łabędzia ze ścięciem ok. 1.000 mm pod kątem 6°.
• Techniczny nacisk na sworzeń królewski: 18.000 kg.
• Przeznaczone do ciągników siodłowych: 4 x 2 lub 6 x 2.
Powierzchnia załadunkowa:
• Powierzchnia załadunkowa o długości ok. 9.400 mm, ze ścięciem z tyłu ok. 900 mm pod kątem 6°.
• Powierzchnia załadunkowa za szyją łabędzia podnoszona i opuszczana hydraulicznie.
• Długość powierzchni załadunkowej ok. 3.000 mm. Nośność do ok. 9.000 kg.
Rampen:
• 1 para dwuczęściowych ramp hydraulicznych stalowych, ok. 4.350 x 900 mm.
• Pokład z twardego drewna.
• Hydraulicznie składane końcówki ramp.
• Rampy przesuwane hydraulicznie indywidualnie o ok. 235 mm na zewnątrz i ok. 365 mm do środka.
Osie i zawieszenie:
• Osie BPW i zawieszenie, dwie osie sztywne, jedna oś skrętna.
• Techniczne obciążenie osi: 12.000 kg.
• Elektromagnetyczna blokada cofania aktywowana przez bieg wsteczny lub ręcznie.
• Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia i opuszczania.
• Zestaw narzędzi do osi.
Ogumienie:
• 235/75 R 17.5 3PMSF, ogumienie bliźniacze.
• Indeks nośności 143/141J (144/144F).
Układ hamulcowy:
• Układ hamulcowy WABCO EBS-E zgodny z przepisami UE.
Układ oświetlenia:
• Instalacja 24V "ASPÖCK-NORDIK full LED” (ASS 3).
• Wykonanie zgodnie z przepisami UE.
Metalizacja:
• Standardowa metalizacja HRM (High Resistance Metallisation) ramy zewnętrznej.
• Cała konstrukcja stalowa śrutowana – następnie widoczne powierzchnie zdefiniowane metalizacją ZINACOR 850 (cynk 85% – aluminium 15%) nakładane na gorąco.
Lakierowanie:
• 6-stopniowa obróbka końcowa:
• Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana.
• 1 warstwa podkładu cynkowego, 1 warstwa gruntu adhezyjnego.
• Lakierowanie końcowe: 2 warstwy lakieru 2K (akryl) w jednolitym kolorze novagrau, następnie zabezpieczenie wnęk woskiem specjalistycznym. Felgi w kolorze srebrnym.
Konstrukcja stalowa:
• Wysokowytrzymała konstrukcja stalowa z drobnoziarnistych stali.
• Gatunki stali:
S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa)
S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
• Spawacze certyfikowani wg DIN-EN 287-1.
• Spawanie MAG zgodnie z EN ISO 4063.
• Gaz ochronny M21 zgodnie z EN ISO 14175.
Wyposażenie dodatkowe:
• Ściana czołowa stalowa, wkładana, ok. 400 mm wysokości.
• Listwa przyłączeniowa dla przewodów instalacyjnych do ciągnika siodłowego, montowana na wysokości ramy zewnętrznej.
• Skrzynka ASPÖCK-UNIBOX z przodu na listwie przyłączeniowej z gniazdami 24N, 24S oraz 15-pinowym.
Przyłącze 24N zgodnie z ISO-1185.
Przyłącze 24S zgodnie z ISO 3731.
Przyłącze 15-pinowe zgodnie z ISO-12098.
• 1 koło zapasowe z adapterem mocującym pod powierzchnią załadunkową z prawej strony przed osiami.
• Miejsce parkowania na szyi łabędzia do tablic ostrzegawczych, gdy nie są używane.
• Zewnętrzny nośnik szyi łabędzia z otworami do montażu śrubowych pierścieni mocujących.
Kodpfxoiuy Nps Adksnf
Pierwszy otwór ok. 200 mm od przodu, potem co ok. 400 mm.
2 pary pierścieni śrubowych w komplecie (LC 5.000 daN).
• Jeden otwór montażowy w górnej tylnej części zewnętrznego nośnika szyi łabędzia na śrubowy pierścień mocujący.
1 para śrubowych pierścieni mocujących w komplecie (LC 10.000 daN).
• 1 para wpuszczanych pierścieni mocujących z tyłu, na środku szyi łabędzia (LC 5.000 daN).
• 3 pary wpuszczanych pierścieni mocujących wewnątrz zewnętrznego nośnika szyi łabędzia (LC 5.000 daN).
• 3 pary pierścieni mocujących na
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Brescia BS
968 km
Naczepa niskopodwoziowa maszyn budowlanych
KässbohrerK.SLS L3
KässbohrerK.SLS L3
Ogłoszenia
Parma
1 021 km
Naczepa niskopodwoziowa maszyn budowlanych
carrellone collo doca rampe doppie nuovo ceylan
carrellone collo doca rampe doppie nuovo ceylan
Ogłoszenia
Seesen
617 km
Autotransporter
MERCEDES-BENZAtego 824 Autotransporter 3-Zug Neu
MERCEDES-BENZAtego 824 Autotransporter 3-Zug Neu
Ogłoszenia
Nordhorn
819 km
Transporter samochodowy
KALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
KALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
Ogłoszenia
Parma
1 021 km
Naczepa niskopodwoziowa maszyn budowlanych
carrellone collo doca ceylan rampe nuovo
carrellone collo doca ceylan rampe nuovo
Ogłoszenia
Nordhorn
819 km
Pojazd niskopodwoziowy
OtherKALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
OtherKALEPAR KLP 119V2 - 1 Achsen LKW Transporter
Ogłoszenia
Pallejà
1 747 km
Standardowy ciągnik
VolvoVolvo FH 16 750 TRACTORA 8X4 245 TN
VolvoVolvo FH 16 750 TRACTORA 8X4 245 TN
Ogłoszenia
Rijssen
863 km
Naczepa samochodowa do przewozu aut
Aksoylu Truck brancard
Aksoylu Truck brancard
Ogłoszenia
Goch
895 km
Naczepa niskopodwoziowa
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed K.SLS 3eco Non extandable/starr
KÄSSBOHRERTieflader Lowbed K.SLS 3eco Non extandable/starr
Ogłoszenia
Gralla
626 km
Naczepa niskopodwoziowa
Fliegl3achs Tieflader Anhänger DTS-S 300 mit Kröpfung
Fliegl3achs Tieflader Anhänger DTS-S 300 mit Kröpfung
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






































































































































