Naczepa niskopodwoziowaPAVIC
2-Achs Forstmaschinen Tieflader Typ: STLT2Z
Naczepa niskopodwoziowa
PAVIC
2-Achs Forstmaschinen Tieflader Typ: STLT2Z
Stan
Nowe
Lokalizacja
Lemgo-Lieme 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Trifte 61- 65, 32657 Lemgo-Lieme, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 42 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-02-440
- Numer referencyjny:
- 0-318
- Ostatnio aktualizowane:
- 11.11.2025
Opis
Numer wewnętrzny zapytań: PAVIC 2-osiowa naczepa niskopodwoziowa do maszyn leśnych Typ: STLT2Z do transportu harwesterów ----W trakcie produkcji! Kolor do wyboru!!!!
----Obciążenie siodła: 18 000 kg
Obciążenie agregatu: 24 000 kg (technicznie)
DMC: 42 000 kg (technicznie)
Masa własna: 9 300 kg
Wyprodukowane w Niemczech!!!!
Podwozie ze spawanej stali wysokogatunkowej drobnoziarnistej
Fpedpfxsxvz Skj Ab Njp
Pierścienie mocujące 130KN, po 5 sztuk na stronę
Dodatkowe pierścienie mocujące: 3 pary na podniesionym pokładzie
System gniazd rur z ocynkowanej stali z aluminiowymi burtami (srebrny anodowany)
Przednia ściana stalowa ok. 400mm wysokości
Składane najazdy aluminiowe z mechanicznym zabezpieczeniem
Centralny układ smarowania SKF z zasobnikiem (sterowany światłem stopu) ok. 20 punktów smarowania
Wymiary:
Całkowita długość: 16 000 mm
Długość pokładu (z tyłem): 11 364 mm
Wysokość siodła: 1 330 mm
Prześwit przy poziomie jazdy: 184 mm
Wymiar podsiodłowy: 600 mm
R1 (od sworznia królewskiego do przodu): 410 mm (promień obrotu)
R2 (od sworznia do ramy): 2 150 mm (promień obrotu)
Dodatkowe wymiary na zapytanie (rysunek techniczny)
Osie:
2x 12 000 kg (technicznie) Gigant z hamulcami bębnowymi, 8 szt. opon 245/70 R17,5" marki na felgach Alcoa Dura Bright
Zawieszenie:
Pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania
Druga wysokość jazdy + ok. 50 mm włączana z kabiny. Przy prędkości 20 km/h pojazd sam się obniża.
W zestawie manometr obciążenia osi
Urządzenie sprzęgające:
Sworzeń królewski 2" (wymienny, jedna pozycja)
BEZ podpór siodłowych! -> Klienci stosują tu szeroką kantówkę wsuwaną pod przednią ramę.
Układ hamulcowy:
Wabco EBS z systemem pomiaru obciążenia osi (Smartboard) wraz z licznikiem kilometrów
Hamulec postojowy: sprężynowy
Instalacja oświetleniowa:
2 pary tylnych lamp (3-komorowe)
Boczne lampy obrysowe LED
Obrysówki LED
Przednie i tylne pozycje LED
Lampy cofania i dodatkowe okrągłe
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
1 lampa ostrzegawcza okrągła, demontowana, sterowana z kabiny osobnym przełącznikiem
4 reflektory robocze LED
4 znaczniki szerokości dodatkowo zabezpieczone (śruba zaciskowa i pin) z oświetleniem LED czerwono/białym
Układ skrętu:
Tridec HF-E (hydrauliczne sterowanie przesuwne na obu osiach) z automatycznym ustawianiem prostym i powrotem do jazdy na wprost
Pilot zdalnego sterowania Tridec (bezprzewodowy i przewodowy)
Lakierowanie:
Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana i gruntowana specjalnym podkładem, następnie powłoka 2K w wybranym kolorze RAL.
Osie i piasty kół czarne lub za dopłatą lakier RAL
Pozostałe elementy ocynkowane/lakierowane/powlekane proszkowo lub z aluminium (z anodą lub bez)
Homologacja:
W zestawie opinia §13
W zestawie opinia §70 (Klient musi dostarczyć odpowiedni dopuszczony ciągnik siodłowy 3-osiowy), m.in. jazda okrężna na TÜV Nord w Meppen.
Możliwość finansowania, leasingu lub najmu z opcją wykupu.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.
Niniejsza oferta ma charakter niewiążący. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszej sprzedaży, zmian i pomyłek.
This is a non-binding offer. Subject to prior sale, errors and changes.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
----Obciążenie siodła: 18 000 kg
Obciążenie agregatu: 24 000 kg (technicznie)
DMC: 42 000 kg (technicznie)
Masa własna: 9 300 kg
Wyprodukowane w Niemczech!!!!
Podwozie ze spawanej stali wysokogatunkowej drobnoziarnistej
Fpedpfxsxvz Skj Ab Njp
Pierścienie mocujące 130KN, po 5 sztuk na stronę
Dodatkowe pierścienie mocujące: 3 pary na podniesionym pokładzie
System gniazd rur z ocynkowanej stali z aluminiowymi burtami (srebrny anodowany)
Przednia ściana stalowa ok. 400mm wysokości
Składane najazdy aluminiowe z mechanicznym zabezpieczeniem
Centralny układ smarowania SKF z zasobnikiem (sterowany światłem stopu) ok. 20 punktów smarowania
Wymiary:
Całkowita długość: 16 000 mm
Długość pokładu (z tyłem): 11 364 mm
Wysokość siodła: 1 330 mm
Prześwit przy poziomie jazdy: 184 mm
Wymiar podsiodłowy: 600 mm
R1 (od sworznia królewskiego do przodu): 410 mm (promień obrotu)
R2 (od sworznia do ramy): 2 150 mm (promień obrotu)
Dodatkowe wymiary na zapytanie (rysunek techniczny)
Osie:
2x 12 000 kg (technicznie) Gigant z hamulcami bębnowymi, 8 szt. opon 245/70 R17,5" marki na felgach Alcoa Dura Bright
Zawieszenie:
Pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania
Druga wysokość jazdy + ok. 50 mm włączana z kabiny. Przy prędkości 20 km/h pojazd sam się obniża.
W zestawie manometr obciążenia osi
Urządzenie sprzęgające:
Sworzeń królewski 2" (wymienny, jedna pozycja)
BEZ podpór siodłowych! -> Klienci stosują tu szeroką kantówkę wsuwaną pod przednią ramę.
Układ hamulcowy:
Wabco EBS z systemem pomiaru obciążenia osi (Smartboard) wraz z licznikiem kilometrów
Hamulec postojowy: sprężynowy
Instalacja oświetleniowa:
2 pary tylnych lamp (3-komorowe)
Boczne lampy obrysowe LED
Obrysówki LED
Przednie i tylne pozycje LED
Lampy cofania i dodatkowe okrągłe
Podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
1 lampa ostrzegawcza okrągła, demontowana, sterowana z kabiny osobnym przełącznikiem
4 reflektory robocze LED
4 znaczniki szerokości dodatkowo zabezpieczone (śruba zaciskowa i pin) z oświetleniem LED czerwono/białym
Układ skrętu:
Tridec HF-E (hydrauliczne sterowanie przesuwne na obu osiach) z automatycznym ustawianiem prostym i powrotem do jazdy na wprost
Pilot zdalnego sterowania Tridec (bezprzewodowy i przewodowy)
Lakierowanie:
Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana i gruntowana specjalnym podkładem, następnie powłoka 2K w wybranym kolorze RAL.
Osie i piasty kół czarne lub za dopłatą lakier RAL
Pozostałe elementy ocynkowane/lakierowane/powlekane proszkowo lub z aluminium (z anodą lub bez)
Homologacja:
W zestawie opinia §13
W zestawie opinia §70 (Klient musi dostarczyć odpowiedni dopuszczony ciągnik siodłowy 3-osiowy), m.in. jazda okrężna na TÜV Nord w Meppen.
Możliwość finansowania, leasingu lub najmu z opcją wykupu.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.
Niniejsza oferta ma charakter niewiążący. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszej sprzedaży, zmian i pomyłek.
This is a non-binding offer. Subject to prior sale, errors and changes.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5261 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd







































