Naczepa z podestem roboczymKÖGEL
Multi Chassis. Rungen
Naczepa z podestem roboczym
KÖGEL
Multi Chassis. Rungen
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 190 kg
- Masa całkowita:
- 42 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-77-875
- Numer referencyjny:
- 36977
- Ostatnio aktualizowane:
- 08.11.2025
Opis
Cały nasz dostępny od ręki i w krótkim terminie asortyment pojazdów znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na życzenie.
Rama
* Klasyczna rama drabinowa ze stali lekkiej z przelotowymi poprzeczkami
* Z wygięciem ramy podwozia
* Płyta sprzęgająca ok. 8 mm grubości, z czopem siodłowym 2 cale wg DIN 74080 / ISO 337
Podwozie
* Mechanizm podnoszenia osi na osi 1
* Automatyczne, zależne od obciążenia sterowanie podnoszeniem osi
* Trzyosiowy agregat z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, offset ok. 120 mm
* Pneumatyczne zawieszenie z zakresem ruchu ok. 180 mm
Ogumienie pojazdu
* Koła z wewnętrznymi czujnikami zgodnie z UN ECE R141
* 6 opon typu 385/65 R 22,5 UNIROYAL TH 50
* 6 felg stalowych 22,5 x 11.75, offset ok. 120 mm (ET 120)
Elementy zabudowy podwozia
* Nogi podporowe mechaniczne o udźwigu ok. 24 t z ruchomą stopą, obsługa po prawej stronie w kierunku jazdy
* System przeciwbryzgowy zgodny z rozporządzeniem (UE) nr 109/2011 dla trzyosiowego agregatu z ogumieniem 385/65 R22,5, w skład którego wchodzi: 1 para błotników ćwierćkołowych przed osiami, 1 para prostych błotników z chlapaczami między osią 1 i 2 oraz 1 para błotników ćwierćkołowych z chlapaczami za osiami
* Boczne zabezpieczenie zgodnie z ECE-R73
* 2 wodoodporne plastikowe skrzynki narzędziowe, wymiary (wewnątrz) ok. 545 x 400 x 400 mm, montaż z tyłu, 1x lewa strona, 1x prawa
* Rozsuwana drabinka na tylnej prawej stronie
* Wysoka, sztywna osłona przeciw najazdowi z tyłu ze stali wg ECE-R58
* Po 1 parze wysuwanych tablic ostrzegawczych do szerokich ładunków, odblaskowe czerwono-białe, z oświetleniem LED, spiralnym kablem i złączem. Mocowane z przodu i z tyłu pojazdu
Układ hamulcowy / pneumatyczny
* System EBS 2S/2M ze stabilizatorem toru jazdy (zawiera funkcję ABS/ALB), złącze EBS ISO 7638 (bez przewodów połączeniowych), hamulec postojowy sprężynowy, zewnętrzne przyłącza pneumatyczne oraz zewnętrzne gniazdo diagnostyczne EBS przez złącze ISO 7638
* Zawieszenie pneumatyczne z 1 zaworem podnoszenia i opuszczania, montowanym po lewej stronie za agregatem osiowym. Pozycja jazdy ustawiana automatycznie
* 2 niezamienne złącza powietrzne przód ISO 1728
* Zbiorniki powietrza do układu hamulcowego i sprężonego powietrza ze stali (EN 286-2)
Podłoga
* Podłoga z płyt o grubości ok. 30 mm
* Podłoga fugowana dookoła
Dsdjxu S Sxspfx Ab Necp
* Kieszenie do wstawiania rurek kwadratowych ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie wg rysunku J9: 8 listew z kieszeniami (po 18 kieszeni na listwę: po 4 zewnętrzne + 10 środkowych)
Ściana przednia
* Miejsce na max. 14 rurek kwadratowych ok. 80 x 80 mm (długość ok. 1.990 mm) na wewnętrznej stronie ściany przedniej
* Ściana przednia wysokości ok. 2.000 mm ze stalowymi narożnikami objętościowymi, z profilowaną blachą stalową, mocowana śrubami/nitowana do ramy
* 2 pary punktów mocowania (dopuszczalna siła mocowania ok. 1.000 kg na pierścień) na przedniej ścianie zgodnie z EN 12640
Ściana boczna
* Zewnętrzna rama stalowa VarioFix z otworami
* 24 pary uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej (wg EN 12640), dopuszczalna siła ciągu ok. 5.000 kg na pierścień
Ochrona przed uderzeniami
* 1 para stalowych odbojników ok. 160 x 85 x 85 mm montowanych na zewnątrz tylnej płyty ramy
* Poprzeczny ocynkowany kątownik stalowy jako ochrona przed widłami wózka widłowego oraz ochrona zamka centralnego montowana pośrodku na tylnej płycie ramy
Systemy informacyjne
* Manometr ciśnienia powietrza w miechach do kontroli obciążenia osi
* System monitorowa
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na życzenie.
Rama
* Klasyczna rama drabinowa ze stali lekkiej z przelotowymi poprzeczkami
* Z wygięciem ramy podwozia
* Płyta sprzęgająca ok. 8 mm grubości, z czopem siodłowym 2 cale wg DIN 74080 / ISO 337
Podwozie
* Mechanizm podnoszenia osi na osi 1
* Automatyczne, zależne od obciążenia sterowanie podnoszeniem osi
* Trzyosiowy agregat z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, offset ok. 120 mm
* Pneumatyczne zawieszenie z zakresem ruchu ok. 180 mm
Ogumienie pojazdu
* Koła z wewnętrznymi czujnikami zgodnie z UN ECE R141
* 6 opon typu 385/65 R 22,5 UNIROYAL TH 50
* 6 felg stalowych 22,5 x 11.75, offset ok. 120 mm (ET 120)
Elementy zabudowy podwozia
* Nogi podporowe mechaniczne o udźwigu ok. 24 t z ruchomą stopą, obsługa po prawej stronie w kierunku jazdy
* System przeciwbryzgowy zgodny z rozporządzeniem (UE) nr 109/2011 dla trzyosiowego agregatu z ogumieniem 385/65 R22,5, w skład którego wchodzi: 1 para błotników ćwierćkołowych przed osiami, 1 para prostych błotników z chlapaczami między osią 1 i 2 oraz 1 para błotników ćwierćkołowych z chlapaczami za osiami
* Boczne zabezpieczenie zgodnie z ECE-R73
* 2 wodoodporne plastikowe skrzynki narzędziowe, wymiary (wewnątrz) ok. 545 x 400 x 400 mm, montaż z tyłu, 1x lewa strona, 1x prawa
* Rozsuwana drabinka na tylnej prawej stronie
* Wysoka, sztywna osłona przeciw najazdowi z tyłu ze stali wg ECE-R58
* Po 1 parze wysuwanych tablic ostrzegawczych do szerokich ładunków, odblaskowe czerwono-białe, z oświetleniem LED, spiralnym kablem i złączem. Mocowane z przodu i z tyłu pojazdu
Układ hamulcowy / pneumatyczny
* System EBS 2S/2M ze stabilizatorem toru jazdy (zawiera funkcję ABS/ALB), złącze EBS ISO 7638 (bez przewodów połączeniowych), hamulec postojowy sprężynowy, zewnętrzne przyłącza pneumatyczne oraz zewnętrzne gniazdo diagnostyczne EBS przez złącze ISO 7638
* Zawieszenie pneumatyczne z 1 zaworem podnoszenia i opuszczania, montowanym po lewej stronie za agregatem osiowym. Pozycja jazdy ustawiana automatycznie
* 2 niezamienne złącza powietrzne przód ISO 1728
* Zbiorniki powietrza do układu hamulcowego i sprężonego powietrza ze stali (EN 286-2)
Podłoga
* Podłoga z płyt o grubości ok. 30 mm
* Podłoga fugowana dookoła
Dsdjxu S Sxspfx Ab Necp
* Kieszenie do wstawiania rurek kwadratowych ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie wg rysunku J9: 8 listew z kieszeniami (po 18 kieszeni na listwę: po 4 zewnętrzne + 10 środkowych)
Ściana przednia
* Miejsce na max. 14 rurek kwadratowych ok. 80 x 80 mm (długość ok. 1.990 mm) na wewnętrznej stronie ściany przedniej
* Ściana przednia wysokości ok. 2.000 mm ze stalowymi narożnikami objętościowymi, z profilowaną blachą stalową, mocowana śrubami/nitowana do ramy
* 2 pary punktów mocowania (dopuszczalna siła mocowania ok. 1.000 kg na pierścień) na przedniej ścianie zgodnie z EN 12640
Ściana boczna
* Zewnętrzna rama stalowa VarioFix z otworami
* 24 pary uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej (wg EN 12640), dopuszczalna siła ciągu ok. 5.000 kg na pierścień
Ochrona przed uderzeniami
* 1 para stalowych odbojników ok. 160 x 85 x 85 mm montowanych na zewnątrz tylnej płyty ramy
* Poprzeczny ocynkowany kątownik stalowy jako ochrona przed widłami wózka widłowego oraz ochrona zamka centralnego montowana pośrodku na tylnej płycie ramy
Systemy informacyjne
* Manometr ciśnienia powietrza w miechach do kontroli obciążenia osi
* System monitorowa
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


















