Naczepa niskopodwoziowaFLIEGL
VTS 400 S Luft/ Hydr. 4-Achs Tieflader -903
Naczepa niskopodwoziowa
FLIEGL
VTS 400 S Luft/ Hydr. 4-Achs Tieflader -903
Stała cena bez VATu
44 500 €
(52 955 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Wiesmoor 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
44 500 €
(52 955 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 31 920 kg
- Masa całkowita:
- 40 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 10 410 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 500 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 900 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A204-02-015
- Numer referencyjny:
- -903
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.10.2025
Opis
Nowy pojazd Fliegl – 4-osiowa naczepa niskopodwoziowa z najazdami, typ VTS 400
Masa całkowita: 24 000 kg / 40 000 kg
Masa własna: 8 080 kg
Ładowność: 15 920 kg / 31 920 kg
Długość całkowita: 11 940 mm
Długość przestrzeni ładunkowej: ok. 10 410 mm, wydłużenie ok. 2 490 mm, podłoga ładunkowa wraz ze ścięciem tylnym ok. 7 920 mm
Szerokość: 2 550 mm
Wysokość załadunku: 900 mm
Dodatkowe informacje
+ koszty transportu/przygotowania z placu 26639 Wiesmoor: 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Stalowa konstrukcja spawana
Obrotnica z wytrzymałym wieńcem kulkowym
Składane tylne podpory
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z aluminium
Pełnoszerokie tylne fartuchy przeciwbryzgowe
Błotniki półmuszlowe 1. i 2. osi z fartuchami anti-spray za każdą osią, fartuchy anti-spray przed i za 3. i 4. osią
Zagłębienie pod ramię koparki nad tylnymi osiami o długości ok. 1800 mm, szerokości ok. 650 mm i głębokości ok. 150 mm
2 pary otworów do mocowania po 5 ton w zagłębieniu pod ramię koparki, bocznie na podłużnicy, ok. 300 mm od przodu i ok. 200 mm przed ścięciem tylnym
1 zamykana plastikowa skrzynka narzędziowa, szer. 600 / wys. 425 / gł. 460 mm
Schowek na wydłużeniu podłogi, wbudowany w podłogę, z pokrywą, szer. 720 mm / dł. 520 mm / gł. 170 mm
Rozsuwane poszerzenia do 3 000 mm (nie dotyczy tylnego ścięcia) (rozstaw przewożonych maszyn/przewozów nie może przekraczać zewnętrznej szerokości ramy – 2 550 mm)
Schowek na deski drewniane pod podłogą niskopodwoziową
Deski drewniane 70 mm do poszerzenia do 3 000 mm
Uchwyty do mocowania ładunku dla naczep niskopodwoziowych
1 para wycięć do mocowania w podłużnicy na przodzie na wydłużeniu, po 10 ton
4 pary otworów do mocowania na zewnętrznej ramie po 5 ton (do zaczepiania pasów mocujących)
9 par uchwytów do mocowania górnych i bocznych w zewnętrznej ramie po 10 ton
2 x przód na wydłużeniu
7 x na nisko podwoziu
pierwszy uchwyt 250 mm od przodu, ostatni max. 250 mm od tyłu, odstęp między uchwytami nie większy niż 1100 mm
3 pary dodatkowych składanych uchwytów po 10 ton:
1 x na wydłużeniu (wystaje)
1 x początek nisko podwozia, wbudowany w podłużnicach wewnętrznych
1 x za ostatnią osią, wbudowany w podłodze
Zaczep naczepy – obrotnica
Dyszel z certyfikowanym okiem 50 mm
Pedjxrx I Uepfx Abrogu
Regulacja wysokości dyszla poprzez sprężynę
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe według wyboru producenta
'Osie/podwozie laserowo ustawione' – zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia/opuszczania i funkcją automatycznego resetowania
Koła i opony
235/75 R 17,5'' – według wyboru producenta
Felgi stalowe bliźniacze, lakier fabryczny srebrny
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy sprężynowy
Rozpoznawanie nacisku osi przez sygnał EBS-Canbus (do wyświetlenia na wyświetlaczu w kabinie, ciężarówka musi być do tego przygotowana, brak instalacji ciężarówki, brak legalizowanej wagi)
System stabilizacji pojazdu w trakcie jazdy
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgu z przodu z przewodami do samochodu ciężarowego
12-24 V EBS, elektroniczny system hamulcowy z wtyczką EBS z przodu i kablem połączeniowym, marka Knorr
Uwaga: Naczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojazdy, które zapewniają skuteczność ABS!
Elektryka
12-24 V, wielokomorowe lampy LED, boczne żółte oświetlenie LED, oświetlenie tablicy LED (Uwaga! w niektórych pojazdach mogą wystąpić błędy diagnostyczne mimo prawidłowego działania)
2 białe pozycyjne LED z przodu
2 biało-czerwone ś
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Masa całkowita: 24 000 kg / 40 000 kg
Masa własna: 8 080 kg
Ładowność: 15 920 kg / 31 920 kg
Długość całkowita: 11 940 mm
Długość przestrzeni ładunkowej: ok. 10 410 mm, wydłużenie ok. 2 490 mm, podłoga ładunkowa wraz ze ścięciem tylnym ok. 7 920 mm
Szerokość: 2 550 mm
Wysokość załadunku: 900 mm
Dodatkowe informacje
+ koszty transportu/przygotowania z placu 26639 Wiesmoor: 1 280,00 € netto
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Stalowa konstrukcja spawana
Obrotnica z wytrzymałym wieńcem kulkowym
Składane tylne podpory
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z aluminium
Pełnoszerokie tylne fartuchy przeciwbryzgowe
Błotniki półmuszlowe 1. i 2. osi z fartuchami anti-spray za każdą osią, fartuchy anti-spray przed i za 3. i 4. osią
Zagłębienie pod ramię koparki nad tylnymi osiami o długości ok. 1800 mm, szerokości ok. 650 mm i głębokości ok. 150 mm
2 pary otworów do mocowania po 5 ton w zagłębieniu pod ramię koparki, bocznie na podłużnicy, ok. 300 mm od przodu i ok. 200 mm przed ścięciem tylnym
1 zamykana plastikowa skrzynka narzędziowa, szer. 600 / wys. 425 / gł. 460 mm
Schowek na wydłużeniu podłogi, wbudowany w podłogę, z pokrywą, szer. 720 mm / dł. 520 mm / gł. 170 mm
Rozsuwane poszerzenia do 3 000 mm (nie dotyczy tylnego ścięcia) (rozstaw przewożonych maszyn/przewozów nie może przekraczać zewnętrznej szerokości ramy – 2 550 mm)
Schowek na deski drewniane pod podłogą niskopodwoziową
Deski drewniane 70 mm do poszerzenia do 3 000 mm
Uchwyty do mocowania ładunku dla naczep niskopodwoziowych
1 para wycięć do mocowania w podłużnicy na przodzie na wydłużeniu, po 10 ton
4 pary otworów do mocowania na zewnętrznej ramie po 5 ton (do zaczepiania pasów mocujących)
9 par uchwytów do mocowania górnych i bocznych w zewnętrznej ramie po 10 ton
2 x przód na wydłużeniu
7 x na nisko podwoziu
pierwszy uchwyt 250 mm od przodu, ostatni max. 250 mm od tyłu, odstęp między uchwytami nie większy niż 1100 mm
3 pary dodatkowych składanych uchwytów po 10 ton:
1 x na wydłużeniu (wystaje)
1 x początek nisko podwozia, wbudowany w podłużnicach wewnętrznych
1 x za ostatnią osią, wbudowany w podłodze
Zaczep naczepy – obrotnica
Dyszel z certyfikowanym okiem 50 mm
Pedjxrx I Uepfx Abrogu
Regulacja wysokości dyszla poprzez sprężynę
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe według wyboru producenta
'Osie/podwozie laserowo ustawione' – zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia/opuszczania i funkcją automatycznego resetowania
Koła i opony
235/75 R 17,5'' – według wyboru producenta
Felgi stalowe bliźniacze, lakier fabryczny srebrny
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy sprężynowy
Rozpoznawanie nacisku osi przez sygnał EBS-Canbus (do wyświetlenia na wyświetlaczu w kabinie, ciężarówka musi być do tego przygotowana, brak instalacji ciężarówki, brak legalizowanej wagi)
System stabilizacji pojazdu w trakcie jazdy
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgu z przodu z przewodami do samochodu ciężarowego
12-24 V EBS, elektroniczny system hamulcowy z wtyczką EBS z przodu i kablem połączeniowym, marka Knorr
Uwaga: Naczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojazdy, które zapewniają skuteczność ABS!
Elektryka
12-24 V, wielokomorowe lampy LED, boczne żółte oświetlenie LED, oświetlenie tablicy LED (Uwaga! w niektórych pojazdach mogą wystąpić błędy diagnostyczne mimo prawidłowego działania)
2 białe pozycyjne LED z przodu
2 biało-czerwone ś
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2023
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 4944 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















