Naczepa z podestem roboczymFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 370 kg
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-76-305
- Numer referencyjny:
- 36167
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.10.2025
Opis
Kompletny stan naszych pojazdów, dostępnych od ręki i w krótkim terminie, znajduje się na naszej stronie internetowej. Poniżej wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie na życzenie.
Powierzchnia ładunkowa:
• Podłoga z twardego drewna z tylnym sfazowaniem ok. 1000 mm x 8°
• 2 pary pierścieni do mocowania (LC 5000 daN)
• 1 para pierścieni do mocowania (LC 10000 daN)
• 6 par uchylnych na zewnątrz pierścieni do mocowania (LC 5000 daN)
• 2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni do mocowania (LC 10000 daN)
• Wycięcia w zewnętrznej ramie dla pasów napinających (LC 2000 daN)
Wsporniki siodłowe:
• Mechaniczne wsporniki JOST z dwubiegową skrzynią biegów, ok. 24 t udźwigu (ok. 50 t próbnego obciążenia)
Osie:
• Osie BPW, pneumatycznie zawieszane, z hamulcami tarczowymi (ok. 377 mm), funkcja podnoszenia/opuszczania (ET 120)
• Narzędzia osiowe
Ogumienie:
• Opony 435/50 R 19.5
TPMS:
• System kontroli ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141
• Transmisja danych do pojazdu silnikowego przez standardowy interfejs EBS wg ISO 11992. Pojazd silnikowy musi być przystosowany do przesyłu i wyświetlania tych danych.
Układ hamulcowy:
• Układ hamulcowy Wabco wg przepisów UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
• Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
• Jakości stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Instalacja elektryczna:
• Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE
• Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
• ASPÖCK-UNIBOX przy listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15 pin wg normy ISO
• 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pin ISO-12098
Lakierowanie:
• Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana w instalacji z kołem rzutowym
• Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki
• Metalizacja podwozia ZINACOR 850 (85% cynk/15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej
Pgedpfx Ajxq I Dvobreu
• Lakier nawierzchniowy: 2 warstwy, 2K, jednokolorowy w RAL 3002 Czerwień Karminowa zgodnie z RAL 841GL
• Tył pojazdu metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (Biel czysta)
• Badanie powłok w teście mgły solnej wg ISO 9227-NSS
• Uszczelnienie wnęk specjalnym woskiem
• Lakierowanie metaliczne niemożliwe
W tym następujące wyposażenie dodatkowe:
• Przednia ocynkowana listwa przyłączeniowa z żółto-czerwonymi szybkozłączkami powietrza
• 4 kliny pod koła z uchwytami
• 2-calowy trzpień królewski
• Żółty pas odblaskowy zgodnie z wymogami UE po bokach i z tyłu naczepy
• Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
• Podłoga ładunkowa z wytrzymałego twardego drewna
• 1 uchwyt na koło zapasowe pod podłogą ładunkową po prawej stronie w kierunku jazdy
• Ocynkowane składane podpory pod sfazowaniem podłogi ładunkowej
• 9 par kieszeni na słupki (ok. 100 x 50 mm) w zewnętrznej ramie podłogi ładunkowej
• Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
• Na gęsiej szyi i na bocznych tylnych rantach po lewej i prawej stronie uchwyt na tablice ostrzegawcze wraz z gniazdem
• Ocynkowany uchwyt poprzeczny pod podłogą (ok. 2400 x 640 x 165 mm)
• Ocynkowana stalowa ściana przednia (EN12642-XL), o wysokości ok. 1600 mm
• Na centralnej belce warstwa lakierowanego piasku jako zabezpieczenie antypoślizgowe
• 6 par kieszeni WADER na kontenery w podłodze ładunkowej, na 1x 20’ kontener, 2x 20’ kontenery lub 1x 40’ kontener
• 3 pary poprzecznych listew z kieszeniami na słupki (ok. 100 x 50 mm) na podłodze
• Schowek na maks. 9 par
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Powierzchnia ładunkowa:
• Podłoga z twardego drewna z tylnym sfazowaniem ok. 1000 mm x 8°
• 2 pary pierścieni do mocowania (LC 5000 daN)
• 1 para pierścieni do mocowania (LC 10000 daN)
• 6 par uchylnych na zewnątrz pierścieni do mocowania (LC 5000 daN)
• 2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni do mocowania (LC 10000 daN)
• Wycięcia w zewnętrznej ramie dla pasów napinających (LC 2000 daN)
Wsporniki siodłowe:
• Mechaniczne wsporniki JOST z dwubiegową skrzynią biegów, ok. 24 t udźwigu (ok. 50 t próbnego obciążenia)
Osie:
• Osie BPW, pneumatycznie zawieszane, z hamulcami tarczowymi (ok. 377 mm), funkcja podnoszenia/opuszczania (ET 120)
• Narzędzia osiowe
Ogumienie:
• Opony 435/50 R 19.5
TPMS:
• System kontroli ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141
• Transmisja danych do pojazdu silnikowego przez standardowy interfejs EBS wg ISO 11992. Pojazd silnikowy musi być przystosowany do przesyłu i wyświetlania tych danych.
Układ hamulcowy:
• Układ hamulcowy Wabco wg przepisów UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
• Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
• Jakości stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Instalacja elektryczna:
• Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE
• Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
• ASPÖCK-UNIBOX przy listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15 pin wg normy ISO
• 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pin ISO-12098
Lakierowanie:
• Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana w instalacji z kołem rzutowym
• Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki
• Metalizacja podwozia ZINACOR 850 (85% cynk/15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej
Pgedpfx Ajxq I Dvobreu
• Lakier nawierzchniowy: 2 warstwy, 2K, jednokolorowy w RAL 3002 Czerwień Karminowa zgodnie z RAL 841GL
• Tył pojazdu metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (Biel czysta)
• Badanie powłok w teście mgły solnej wg ISO 9227-NSS
• Uszczelnienie wnęk specjalnym woskiem
• Lakierowanie metaliczne niemożliwe
W tym następujące wyposażenie dodatkowe:
• Przednia ocynkowana listwa przyłączeniowa z żółto-czerwonymi szybkozłączkami powietrza
• 4 kliny pod koła z uchwytami
• 2-calowy trzpień królewski
• Żółty pas odblaskowy zgodnie z wymogami UE po bokach i z tyłu naczepy
• Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
• Podłoga ładunkowa z wytrzymałego twardego drewna
• 1 uchwyt na koło zapasowe pod podłogą ładunkową po prawej stronie w kierunku jazdy
• Ocynkowane składane podpory pod sfazowaniem podłogi ładunkowej
• 9 par kieszeni na słupki (ok. 100 x 50 mm) w zewnętrznej ramie podłogi ładunkowej
• Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
• Na gęsiej szyi i na bocznych tylnych rantach po lewej i prawej stronie uchwyt na tablice ostrzegawcze wraz z gniazdem
• Ocynkowany uchwyt poprzeczny pod podłogą (ok. 2400 x 640 x 165 mm)
• Ocynkowana stalowa ściana przednia (EN12642-XL), o wysokości ok. 1600 mm
• Na centralnej belce warstwa lakierowanego piasku jako zabezpieczenie antypoślizgowe
• 6 par kieszeni WADER na kontenery w podłodze ładunkowej, na 1x 20’ kontener, 2x 20’ kontenery lub 1x 40’ kontener
• 3 pary poprzecznych listew z kieszeniami na słupki (ok. 100 x 50 mm) na podłodze
• Schowek na maks. 9 par
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Essen
841 km
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




















