Przyczepa hakowaHÜFFERMANN
HSA1870 SAF VERZINKT Schlitten 5m-7m 3158kg NEU
Przyczepa hakowa
HÜFFERMANN
HSA1870 SAF VERZINKT Schlitten 5m-7m 3158kg NEU
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Furth im Wald 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 20 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 16 842 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 42 m³
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 7 000 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 160 mm
- Całkowita szerokość:
- 7 000 mm
- Całkowita wysokość:
- 1 160 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-75-650
- Numer referencyjny:
- 544864
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.10.2025
Opis
2-OSIOWY PRZYCZEPA DO ABROLLKONTENERÓW - "HÜFFERMANN"
NOWY POJAZD bez rejestracji!
Do transportu kontenerów typu rolkowego zgodnych z normą DIN 30722-1
Dopuszczalna masa całkowita: 18 t
Techniczna masa całkowita: 20 t
Rama o długości ok. 7.000 mm, do kontenerów o długości wewnętrznej 5.000 - 7.000 mm
Szerokość maks. 2.550 mm
Wysokość platformy pod kontener ok. 1.160 mm
Typ HSA-3 1870 na podwójnych kołach
Spawana rama stalowa z wysokowytrzymałej stali S700
Górna belka bez krawędzi, umożliwiająca swobodne przesuwanie sanek
Podwozie do załadunku tylnego
Zabezpieczenie ładunku za pomocą pneumatycznego ryglowania z 4 pazurami,
siła docisku 2,5 t na każdy pazur, obsługa z lewej strony
Sanki do przejęcia rolek kontenerów
Nsdsxq Idcopfx Af Esdc
1 para klinów wsuwanych, zmienny stop sanek
Bezobsługowy, uszczelniony pierścień skrętny kulowy
Stała dyszel w kształcie "V" z oczkiem 40 mm, oczko pod kątem 4°, wartość D: 125 kN, do podwozi na podwójnych kołach
Sprężyna dyszla z napinaczem, długość 2.600 mm
Wysokość sprzęgu od 720 mm do 920 mm
Osie SAF z hamulcami tarczowymi ø 370 mm, nośność 10 t/oś, do ogumienia 19,5''
8 szt. opony 265/70 R 19,5, 141J, CONTINENTAL
8 szt. felg stalowych 7,50 x 19,5, ET srebrne
Układ hamulcowy zgodny z dyrektywą EU 71/320 lub ECE R13
Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Układ hamulcowy marki KNORR
System EBS 4S3M, oś 1 i 2 z czujnikami
Elektroniczny system hamowania i stabilizacji EBS-E i RSS lub TEBS G2 i RSP
Hamulec postojowy z siłownikami sprężynowymi na 2. osi
Zbiornik powietrza stalowy
Przewody hamulcowe/powietrzne z szybkozłączami EU lub Duomatic
Przewód połączeniowy EBS/ABS
Uchwyt na wtyczki EBS i elektryczne przy dyszlu
Zawieszenie pneumatyczne bez funkcji podnoszenia/opuszczania
Automatyczny system opuszczania: przyczepa automatycznie się opuszcza podczas otwierania blokady
SWIT - Schwarzmüller Intelligent Telematics
Szczegółowe informacje dotyczące funkcji, pakietów i miesięcznych kosztów na stronie producenta
Wykrywanie wagi/wyświetlanie nacisku na oś przez sygnał EBS-Canbus, do wyświetlania na ekranie w kabinie (Ciężarówka musi być przygotowana, brak legalizowanej wagi)
System monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ECE-R 141, z czujnikami w kołach, do wyświetlania w kabinie (wyświetlacz musi być w ciągniku siodłowym)
Automatyczna blokada rozruchu przez hamulec roboczy (odjazd możliwy tylko przy zablokowanym kontenerze)
Instalacja oświetlenia 24 V zgodnie z EU 76/756/EWG
2 pełne tylne lampy modułowe LED, marki Hella
2 przednie pozycje LED
2 tylne obrysówki LED
Migające boczne światła obrysowe LED, sterowane sygnałem kierunkowskazu
Lampka tablicy LED, zintegrowana z tylną lampą
Stały przewód połączeniowy z 1 x 15-pinowym wtykiem
2 dodatkowe reflektory cofania LED, montowane tył lewo/prawo
Strumieniowo czyszczony, cynkowany łukiem, podkład epoksydowy, lakierowanie podwójne 2K metodą elektrostatyczną
Miejsca podwójne i przejścia materiałowe zabezpieczone woskiem penetrującym
Podwozie = RAL 7021 szary czarny
Sanki i elementy zabezpieczenia ładunku = RAL 1003 żółty sygnałowy
Dyszel/ruła zaczepowa w kolorze podwozia = RAL 7021 szary czarny
Boczne i tylne odblaskowe paski konturowe zgodnie z ECE 48
Błotniki plastikowe niezależne na każde koło z chlapaczami zgodnie z przepisami
Stały stalowy przeciwzderzak rurowy zgodny z UN/ECE R58
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
NOWY POJAZD bez rejestracji!
Do transportu kontenerów typu rolkowego zgodnych z normą DIN 30722-1
Dopuszczalna masa całkowita: 18 t
Techniczna masa całkowita: 20 t
Rama o długości ok. 7.000 mm, do kontenerów o długości wewnętrznej 5.000 - 7.000 mm
Szerokość maks. 2.550 mm
Wysokość platformy pod kontener ok. 1.160 mm
Typ HSA-3 1870 na podwójnych kołach
Spawana rama stalowa z wysokowytrzymałej stali S700
Górna belka bez krawędzi, umożliwiająca swobodne przesuwanie sanek
Podwozie do załadunku tylnego
Zabezpieczenie ładunku za pomocą pneumatycznego ryglowania z 4 pazurami,
siła docisku 2,5 t na każdy pazur, obsługa z lewej strony
Sanki do przejęcia rolek kontenerów
Nsdsxq Idcopfx Af Esdc
1 para klinów wsuwanych, zmienny stop sanek
Bezobsługowy, uszczelniony pierścień skrętny kulowy
Stała dyszel w kształcie "V" z oczkiem 40 mm, oczko pod kątem 4°, wartość D: 125 kN, do podwozi na podwójnych kołach
Sprężyna dyszla z napinaczem, długość 2.600 mm
Wysokość sprzęgu od 720 mm do 920 mm
Osie SAF z hamulcami tarczowymi ø 370 mm, nośność 10 t/oś, do ogumienia 19,5''
8 szt. opony 265/70 R 19,5, 141J, CONTINENTAL
8 szt. felg stalowych 7,50 x 19,5, ET srebrne
Układ hamulcowy zgodny z dyrektywą EU 71/320 lub ECE R13
Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Układ hamulcowy marki KNORR
System EBS 4S3M, oś 1 i 2 z czujnikami
Elektroniczny system hamowania i stabilizacji EBS-E i RSS lub TEBS G2 i RSP
Hamulec postojowy z siłownikami sprężynowymi na 2. osi
Zbiornik powietrza stalowy
Przewody hamulcowe/powietrzne z szybkozłączami EU lub Duomatic
Przewód połączeniowy EBS/ABS
Uchwyt na wtyczki EBS i elektryczne przy dyszlu
Zawieszenie pneumatyczne bez funkcji podnoszenia/opuszczania
Automatyczny system opuszczania: przyczepa automatycznie się opuszcza podczas otwierania blokady
SWIT - Schwarzmüller Intelligent Telematics
Szczegółowe informacje dotyczące funkcji, pakietów i miesięcznych kosztów na stronie producenta
Wykrywanie wagi/wyświetlanie nacisku na oś przez sygnał EBS-Canbus, do wyświetlania na ekranie w kabinie (Ciężarówka musi być przygotowana, brak legalizowanej wagi)
System monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ECE-R 141, z czujnikami w kołach, do wyświetlania w kabinie (wyświetlacz musi być w ciągniku siodłowym)
Automatyczna blokada rozruchu przez hamulec roboczy (odjazd możliwy tylko przy zablokowanym kontenerze)
Instalacja oświetlenia 24 V zgodnie z EU 76/756/EWG
2 pełne tylne lampy modułowe LED, marki Hella
2 przednie pozycje LED
2 tylne obrysówki LED
Migające boczne światła obrysowe LED, sterowane sygnałem kierunkowskazu
Lampka tablicy LED, zintegrowana z tylną lampą
Stały przewód połączeniowy z 1 x 15-pinowym wtykiem
2 dodatkowe reflektory cofania LED, montowane tył lewo/prawo
Strumieniowo czyszczony, cynkowany łukiem, podkład epoksydowy, lakierowanie podwójne 2K metodą elektrostatyczną
Miejsca podwójne i przejścia materiałowe zabezpieczone woskiem penetrującym
Podwozie = RAL 7021 szary czarny
Sanki i elementy zabezpieczenia ładunku = RAL 1003 żółty sygnałowy
Dyszel/ruła zaczepowa w kolorze podwozia = RAL 7021 szary czarny
Boczne i tylne odblaskowe paski konturowe zgodnie z ECE 48
Błotniki plastikowe niezależne na każde koło z chlapaczami zgodnie z przepisami
Stały stalowy przeciwzderzak rurowy zgodny z UN/ECE R58
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9973 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
































































