Naczepa platformowaFaymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Naczepa platformowa
Faymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Rok produkcji
2024
Stan
Używane
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 48 000 kg
- Masa własna:
- 11 300 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 700 kg
- Masa eksploatacyjna:
- 11 300 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 600 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Pierwsza rejestracja:
- 01/2024
- Zawieszenie:
- powietrze
- Kolor:
- szary
- Rozmiar opony:
- 385/65 R 22,5
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A202-81-715
- Numer referencyjny:
- 873
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.10.2025
Opis
Do każdego używanego naczepy otrzymują Państwo aktualny i kompletny raport z inspekcji oraz funkcjonalności.
Powierzchnia ładunkowa:
- Powierzchnia ładunkowa w wersji wysuwanej z pneumatycznie sterowanym zamkiem
- Na środkowej belce znajduje się ok. 250 mm szeroki, stały stół pośredni
- 8 par odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
- 3 pary odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
- Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do zaczepiania pasów mocujących (LC 2.000 daN)
Osie i ogumienie:
- Osie i zawieszenie BPW, wszystkie osie hydro-mechanicznie wymuszane kierunkowo
- Hamulce tarczowe, techniczne obciążenie osi: 10.000 kg
- Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
- Narzędzia do osi
- 6-krotne ogumienie 385/65 R 22,5
Lakierowanie:
- Pierwszorzędna i trwała ochrona przed korozją standardowo śrutowanej ramy spawanej, zapewniana przez dwuskładnikową (2K) podkład cynkowy
- Wysokiej jakości jednokolorowe wykończenie lakierem nawierzchniowym 2K w kolorze szarym Novagrau
- Tył z metalu, lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
Akcesoria w komplecie:
- Na łabędziej szyi oraz na tylnej płycie po lewej i prawej stronie po jednym uchwycie do tablic ostrzegawczych wraz z gniazdem wtykowym
- System sterowania tylną osią za pomocą przewodowego pilota z kontrolą toru jazdy
- Zespół elektrohydrauliczny
- 4 kliny pod koła z uchwytami na przedniej ścianie
- Czop królewski 2"
- Ocynkowana stalowa przednia ściana o wysokości ok. 2.200 mm
- Na ocynkowanej przedniej listwie przyłączeniowej żółto-czerwone szybkozłącza powietrza
- Boczne, wysuwane i tylne białe taśmy odblaskowe zgodnie z przepisami UE, czerwone z tyłu i na wysuwie
- Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
- Powierzchnia ładunkowa o grubości ok. 30 mm z profili Omega oraz podłoga z drewna
- 10 par kieszeni rurkowych na rury wsuwane 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
- 1 uchwyt na koło zapasowe pod powierzchnią ładunkową po prawej stronie w kierunku jazdy
Gkedpfx Afsxm Tnxe Asc
- 6 par kieszeni kontenerowych WADER w powierzchni ładunkowej, na 1x 20ft, 2x 20ft lub 1x 40ft kontener; w wysuwie dodatkowe miejsce blokujące dla kontenera 45ft
- 5 par poprzecznych listew kieszeniowych, montowanych w powierzchni ładunkowej, na rury wsuwane 100 x 50 mm
- Ocynkowany wspornik poprzeczny pod powierzchnią ładunkową ok. 2.390 x 720 x 400 mm
- Drabinka w kierunku jazdy po prawej stronie
- Skrzynka narzędziowa HDPE 1.200x500x480 zamontowana z przodu pod powierzchnią ładunkową po lewej stronie w kierunku jazdy
- Oś podnoszona na przedniej osi sterowana przez TEBS E w zależności od aktualnego obciążenia osi oraz stanu załadunku
- Centralny system smarowania z 2 pompami BEKAMAX (Pico) ze standardowym smarem NLGI-2 i osłoną ochronną zdejmowaną wokół pompy
- Warstwa piasku na środkowej belce jako zabezpieczenie antypoślizgowe
- Bezprzewodowy pilot do sterowania tylną osią jako dodatek do przewodowego, z sygnalizacją kontroli toru jazdy na odbiorniku
- Cztery rozkładane tablice ostrzegawcze ok. 423 x 423 mm wysuwane o ok. 400 mm z lampą pozycyjną
- Uchwyty na lampę ostrzegawczą na tablicach ostrzegawczych
- 2 światła cofania zamontowane na tylnej płycie
- Naklejki z ograniczeniem prędkości 80 km/h z tyłu i po obu stronach
- Manometr do pomiaru nacisku osi wraz z diagramem obciążeń
- HRM Metalizacja (High Resistance Metallisation) zewnętrznej ramy
- Cała stalowa konstrukcja śrutowana, a następnie określone widoczne powierzchni
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Powierzchnia ładunkowa:
- Powierzchnia ładunkowa w wersji wysuwanej z pneumatycznie sterowanym zamkiem
- Na środkowej belce znajduje się ok. 250 mm szeroki, stały stół pośredni
- 8 par odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
- 3 pary odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
- Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do zaczepiania pasów mocujących (LC 2.000 daN)
Osie i ogumienie:
- Osie i zawieszenie BPW, wszystkie osie hydro-mechanicznie wymuszane kierunkowo
- Hamulce tarczowe, techniczne obciążenie osi: 10.000 kg
- Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
- Narzędzia do osi
- 6-krotne ogumienie 385/65 R 22,5
Lakierowanie:
- Pierwszorzędna i trwała ochrona przed korozją standardowo śrutowanej ramy spawanej, zapewniana przez dwuskładnikową (2K) podkład cynkowy
- Wysokiej jakości jednokolorowe wykończenie lakierem nawierzchniowym 2K w kolorze szarym Novagrau
- Tył z metalu, lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
Akcesoria w komplecie:
- Na łabędziej szyi oraz na tylnej płycie po lewej i prawej stronie po jednym uchwycie do tablic ostrzegawczych wraz z gniazdem wtykowym
- System sterowania tylną osią za pomocą przewodowego pilota z kontrolą toru jazdy
- Zespół elektrohydrauliczny
- 4 kliny pod koła z uchwytami na przedniej ścianie
- Czop królewski 2"
- Ocynkowana stalowa przednia ściana o wysokości ok. 2.200 mm
- Na ocynkowanej przedniej listwie przyłączeniowej żółto-czerwone szybkozłącza powietrza
- Boczne, wysuwane i tylne białe taśmy odblaskowe zgodnie z przepisami UE, czerwone z tyłu i na wysuwie
- Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
- Powierzchnia ładunkowa o grubości ok. 30 mm z profili Omega oraz podłoga z drewna
- 10 par kieszeni rurkowych na rury wsuwane 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
- 1 uchwyt na koło zapasowe pod powierzchnią ładunkową po prawej stronie w kierunku jazdy
Gkedpfx Afsxm Tnxe Asc
- 6 par kieszeni kontenerowych WADER w powierzchni ładunkowej, na 1x 20ft, 2x 20ft lub 1x 40ft kontener; w wysuwie dodatkowe miejsce blokujące dla kontenera 45ft
- 5 par poprzecznych listew kieszeniowych, montowanych w powierzchni ładunkowej, na rury wsuwane 100 x 50 mm
- Ocynkowany wspornik poprzeczny pod powierzchnią ładunkową ok. 2.390 x 720 x 400 mm
- Drabinka w kierunku jazdy po prawej stronie
- Skrzynka narzędziowa HDPE 1.200x500x480 zamontowana z przodu pod powierzchnią ładunkową po lewej stronie w kierunku jazdy
- Oś podnoszona na przedniej osi sterowana przez TEBS E w zależności od aktualnego obciążenia osi oraz stanu załadunku
- Centralny system smarowania z 2 pompami BEKAMAX (Pico) ze standardowym smarem NLGI-2 i osłoną ochronną zdejmowaną wokół pompy
- Warstwa piasku na środkowej belce jako zabezpieczenie antypoślizgowe
- Bezprzewodowy pilot do sterowania tylną osią jako dodatek do przewodowego, z sygnalizacją kontroli toru jazdy na odbiorniku
- Cztery rozkładane tablice ostrzegawcze ok. 423 x 423 mm wysuwane o ok. 400 mm z lampą pozycyjną
- Uchwyty na lampę ostrzegawczą na tablicach ostrzegawczych
- 2 światła cofania zamontowane na tylnej płycie
- Naklejki z ograniczeniem prędkości 80 km/h z tyłu i po obu stronach
- Manometr do pomiaru nacisku osi wraz z diagramem obciążeń
- HRM Metalizacja (High Resistance Metallisation) zewnętrznej ramy
- Cała stalowa konstrukcja śrutowana, a następnie określone widoczne powierzchni
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd