Zawieszka do bagażuCheval Liberté
Debon Roadster C1000 - Fahrzeugtransport
Zawieszka do bagażu
Cheval Liberté
Debon Roadster C1000 - Fahrzeugtransport
Cena początkowa bez VATu
11 680 €
(13 899 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Oelsnitz/Vogtl. 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
11 680 €
(13 899 € brutto)
- Lokalizacja:
- Willy-Brandt-Ring 6, 08606 Oelsnitz/Vogtland, Deutschland

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 965 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 2 535 kg
- Masa całkowita:
- 3 500 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 5 040 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 030 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 060 mm
- Rozmiar opony:
- 195/50R13C
- Kolor:
- czarny
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A192-72-296
- Ostatnio aktualizowane:
- 01.10.2025
Opis
Debon Roadster C1000
Poli-hybrydowa przyczepa furgonowa do transportu pojazdów
- NOWY POJAZD -
Dane techniczne:
Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg – oś tandemowa
Masa własna: ok. 965 kg
Ładowność: ok. 2535 kg
Wymiary wewnętrzne (dł. x szer. x wys.): 504 x 203 x 206 cm
Pełna szerokość dostępna na długości 430 cm
Strefa załadunku (dł. x szer.): 497 x 202 cm
Szerokość przejazdu z tyłu: 200 cm
Wysokość przejazdu z tyłu: 187 cm
Szerokość wewnątrz między nadkolami: 1905 mm
Szerokość bocznych klap: 236 cm
Wysokość otwarcia bocznych klap nad podłogą (bez szyn postojowych): 29 cm
Fsdpfxowpfxko Ab Nsgi
Wymiary całkowite (dł. x szer. x wys.): ok. 625 x 235 x 236 cm
Ogumienie: 195/50R13C, wysokość załadunku ok. 35 cm
Prędkość maksymalna teoretycznie możliwa: 100 km/h*
* patrz także informacja 100 km/h
Konstrukcja i wyposażenie:
Kombinacja przedniej części i dachu z poliestru, kształt aerodynamiczny
Ściany boczne typu sandwich
2x drzwi boczne z przodu, 2x klapa ze wspornikami pośrodku – standard
Zawieszenie Pullmann na sprężynach śrubowych i amortyzatorach (certyfikat 100 km/h z fabryki)
Hamulec najazdowy z automatycznym cofaniem i hamulcem postojowym
Podłoga z paneli aluminiowych z antypoślizgową fakturą
Zakrzywiony przód podłogi ze stali
8 uchwytów mocujących wewnątrz
Centralnie zamontowane automatyczne koło podporowe z uchwytem manewrowym
Rampa tylna z aluminium, antypoślizgowa strona wewnętrzna, z siłownikami gazowymi
Rampa tylna z wysuwanymi najazdami
Nośność rampy: 1000 kg
Błotniki pojedyncze z tworzywa sztucznego
Instalacja elektryczna 12V – wtyczka 13-pinowa – światło cofania
Tylne światła zamontowane w bocznych wspornikach i zabezpieczone
Kolor(y) dostępne na magazynie – na zapytanie.
Dostępne kolory części poliestrowych przy zamówieniu:
Wyposażenie dodatkowe / opcje:
Koło zapasowe
Wciągarka elektryczna
Szyny postojowe z otworami
Oświetlenie LED
Różne wersje zabezpieczeń antykradzieżowych
Akcesoria do transportu motocykli – patrz tam
Adapter do gniazda 7-pin samochodu
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Poli-hybrydowa przyczepa furgonowa do transportu pojazdów
- NOWY POJAZD -
Dane techniczne:
Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg – oś tandemowa
Masa własna: ok. 965 kg
Ładowność: ok. 2535 kg
Wymiary wewnętrzne (dł. x szer. x wys.): 504 x 203 x 206 cm
Pełna szerokość dostępna na długości 430 cm
Strefa załadunku (dł. x szer.): 497 x 202 cm
Szerokość przejazdu z tyłu: 200 cm
Wysokość przejazdu z tyłu: 187 cm
Szerokość wewnątrz między nadkolami: 1905 mm
Szerokość bocznych klap: 236 cm
Wysokość otwarcia bocznych klap nad podłogą (bez szyn postojowych): 29 cm
Fsdpfxowpfxko Ab Nsgi
Wymiary całkowite (dł. x szer. x wys.): ok. 625 x 235 x 236 cm
Ogumienie: 195/50R13C, wysokość załadunku ok. 35 cm
Prędkość maksymalna teoretycznie możliwa: 100 km/h*
* patrz także informacja 100 km/h
Konstrukcja i wyposażenie:
Kombinacja przedniej części i dachu z poliestru, kształt aerodynamiczny
Ściany boczne typu sandwich
2x drzwi boczne z przodu, 2x klapa ze wspornikami pośrodku – standard
Zawieszenie Pullmann na sprężynach śrubowych i amortyzatorach (certyfikat 100 km/h z fabryki)
Hamulec najazdowy z automatycznym cofaniem i hamulcem postojowym
Podłoga z paneli aluminiowych z antypoślizgową fakturą
Zakrzywiony przód podłogi ze stali
8 uchwytów mocujących wewnątrz
Centralnie zamontowane automatyczne koło podporowe z uchwytem manewrowym
Rampa tylna z aluminium, antypoślizgowa strona wewnętrzna, z siłownikami gazowymi
Rampa tylna z wysuwanymi najazdami
Nośność rampy: 1000 kg
Błotniki pojedyncze z tworzywa sztucznego
Instalacja elektryczna 12V – wtyczka 13-pinowa – światło cofania
Tylne światła zamontowane w bocznych wspornikach i zabezpieczone
Kolor(y) dostępne na magazynie – na zapytanie.
Dostępne kolory części poliestrowych przy zamówieniu:
Wyposażenie dodatkowe / opcje:
Koło zapasowe
Wciągarka elektryczna
Szyny postojowe z otworami
Oświetlenie LED
Różne wersje zabezpieczeń antykradzieżowych
Akcesoria do transportu motocykli – patrz tam
Adapter do gniazda 7-pin samochodu
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2013
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 37421... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd














































































