Naczepa wywrotka
PRIMETZHOFER 1-A Lenksattel AluKippmu 4,25t 17m3
Naczepa wywrotka
PRIMETZHOFER 1-A Lenksattel AluKippmu 4,25t 17m3
Rok produkcji
2008
Stan
Używane
Lokalizacja
Furth im Wald 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 22 910 kg
- Masa całkowita:
- 27 200 kg
- Konfiguracja osi:
- 1 oś
- Pierwsza rejestracja:
- 01/2008
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 000 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 420 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 150 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 17 m³
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 3 100 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A191-12-541
- Numer referencyjny:
- PRIMETZHOFER_2008
- Ostatnio aktualizowane:
- 09.09.2025
Opis
PRIMETZHOFER 1-osiowa naczepa aluminiowa z wywrotem tylnym, skrętną osią
Niemiecki pojazd, od pierwszego właściciela
Stan bardzo dobry, nowy TÜV!
Ładowność 22.210 kg!
W połączeniu z 3-osiowym ciągnikiem siodłowym = DMC 36.000 kg!
W zależności od ciągnika siodłowego możliwa ładowność do około 24 t!
Dane ciągnika siodłowego:
3-osiowy, 6x4, wysokość siodła bez ładunku 1.300 mm
Wymiary wewnętrzne platformy ok. 6.000/2.420/1.150 mm
Rama:
Spawana rama stalowa Naxtra
Wysokość załadunkowa bez ładunku ok. 500 mm powyżej siodła
Zawieszenie:
Pneumatyczne z automatycznym poziomowaniem
Poduszki powietrzne ø 360 mm
Skrętna oś pneumatyczna "BPW" ze sworzniem zwrotnicy, elektrohydrauliczny system wspomagania skrętu, nacisk na oś 12 t przy 80 km/h, hamulce S-nock 420/200 mm, okładziny bezazbestowe, AGS z czujnikiem zużycia, centrujący montaż kół
Układ kierowniczy:
Elektrohydrauliczny układ kierowniczy z zestawem elektrohydraulicznym, sterowanie i wspomaganie przez pilota kablowego, zasilanie przez gniazdo NATO, blokada skrętu z automatycznym wyłączeniem
Ogumienie:
2 szt. 445/65 R 22,5 168K
2 felgi stalowe 13,00 x 22,5, 10-otworowe, fabrycznie srebrne
Podpora:
2 gniazda na rury wkładane (zewn. 100 x 100 mm) i kątowe podpory do parkowania pustego pojazdu
Układ hamulcowy:
Podwójny układ zgodny z normą EU na nacisk osi 12 t
Hamulec postojowy sprężynowy
EBS – elektroniczny system hamowania Wabco 2S2M
Zbiorniki powietrza z aluminium
1 lina zabezpieczająca
Regulowany tylny zderzak przeciwnajazdowy
Sztywna oś wywrotu z 2 smarownymi łożyskami, gumowe podkładki tłumiące hałas
Przyłącza hamulców/świateł EBS / 15-stykowe
Głowice przyłączeniowe na przewody hamulcowe (czerwona i żółta)
Instalacja oświetleniowa 24 V, zgodna z dyrektywami EU
Lampy tylne wielokomorowe, w tym światła przeciwmgielne, cofania, trójkąty odblaskowe
Oświetlenie obrysowe boczne
Podświetlenie tablic rejestracyjnych z tyłu
Lampki obrysowe gumowe przód + tył
2 reflektory cofania
Plastikowe ćwiartkowe błotniki z osłoną
Klin pod koło z uchwytem
Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie z przodu
Hak holowniczy z tyłu ramy
Przewód hydrauliczny
Fsdpfxowikw So Ab Nspp
Złącze śrubowe Edbro 1''
Cylindr przedni HYVA wysokociśnieniowy, 250 barów, kąt wywrotu 51°
Skrzynia aluminiowa 6.000mm x 2420mm x 1.150mm (przy 17° tylna klapa z żurawiem)
Pojemność ok. 16,7 m³
Podłoga skrzyni 8 mm alu, twardość H34 HB110
Przednia ściana alu 17° ze wzmocnionym górnym profilem i mocowaniami pod cylinder przedni
Boki skrzyni z profili alu 40/4/2 mm z wewnętrznym profilem górnym alu
Tylna klapa alu wahadłowa 17° z żurawiem i dodatkowymi manualnymi zamknięciami
Prosty zawias wahadłowy tylnej klapy
Automatyczny zamek tylnej ściany z odciągiem sprężynowym, dodatkowo ręczny rygiel sprężynowy
Poprzeczka wzmacniająca na górze
Plandeka rolowana PVC 900 g/m², zamontowana FR PRAWA, w komplecie z mocowaniami bocznymi
Rura aluminiowa z zamknięciem na przedniej ścianie
Lakierowanie:
Oczyszczanie ścierniwem stalowym, podkład cynkowy i lakierowanie natryskowe lakierem dwuskładnikowym dla pojazdów użytkowych
RAL 3002 CZERWONY - podwozie, zderzak, rama kipra, przód i słupki, ścianki boczne i tylna
Części z tworzyw sztucznych i elementy malowane proszkowo czarne
Tablica oznaczeniowa ECE70 z tyłu
Stan adekwatny do wieku i przebiegu – DOBRY!
Wszelkie informacje bez gwarancji!
UWAGA! Cena netto + VAT
Języki kontaktowe: niemiecki, czeski, polski, rumuński, rosyjski, angielski
WhatsApp:
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Niemiecki pojazd, od pierwszego właściciela
Stan bardzo dobry, nowy TÜV!
Ładowność 22.210 kg!
W połączeniu z 3-osiowym ciągnikiem siodłowym = DMC 36.000 kg!
W zależności od ciągnika siodłowego możliwa ładowność do około 24 t!
Dane ciągnika siodłowego:
3-osiowy, 6x4, wysokość siodła bez ładunku 1.300 mm
Wymiary wewnętrzne platformy ok. 6.000/2.420/1.150 mm
Rama:
Spawana rama stalowa Naxtra
Wysokość załadunkowa bez ładunku ok. 500 mm powyżej siodła
Zawieszenie:
Pneumatyczne z automatycznym poziomowaniem
Poduszki powietrzne ø 360 mm
Skrętna oś pneumatyczna "BPW" ze sworzniem zwrotnicy, elektrohydrauliczny system wspomagania skrętu, nacisk na oś 12 t przy 80 km/h, hamulce S-nock 420/200 mm, okładziny bezazbestowe, AGS z czujnikiem zużycia, centrujący montaż kół
Układ kierowniczy:
Elektrohydrauliczny układ kierowniczy z zestawem elektrohydraulicznym, sterowanie i wspomaganie przez pilota kablowego, zasilanie przez gniazdo NATO, blokada skrętu z automatycznym wyłączeniem
Ogumienie:
2 szt. 445/65 R 22,5 168K
2 felgi stalowe 13,00 x 22,5, 10-otworowe, fabrycznie srebrne
Podpora:
2 gniazda na rury wkładane (zewn. 100 x 100 mm) i kątowe podpory do parkowania pustego pojazdu
Układ hamulcowy:
Podwójny układ zgodny z normą EU na nacisk osi 12 t
Hamulec postojowy sprężynowy
EBS – elektroniczny system hamowania Wabco 2S2M
Zbiorniki powietrza z aluminium
1 lina zabezpieczająca
Regulowany tylny zderzak przeciwnajazdowy
Sztywna oś wywrotu z 2 smarownymi łożyskami, gumowe podkładki tłumiące hałas
Przyłącza hamulców/świateł EBS / 15-stykowe
Głowice przyłączeniowe na przewody hamulcowe (czerwona i żółta)
Instalacja oświetleniowa 24 V, zgodna z dyrektywami EU
Lampy tylne wielokomorowe, w tym światła przeciwmgielne, cofania, trójkąty odblaskowe
Oświetlenie obrysowe boczne
Podświetlenie tablic rejestracyjnych z tyłu
Lampki obrysowe gumowe przód + tył
2 reflektory cofania
Plastikowe ćwiartkowe błotniki z osłoną
Klin pod koło z uchwytem
Uchwyt na łopatę/miotłę/grabie z przodu
Hak holowniczy z tyłu ramy
Przewód hydrauliczny
Fsdpfxowikw So Ab Nspp
Złącze śrubowe Edbro 1''
Cylindr przedni HYVA wysokociśnieniowy, 250 barów, kąt wywrotu 51°
Skrzynia aluminiowa 6.000mm x 2420mm x 1.150mm (przy 17° tylna klapa z żurawiem)
Pojemność ok. 16,7 m³
Podłoga skrzyni 8 mm alu, twardość H34 HB110
Przednia ściana alu 17° ze wzmocnionym górnym profilem i mocowaniami pod cylinder przedni
Boki skrzyni z profili alu 40/4/2 mm z wewnętrznym profilem górnym alu
Tylna klapa alu wahadłowa 17° z żurawiem i dodatkowymi manualnymi zamknięciami
Prosty zawias wahadłowy tylnej klapy
Automatyczny zamek tylnej ściany z odciągiem sprężynowym, dodatkowo ręczny rygiel sprężynowy
Poprzeczka wzmacniająca na górze
Plandeka rolowana PVC 900 g/m², zamontowana FR PRAWA, w komplecie z mocowaniami bocznymi
Rura aluminiowa z zamknięciem na przedniej ścianie
Lakierowanie:
Oczyszczanie ścierniwem stalowym, podkład cynkowy i lakierowanie natryskowe lakierem dwuskładnikowym dla pojazdów użytkowych
RAL 3002 CZERWONY - podwozie, zderzak, rama kipra, przód i słupki, ścianki boczne i tylna
Części z tworzyw sztucznych i elementy malowane proszkowo czarne
Tablica oznaczeniowa ECE70 z tyłu
Stan adekwatny do wieku i przebiegu – DOBRY!
Wszelkie informacje bez gwarancji!
UWAGA! Cena netto + VAT
Języki kontaktowe: niemiecki, czeski, polski, rumuński, rosyjski, angielski
WhatsApp:
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9973 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
























































