Ciężarówka z płaską platformąVOLVO
Volvo FMX 540 6x2 mit F545RA.2.28
Ciężarówka z płaską platformą
VOLVO
Volvo FMX 540 6x2 mit F545RA.2.28
Stała cena bez VATu
353 000 €
(420 070 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
353 000 €
(420 070 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 50 km
- Moc:
- 405 kW (550,65 KM)
- Masa całkowita:
- 26 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Hamulce:
- retarder
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Klasa emisji:
- Euro 6
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 330 mm
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), filtr sadzy, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji, żuraw
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A184-99-756
- Ostatnio aktualizowane:
- 02.12.2025
Opis
FMX 540 6x2 podwozie CHH-MED, tylna oś skrętna z hydraulicznym sterowaniem, pojedyncze ogumienie.
Zastosowanie:
- Do dobrych dróg
- Transport dystrybucyjny
- Topografia przeważnie płaska
- Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
- Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
- Wysokość środka ciężkości (nadbudowa i ładunek) ok. 0,5 - 1 m powyżej górnej krawędzi ramy
- Czyste drogi, maks. 10% zabrudzone
- Podwozie skrzyniowe bez przygotowania
- Techniczna masa całkowita zestawu: 60 t (uwzględnić uciąg haka!)
- Pojazd pod zabudowy specjalne
- Pojazd przygotowany pod montaż żurawia za kabiną
- Lusterka do szerokości zabudowy 2600 mm
Główne komponenty:
- Nowy model
- Wysokość ramy: MED (średnia) - dokładne wymiary wg VBI/WIS
- Oś tylna skrętna z elektromechanicznym sterowaniem, pojedyncze ogumienie
- Bezpieczna kabina dalekobieżna FMX
- Rozstaw osi 3200 mm
- Emisja spalin zgodnie z Euro 6 Etap E, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2652 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+), moc hamowania 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia wymagania ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana 12-biegowa skrzynia biegów (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2652 Nm
- Podnoszona oś
- Tylny most RSS1370A, pojedyncze przełożenie, 13 t dopuszczalnego obciążenia osi, maks. masa zestawu 70 t
- Opony 315/80R22.5
- Przełożenie tylnego mostu 3,08 : 1
- Olej napędowy
Pakiety wyposażenia:
- Pakiet komfortu kierowcy
- Centralny zamek z pilotem
Gjdpfjvywgpsx Adpsca
- Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
- Klimatyzacja automatyczna z czujnikiem słońca
- Podłokietniki pokryte winylem
- Okno dachowe i wyjście awaryjne, otwierane ręcznie (szkło przyciemniane)
- Pakiet informacyjny i multimedialny z nawigacją
- Radio: AM/FM (analog)
- Złącze USB
Nadwozie:
- Płyta siodła z przesuwem, samosmarująca (typ Jost JSK), zamontowana na ramie pomocniczej
- Pokrywa przedniego podparcia z logo FASSI (wycięcie laserowe/blacha gładka)
- Kamera cofania kompletna
- Wykonanie wszystkich niezbędnych prac przy podwoziu pod montaż żurawia, demontaż/montaż osprzętu, układu wydechowego, zbiorników itp. Dostosowanie ramy pojazdu.
- Wszystkie prace przy podwoziu i zabudowie wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta podwozia i w najwyższej jakości.
- Kompletny montaż zaprojektowanej i wyprodukowanej we własnym zakresie specjalnej ramy pomocniczej z drobnoziarnistej stali dla żurawia i zabudowy. Rama spawana i przykręcana do ramy pojazdu gwarantuje wysoką sztywność skrętną oraz stabilność pojazdu dźwigowego. Wyjątkowa konstrukcja ramy pomocniczej. Wykonanie w najwyższej jakości, lakierowana na kolor ramy.
- Montaż/skręcenie żurawia i głównego wspornika z ramą pomocniczą. Montaż wszystkich przyłączy hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód
- Zabudowa skrzyniowa w wykonaniu stal/spawana, demontowalna
- Długość ok. 330 cm, szerokość ok. 248 cm
- Skrzynia lakierowana, kolor wg RAL (kolor podwozia)
- Demontowalne aluminiowe burty marki Suer, wysokość 600 mm, anodowane z nakładkami schodów, słupki Kinngripp demontowalne
- Standardowa podłoga skrzyni ze spawaną, lakierowaną blachą ryflowaną 4 mm w kolorze RAL (kolor podwozia)
- 6 szt. wpuszczanych uchwytów mocujących 2000 daN na stronę, w profilu z otworami pozwalającymi na elastyczne rozmieszczenie
- 4 uchwyty do mocowania łańcuchów 6500 daN (2 z przodu i 2 z tyłu zabudowy)
- Stabilna ściana przednia z ramą spawaną, blacha stalowa 4 mm
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Zastosowanie:
- Do dobrych dróg
- Transport dystrybucyjny
- Topografia przeważnie płaska
- Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
- Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
- Wysokość środka ciężkości (nadbudowa i ładunek) ok. 0,5 - 1 m powyżej górnej krawędzi ramy
- Czyste drogi, maks. 10% zabrudzone
- Podwozie skrzyniowe bez przygotowania
- Techniczna masa całkowita zestawu: 60 t (uwzględnić uciąg haka!)
- Pojazd pod zabudowy specjalne
- Pojazd przygotowany pod montaż żurawia za kabiną
- Lusterka do szerokości zabudowy 2600 mm
Główne komponenty:
- Nowy model
- Wysokość ramy: MED (średnia) - dokładne wymiary wg VBI/WIS
- Oś tylna skrętna z elektromechanicznym sterowaniem, pojedyncze ogumienie
- Bezpieczna kabina dalekobieżna FMX
- Rozstaw osi 3200 mm
- Emisja spalin zgodnie z Euro 6 Etap E, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2652 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+), moc hamowania 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia wymagania ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana 12-biegowa skrzynia biegów (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2652 Nm
- Podnoszona oś
- Tylny most RSS1370A, pojedyncze przełożenie, 13 t dopuszczalnego obciążenia osi, maks. masa zestawu 70 t
- Opony 315/80R22.5
- Przełożenie tylnego mostu 3,08 : 1
- Olej napędowy
Pakiety wyposażenia:
- Pakiet komfortu kierowcy
- Centralny zamek z pilotem
Gjdpfjvywgpsx Adpsca
- Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
- Klimatyzacja automatyczna z czujnikiem słońca
- Podłokietniki pokryte winylem
- Okno dachowe i wyjście awaryjne, otwierane ręcznie (szkło przyciemniane)
- Pakiet informacyjny i multimedialny z nawigacją
- Radio: AM/FM (analog)
- Złącze USB
Nadwozie:
- Płyta siodła z przesuwem, samosmarująca (typ Jost JSK), zamontowana na ramie pomocniczej
- Pokrywa przedniego podparcia z logo FASSI (wycięcie laserowe/blacha gładka)
- Kamera cofania kompletna
- Wykonanie wszystkich niezbędnych prac przy podwoziu pod montaż żurawia, demontaż/montaż osprzętu, układu wydechowego, zbiorników itp. Dostosowanie ramy pojazdu.
- Wszystkie prace przy podwoziu i zabudowie wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta podwozia i w najwyższej jakości.
- Kompletny montaż zaprojektowanej i wyprodukowanej we własnym zakresie specjalnej ramy pomocniczej z drobnoziarnistej stali dla żurawia i zabudowy. Rama spawana i przykręcana do ramy pojazdu gwarantuje wysoką sztywność skrętną oraz stabilność pojazdu dźwigowego. Wyjątkowa konstrukcja ramy pomocniczej. Wykonanie w najwyższej jakości, lakierowana na kolor ramy.
- Montaż/skręcenie żurawia i głównego wspornika z ramą pomocniczą. Montaż wszystkich przyłączy hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód
- Zabudowa skrzyniowa w wykonaniu stal/spawana, demontowalna
- Długość ok. 330 cm, szerokość ok. 248 cm
- Skrzynia lakierowana, kolor wg RAL (kolor podwozia)
- Demontowalne aluminiowe burty marki Suer, wysokość 600 mm, anodowane z nakładkami schodów, słupki Kinngripp demontowalne
- Standardowa podłoga skrzyni ze spawaną, lakierowaną blachą ryflowaną 4 mm w kolorze RAL (kolor podwozia)
- 6 szt. wpuszczanych uchwytów mocujących 2000 daN na stronę, w profilu z otworami pozwalającymi na elastyczne rozmieszczenie
- 4 uchwyty do mocowania łańcuchów 6500 daN (2 z przodu i 2 z tyłu zabudowy)
- Stabilna ściana przednia z ramą spawaną, blacha stalowa 4 mm
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Petershagen
701 km
Żuraw samochodowy
VOLVOVolvo FMX 540 6x2 mit F545RA.2.28
VOLVOVolvo FMX 540 6x2 mit F545RA.2.28
Ogłoszenia
Gilze
978 km
Ciężarówka z dźwigiem
VolvoFH540 / EFFER 525S / JIB 4S-HD / 8x4/4
VolvoFH540 / EFFER 525S / JIB 4S-HD / 8x4/4
Ogłoszenia
Gilze
978 km
Platforma ładunkowa
MANTGS 35.500 8x4-6 / PALFINGER 92 t/m CRANE +JIB
MANTGS 35.500 8x4-6 / PALFINGER 92 t/m CRANE +JIB
Ogłoszenia
HETEREN
917 km
Ciężarówka z dźwigiem
MANTGS 28.500 6x2-4 LL Euro 6 HMF 2820-K6
MANTGS 28.500 6x2-4 LL Euro 6 HMF 2820-K6
Ogłoszenia
Altavilla Vicentina
909 km
Wywrotka trójstronna z dźwigiem
IvecoX-WAY 480
IvecoX-WAY 480
Ogłoszenia
Wildeshausen
736 km
Żuraw samochodowy
MANTGX 26.510 LL 6x2 Palfinger PK 53002 Baustoff
MANTGX 26.510 LL 6x2 Palfinger PK 53002 Baustoff
Ogłoszenia
Othmarsingen
932 km
Żuraw samochodowy
MERCEDES-BENZActros 2648 6x4/4 Fassi455 SZM/Pritsche
MERCEDES-BENZActros 2648 6x4/4 Fassi455 SZM/Pritsche
Ogłoszenia
Andelst
921 km
Ciężarówka z dźwigiem
VolvoFH 500 6X2 TREKKER / SATTELZUG/TRACTOR UNIT/ CA...
VolvoFH 500 6X2 TREKKER / SATTELZUG/TRACTOR UNIT/ CA...
Ogłoszenia
Deggendorf
558 km
Samochód ciężarowy z plandeką typu platforma
Mercedes-BenzActros 1843 4x2 Retarder AHK LBW 2,80m Navi
Mercedes-BenzActros 1843 4x2 Retarder AHK LBW 2,80m Navi
Ogłoszenia
HETEREN
917 km
Ciężarówka z dźwigiem
VolvoFH 540 6x2 Euro 6 Palfinger PK 53002-SH G
VolvoFH 540 6x2 Euro 6 Palfinger PK 53002-SH G
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


























































































































































































































