Skrzynia ladunkowaFliegl
        SDS 390 MegaRunner    
 Skrzynia ladunkowa
Fliegl
        SDS 390 MegaRunner    
                                                     Stała cena bez VATu                                            
                                            16 500 €                                    
                        (19 635 € brutto)                    
            Stan        
            Używane                    
            Lokalizacja        
                                                Triptis                                            

 Pokaż obrazy            
 Pokaż mapę            
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Skrzynia ladunkowa
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- SDS 390 MegaRunner
- Numer pojazdu:
- 41b5b53ab0b527fda1f0f26fe
- Stan:
- używany
Cena i lokalizacja
                             Stała cena bez VATu                    
                            16 500 €                    
                (19 635 € brutto)            
- Lokalizacja sprzedawcy:
-     Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy             
 Zadzwoń            
Dane techniczne
- Masa własna:
- 6 500 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 28 500 kg
- Masa całkowita:
- 35 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 02/2020
- Rozmiar opony:
- 445/45 r19,5
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A138-35-923
- Numer referencyjny:
- 20907533
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
        Dalsze informacje
Na zdjęciach widoczne są zdjęcia archiwalne, pojazd może być jeszcze w użytkowaniu!
Podwozie typu naczepa spedycyjna
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, z lekkim wstępnym naprężeniem w okolicach szyi, płyta siodłowa z wymiennym królem 2"
PRO SLIDE, dodatkowa płyta poślizgowa z przodu, chroniąca podczas podczepiania
Zewnętrzna rama lekko skośna z profilem Load-Lock do mocowania pasów napinających
Uwaga! Aby zaczepić pasy razem z burtami, burty muszą być otwarte!
24-tonowa, 2-biegowa podporowa korba łatwa w obsłudze jednostronnie, z półokrągłym dolnym elementem i prostą płytą mocującą, z kompensacją przesuwu
Uwaga: Wolny wymiar narożnika podpory lub swobodny kąt odchylenia w tył ok. 1930 mm
1 para tylnych podpór skrzyni biegów, z prostym elementem dolnym i obsługą po prawej stronie (FR)
Wysuwana drabinka z tyłu
Boczne blokady drzwi
Kliny pod koła z uchwytem
Boczna osłona antynajazdowa z aluminium
Tylna osłona przeciwnajazdowa cynkowana stalowa
Błotniki kwadrantowe przed pierwszą osią i za każdą osią
Rcedpfsqhiyxsx Aabsh
Z chlapaczami antybryzgowymi za każdą osią
Heavy Blocker - tylny odbojnik poprzeczny i boczne odbojniki rolkowe
Paletowy ogranicznik typu Heavy, przykręcany po obu stronach, wys. ok. 15-20 mm, z możliwością mocowania co 200 mm, wysokość załadunku zmniejsza się o ok. 15-20 mm
Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego z szufladą i półką, szer. 650 / wys. 520 / gł. 670 mm, zamykana na kłódkę (kłódka nie wchodzi w skład zestawu)
Schowek na 16 listwowań, po jednej stronie FR-lewa, pod powierzchnią ładunkową
Osie i zawieszenie
Osie z hamulcami tarczowymi BPW, średnica tarczy 370 mm
Laserowe ustawianie osi / podwozia – zmniejsza zużycie opon oraz zużycie paliwa
Zawieszenie pneumatyczne
Wysokość załadunku z tyłu w pozycji podniesionej ok. 1200 mm (zawieszenie pneumatyczne w ciągniku obniżone do ok. 910 mm wysokości sprzęgu)
Bez osi podnoszonej
Układ hamulcowy
Dwururowy układ pneumatyczny
Kolorowe przewody ułatwiające serwis
Hamulec ręczny sprężynowy
Złącze Duomatic z przodu, bez przewodu łączącego
EBS Wabco-E – elektroniczny układ hamulcowy ze złączem EBS z przodu, bez przewodu łączącego
Uwaga: Pojazd może być ciągnięty tylko przez ciągniki z gwarantowaną skutecznością ABS!
Z zaworem podnoszenia/opadania i funkcją auto-reset
System stabilizacji pojazdu
Asystent ruszania na rampie Wabco, TailGUARD z 3 czujnikami ultradźwiękowymi z tyłu pojazdu
Instalacja elektryczna
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED w kolorze żółtym
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła prowadzące z tyłu
2 x 7-pinowe i 1 x 15-pinowe niemylne gniazda z przodu, bez przewodu łączącego
System kamer cofania z kolorowym monitorem LCD, bezprzewodowe połączenie z monitorem, monitor z uchwytem na przyssawkę, zasilanie 24 V z gniazda pojazdu
Podłoga
Płyty antypoślizgowe o grubości ok. 30 mm na długich podciągach – wysoka odporność punktowa do osi wózka widłowego do max 7100 kg
Tylna część z podłogą Heavy Duty o długości ok. 1800 mm
W tylnej części nakładka stalowa / ryflowana o długości ok. 300 mm (lekko wystaje)
Ściana przednia / słupki narożne z przodu
2 x 580 mm wysokości, słupki narożne stalowe w wersji objętościowej, urządzenie do zwalniania plandeki bocznej na ścianie przedniej
Crash-Blocker, wewnątrz na dole na wys. ok. 140 mm ze stalową osłoną ramową
Słupki środkowe
3 pary przesuwanych słupków na całej długości, z 4-krotnymi kieszeniami na wsuwki i długą kieszenią na dole
3 pary pozycji słupów
Listwy wsuwne
Drewniane li
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Na zdjęciach widoczne są zdjęcia archiwalne, pojazd może być jeszcze w użytkowaniu!
Podwozie typu naczepa spedycyjna
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, z lekkim wstępnym naprężeniem w okolicach szyi, płyta siodłowa z wymiennym królem 2"
PRO SLIDE, dodatkowa płyta poślizgowa z przodu, chroniąca podczas podczepiania
Zewnętrzna rama lekko skośna z profilem Load-Lock do mocowania pasów napinających
Uwaga! Aby zaczepić pasy razem z burtami, burty muszą być otwarte!
24-tonowa, 2-biegowa podporowa korba łatwa w obsłudze jednostronnie, z półokrągłym dolnym elementem i prostą płytą mocującą, z kompensacją przesuwu
Uwaga: Wolny wymiar narożnika podpory lub swobodny kąt odchylenia w tył ok. 1930 mm
1 para tylnych podpór skrzyni biegów, z prostym elementem dolnym i obsługą po prawej stronie (FR)
Wysuwana drabinka z tyłu
Boczne blokady drzwi
Kliny pod koła z uchwytem
Boczna osłona antynajazdowa z aluminium
Tylna osłona przeciwnajazdowa cynkowana stalowa
Błotniki kwadrantowe przed pierwszą osią i za każdą osią
Rcedpfsqhiyxsx Aabsh
Z chlapaczami antybryzgowymi za każdą osią
Heavy Blocker - tylny odbojnik poprzeczny i boczne odbojniki rolkowe
Paletowy ogranicznik typu Heavy, przykręcany po obu stronach, wys. ok. 15-20 mm, z możliwością mocowania co 200 mm, wysokość załadunku zmniejsza się o ok. 15-20 mm
Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego z szufladą i półką, szer. 650 / wys. 520 / gł. 670 mm, zamykana na kłódkę (kłódka nie wchodzi w skład zestawu)
Schowek na 16 listwowań, po jednej stronie FR-lewa, pod powierzchnią ładunkową
Osie i zawieszenie
Osie z hamulcami tarczowymi BPW, średnica tarczy 370 mm
Laserowe ustawianie osi / podwozia – zmniejsza zużycie opon oraz zużycie paliwa
Zawieszenie pneumatyczne
Wysokość załadunku z tyłu w pozycji podniesionej ok. 1200 mm (zawieszenie pneumatyczne w ciągniku obniżone do ok. 910 mm wysokości sprzęgu)
Bez osi podnoszonej
Układ hamulcowy
Dwururowy układ pneumatyczny
Kolorowe przewody ułatwiające serwis
Hamulec ręczny sprężynowy
Złącze Duomatic z przodu, bez przewodu łączącego
EBS Wabco-E – elektroniczny układ hamulcowy ze złączem EBS z przodu, bez przewodu łączącego
Uwaga: Pojazd może być ciągnięty tylko przez ciągniki z gwarantowaną skutecznością ABS!
Z zaworem podnoszenia/opadania i funkcją auto-reset
System stabilizacji pojazdu
Asystent ruszania na rampie Wabco, TailGUARD z 3 czujnikami ultradźwiękowymi z tyłu pojazdu
Instalacja elektryczna
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED w kolorze żółtym
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła prowadzące z tyłu
2 x 7-pinowe i 1 x 15-pinowe niemylne gniazda z przodu, bez przewodu łączącego
System kamer cofania z kolorowym monitorem LCD, bezprzewodowe połączenie z monitorem, monitor z uchwytem na przyssawkę, zasilanie 24 V z gniazda pojazdu
Podłoga
Płyty antypoślizgowe o grubości ok. 30 mm na długich podciągach – wysoka odporność punktowa do osi wózka widłowego do max 7100 kg
Tylna część z podłogą Heavy Duty o długości ok. 1800 mm
W tylnej części nakładka stalowa / ryflowana o długości ok. 300 mm (lekko wystaje)
Ściana przednia / słupki narożne z przodu
2 x 580 mm wysokości, słupki narożne stalowe w wersji objętościowej, urządzenie do zwalniania plandeki bocznej na ścianie przedniej
Crash-Blocker, wewnątrz na dole na wys. ok. 140 mm ze stalową osłoną ramową
Słupki środkowe
3 pary przesuwanych słupków na całej długości, z 4-krotnymi kieszeniami na wsuwki i długą kieszenią na dole
3 pary pozycji słupów
Listwy wsuwne
Drewniane li
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
            Wskazówka:        Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.    
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
                            +49 36482... ogłoszenia                
 Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
                Ogłoszenia    
 Triptis
                Triptis    
            522 km            
Skrzynia ladunkowa
FlieglSDS 390 MegaRunner X traLong 15030
FlieglSDS 390 MegaRunner X traLong 15030
            Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte            
            Wystąpił błąd            














