Otwarta skrzynia ladunkowa
Fliegl TPS 200 Jumbo Z

Stała cena bez VATu
35 100 €
(41 769 € brutto)
Rok produkcji
2021
Stan
Używane
Lokalizacja
Triptis Niemcy
Otwarta skrzynia ladunkowa Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Otwarta skrzynia ladunkowa Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Otwarta skrzynia ladunkowa Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Otwarta skrzynia ladunkowa Fliegl TPS 200 Jumbo Z
more Images
Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Fliegl TPS 200 Jumbo Z
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane podstawowe

Oznaczenie:
Otwarta skrzynia ladunkowa
Producent:
Fliegl
Model:
TPS 200 Jumbo Z
Numer pojazdu:
7e3bf6da9bda95b470a3b0a97
Rok produkcji:
2021
Stan:
używany

Cena i lokalizacja

Stała cena bez VATu
35 100 €
(41 769 € brutto)
Lokalizacja sprzedawcy:
Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Konfiguracja osi:
2 osie
Masa całkowita:
18 000 kg
Masa własna:
5 340 kg
Maksymalna waga ładunku:
12 660 kg
Pierwsza rejestracja:
09/2021
Rozmiar opony:
235/75 r17,5

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A134-91-376
Numer referencyjny:
20889414
Ostatnio aktualizowane:
22.10.2024

Opis

Dalsze informacje
Podwozie przyczepy centralnoosiowej
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej
Typ TPS 200 (wymagana specjalna zgoda)
Podpora przekładni z przodu
Tylna podpora składana
Kliny pod koła z uchwytem
Boczne zabezpieczenie najazdowe z aluminium
Chlapacze z tyłu na całej szerokości
Chlapacze przed każdą osią i przeciwrozbryzgowe za każdą osią
1x uchwyt na koło zapasowe na 1 koło E, z zestawem mocującym koło
1x koło zapasowe, marka jak ogumienie podstawowe, obręcz stalowa
1x skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej, szer. 600 / wys. 400 / gł. 500 mm, z polerowanymi drzwiami, zamykana na klucz
Uchwyty do mocowania ładunków dla naczep niskopodwoziowych
5 par kieszeni na kłonice w ramie zewnętrznej, wewnątrz 70 x 40 mm (możliwość przezbrojenia na 5 tonowe uchwyty pierścieniowe, brak w zestawie)
7 par grzybków mocujących na górze i po bokach ramy zewnętrznej, każda 10 ton
2 dodatkowe pary składanych uchwytów mocujących w powierzchni niskopodwoziowej, każda 10 ton (1 para z przodu, 1 para w tylnej skosie)
Urządzenie do sprzęgu przyczepy centralnoosiowej
Dyszla z atestowanym okiem 50 mm
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe SAF
Osie/podwozie laserowo zmierzone – zmniejsza zużycie opon i zużycie paliwa
Rozstaw osi 1810 mm (wtedy 10 ton nośność techniczna osi)
Zawieszenie pneumatyczne
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwiejszego serwisowania.
Hsdpjp N Dguefx Af Ajfn
Hamulec postojowy sprężynowy
Przyłącze Duomatic z przodu, z przewodem łączącym z pojazdem ciągnącym,
EBS – elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu i przewodem połączeniowym,
Uwaga: pojazd przyczepiany może być ciągnięty wyłącznie przez pojazdy zapewniające skuteczność systemu ABS!
z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilności jazdy pojazdu
Rozpoznawanie obciążenia osi przez sygnał EBS-CANBUS, wskazanie na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, pojazd ciężarowy musi być odpowiednio przygotowany, nie dotyczy instalacji w samochodzie ciężarowym (brak legalizowanej wagi)
Koła i opony
235/75 R17,5, marka Fulda
Obręcze stalowe, kolor fabryczny srebrny
Elektryka
24V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła obrysowe z tyłu
1 x 15-pinowe złącze z przodu, z przewodem połączeniowym,
1 dodatkowy reflektor roboczy LED z tyłu, włączany przez światło wsteczne
1x ostrzegawczy kogut LED z uchwytem, sterowany przez światło postojowe (lampa zdejmowana)
Podłoga
Podłoga z miękkiego drewna o grubości 70 mm, w obszarze nadkoli blacha stalowa/rynna antypoślizgowa
Tylna skos podłogi z powierzchnią Mega Grip z ząbkowanej kratownicy stalowej
Powierzchnia niskopodwoziowa z tylną skosem 6500 mm
Ściana przednia / narożniki przednie
25 mm aluminiowy profil komorowy, wys. 400 mm, wkładany
Najazdy
Ramy stalowe długości 3600 mm, szerokość 750 mm, rozdzielone, posuwane liną, przesuwane na boki,
Zakres przesuwu najazdów: minimalny odstęp ok. 600 mm, maksymalna szerokość zewnętrzna ok. 2880 mm
Najazdy pokryte Mega Grip z ząbkowanej kratownicy
Sterowanie hydrauliczne przez własny agregat elektrohydrauliczny, zamontowany w skrzyni stalowej, obsługa z boku po prawej stronie. Uwaga: wymagane gniazdo NATO z przewodem połączeniowym w samochodzie ciężarowym. Podczas jazdy przewód nie może być podłączony!
Hydrauliczny boczny przesuw najazdów, sterowany osobno (tylko w połączeniu z hydraulicznym sterowaniem najazdów)
Wskazówki eksploatacyjne
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie, w zależno

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2006

153 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Afganistan
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 36482... ogłoszenia