Otwarta przyczepaMÜLLER-MITTELTAL
Tandemtieflader, Lufrfederung, Gitterrostrampen
Otwarta przyczepa
MÜLLER-MITTELTAL
Tandemtieflader, Lufrfederung, Gitterrostrampen
Stała cena bez VATu
29 900 €
(35 581 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Egestorf 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
29 900 €
(35 581 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 10 500 kg
- Masa całkowita:
- 14 400 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 7 000 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 470 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 400 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A104-27-108
- Numer referencyjny:
- 6285a
- Ostatnio aktualizowane:
- 08.07.2025
Opis
* EBS (elektroniczny system hamulcowy)
* Awaryjny układ zwalniania dla siłowników sprężynowych
* Hamulce bębnowe
* 2 x 7 tonowe osie Gigant
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania
* Dyszel regulowany na wysokość o ok. 300 mm
* Przedłużenie dyszla o 250 mm do 2.250 mm
* Kontrola ciśnienia w oponach z możliwością odczytu w kabinie ciężarówki przez sygnał EBS – bez konieczności instalacji po stronie pojazdu ciągnącego
* 15-pinowe gniazdo elektryczne
* Oświetlenie LED
* Przednia noga podporowa
* Tylne, zewnętrzne, składane podpory
* Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego ok. 858 x 500 x 500 mm z przodu po prawej stronie na ścianie czołowej
* Boczna osłona najazdowa
* Plastikowe błotniki ćwiartkowe
* Podłoga z drewna iglastego o grubości 50 mm
* Przed ścianą czołową i z tyłu przygotowanie pod późniejszy montaż blokad kontenerowych 20''
* Przykręcana ściana czołowa z gładkiej blachy
* Ściany boczne z blachy stalowej – profil trapezowy – składane po środku, dzielone 1x
* Tylna ściana stalowa wsuwana pomiędzy rampy, uchwyt przy ścianie czołowej na czas nieużytkowania
* Tylne słupki przykręcane
* Zewnętrzna rama perforowana, zagięta pod ok. 45°, z możliwością mocowania ładunku do 2 ton co 480 mm
* Możliwy montaż klamr mocujących 3 t co 600 mm – po 4 pierścienie do mocowania po bokach
Kfedpel Th Dfjfx Adkea
* W narożnikach z przodu i z tyłu po 1 pierścieniu mocującym 6,3 t
* W belce czołowej i tylnej różne otwory do mocowania ładunku 1,2 t
* Jednoczęściowe mechaniczne rampy najazdowe z kratą, ze sprężyną do obsługi przez jedną osobę, ok. 2.750 x 600 mm (możliwość złożenia do 20 mm)
* Tylny najazd o długości ok. 860 mm
* Podwozie, dyszel, ściana czołowa, tylna klapa, podpory składane i rampy ocynkowane ogniowo
* Osie, resory, zbiornik powietrza, zaczep kołnierzowy, jak również noga podporowa lakierowane na czarno
* Farbę burt można wybrać do ok. 2 tygodni przed terminem produkcji, lecz bez lakierów metalicznych i specjalnych
* --wzmocniona i certyfikowana zabudowa zgodnie z EN 12642 XL z certyfikatem zabezpieczenia ładunku--
* Nowy pojazd z gwarancją producenta
* Zastrzega się możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży
* Dostępny od ręki Egestorf
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
* Awaryjny układ zwalniania dla siłowników sprężynowych
* Hamulce bębnowe
* 2 x 7 tonowe osie Gigant
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania
* Dyszel regulowany na wysokość o ok. 300 mm
* Przedłużenie dyszla o 250 mm do 2.250 mm
* Kontrola ciśnienia w oponach z możliwością odczytu w kabinie ciężarówki przez sygnał EBS – bez konieczności instalacji po stronie pojazdu ciągnącego
* 15-pinowe gniazdo elektryczne
* Oświetlenie LED
* Przednia noga podporowa
* Tylne, zewnętrzne, składane podpory
* Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego ok. 858 x 500 x 500 mm z przodu po prawej stronie na ścianie czołowej
* Boczna osłona najazdowa
* Plastikowe błotniki ćwiartkowe
* Podłoga z drewna iglastego o grubości 50 mm
* Przed ścianą czołową i z tyłu przygotowanie pod późniejszy montaż blokad kontenerowych 20''
* Przykręcana ściana czołowa z gładkiej blachy
* Ściany boczne z blachy stalowej – profil trapezowy – składane po środku, dzielone 1x
* Tylna ściana stalowa wsuwana pomiędzy rampy, uchwyt przy ścianie czołowej na czas nieużytkowania
* Tylne słupki przykręcane
* Zewnętrzna rama perforowana, zagięta pod ok. 45°, z możliwością mocowania ładunku do 2 ton co 480 mm
* Możliwy montaż klamr mocujących 3 t co 600 mm – po 4 pierścienie do mocowania po bokach
Kfedpel Th Dfjfx Adkea
* W narożnikach z przodu i z tyłu po 1 pierścieniu mocującym 6,3 t
* W belce czołowej i tylnej różne otwory do mocowania ładunku 1,2 t
* Jednoczęściowe mechaniczne rampy najazdowe z kratą, ze sprężyną do obsługi przez jedną osobę, ok. 2.750 x 600 mm (możliwość złożenia do 20 mm)
* Tylny najazd o długości ok. 860 mm
* Podwozie, dyszel, ściana czołowa, tylna klapa, podpory składane i rampy ocynkowane ogniowo
* Osie, resory, zbiornik powietrza, zaczep kołnierzowy, jak również noga podporowa lakierowane na czarno
* Farbę burt można wybrać do ok. 2 tygodni przed terminem produkcji, lecz bez lakierów metalicznych i specjalnych
* --wzmocniona i certyfikowana zabudowa zgodnie z EN 12642 XL z certyfikatem zabezpieczenia ładunku--
* Nowy pojazd z gwarancją producenta
* Zastrzega się możliwość pomyłek i wcześniejszej sprzedaży
* Dostępny od ręki Egestorf
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2001
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 40 33... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd

















































