Wywrotka trójstronnaHumbaur
Humbaur 14,4 to Dreiseitenkipper / autom. RW-Öffnung / Rampenfach HTK 145024
Wywrotka trójstronna
Humbaur
Humbaur 14,4 to Dreiseitenkipper / autom. RW-Öffnung / Rampenfach HTK 145024
Stała cena bez VATu
22 507 €
(26 783 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Kaltenkirchen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
22 507 €
(26 783 € brutto)
- Lokalizacja:
- Hans-Stockmar-Str. 24, 24568 Kaltenkirchen, DE

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 14 400 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 10 900 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 5 030 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 420 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 500 mm
- Rozmiar opony:
- 285/70 r19,5
- Wyposażenie:
- ABS, windy załadunkowa, zaczep do przyczepy
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A847-11-92
- Numer referencyjny:
- 20624215
- Ostatnio aktualizowane:
- 07.02.2025
Opis
HUMBAUR 14,4 t tandemowa wywrotka trójstronna z kanałem na najazdy i automatycznym ryglem tylnej burty, typ HTK 145024 DL
---
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE OBEJMUJE:
- Automatyczne odblokowanie tylnej burty
- System przelotowy (możliwość załadunku przez otwartą ścianę przednią)
- Ocynkowane ogniowo podwozie i dyszel
- Ocynkowana ogniowo kiprowana platforma i burty
- Zamykany kanał na najazdy z pokrywą (zasłona wizualna)
---
TOP! Opcjonalnie oferujemy aluminiowe najazdy z naszą opatentowaną blokadą za pomocą pazura zabezpieczającego pod rampą. Obsługa blokady odbywa się z boku, pazur wsuwa się od dołu w przygotowany fabrycznie tylny wspornik, co umożliwia szybkie i łatwe zabezpieczenie rampy.
- Prosta i najszybsza obsługa
- Brak luźnych części jak przy zabezpieczeniu sworzniem (brak ryzyka zgubienia)
- Nie są wymagane żadne wiercenia w tylnej belce/trapie ładunkowym
---
WYPOSAŻENIE:
- Dopuszczalna masa całkowita: 14 400 kg
- Ładowność ok. 10 900 kg
- Powierzchnia ładunkowa: ok. 5 030 x 2 420 mm
- Wysokość załadunku (pusty): ok. 1 050 mm
- Wymiary całkowite (dł. x szer. x wys.): ok. 7 000 x 2 550 x 1 580 mm
- Podłoga platformy z drobnoziarnistej stali 4 mm
- Ocynk ogniowy platformy kiprowanej i burt
- Spawane laserowo burty z wysokogatunkowej stali, wysokość 500 mm
- Burty boczne i tylne składane, zdejmowane i wahliwe z centralnym zamknięciem
- Tylna burta z automatycznym odblokowaniem
- Słupki tylne ocynkowane i śrubowane
- Sprężyny podnoszące przy bocznych burtach
- Maszyna przednia stalowa ocynkowana, odchylana do przodu (system przelotowy)
Lrsdpfx Afokcuy Ee Eju
- Dyszel z poziomą śrubą regulującą płynną regulację wysokości (wysokość zaczepu pustego pojazdu ok. 760–1 050 mm)
- Oczko śrubowe DIN, Ø 40 mm
- Wzmocniona podporowa korbowa 12 t z biegiem szybkim i wolnym
- 10 szt. pierścieni kotwiczących 3 t chowanych w podłodze
- Kąt wywrotu boczny/tylny: 45° / 48°
- 2 teleskopowe podpory uchylne z tyłu pojazdu
- Zamykany schowek na 2 opcjonalne rampy w ramie
- Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy z funkcją ALB
- Układ hamulcowy EBS 24V
- Hamulec postojowy ze sprężyną
- Hydrauliczny wywrot trójstronny sterowany z pojazdu ciągnącego (max. 200 bar); pięciostopniowy siłownik z ogranicznikiem podnoszenia i linami zabezpieczającymi; szybkozłącze hydrauliczne SVK BG3 jako złącze jednookrężne
- Błotniki z systemem przeciwbłotnym
- Rama podwozia z dyszlem cynkowane ogniowo zanurzeniowo
- Ogumienie 285/70 R19,5
- Bezobsługowe resory paraboliczne z kompensacją obciążenia
- Instalacja elektryczna: 15-pinowa, 24 V
- Przyłącze hamulcowe: 2 odwracalnie bezpieczne głowice sprzęgające, czerwony/żółty, ISO 1728
KORZYŚCI:
- Optymalna ochrona antykorozyjna całej przyczepy dzięki kąpieli cynkowej
- System przelotowy z odchylaną ścianą przednią
- Tylny panel z automatycznym ryglem podczas kiprowania do tyłu
- Bezpieczny załadunek i rozładunek dzięki teleskopowym podporom tylnym
- Prosta obsługa dzięki opatentowanemu systemowi zabezpieczania ramp ALU
- Idealne zabezpieczenie ładunku dzięki standardowym punktom mocowania
- Regulowana wysokość dyszla zapewnia kompatybilność z różną wysokością zaczepów
- Niska masa własna = wysoka ładowność
Opcjonalnie za dopłatą:
- 1 para ramp ALU najazdowych (10 t/para) z opatentowaną blokadą, długość ok. 3 570 mm x szerokość ok. 400 mm (masa własna ok. 65 kg/szt.)
- Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego montowana pod podłogą
∗Pojazd magazynowy – natychmiast dostępny.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
---
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE OBEJMUJE:
- Automatyczne odblokowanie tylnej burty
- System przelotowy (możliwość załadunku przez otwartą ścianę przednią)
- Ocynkowane ogniowo podwozie i dyszel
- Ocynkowana ogniowo kiprowana platforma i burty
- Zamykany kanał na najazdy z pokrywą (zasłona wizualna)
---
TOP! Opcjonalnie oferujemy aluminiowe najazdy z naszą opatentowaną blokadą za pomocą pazura zabezpieczającego pod rampą. Obsługa blokady odbywa się z boku, pazur wsuwa się od dołu w przygotowany fabrycznie tylny wspornik, co umożliwia szybkie i łatwe zabezpieczenie rampy.
- Prosta i najszybsza obsługa
- Brak luźnych części jak przy zabezpieczeniu sworzniem (brak ryzyka zgubienia)
- Nie są wymagane żadne wiercenia w tylnej belce/trapie ładunkowym
---
WYPOSAŻENIE:
- Dopuszczalna masa całkowita: 14 400 kg
- Ładowność ok. 10 900 kg
- Powierzchnia ładunkowa: ok. 5 030 x 2 420 mm
- Wysokość załadunku (pusty): ok. 1 050 mm
- Wymiary całkowite (dł. x szer. x wys.): ok. 7 000 x 2 550 x 1 580 mm
- Podłoga platformy z drobnoziarnistej stali 4 mm
- Ocynk ogniowy platformy kiprowanej i burt
- Spawane laserowo burty z wysokogatunkowej stali, wysokość 500 mm
- Burty boczne i tylne składane, zdejmowane i wahliwe z centralnym zamknięciem
- Tylna burta z automatycznym odblokowaniem
- Słupki tylne ocynkowane i śrubowane
- Sprężyny podnoszące przy bocznych burtach
- Maszyna przednia stalowa ocynkowana, odchylana do przodu (system przelotowy)
Lrsdpfx Afokcuy Ee Eju
- Dyszel z poziomą śrubą regulującą płynną regulację wysokości (wysokość zaczepu pustego pojazdu ok. 760–1 050 mm)
- Oczko śrubowe DIN, Ø 40 mm
- Wzmocniona podporowa korbowa 12 t z biegiem szybkim i wolnym
- 10 szt. pierścieni kotwiczących 3 t chowanych w podłodze
- Kąt wywrotu boczny/tylny: 45° / 48°
- 2 teleskopowe podpory uchylne z tyłu pojazdu
- Zamykany schowek na 2 opcjonalne rampy w ramie
- Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy z funkcją ALB
- Układ hamulcowy EBS 24V
- Hamulec postojowy ze sprężyną
- Hydrauliczny wywrot trójstronny sterowany z pojazdu ciągnącego (max. 200 bar); pięciostopniowy siłownik z ogranicznikiem podnoszenia i linami zabezpieczającymi; szybkozłącze hydrauliczne SVK BG3 jako złącze jednookrężne
- Błotniki z systemem przeciwbłotnym
- Rama podwozia z dyszlem cynkowane ogniowo zanurzeniowo
- Ogumienie 285/70 R19,5
- Bezobsługowe resory paraboliczne z kompensacją obciążenia
- Instalacja elektryczna: 15-pinowa, 24 V
- Przyłącze hamulcowe: 2 odwracalnie bezpieczne głowice sprzęgające, czerwony/żółty, ISO 1728
KORZYŚCI:
- Optymalna ochrona antykorozyjna całej przyczepy dzięki kąpieli cynkowej
- System przelotowy z odchylaną ścianą przednią
- Tylny panel z automatycznym ryglem podczas kiprowania do tyłu
- Bezpieczny załadunek i rozładunek dzięki teleskopowym podporom tylnym
- Prosta obsługa dzięki opatentowanemu systemowi zabezpieczania ramp ALU
- Idealne zabezpieczenie ładunku dzięki standardowym punktom mocowania
- Regulowana wysokość dyszla zapewnia kompatybilność z różną wysokością zaczepów
- Niska masa własna = wysoka ładowność
Opcjonalnie za dopłatą:
- 1 para ramp ALU najazdowych (10 t/para) z opatentowaną blokadą, długość ok. 3 570 mm x szerokość ok. 400 mm (masa własna ok. 65 kg/szt.)
- Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego montowana pod podłogą
∗Pojazd magazynowy – natychmiast dostępny.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2022
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 4191 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






























