InneFaymonville
MAX Trailer 4-2+2-Achs-Anhänger-hydr. Rampen
Inne
Faymonville
MAX Trailer 4-2+2-Achs-Anhänger-hydr. Rampen
Stan
Nowe
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 42 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 8 600 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 860 mm
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 235/75 r 17.5 3pmsf
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A803-53-43
- Numer referencyjny:
- 20594099
- Ostatnio aktualizowane:
- 21.10.2024
Opis
Powierzchnia ładunkowa:
Przełamana powierzchnia ładunkowa z tylnym ścięciem ok. 500 mm x 8°
Wgłębienie w skosie oraz wystające w powierzchnię ładunkową do przyjęcia ramienia łyżki koparki (ok. 2365 x 750 x 235/290 mm (dł. x szer. x wys.))
4 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
2 pary leżących pierścieni mocujących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 5.000 daN)
1 para leżących pierścieni mocujących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10.000 daN)
Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
Okładzina z twardego drewna ok. 48 mm grubości, nad osiami
Okładzina z blachy ryflowanej
Układ hamulcowy:
Układ hamulcowy zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M) i przewodem spiralnym EBS do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych drobnoziarnistych stali
Jakości stali:
S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa)
S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Lakierowanie:
Pierwszorzędna i trwała ochrona antykorozyjna standardowo śrutowanej ramy spawanej dzięki dwuskładnikowemu podkładowi cynkowemu (2K)
Wysokiej jakości jednokolorowy lakier nawierzchniowy 2K w odcieniu Novagrau
Tylny element metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
Lakierowanie metaliczne niedostępne
Instalacja elektryczna:
Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE, oświetlenie 24V
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX z gniazdami 24N, 24S oraz 15-pinowym
Podłączenie zgodne z ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pinowe ISO-12098
Oś i ogumienie:
Osie BPW, pneumatyczne zawieszenie, hamulce bębnowe, funkcja podnoszenia/opuszczania
Hedpfsiziatjx Af Ajfn
Narzędzia do osi
Ogumienie 235/75 R 17.5 3PMSF
Jednoczęściowe rampy stalowe:
Jedna para ocynkowanych jednoczęściowych ramp stalowych ok. 3 000 x 800 mm z ok. 48 mm okładziną z twardego drewna
Rampa z napędem hydraulicznym oraz możliwością przesuwania hydraulicznego
Maks. obciążenie na parę: 40 000 kg
Wyposażenie dodatkowe w zestawie:
Wózek z dyszlem o dł. +/- 1 750 mm, z oczkiem o średnicy 50 mm
Wysokość sprzęgu 830-1.010 mm (załadowany)
Przewód spiralny 15/2x7-pinowy
Żółto-czerwone przyłącza pneumatyczne
Chlapacz z tyłu naczepy
Instrukcja obsługi i opis na pendrive USB
Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
Biały pas odblaskowy zgodnie z przepisami UE po bokach naczepy i czerwony z tyłu
Zawory sterujące rampami po prawej stronie naczepy
Ocynkowane podpory pod skosem powierzchni ładunkowej
Agregat elektrohydrauliczny z tyłu pod powierzchnią ładunkową
Blachy przykrywające szczelinę między rampami a powierzchnią ładunkową
4 kliny do kół z uchwytami
6 par gniazd na słupki 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej
Cztery tablice ostrzegawcze wysuwane ok. 400 mm o wymiarach ok. 423 x 423 mm z pozycją LED
Na tablicach ostrzegawczych uchwyt na lampę ostrzegawczą
Na belce centralnej nałożona warstwa piasku jako zabezpieczenie antypoślizgowe
Naklejki ograniczające prędkość 80 km/h z tyłu i po bokach
Montaż pojedynczych ramp na naczepie
HRM Metalizacja (High Resistance Metallisation) ramy zewnętrznej
Kompletna konstrukcja stalowa śrutowana, następnie wyznaczone widoczne powierzchnie metalizowane ZINACOR 850 (Zn 85%, Al 15%)
Rozszerzenia ocynkowane, wysuwane ok. 230 mm na stronę
2 manometry obciążenia do wyznaczania obciążeń osi z diagramem obciążenia
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Przełamana powierzchnia ładunkowa z tylnym ścięciem ok. 500 mm x 8°
Wgłębienie w skosie oraz wystające w powierzchnię ładunkową do przyjęcia ramienia łyżki koparki (ok. 2365 x 750 x 235/290 mm (dł. x szer. x wys.))
4 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
2 pary leżących pierścieni mocujących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 5.000 daN)
1 para leżących pierścieni mocujących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10.000 daN)
Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
Okładzina z twardego drewna ok. 48 mm grubości, nad osiami
Okładzina z blachy ryflowanej
Układ hamulcowy:
Układ hamulcowy zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M) i przewodem spiralnym EBS do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych drobnoziarnistych stali
Jakości stali:
S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa)
S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Lakierowanie:
Pierwszorzędna i trwała ochrona antykorozyjna standardowo śrutowanej ramy spawanej dzięki dwuskładnikowemu podkładowi cynkowemu (2K)
Wysokiej jakości jednokolorowy lakier nawierzchniowy 2K w odcieniu Novagrau
Tylny element metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
Lakierowanie metaliczne niedostępne
Instalacja elektryczna:
Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE, oświetlenie 24V
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX z gniazdami 24N, 24S oraz 15-pinowym
Podłączenie zgodne z ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pinowe ISO-12098
Oś i ogumienie:
Osie BPW, pneumatyczne zawieszenie, hamulce bębnowe, funkcja podnoszenia/opuszczania
Hedpfsiziatjx Af Ajfn
Narzędzia do osi
Ogumienie 235/75 R 17.5 3PMSF
Jednoczęściowe rampy stalowe:
Jedna para ocynkowanych jednoczęściowych ramp stalowych ok. 3 000 x 800 mm z ok. 48 mm okładziną z twardego drewna
Rampa z napędem hydraulicznym oraz możliwością przesuwania hydraulicznego
Maks. obciążenie na parę: 40 000 kg
Wyposażenie dodatkowe w zestawie:
Wózek z dyszlem o dł. +/- 1 750 mm, z oczkiem o średnicy 50 mm
Wysokość sprzęgu 830-1.010 mm (załadowany)
Przewód spiralny 15/2x7-pinowy
Żółto-czerwone przyłącza pneumatyczne
Chlapacz z tyłu naczepy
Instrukcja obsługi i opis na pendrive USB
Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
Biały pas odblaskowy zgodnie z przepisami UE po bokach naczepy i czerwony z tyłu
Zawory sterujące rampami po prawej stronie naczepy
Ocynkowane podpory pod skosem powierzchni ładunkowej
Agregat elektrohydrauliczny z tyłu pod powierzchnią ładunkową
Blachy przykrywające szczelinę między rampami a powierzchnią ładunkową
4 kliny do kół z uchwytami
6 par gniazd na słupki 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej
Cztery tablice ostrzegawcze wysuwane ok. 400 mm o wymiarach ok. 423 x 423 mm z pozycją LED
Na tablicach ostrzegawczych uchwyt na lampę ostrzegawczą
Na belce centralnej nałożona warstwa piasku jako zabezpieczenie antypoślizgowe
Naklejki ograniczające prędkość 80 km/h z tyłu i po bokach
Montaż pojedynczych ramp na naczepie
HRM Metalizacja (High Resistance Metallisation) ramy zewnętrznej
Kompletna konstrukcja stalowa śrutowana, następnie wyznaczone widoczne powierzchnie metalizowane ZINACOR 850 (Zn 85%, Al 15%)
Rozszerzenia ocynkowane, wysuwane ok. 230 mm na stronę
2 manometry obciążenia do wyznaczania obciążeń osi z diagramem obciążenia
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd