BagażnikStema
Absenkanhänger 2,51×1,53×1,93m 1300 kg
Bagażnik
Stema
Absenkanhänger 2,51×1,53×1,93m 1300 kg
Stała cena bez VATu
6 722 €
(7 999 € brutto)
Stan
Nowe
Lokalizacja
Nieder-Olm 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
6 722 €
(7 999 € brutto)
- Lokalizacja:
- Am Giener 8, 55268 Nieder-Olm, DE
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 1 500 kg
- Masa własna:
- 735 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 565 kg
- Konfiguracja osi:
- 1 oś
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 2 510 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 530 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 930 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A795-56-33
- Numer referencyjny:
- Bestellfahrzeug Stema WOM XT Absenkkofferanhänger
- Ostatnio aktualizowane:
- 16.02.2025
Opis
Hydraulika / Funkcja opuszczania
- jednostopniowy, podwójnie chromowany siłownik hydrauliczny z ręczną pompą
- kąt pochylenia platformy załadunkowej ok. 4,2° przy wysokości sprzęgu 42 cm (mierzony centralnie)
- kąt najazdu klapy załadunkowej ok. 10,3°
- długość klapy załadunkowej ok. 74,9 cm
Nadwozie
- płyty warstwowe o grubości 25 mm, rdzeń z pianki sztywnej, powłoka zewnętrzna z białego PVC
Hsdsiw Hgvepfx Af Asfn
- ściany z gładką powłoką – łatwe do foliowania
- duża jednoczęściowa klapa tylna (otwierana do góry)
- zawiasy drzwiowe ze stali nierdzewnej
- zamykany rygiel obrotowy
- rygiel obrotowy ze stali nierdzewnej
- uchwyty manewrowe
- aluminiowe profile z regulowanymi punktami mocowania
- wewnętrzna aluminiowa rampa najazdowa
- każdy wyprodukowany przyczepa jest przed wydaniem sprawdzany na szczelność przy użyciu dymu.
Podwozie i rama
- optymalne prowadzenie na drodze dzięki podwoziu testowanemu na torze z bezpiecznym dyszlem V firmy STEMA
- sprzęg kulowy z wskaźnikiem bezpieczeństwa
- częściowo ocynkowane ogniowo
- podwozie skręcano-spawane
- rama spawana i cynkowana ogniowo w kąpieli, wykonana z masywnej blachy stalowej
- w zestawie automatyczne koło podporowe
- amortyzatory dla homologacji do 100 km/h (DE)
Platforma załadunkowa i podłoga
- ciągła, antypoślizgowa, wodoodporna sklejka o zwiększonej wytrzymałości
- grubość 15 mm
- dodatkowy podłużny wspornik pośrodku
Wyposażenie oświetleniowe
- nowoczesne światła wielofunkcyjne
- reflektor cofania
- tylna lampa przeciwmgielna
- światła obrysowe
- wtyczka 13-pinowa
Koła i osie
- oś wahliwa z nową kinematyką
- odporne na uderzenia plastikowe błotniki
- wyposażone w chlapacze
- kliny pod koła z uchwytem
- bezobsługowe łożyska kompaktowe
Możliwości mocowania i zabezpieczania ładunku
- 6 śrub oczkowych zintegrowanych z profilem aluminiowym (regulowane)
- liczne możliwości mocowania
Dokumenty i koszty transportu
- Koszty transportu do nas już wliczone w cenę
- w komplecie dowód rejestracyjny (część II)
- w zestawie dokument COC (świadectwo zgodności WE)
- brak ukrytych, niepożądanych kosztów
- Obniżenie DMC możliwe za dopłatą (tylko opłata TÜV)
Więcej ofert i informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Nie mogę zamieścić bezpośredniego linku – wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "Dapper Anhänger".
Zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek, zmian i sprzedaży pośredniej.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- jednostopniowy, podwójnie chromowany siłownik hydrauliczny z ręczną pompą
- kąt pochylenia platformy załadunkowej ok. 4,2° przy wysokości sprzęgu 42 cm (mierzony centralnie)
- kąt najazdu klapy załadunkowej ok. 10,3°
- długość klapy załadunkowej ok. 74,9 cm
Nadwozie
- płyty warstwowe o grubości 25 mm, rdzeń z pianki sztywnej, powłoka zewnętrzna z białego PVC
Hsdsiw Hgvepfx Af Asfn
- ściany z gładką powłoką – łatwe do foliowania
- duża jednoczęściowa klapa tylna (otwierana do góry)
- zawiasy drzwiowe ze stali nierdzewnej
- zamykany rygiel obrotowy
- rygiel obrotowy ze stali nierdzewnej
- uchwyty manewrowe
- aluminiowe profile z regulowanymi punktami mocowania
- wewnętrzna aluminiowa rampa najazdowa
- każdy wyprodukowany przyczepa jest przed wydaniem sprawdzany na szczelność przy użyciu dymu.
Podwozie i rama
- optymalne prowadzenie na drodze dzięki podwoziu testowanemu na torze z bezpiecznym dyszlem V firmy STEMA
- sprzęg kulowy z wskaźnikiem bezpieczeństwa
- częściowo ocynkowane ogniowo
- podwozie skręcano-spawane
- rama spawana i cynkowana ogniowo w kąpieli, wykonana z masywnej blachy stalowej
- w zestawie automatyczne koło podporowe
- amortyzatory dla homologacji do 100 km/h (DE)
Platforma załadunkowa i podłoga
- ciągła, antypoślizgowa, wodoodporna sklejka o zwiększonej wytrzymałości
- grubość 15 mm
- dodatkowy podłużny wspornik pośrodku
Wyposażenie oświetleniowe
- nowoczesne światła wielofunkcyjne
- reflektor cofania
- tylna lampa przeciwmgielna
- światła obrysowe
- wtyczka 13-pinowa
Koła i osie
- oś wahliwa z nową kinematyką
- odporne na uderzenia plastikowe błotniki
- wyposażone w chlapacze
- kliny pod koła z uchwytem
- bezobsługowe łożyska kompaktowe
Możliwości mocowania i zabezpieczania ładunku
- 6 śrub oczkowych zintegrowanych z profilem aluminiowym (regulowane)
- liczne możliwości mocowania
Dokumenty i koszty transportu
- Koszty transportu do nas już wliczone w cenę
- w komplecie dowód rejestracyjny (część II)
- w zestawie dokument COC (świadectwo zgodności WE)
- brak ukrytych, niepożądanych kosztów
- Obniżenie DMC możliwe za dopłatą (tylko opłata TÜV)
Więcej ofert i informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Nie mogę zamieścić bezpośredniego linku – wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "Dapper Anhänger".
Zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek, zmian i sprzedaży pośredniej.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 6136 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd