Naczepa z wymienną zabudowąWEB-TRAILER
COS-27 Mitten-Heckschieber 20ft/40ft
Naczepa z wymienną zabudową
WEB-TRAILER
COS-27 Mitten-Heckschieber 20ft/40ft
Stała cena bez VATu
29 490 €
(35 093 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
29 490 €
(35 093 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 44 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 38 500 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A693-80-97
- Numer referencyjny:
- 9D8718
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
COS-27 Środkowo-tylny naczepowy wózek kontenerowy do kontenerów z przesuwem środkowym i tylnym 20ft/40ft
Możliwość załadunku:
- 1 x 20-stopowy kontener tylny wyrównany,
- 1 x 40-stopowy kontener High Cube w wersji Gooseneck,
- 2 x 20-stopowe kontenery.
Wysokość jazdy z przodu (niezaładowany) ok. 1250 mm, z tyłu ok. 1130 mm (górna krawędź podłużnicy) przy wysokości siodła 1120 mm.
Długość podwozia ok. 9331 mm (wsunięte).
Dopuszczalne obciążenie osi: 27 000 kg (3 x 9000 kg).
Maksymalne obciążenie siodła: ok. 16 000 kg.
Zamki kontenera Jost lub Schneider.
Sworzeń królewski 2".
Teleskopowe podpory 24 t, markowe wykonanie (Jost/SAF).
Osie markowych producentów (SAF/BPW/JOST).
Oś 9t z dużym hamulcem tarczowym.
Podnoszona pierwsza oś.
Hjdjhx Dtvepfx Af Asnu
Mechanizm podnoszenia i opuszczania.
Rozstaw osi ok. 1310/1410 mm.
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco z RSS.
Markowe opony 385/55 R 22,5.
Oznakowanie obrysu ramy kontenerowej.
Przednie złącza: 1 x 15-pinowe + 2 x 7-pinowe.
Instalacja oświetleniowa 24V z 7-funkcyjną tylną lampą LED.
Migające lampy SML.
System kontroli ciśnienia w oponach.
Rozsuw środkowej sekcji mechaniczny przez ciągnik siodłowy.
Blokada pneumatyczna.
Rozsuw tylnej części za pomocą dźwigni i siłownika pneumatycznego.
System ochrony przed uderzeniem składający się z płaskownika 50x30 mm tylnego poziomego na rurze C między płytami bocznymi,
Kątownik 30 mm przy zamku kontenera.
Dwa kliny pod koła z uchwytem, plastikowe lub ocynkowane.
Błotniki plastikowe 180°.
Boczna belka ochronna z obu stron z aluminium lub profilu plastikowego.
Płyta lamp tylnych Premium, duża i gięta (anodowane aluminium).
Tylny zderzak podwieszany (prostokątna rura).
Tablica zgodnie z ECE.
Zderzak do kontenera z przodu.
Boczna belka ochronna aluminiowa lub z profilu plastikowego – z obu stron.
Malowanie ramy w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (tylko jeśli dostępne jako proszek).
Powłoka KTL z fosforanowaniem cynku plus lakier proszkowy, najwyższa ochrona antykorozyjna.
Dokumenty COC.
Cena loco fabryka.
Uwaga!!!
Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Doradztwo i przygotowanie bezpłatnej, niezobowiązującej oferty. Możliwy leasing, finansowanie lub zakup na raty! Możliwość dostosowania do Państwa wymagań! Zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek oraz sprzedaży pośredniej!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Możliwość załadunku:
- 1 x 20-stopowy kontener tylny wyrównany,
- 1 x 40-stopowy kontener High Cube w wersji Gooseneck,
- 2 x 20-stopowe kontenery.
Wysokość jazdy z przodu (niezaładowany) ok. 1250 mm, z tyłu ok. 1130 mm (górna krawędź podłużnicy) przy wysokości siodła 1120 mm.
Długość podwozia ok. 9331 mm (wsunięte).
Dopuszczalne obciążenie osi: 27 000 kg (3 x 9000 kg).
Maksymalne obciążenie siodła: ok. 16 000 kg.
Zamki kontenera Jost lub Schneider.
Sworzeń królewski 2".
Teleskopowe podpory 24 t, markowe wykonanie (Jost/SAF).
Osie markowych producentów (SAF/BPW/JOST).
Oś 9t z dużym hamulcem tarczowym.
Podnoszona pierwsza oś.
Hjdjhx Dtvepfx Af Asnu
Mechanizm podnoszenia i opuszczania.
Rozstaw osi ok. 1310/1410 mm.
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco z RSS.
Markowe opony 385/55 R 22,5.
Oznakowanie obrysu ramy kontenerowej.
Przednie złącza: 1 x 15-pinowe + 2 x 7-pinowe.
Instalacja oświetleniowa 24V z 7-funkcyjną tylną lampą LED.
Migające lampy SML.
System kontroli ciśnienia w oponach.
Rozsuw środkowej sekcji mechaniczny przez ciągnik siodłowy.
Blokada pneumatyczna.
Rozsuw tylnej części za pomocą dźwigni i siłownika pneumatycznego.
System ochrony przed uderzeniem składający się z płaskownika 50x30 mm tylnego poziomego na rurze C między płytami bocznymi,
Kątownik 30 mm przy zamku kontenera.
Dwa kliny pod koła z uchwytem, plastikowe lub ocynkowane.
Błotniki plastikowe 180°.
Boczna belka ochronna z obu stron z aluminium lub profilu plastikowego.
Płyta lamp tylnych Premium, duża i gięta (anodowane aluminium).
Tylny zderzak podwieszany (prostokątna rura).
Tablica zgodnie z ECE.
Zderzak do kontenera z przodu.
Boczna belka ochronna aluminiowa lub z profilu plastikowego – z obu stron.
Malowanie ramy w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (tylko jeśli dostępne jako proszek).
Powłoka KTL z fosforanowaniem cynku plus lakier proszkowy, najwyższa ochrona antykorozyjna.
Dokumenty COC.
Cena loco fabryka.
Uwaga!!!
Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Doradztwo i przygotowanie bezpłatnej, niezobowiązującej oferty. Możliwy leasing, finansowanie lub zakup na raty! Możliwość dostosowania do Państwa wymagań! Zapraszamy do kontaktu – chętnie przygotujemy ofertę.
Zastrzegamy możliwość pomyłek oraz sprzedaży pośredniej!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd