InneMeusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Inne
Meusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Stan
Nowe
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Masa całkowita:
- 40 000 kg
- Masa własna:
- 7 200 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 32 800 kg
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 265 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 637 mm
- Zawieszenie:
- powietrze/powietrze
- Rozmiar opony:
- 285/70 r 19,5
- Wyposażenie:
- ABS, płyta centralna obrotu
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A657-23-80
- Numer referencyjny:
- 20225505
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.01.2025
Opis
Opcjonalnie dostępny również z dolly dwuosiowym!
Podwozie:
Spawana konstrukcja ramowa stalowa – lekka konstrukcja.
Przód ścięty w narożach ok. 300 x 300 mm.
Platforma po lewej i prawej stronie wykonana ze stalowej blachy ryflowanej, w formie wanny, dwudzielna.
Po środku aluminiowa blacha ryflowana (5/7 mm) pomiędzy głównymi belkami.
Zdejmowana pokrywa nad układem kierowniczym z przodu i z tyłu.
Wieniec kulkowy skrętu (kąt skrętu ok. 80°) wraz z mocowaniem cylindra na podwoziu, do montażu specjalnego łoża (bez łoża).
Przed i za łożem aluminiowe osłony (wszystkie otwory zamknięte).
Wydłużona blacha końcowa.
Dyszel:
Oczko zaczepu 40 mm.
Prosty dyszel o długości ok. 1.300 mm.
Z podporą i uchwytem dyszla.
Osie:
Osie niskopodwoziowe BPW, każda o nośności 10 lub 12 t, średnica miecha 360 mm.
Zewnętrzny system pneumatycznego zawieszenia ECAS o łącznym skoku ok. 200 mm.
Hamulce S-cam 400/200 mm, okładziny bezazbestowe.
Automatyczny nastawiacz luzu dźwigni hamulcowej.
Wzmocnione resory wahliwe.
Liny zabezpieczające na każdej osi.
Manometr nacisku na oś.
Układ kierowniczy:
1. i 2. oś przymusowo kierowane poprzez obrotnicę.
Kąt skrętu regulowany mechanicznie za pomocą dźwigni.
Hydrauliczne wspomaganie skrętu w zestawie z akumulatorami, skrzynką akumulatorów, kablami sterującymi, gniazdem oraz pilotem radiowym.
Agregat hydrauliczny 4,5 kW z tyłu wewnątrz.
Awaryjna obsługa układu kierowniczego za pomocą dodatkowego przełącznika (sterowanie możliwe bez sygnału z pojazdu ciągnącego).
Felgi i opony:
16 stalowych obręczy tarczowych, 10-otworowych, z osadzeniem, centrujące się.
16 opon 285/70 R 19,5 148J bezdętkowych.
Gsdpehkwm Rofx Af Aouh
Układ hamulcowy:
Na przednim wózku obrotowym przed 1. osią plastikowe błotniki półmuszlowe z chlapaczami.
Plastikowe błotniki z chlapaczami na 3. i 4. osi.
Układ hamulcowy:
Dwururowy z EBS.
EBS (WABCO 4S3M).
Hamulce postojowe ze sprężynami (federacyjne).
Bez przewodów połączeniowych do pojazdu ciągnącego.
Oświetlenie i wyposażenie elektryczne:
Zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
24V. 1x gniazdo 15-pin.
2 szt. 7-komorowych świateł tylnych w blasze końcowej.
7-pinowe gniazdo z tyłu do oświetlenia wystającego w blasze końcowej.
Boczne oświetlenie obrysowe LED.
1 szt. światła cofania w blasze końcowej.
4 szt. reflektorów do oświetlenia (2x na dyszlu, 2x między osiami sztywnymi).
1 szt. lampy obrotowej z tyłu.
Przyłącza na obrotnicy: 2x powietrze; 2x 15-pin (1x sterowanie); 1x EBS.
2 szt. gniazd 3-pin w blasze końcowej tylnej do tablic ostrzegawczych o nadmiernej szerokości (bez tablic).
Lakierowanie:
Czyszczenie strumieniowe śrutem stalowym i gruntowanie.
Podwozie i piasty kół w kolorze RAL do wyboru.
Felgi w kolorze fabrycznego srebra.
Elementy z tworzywa czarne, nielakierowane.
Pasy odblaskowe boczne żółte lub białe, tylne żółte lub czerwone.
Wyposażenie dodatkowe:
4 kliny najazdowe z uchwytami.
Podłużny uchwyt na tablice rejestracyjne w blasze końcowej.
4 punkty mocowania 8 t na głównej ramie (2 między osiami 1/2, 2 między osiami 3/4) do podnoszenia wózka samoskrętnego.
Po jednym podest wejściowy między osiami 3 i 4 po lewej i prawej stronie.
Układ smarowania jednozłączowy do wszystkich punktów smarowania w układzie kierowniczym i zawieszeniu.
Schowki z aluminiową pokrywą ryflowaną z przodu po lewej i prawej stronie nad kołami 1. osi oraz po lewej i prawej nad osiami 3. i 4.
Na górnej części blachy końcowej zamocowane stopnie wejściowe po prawej, w kierunku jazdy.
1 szt. tablica ECE długa.
2 szt. pierścieni mocujących 8 t do holo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie:
Spawana konstrukcja ramowa stalowa – lekka konstrukcja.
Przód ścięty w narożach ok. 300 x 300 mm.
Platforma po lewej i prawej stronie wykonana ze stalowej blachy ryflowanej, w formie wanny, dwudzielna.
Po środku aluminiowa blacha ryflowana (5/7 mm) pomiędzy głównymi belkami.
Zdejmowana pokrywa nad układem kierowniczym z przodu i z tyłu.
Wieniec kulkowy skrętu (kąt skrętu ok. 80°) wraz z mocowaniem cylindra na podwoziu, do montażu specjalnego łoża (bez łoża).
Przed i za łożem aluminiowe osłony (wszystkie otwory zamknięte).
Wydłużona blacha końcowa.
Dyszel:
Oczko zaczepu 40 mm.
Prosty dyszel o długości ok. 1.300 mm.
Z podporą i uchwytem dyszla.
Osie:
Osie niskopodwoziowe BPW, każda o nośności 10 lub 12 t, średnica miecha 360 mm.
Zewnętrzny system pneumatycznego zawieszenia ECAS o łącznym skoku ok. 200 mm.
Hamulce S-cam 400/200 mm, okładziny bezazbestowe.
Automatyczny nastawiacz luzu dźwigni hamulcowej.
Wzmocnione resory wahliwe.
Liny zabezpieczające na każdej osi.
Manometr nacisku na oś.
Układ kierowniczy:
1. i 2. oś przymusowo kierowane poprzez obrotnicę.
Kąt skrętu regulowany mechanicznie za pomocą dźwigni.
Hydrauliczne wspomaganie skrętu w zestawie z akumulatorami, skrzynką akumulatorów, kablami sterującymi, gniazdem oraz pilotem radiowym.
Agregat hydrauliczny 4,5 kW z tyłu wewnątrz.
Awaryjna obsługa układu kierowniczego za pomocą dodatkowego przełącznika (sterowanie możliwe bez sygnału z pojazdu ciągnącego).
Felgi i opony:
16 stalowych obręczy tarczowych, 10-otworowych, z osadzeniem, centrujące się.
16 opon 285/70 R 19,5 148J bezdętkowych.
Gsdpehkwm Rofx Af Aouh
Układ hamulcowy:
Na przednim wózku obrotowym przed 1. osią plastikowe błotniki półmuszlowe z chlapaczami.
Plastikowe błotniki z chlapaczami na 3. i 4. osi.
Układ hamulcowy:
Dwururowy z EBS.
EBS (WABCO 4S3M).
Hamulce postojowe ze sprężynami (federacyjne).
Bez przewodów połączeniowych do pojazdu ciągnącego.
Oświetlenie i wyposażenie elektryczne:
Zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
24V. 1x gniazdo 15-pin.
2 szt. 7-komorowych świateł tylnych w blasze końcowej.
7-pinowe gniazdo z tyłu do oświetlenia wystającego w blasze końcowej.
Boczne oświetlenie obrysowe LED.
1 szt. światła cofania w blasze końcowej.
4 szt. reflektorów do oświetlenia (2x na dyszlu, 2x między osiami sztywnymi).
1 szt. lampy obrotowej z tyłu.
Przyłącza na obrotnicy: 2x powietrze; 2x 15-pin (1x sterowanie); 1x EBS.
2 szt. gniazd 3-pin w blasze końcowej tylnej do tablic ostrzegawczych o nadmiernej szerokości (bez tablic).
Lakierowanie:
Czyszczenie strumieniowe śrutem stalowym i gruntowanie.
Podwozie i piasty kół w kolorze RAL do wyboru.
Felgi w kolorze fabrycznego srebra.
Elementy z tworzywa czarne, nielakierowane.
Pasy odblaskowe boczne żółte lub białe, tylne żółte lub czerwone.
Wyposażenie dodatkowe:
4 kliny najazdowe z uchwytami.
Podłużny uchwyt na tablice rejestracyjne w blasze końcowej.
4 punkty mocowania 8 t na głównej ramie (2 między osiami 1/2, 2 między osiami 3/4) do podnoszenia wózka samoskrętnego.
Po jednym podest wejściowy między osiami 3 i 4 po lewej i prawej stronie.
Układ smarowania jednozłączowy do wszystkich punktów smarowania w układzie kierowniczym i zawieszeniu.
Schowki z aluminiową pokrywą ryflowaną z przodu po lewej i prawej stronie nad kołami 1. osi oraz po lewej i prawej nad osiami 3. i 4.
Na górnej części blachy końcowej zamocowane stopnie wejściowe po prawej, w kierunku jazdy.
1 szt. tablica ECE długa.
2 szt. pierścieni mocujących 8 t do holo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd