Naczepa otwartaWEB-TRAILER
PRSSQPI-27 Baustoff-Sattelauflieger
Naczepa otwarta
WEB-TRAILER
PRSSQPI-27 Baustoff-Sattelauflieger
Stała cena bez VATu
26 190 €
(31 166 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
26 190 €
(31 166 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 28 900 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 800 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 480 mm
- Całkowita wysokość:
- 800 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A600-54-37
- Numer referencyjny:
- 9D8704
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
WEB Trailer PRSSQPI-27-13.6 trzyosiowy podwozie 12t 'neck' z wielowarstwową sklejką, ułożoną poprzecznie
Ogumienie: 385/65 R 22,5".
Maksymalny nacisk na siodło ok. 12 000 kg
Pozycja podpór ok. 2300 mm od sworznia królewskiego
Długość podwozia ok. 13 620 mm
Gsdpfx Ajg Dkz Sof Ajuh
Szerokość podwozia ok. 2 480 mm
Dopuszczalne obciążenie osi: 24 000 kg (obciążenie techniczne: 27 000 kg)
Wysokość pojazdu: bez ładunku ok. 1270 mm przy wysokości siodła 1150 mm
Podwozie z podłużnic spawanych oraz przewleczonych poprzecznic
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 125 mm, z rowkiem na uchwyty zabezpieczające, grubość podstawy ok. 4 mm
13 par uchwytów mocujących (uszek) w ramie zewnętrznej 4 mm z rowkiem przykręcone
Zgodnie z normą UE (przetestowana siła mocująca do 5 t na punkt mocujący)
24 t teleskopowe podpory renomowanej marki (Jost/SAF)
Osie renomowanej marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 t 22,5" z dużym hamulcem tarczowym
bez podnoszenia osi (opcja)
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
Przyłącza powietrzne: głowica sprzęgająca czerwona i żółta
Urządzenie podnosząco-obniżające z jednym zaworem obrotowym Knorr/Wabco
Opony markowe 385/65 R 22,5
Instalacja oświetleniowa 24 V LED
Wtyczka 15-pinowa
Kontrola ciśnienia w oponach
kierunkowskazy boczne LED
Nadwozie
Burta aluminiowa anodowana, wysokość ok. 800 mm 2x4
Tylna burta z zamocowanym od wewnątrz składanym stopniem
Ściana przednia ok. 1200 mm, z blaszanym poszyciem, przykręcana
Oznaczenia konturowe dla pojazdów platformowych
Podłoga ze sklejki wodoodpornej, poprzecznie ułożonej, grubość 27 mm
Podłoga: certyfikat obciążenia osi wózka widłowego 9,0 t zgodnie z DIN EN 283
Błotniki plastikowe, 180 stopni, nad każdą osią
Chlapacze anty-spray
Boczne zabezpieczenia najazdowe z obu stron z aluminium lub profilu plastikowego
Lakierowanie podwozia w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (tylko przy dostępności koloru w proszku)
KTL z fosforanowaniem cynkowym oraz malowanie proszkowe – najwyższa ochrona przed korozją
Opcjonalnie: ocynk ogniowy
Dokumenty COC
Cena loco fabryka
Uwaga!
Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Skorzystaj z doradztwa i przygotuj bezpłatną, niezobowiązującą ofertę. Dostępny leasing, finansowanie lub zakup na raty! Możliwość dostosowania do Państwa potrzeb. Zapytaj nas – chętnie przedstawimy ofertę.
Zastrzegamy możliwość błędów i sprzedaży pośredniej!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Ogumienie: 385/65 R 22,5".
Maksymalny nacisk na siodło ok. 12 000 kg
Pozycja podpór ok. 2300 mm od sworznia królewskiego
Długość podwozia ok. 13 620 mm
Gsdpfx Ajg Dkz Sof Ajuh
Szerokość podwozia ok. 2 480 mm
Dopuszczalne obciążenie osi: 24 000 kg (obciążenie techniczne: 27 000 kg)
Wysokość pojazdu: bez ładunku ok. 1270 mm przy wysokości siodła 1150 mm
Podwozie z podłużnic spawanych oraz przewleczonych poprzecznic
Wysokość ramy zewnętrznej ok. 125 mm, z rowkiem na uchwyty zabezpieczające, grubość podstawy ok. 4 mm
13 par uchwytów mocujących (uszek) w ramie zewnętrznej 4 mm z rowkiem przykręcone
Zgodnie z normą UE (przetestowana siła mocująca do 5 t na punkt mocujący)
24 t teleskopowe podpory renomowanej marki (Jost/SAF)
Osie renomowanej marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 t 22,5" z dużym hamulcem tarczowym
bez podnoszenia osi (opcja)
System hamulcowy EBS marki Knorr lub Wabco
Przyłącza powietrzne: głowica sprzęgająca czerwona i żółta
Urządzenie podnosząco-obniżające z jednym zaworem obrotowym Knorr/Wabco
Opony markowe 385/65 R 22,5
Instalacja oświetleniowa 24 V LED
Wtyczka 15-pinowa
Kontrola ciśnienia w oponach
kierunkowskazy boczne LED
Nadwozie
Burta aluminiowa anodowana, wysokość ok. 800 mm 2x4
Tylna burta z zamocowanym od wewnątrz składanym stopniem
Ściana przednia ok. 1200 mm, z blaszanym poszyciem, przykręcana
Oznaczenia konturowe dla pojazdów platformowych
Podłoga ze sklejki wodoodpornej, poprzecznie ułożonej, grubość 27 mm
Podłoga: certyfikat obciążenia osi wózka widłowego 9,0 t zgodnie z DIN EN 283
Błotniki plastikowe, 180 stopni, nad każdą osią
Chlapacze anty-spray
Boczne zabezpieczenia najazdowe z obu stron z aluminium lub profilu plastikowego
Lakierowanie podwozia w RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (tylko przy dostępności koloru w proszku)
KTL z fosforanowaniem cynkowym oraz malowanie proszkowe – najwyższa ochrona przed korozją
Opcjonalnie: ocynk ogniowy
Dokumenty COC
Cena loco fabryka
Uwaga!
Zdjęcia przedstawiają wyposażenie dodatkowe.
Skorzystaj z doradztwa i przygotuj bezpłatną, niezobowiązującą ofertę. Dostępny leasing, finansowanie lub zakup na raty! Możliwość dostosowania do Państwa potrzeb. Zapytaj nas – chętnie przedstawimy ofertę.
Zastrzegamy możliwość błędów i sprzedaży pośredniej!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd