Naczepa z wymienną zabudowąWEB-TRAILER
COS Heckschieber 20ft 2x20ft 40ft
Naczepa z wymienną zabudową
WEB-TRAILER
COS Heckschieber 20ft 2x20ft 40ft
Stała cena bez VATu
26 510 €
(31 547 € brutto)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Twist 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
26 510 €
(31 547 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Otto-Hahn-Straße 1, 49767 Twist, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 39 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 34 550 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A600-54-28
- Numer referencyjny:
- 7D1300
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
COSW-27 Multi Gęsia Szyja Podwozie Kontenerowe do kontenerów: 1x40', 2x20', 1x20' z tylnym wysuwem
Podwozie przystosowane do załadunku:
- 1x30-stopowy kontener standardowy (bez gęsiej szyi, wysunięte)
- 2x20-stopowych kontenerów (wysunięte)
- 1x40' kontenera High Cube na gęsiej szyi (wysunięte)
- 1x20-stopowego kontenera (wsunięte), nacisk na siodło może być niewystarczający!
Wysokość jazdy przód niezaładowany ok. 1270 mm, tył ok. 1150 mm (górna krawędź podłużnicy) przy wysokości siodła 1150 mm (Gooseneck)
Dopuszczalne obciążenie osi: 27 000 kg
Maks. nacisk na siodło: ok. 16 000 kg
Blokady kontenerowe marki Jost lub Schneider
Belka poprzeczna do mocowania kontenera z przodu z blokadą i sworzniem pod 40ft
Belka poprzeczna z regulacją wysokości zamków obrotowych
Cztery składane podpory, ok. 120 mm wysokości na podłużnicy
Wciągarka teleskopowa o udźwigu 24 t marki (Jost/SAF)
Osie marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9t, tarcze hamulcowe 22,5'' duże
Podnoszenie pierwszej osi – automatycznie, z funkcją wspomagania ruszania
Rozstaw osi ok. 1410/1310 mm (do transportu kombinowanego)
Po jednym sprzęgle przewodu czerwonego i żółtego
System hamulcowy EBS z RSS
Monitoring ciśnienia w oponach
Opony markowe 385/55 R22.5
Oznakowanie konturowe
Instalacja świetlna 24 V z 7-funkcyjną lampą LED, kierunkowskazy boczne
Złącze 15-pinowe z przodu
Tylny wysuw sterowany dźwignią za pomocą siłownika pneumatycznego
System zderzaków składający się z płaskownika stalowego 50x30 mm z tyłu, poziomo na profilu rurowym C pomiędzy płytami bocznymi, narożniki 30 mm przy blokadzie kontenera
Dwa kliny z uchwytami, z tworzywa lub ocynkowane
Nadkola plastikowe 180°
Boczny system ochrony przed najazdem z obu stron – profil aluminiowy lub z tworzywa
Tylna płyta na lampy premium, duża i gięta (aluminium anodowane)
Tylny zderzak z profilu prostokątnego, spawany
Tablica identyfikacyjna ECE
Zderzak pod kontener z przodu
Osłona boczna – aluminium lub tworzywo po obu stronach
Gjdpfx Aog Dkzyof Asuh
Lakierowanie podwozia RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (tylko przy dostępności proszku)
KTL z fosforanowaniem cynkowym plus proszek – najwyższa ochrona antykorozyjna
Dokumentacja COC
Cena loco fabryka
Uwaga!!!
Zdjęcia pokazują wyposażenie dodatkowe.
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania darmowej i niezobowiązującej oferty. Leasing, finansowanie lub wykup na raty możliwe! Realizujemy indywidualne zamówienia! Skontaktuj się z nami – przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.
Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek oraz wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie przystosowane do załadunku:
- 1x30-stopowy kontener standardowy (bez gęsiej szyi, wysunięte)
- 2x20-stopowych kontenerów (wysunięte)
- 1x40' kontenera High Cube na gęsiej szyi (wysunięte)
- 1x20-stopowego kontenera (wsunięte), nacisk na siodło może być niewystarczający!
Wysokość jazdy przód niezaładowany ok. 1270 mm, tył ok. 1150 mm (górna krawędź podłużnicy) przy wysokości siodła 1150 mm (Gooseneck)
Dopuszczalne obciążenie osi: 27 000 kg
Maks. nacisk na siodło: ok. 16 000 kg
Blokady kontenerowe marki Jost lub Schneider
Belka poprzeczna do mocowania kontenera z przodu z blokadą i sworzniem pod 40ft
Belka poprzeczna z regulacją wysokości zamków obrotowych
Cztery składane podpory, ok. 120 mm wysokości na podłużnicy
Wciągarka teleskopowa o udźwigu 24 t marki (Jost/SAF)
Osie marki (SAF/BPW/JOST)
Oś 9t, tarcze hamulcowe 22,5'' duże
Podnoszenie pierwszej osi – automatycznie, z funkcją wspomagania ruszania
Rozstaw osi ok. 1410/1310 mm (do transportu kombinowanego)
Po jednym sprzęgle przewodu czerwonego i żółtego
System hamulcowy EBS z RSS
Monitoring ciśnienia w oponach
Opony markowe 385/55 R22.5
Oznakowanie konturowe
Instalacja świetlna 24 V z 7-funkcyjną lampą LED, kierunkowskazy boczne
Złącze 15-pinowe z przodu
Tylny wysuw sterowany dźwignią za pomocą siłownika pneumatycznego
System zderzaków składający się z płaskownika stalowego 50x30 mm z tyłu, poziomo na profilu rurowym C pomiędzy płytami bocznymi, narożniki 30 mm przy blokadzie kontenera
Dwa kliny z uchwytami, z tworzywa lub ocynkowane
Nadkola plastikowe 180°
Boczny system ochrony przed najazdem z obu stron – profil aluminiowy lub z tworzywa
Tylna płyta na lampy premium, duża i gięta (aluminium anodowane)
Tylny zderzak z profilu prostokątnego, spawany
Tablica identyfikacyjna ECE
Zderzak pod kontener z przodu
Osłona boczna – aluminium lub tworzywo po obu stronach
Gjdpfx Aog Dkzyof Asuh
Lakierowanie podwozia RAL 9005 lub Novagrau 7350, inne kolory za dopłatą (tylko przy dostępności proszku)
KTL z fosforanowaniem cynkowym plus proszek – najwyższa ochrona antykorozyjna
Dokumentacja COC
Cena loco fabryka
Uwaga!!!
Zdjęcia pokazują wyposażenie dodatkowe.
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania darmowej i niezobowiązującej oferty. Leasing, finansowanie lub wykup na raty możliwe! Realizujemy indywidualne zamówienia! Skontaktuj się z nami – przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie.
Zastrzegamy sobie prawo do pomyłek oraz wcześniejszej sprzedaży!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5936 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd