Podwozie ciężarówkiInternational Harvester
COF4070B
Podwozie ciężarówki
International Harvester
COF4070B
Cena początkowa bez VATu
62 500 €
(75 000 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Gallbrunn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
- Oznaczenie:
- Podwozie ciężarówki
- Producent:
- International Harvester
- Model:
- COF4070B
- Stan:
- używany
- Sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
62 500 €
(75 000 € brutto)
- Lokalizacja:
- Gallbrunn, Austria

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 62 000 km
- Moc:
- 169,16 kW (229,99 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 09/1981
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Rozmiar opony:
- 10.00 R20
- Stan opon:
- 95 procent
- Konfiguracja osi:
- 6x4
- Następna inspekcja (TÜV):
- 09/2026
- Paliwo:
- diesel
- Pojemność zbiornika paliwa:
- 650 l
- Hamulce:
- VEB (Kombinat przedsiębiorstw państwowych)
- Kolor:
- zielony
- Kabin kierowcy:
- kabina sypialna
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Liczba biegów:
- 10
- Zawieszenie:
- stal
- Liczba miejsc:
- 2
- Wyposażenie:
- zaczep do przyczepy, światła przeciwmgielne
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A208-31-342
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.12.2025
Opis
Na sprzedaż: International COF-4070B Transtar II z 1980/81 r.
Historia: Pojazd został sprowadzony do Austrii jako geofizyczny samochód pomiarowy i pracował tutaj dla firmy ÖMV. Po kilku zmianach właścicieli trafił w moje ręce. Niestety z pierwotnego pojazdu udało się uratować jedynie podwozie, dlatego podjęto decyzję o przebudowie. Przebieg oryginalny to 41 000 mil.
Dokumenty: Pojazd jest zarejestrowany jako „samobieżna maszyna robocza do 90 km/h”. Jest aktualnie zarejestrowany, tablice są zdeponowane. Przegląd techniczny (Pickerl) ważny do 09/2026. Posiadam również oryginalne instrukcje obsługi, listę części oraz tzw. „Line Setting Ticket”, który umożliwia precyzyjne zamawianie części zamiennych z USA i Kanady.
Technika: Pojazd napędzany jest silnikiem Cummins NH o mocy 230 KM. Skrzynia biegów to Fuller RT-9509. Z niej pierwsza wał napędowy prowadzi do przekładni redukcyjnej Spicer, na której zamontowany jest także przystawka odbioru mocy (PTO), dalej napęd przekazywany jest na obie osie napędowe. Technika jest całkowicie oryginalna i sprawna, jednak z racji wieku mogą pojawiać się typowe usterki. Do drobnych rzeczy do zrobienia należą m.in. naprawa pompy przechyłu kabiny i Breakmaster (części serwisowe są dostępne).
Przebudowa: Jak już wspomniano, udało się uratować jedynie podwozie, gdyż zabudowa była całkowicie zdemontowana. By zachować charakter pojazdu, przebudowa została wykonana w kierunku „maszyny roboczej”. Więcej informacji najlepiej uzyskać ze zdjęć; w razie pytań proszę o maila lub telefon.
Inne: Sprzedaję pojazd, ponieważ posiadam go już wystarczająco długo. Nie został w pełni ukończony (pozostała do zamontowania oryginalna płyta siodłowa), jednak uważam, że w kwestii restauracji zaszedłem daleko w miarę moich możliwości. Powody osobiste również mają tu znaczenie, ale nie chcę ich opisywać.
Nlsdpex N Ddrjfx Adksk
Pojazd sprzedawany jest z pełnym wyposażeniem (łańcuchy i pasy mocujące, skrzynka narzędziowa, tablice poszerzające, flagi, bandaże itp.). W cenie zawarte są też różne części zamienne, materiały serwisowe, oryginalne fotele, filtry, linki Bowdena, oświetlenie kabiny itp. - wszystko, co zebrało się przez lata. Z wyjątkiem prywatnych rzeczy.
Podana cena jest do negocjacji, jednak proszę nie dzwonić z pytaniami typu „jaka ostatnia cena”. Dla osób chcących przerobić pojazd na kampera: auto ma zawieszenie resorowe i niszczy każde naczynie z melaminy. Jazdy testowe możliwe są tylko przy sprzyjających warunkach pogodowych. Kandydat powinien znać się na podwójnym wysprzęglaniu i „międzygazie”. Z racji wieku pojazd sprzedawany jest bez gwarancji i rękojmi, zwrot oraz refundacja są wykluczone.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Historia: Pojazd został sprowadzony do Austrii jako geofizyczny samochód pomiarowy i pracował tutaj dla firmy ÖMV. Po kilku zmianach właścicieli trafił w moje ręce. Niestety z pierwotnego pojazdu udało się uratować jedynie podwozie, dlatego podjęto decyzję o przebudowie. Przebieg oryginalny to 41 000 mil.
Dokumenty: Pojazd jest zarejestrowany jako „samobieżna maszyna robocza do 90 km/h”. Jest aktualnie zarejestrowany, tablice są zdeponowane. Przegląd techniczny (Pickerl) ważny do 09/2026. Posiadam również oryginalne instrukcje obsługi, listę części oraz tzw. „Line Setting Ticket”, który umożliwia precyzyjne zamawianie części zamiennych z USA i Kanady.
Technika: Pojazd napędzany jest silnikiem Cummins NH o mocy 230 KM. Skrzynia biegów to Fuller RT-9509. Z niej pierwsza wał napędowy prowadzi do przekładni redukcyjnej Spicer, na której zamontowany jest także przystawka odbioru mocy (PTO), dalej napęd przekazywany jest na obie osie napędowe. Technika jest całkowicie oryginalna i sprawna, jednak z racji wieku mogą pojawiać się typowe usterki. Do drobnych rzeczy do zrobienia należą m.in. naprawa pompy przechyłu kabiny i Breakmaster (części serwisowe są dostępne).
Przebudowa: Jak już wspomniano, udało się uratować jedynie podwozie, gdyż zabudowa była całkowicie zdemontowana. By zachować charakter pojazdu, przebudowa została wykonana w kierunku „maszyny roboczej”. Więcej informacji najlepiej uzyskać ze zdjęć; w razie pytań proszę o maila lub telefon.
Inne: Sprzedaję pojazd, ponieważ posiadam go już wystarczająco długo. Nie został w pełni ukończony (pozostała do zamontowania oryginalna płyta siodłowa), jednak uważam, że w kwestii restauracji zaszedłem daleko w miarę moich możliwości. Powody osobiste również mają tu znaczenie, ale nie chcę ich opisywać.
Nlsdpex N Ddrjfx Adksk
Pojazd sprzedawany jest z pełnym wyposażeniem (łańcuchy i pasy mocujące, skrzynka narzędziowa, tablice poszerzające, flagi, bandaże itp.). W cenie zawarte są też różne części zamienne, materiały serwisowe, oryginalne fotele, filtry, linki Bowdena, oświetlenie kabiny itp. - wszystko, co zebrało się przez lata. Z wyjątkiem prywatnych rzeczy.
Podana cena jest do negocjacji, jednak proszę nie dzwonić z pytaniami typu „jaka ostatnia cena”. Dla osób chcących przerobić pojazd na kampera: auto ma zawieszenie resorowe i niszczy każde naczynie z melaminy. Jazdy testowe możliwe są tylko przy sprzyjających warunkach pogodowych. Kandydat powinien znać się na podwójnym wysprzęglaniu i „międzygazie”. Z racji wieku pojazd sprzedawany jest bez gwarancji i rękojmi, zwrot oraz refundacja są wykluczone.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 6769 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




















































































