Naczepa niskopodwoziowaMÜLLER-MITTELTAL
3 Seitenkip.- Strongw., 10 to Ram, Sonderpreis
Naczepa niskopodwoziowa
MÜLLER-MITTELTAL
3 Seitenkip.- Strongw., 10 to Ram, Sonderpreis
Stała cena bez VATu
33 000 €
(39 270 € brutto)
Rok produkcji
2026
Stan
Nowe
Lokalizacja
Egestorf 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
33 000 €
(39 270 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 10 800 kg
- Masa całkowita:
- 14 400 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 5 000 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 420 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 600 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A207-53-282
- Numer referencyjny:
- 61571
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.12.2025
Opis
* KA-TA-R 14,4:
* Wabco EBS (elektroniczny system hamulcowy)
* Awaryjne zwalnianie cylindrów sprężynowych
* System monitorowania ciśnienia w oponach z możliwością wyświetlania na pojeździe przez sygnał EBS – bez konieczności dodatkowej instalacji po stronie pojazdu ciężarowego
* Hamulce bębnowe
* 2 x 7 t osie Gigant
* Resory paraboliczne z zespołem wyrównawczym tandemu
* Dyszel z regulacją wysokości do ok. 300 mm z zaczepem kołnierzowym 40 mm
* Jost mechaniczna podpórka przednia
* 2 tylnie mechaniczne podpory składane
* Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego ok. 750 x 350 x 300 mm przód, prawa strona ramy
* 15-bolcowe gniazdo elektryczne
* Tylne światła LED 12/24 V
* Przykręcany zderzak przeciwnajazdowy
* Plastikowe ćwierćbłotniki
* Haki siatkowe w zamkach centralnych oraz 2 na ścianie przedniej
* Rama podwozia ze stali drobnoziarnistej
* Stalowa skrzynia wywrotki 3-stronna z wzmocnionymi burtami Strong (jednolita boczna ściana z wzmocnieniem wewnętrznym – bez słupków środkowych – odchylana z podnośnikiem sprężynowym)
* Demontowane tylne słupki
* Kombinowana tylna ścianka ze stalowymi drzwiami, dwuskrzydłowa, asymetrycznie dzielona, odchylana do 270° i blokowana – niemożliwa do opuszczenia – z dodatkową ramą wahliwą do automatycznego otwierania podczas kiprowania, zamknięcie poprzez ocynkowany zamek ryglowy i centralny, funkcja dezaktywacji automatycznego otwierania przy kiprowaniu wstecznym z otwartymi drzwiami skrzydłowymi
* W każdym rogu 1 x 5 t ucho mocujące oraz po 4 x 3 t punkty mocowania w ramie zewnętrznej
* Podłoga z blachy stalowej 4 mm, stal drobnoziarnista
* Szyna montażowa z tyłu do ramp najazdowych
* Zabudowa wzmocniona, z certyfikatem zabezpieczenia ładunku
* 1 para aluminiowych ramp najazdowych ok. 3570 x 410 mm (nośność 10 t / para), odpowiednia dla pojazdów z ogumieniem i gąsienicami
* Zamykany tylnie schowek pod powierzchnią ładunkową, zintegrowany w ramie dla ramp
* Dyszel, zderzak przeciwnajazdowy, tylne słupki, tylne podpory ocynkowane ogniowo
* Osie, resory, zbiornik powietrza i podpory lakierowane na czarno
Gjdpex Hm Rcofx Adpjca
* Ogumienie 358/55 R 19,5
* Burty lakierowane w kolorze RAL 9010 czystobiały
* Możliwość lakierowania ścian bocznych na inny kolor RAL za dopłatą
* Możliwe pomyłki i sprzedaż pośrednia zastrzeżone
* Dostępny od tygodnia 10/2026
* Zdjęcia poglądowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
* Wabco EBS (elektroniczny system hamulcowy)
* Awaryjne zwalnianie cylindrów sprężynowych
* System monitorowania ciśnienia w oponach z możliwością wyświetlania na pojeździe przez sygnał EBS – bez konieczności dodatkowej instalacji po stronie pojazdu ciężarowego
* Hamulce bębnowe
* 2 x 7 t osie Gigant
* Resory paraboliczne z zespołem wyrównawczym tandemu
* Dyszel z regulacją wysokości do ok. 300 mm z zaczepem kołnierzowym 40 mm
* Jost mechaniczna podpórka przednia
* 2 tylnie mechaniczne podpory składane
* Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego ok. 750 x 350 x 300 mm przód, prawa strona ramy
* 15-bolcowe gniazdo elektryczne
* Tylne światła LED 12/24 V
* Przykręcany zderzak przeciwnajazdowy
* Plastikowe ćwierćbłotniki
* Haki siatkowe w zamkach centralnych oraz 2 na ścianie przedniej
* Rama podwozia ze stali drobnoziarnistej
* Stalowa skrzynia wywrotki 3-stronna z wzmocnionymi burtami Strong (jednolita boczna ściana z wzmocnieniem wewnętrznym – bez słupków środkowych – odchylana z podnośnikiem sprężynowym)
* Demontowane tylne słupki
* Kombinowana tylna ścianka ze stalowymi drzwiami, dwuskrzydłowa, asymetrycznie dzielona, odchylana do 270° i blokowana – niemożliwa do opuszczenia – z dodatkową ramą wahliwą do automatycznego otwierania podczas kiprowania, zamknięcie poprzez ocynkowany zamek ryglowy i centralny, funkcja dezaktywacji automatycznego otwierania przy kiprowaniu wstecznym z otwartymi drzwiami skrzydłowymi
* W każdym rogu 1 x 5 t ucho mocujące oraz po 4 x 3 t punkty mocowania w ramie zewnętrznej
* Podłoga z blachy stalowej 4 mm, stal drobnoziarnista
* Szyna montażowa z tyłu do ramp najazdowych
* Zabudowa wzmocniona, z certyfikatem zabezpieczenia ładunku
* 1 para aluminiowych ramp najazdowych ok. 3570 x 410 mm (nośność 10 t / para), odpowiednia dla pojazdów z ogumieniem i gąsienicami
* Zamykany tylnie schowek pod powierzchnią ładunkową, zintegrowany w ramie dla ramp
* Dyszel, zderzak przeciwnajazdowy, tylne słupki, tylne podpory ocynkowane ogniowo
* Osie, resory, zbiornik powietrza i podpory lakierowane na czarno
Gjdpex Hm Rcofx Adpjca
* Ogumienie 358/55 R 19,5
* Burty lakierowane w kolorze RAL 9010 czystobiały
* Możliwość lakierowania ścian bocznych na inny kolor RAL za dopłatą
* Możliwe pomyłki i sprzedaż pośrednia zastrzeżone
* Dostępny od tygodnia 10/2026
* Zdjęcia poglądowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 40 33... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
































































