Żuraw samochodowySpierings
SK 1265 AT 6
Żuraw samochodowy
Spierings
SK 1265 AT 6
Rok produkcji
2016
Stan
Używane
Lokalizacja
Wildeshausen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- 27793 Wildeshausen, Niemcy

Dane techniczne
- Przebieg:
- 21 490 km
- Moc:
- 375 kW (509,86 KM)
- Masa całkowita:
- 60 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- żółty
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Pierwsza rejestracja:
- 07/2016
- Całkowita szerokość:
- 3 000 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- żuraw
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A206-72-870
- Numer referencyjny:
- ZG22675-1
- Ostatnio aktualizowane:
- 04.12.2025
Opis
Nadbudowa żurawia: Maksymalny udźwig 5 000 kg, maksymalny wysięg 20,5 m (praca na dwóch linach), 10 000 kg przy maksymalnym wysięgu 13,2 m (praca na czterech linach), maksymalny wysięg: 60 m przy maksymalnym udźwigu 1 700 kg lub 51,5 m przy maksymalnym udźwigu 2 100 kg, wysokość pod wózkiem: 2. segment wieży - 27,4 m, 3. segment wieży - 37,2 m, maksymalna wysokość haka: poziomy wysięgnik 35 m, wysięgnik przechylony o 30° - 64 m.
Nadbudowa wyposażona w: Zautomatyzowany program montażu i demontażu, hydraulicznie regulowany system sterowania ruchem żurawia zasilany silnikiem diesla John Deere napędzającym trzy pompy hydrauliczne, silnik diesla John Deere 4045HFG82 zamontowany na nadbudowie do obsługi funkcji żurawia. Specyfikacja: 4-cylindrowy silnik rzędowy, pojemność 4,5 l, moc 103 kW (138 KM) przy 1 500 obr./min., maksymalny moment obrotowy 655 Nm przy 1 500 obr./min., komfortowa kabina operatora wyposażona w niezależne sterowanie i wyświetlacz, kamera zainstalowana na wózku jezdnym, zdalne sterowanie (marki HBC), wyświetlanie obciążenia na pilocie, system ograniczenia obrotu, złącze ślizgowe zamontowane centralnie na pierścieniu obrotu, hydraulicznie obracany przeciwwaga o promieniu obrotu 4,55 m, pięć lamp roboczych na wysięgniku i głowicy wieży, zintegrowany centralny układ smarowania, wskaźnik prędkości wiatru, dwie lampy ostrzegawcze przed przelatującymi statkami powietrznymi – jedna na początku i jedna na końcu wysięgnika.
Bedpox A Rnhjfx Aaaelr
Podwozie żurawia: Sześcioosiowe podwozie marki SPIERINGS, typ AT6, napęd 12 x 10 x 6.
Podwozie żurawia wyposażone w: Silnik diesla DAF zgodny z normą Euro 6, typ MX-13 375, moc 375 kW (510 KM) przy 1 425 obr./min. Specyfikacja: pojemność 12,9 l, 6 cylindrów, automatyczna skrzynia biegów ZF, skrzynia rozdzielcza z trybem terenowym i blokadą mechanizmu różnicowego, hydropneumatyczne zawieszenie na wszystkich osiach, sterowanie tylną osią przez kierownicę oraz dodatkowy przełącznik na desce rozdzielczej, hydrauliczne podpory z czterema wysuwanymi belkami, zmodyfikowany układ wspomagania ZF, zintegrowany centralny układ smarowania, opony 445/75 R22.5, osuszacz powietrza w układzie hamulcowym, cztery obrotowe lampy ostrzegawcze: dwie z tyłu żurawia, jedna po lewej stronie pokrywy silnika, jedna na głowicy wieży, kula sprzęgu z tyłu żurawia, cztery stalowe płyty podporowe, dodatkowe ramię pomocnicze do ich rozkładania, kamera cofania i system monitoringu, nawigacja, klimatyzacja w kabinie dolnej.
Motogodziny nadbudowy: ok. 7 365 h (06.2024)
Przebieg: ok. 21 490 km (06.2024)
(W międzyczasie żuraw został oklejony.)
Oferta niewiążąca. Bez zobowiązań i gwarancji. Sprzedaż do wcześniejszego zbycia. Aby dokonać rezerwacji, wymagana jest zaliczka w wysokości 10% ceny zakupu. Do momentu zaksięgowania środków na naszym koncie nie przysługuje rezerwacja ani roszczenie o dostępność. Umowa kupna zostaje zawarta wyłącznie po zaksięgowaniu pełnej płatności na naszym koncie. Pojazd pozostaje naszą własnością aż do momentu uregulowania pełnej płatności. Akceptujemy wyłącznie płatności w euro, bez dodatkowych kosztów dla sprzedającego i wyłącznie przelewem bankowym. Nie akceptujemy czeków.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Nadbudowa wyposażona w: Zautomatyzowany program montażu i demontażu, hydraulicznie regulowany system sterowania ruchem żurawia zasilany silnikiem diesla John Deere napędzającym trzy pompy hydrauliczne, silnik diesla John Deere 4045HFG82 zamontowany na nadbudowie do obsługi funkcji żurawia. Specyfikacja: 4-cylindrowy silnik rzędowy, pojemność 4,5 l, moc 103 kW (138 KM) przy 1 500 obr./min., maksymalny moment obrotowy 655 Nm przy 1 500 obr./min., komfortowa kabina operatora wyposażona w niezależne sterowanie i wyświetlacz, kamera zainstalowana na wózku jezdnym, zdalne sterowanie (marki HBC), wyświetlanie obciążenia na pilocie, system ograniczenia obrotu, złącze ślizgowe zamontowane centralnie na pierścieniu obrotu, hydraulicznie obracany przeciwwaga o promieniu obrotu 4,55 m, pięć lamp roboczych na wysięgniku i głowicy wieży, zintegrowany centralny układ smarowania, wskaźnik prędkości wiatru, dwie lampy ostrzegawcze przed przelatującymi statkami powietrznymi – jedna na początku i jedna na końcu wysięgnika.
Bedpox A Rnhjfx Aaaelr
Podwozie żurawia: Sześcioosiowe podwozie marki SPIERINGS, typ AT6, napęd 12 x 10 x 6.
Podwozie żurawia wyposażone w: Silnik diesla DAF zgodny z normą Euro 6, typ MX-13 375, moc 375 kW (510 KM) przy 1 425 obr./min. Specyfikacja: pojemność 12,9 l, 6 cylindrów, automatyczna skrzynia biegów ZF, skrzynia rozdzielcza z trybem terenowym i blokadą mechanizmu różnicowego, hydropneumatyczne zawieszenie na wszystkich osiach, sterowanie tylną osią przez kierownicę oraz dodatkowy przełącznik na desce rozdzielczej, hydrauliczne podpory z czterema wysuwanymi belkami, zmodyfikowany układ wspomagania ZF, zintegrowany centralny układ smarowania, opony 445/75 R22.5, osuszacz powietrza w układzie hamulcowym, cztery obrotowe lampy ostrzegawcze: dwie z tyłu żurawia, jedna po lewej stronie pokrywy silnika, jedna na głowicy wieży, kula sprzęgu z tyłu żurawia, cztery stalowe płyty podporowe, dodatkowe ramię pomocnicze do ich rozkładania, kamera cofania i system monitoringu, nawigacja, klimatyzacja w kabinie dolnej.
Motogodziny nadbudowy: ok. 7 365 h (06.2024)
Przebieg: ok. 21 490 km (06.2024)
(W międzyczasie żuraw został oklejony.)
Oferta niewiążąca. Bez zobowiązań i gwarancji. Sprzedaż do wcześniejszego zbycia. Aby dokonać rezerwacji, wymagana jest zaliczka w wysokości 10% ceny zakupu. Do momentu zaksięgowania środków na naszym koncie nie przysługuje rezerwacja ani roszczenie o dostępność. Umowa kupna zostaje zawarta wyłącznie po zaksięgowaniu pełnej płatności na naszym koncie. Pojazd pozostaje naszą własnością aż do momentu uregulowania pełnej płatności. Akceptujemy wyłącznie płatności w euro, bez dodatkowych kosztów dla sprzedającego i wyłącznie przelewem bankowym. Nie akceptujemy czeków.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyślij zapytanie
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















