Ciężarówka z płaską platformąMAN
TGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ciężarówka z płaską platformą
MAN
TGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Stan
Używane
Lokalizacja
Steinach 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Bayerwaldstraße 17, 94377 Steinach, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 500 km
- Moc:
- 184 kW (250,17 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 10/2025
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- srebrny
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), klimatyzacja, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-80-285
- Ostatnio aktualizowane:
- 21.11.2025
Opis
Oferujemy podwozie TGM również w połączeniu z zabudową ciężarową za dopłatą – według indywidualnych potrzeb klienta.
Możliwe warianty zabudowy: platforma dla rzemieślników, żuraw z platformą, zabudowy kontenerowe, zabudowy specjalne.
Nowy pojazd M.A.N. TG3 o DMC 18 ton, podwozie z rejestracją dzienną, rozstaw osi 5.775 mm, automatyczna skrzynia biegów, pełne zawieszenie pneumatyczne, klimatyzacja automatyczna, hamulec silnikowy wysokiej mocy MAN EVBec, system nawigacji, felgi aluminiowe i wiele innych.
Z gwarancją fabryczną MAN do 10/2026
Wyposażenie:
Kabina kierowcy CC krótka
Napęd 4 x 2
Rozstaw osi 5.775 mm
Tylny zwis ramy 3.075 mm
Odpowiedni pod zabudowy do ok. 8,50 metra
Dopuszczalna masa całkowita 18.000 kg
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 18.300 kg
Masa własna 5.704 kg
Ładowność 12.296 kg przy DMC 18.000 kg
Ładowność 12.596 kg przy technicznej DMC 18.300 kg
Silnik MAN D0836 LFLBK o mocy 250 KM i 1.050 Nm, Euro 6 e
Automatyczna skrzynia biegów MAN TipMatic 12.12 OD
Funkcja MAN Idle Speed Driving
Tryb MAN TipMatic Efficiency do 70.000 kg
Tryb MAN TipMatic Manoeuvre, tryb manewrowy
Klimatyzacja automatyczna
Oś przednia i tylna pneumatyczna
Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Dopuszczalne obciążenie osi przedniej 7.500 kg
Dopuszczalne obciążenie osi tylnej 11.500 kg, technicznie: 12.000 kg
Oś przednia 8.500 kg, oś tylna 13.000 kg
Przełożenie osi, i=4,63
Stabilizator osi przedniej i tylnej
Amortyzatory osi przedniej i tylnej
Elektroniczny system hamulcowy EBS
ASR, ESP, ABS
Hamulec silnikowy wysokiej mocy MAN EVBec
Układ zapobiegania stoczeniu MAN EasyStart
Hamulce tarczowe przód/tył
Asystent hamowania awaryjnego EBA
Asystent hamowania pełnego
Asystent utrzymania pasa ruchu LDW
System ostrzegania kierowcy MAN AttentionGuard
Tempomat ACC z regulacją odstępu
System kamer bocznych MAN do martwego pola podczas skrętu
Kierownica wielofunkcyjna
Zbiornik paliwa 150 litrów
Skrzynka narzędziowa w kabinie
Aluminiowe felgi Alcoa Dura-Bright EVO
Światła do jazdy dziennej LED
Reflektory przednie i tylne LED
Asystent świateł drogowych
Elektryczne szyby
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Panel sterowania MAN EasyControl Distribution – 4 funkcje, obsługiwany z zewnątrz przy otwartych drzwiach
Kdjdpfxexyb S Sj Adaow
System multimedialny MAN Professional Navigation 12,3"
System audio MAN
Siedzenie kierowcy pneumatyczne z podparciem lędźwiowym, regulacją ramion i podgrzewaniem
Pakiet komfortowy Plus dla kierowcy
Pojazd magazynowy z rejestracją dzienną w 2025 i gwarancją fabryczną MAN do 10/2026
Cena NETTO, plus 19% VAT. Chętnie przygotujemy atrakcyjne oferty finansowania. Wszystkie informacje bez gwarancji. Zastrzega się pomyłki oraz wcześniejszą sprzedaż.
Numer pojazdu wewnętrzny: 2580
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Możliwe warianty zabudowy: platforma dla rzemieślników, żuraw z platformą, zabudowy kontenerowe, zabudowy specjalne.
Nowy pojazd M.A.N. TG3 o DMC 18 ton, podwozie z rejestracją dzienną, rozstaw osi 5.775 mm, automatyczna skrzynia biegów, pełne zawieszenie pneumatyczne, klimatyzacja automatyczna, hamulec silnikowy wysokiej mocy MAN EVBec, system nawigacji, felgi aluminiowe i wiele innych.
Z gwarancją fabryczną MAN do 10/2026
Wyposażenie:
Kabina kierowcy CC krótka
Napęd 4 x 2
Rozstaw osi 5.775 mm
Tylny zwis ramy 3.075 mm
Odpowiedni pod zabudowy do ok. 8,50 metra
Dopuszczalna masa całkowita 18.000 kg
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 18.300 kg
Masa własna 5.704 kg
Ładowność 12.296 kg przy DMC 18.000 kg
Ładowność 12.596 kg przy technicznej DMC 18.300 kg
Silnik MAN D0836 LFLBK o mocy 250 KM i 1.050 Nm, Euro 6 e
Automatyczna skrzynia biegów MAN TipMatic 12.12 OD
Funkcja MAN Idle Speed Driving
Tryb MAN TipMatic Efficiency do 70.000 kg
Tryb MAN TipMatic Manoeuvre, tryb manewrowy
Klimatyzacja automatyczna
Oś przednia i tylna pneumatyczna
Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Dopuszczalne obciążenie osi przedniej 7.500 kg
Dopuszczalne obciążenie osi tylnej 11.500 kg, technicznie: 12.000 kg
Oś przednia 8.500 kg, oś tylna 13.000 kg
Przełożenie osi, i=4,63
Stabilizator osi przedniej i tylnej
Amortyzatory osi przedniej i tylnej
Elektroniczny system hamulcowy EBS
ASR, ESP, ABS
Hamulec silnikowy wysokiej mocy MAN EVBec
Układ zapobiegania stoczeniu MAN EasyStart
Hamulce tarczowe przód/tył
Asystent hamowania awaryjnego EBA
Asystent hamowania pełnego
Asystent utrzymania pasa ruchu LDW
System ostrzegania kierowcy MAN AttentionGuard
Tempomat ACC z regulacją odstępu
System kamer bocznych MAN do martwego pola podczas skrętu
Kierownica wielofunkcyjna
Zbiornik paliwa 150 litrów
Skrzynka narzędziowa w kabinie
Aluminiowe felgi Alcoa Dura-Bright EVO
Światła do jazdy dziennej LED
Reflektory przednie i tylne LED
Asystent świateł drogowych
Elektryczne szyby
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Panel sterowania MAN EasyControl Distribution – 4 funkcje, obsługiwany z zewnątrz przy otwartych drzwiach
Kdjdpfxexyb S Sj Adaow
System multimedialny MAN Professional Navigation 12,3"
System audio MAN
Siedzenie kierowcy pneumatyczne z podparciem lędźwiowym, regulacją ramion i podgrzewaniem
Pakiet komfortowy Plus dla kierowcy
Pojazd magazynowy z rejestracją dzienną w 2025 i gwarancją fabryczną MAN do 10/2026
Cena NETTO, plus 19% VAT. Chętnie przygotujemy atrakcyjne oferty finansowania. Wszystkie informacje bez gwarancji. Zastrzega się pomyłki oraz wcześniejszą sprzedaż.
Numer pojazdu wewnętrzny: 2580
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9428 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Samochód z wymienną zabudową
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Samochód ciężarowy typu furgon
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Samochód ciężarowy z plandeką typu platforma
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Samochód ciężarowy typu furgon
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Żuraw samochodowy
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Ciężarówka z płaską platformą
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Podwozie ciężarówki
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Samochód ciężarowy z plandeką typu platforma
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Samochód do zadań specjalnych
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Ogłoszenia
Steinach
569 km
Podwozie ciężarówki
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
MANTGM 18.250 4x2 LL/FG/RS 5.775 mm/NL 12,2 to/Neu
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















































































































































































































































