Naczepa otwarta z plandekąKÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Naczepa otwarta z plandeką
KÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Stała cena bez VATu
22 900 €
(27 251 € brutto)
Stan
Używane
Lokalizacja
Steinfeld 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
22 900 €
(27 251 € brutto)
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Rienshof 2, 49439 Steinfeld, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 07/2023
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-65-465
- Numer referencyjny:
- 13883 / VM 1095
- Ostatnio aktualizowane:
- 19.11.2025
Opis
VIN: WK0S0002400300637
Dopuszczalne obciążenie siodła: 12 000 kg
Dopuszczalne obciążenie zestawu: 24 000 kg (po 8 000 kg na każdą oś)
Technicznie możliwe obciążenie zestawu: ok. 27 000 kg (po 9 000 kg na każdą oś)
Dopuszczalna masa całkowita: 36 000 kg
Kjdpoxxxr Hefx Aayjdw
Technicznie możliwa masa całkowita: ok. 39 000 kg
Teoretyczna ładowność: ok. 29 478 kg
Nośność podłogi wg DIN EN 283 przy obciążeniu osi 7 200 kg
(A) Rozstaw osi: ok. 6 390 mm
(A1) Odstęp między osiami: ok. 1 310 mm
(A2) Odstęp między osiami: ok. 1 310 mm
(D) Całkowita długość: ok. 13 950 mm
(E) Całkowita szerokość: ok. 2 550 mm
(F) Długość powierzchni ładunkowej (wewn.): ok. 13 620 mm
(G) Szerokość powierzchni ładunkowej (wewn.): ok. 2 480 mm
(G2) Szerokość przy załadunku tylnym: ok. 2 480 mm
(H1) Wysokość załadunku niezaładowanego pojazdu (poziom): ok. 1 030 mm
(H2) Wysokość załadunku załadowanego pojazdu (poziom): ok. 1 000 mm
(H3) Osiągana wysokość rampy z tyłu pojazdu przy wysokości siodła 910 mm, załadowany, podniesiony: ok. 1 190 mm
Wysokość jazdy ustawiona na 265 mm.
(K) Boczne prześwity załadunkowe (wewn.): z przodu ok. 2 735 mm - ok. 2 860 mm [regulowane w zakresie 5x25 mm], z tyłu ok. 2 810-2 860 mm [regulowane w zakresie 1x50 mm]
(K1) Wysokość wewnętrzna pod dachem: z przodu ok. 2 875 mm - ok. 3 000 mm [regulowane w zakresie 5x25 mm], z tyłu ok. 2 950 mm - ok. 3 000 mm [regulowane w zakresie 1x50 mm]
(X1) Całkowita wysokość niezaładowanego pojazdu (poziom): = H1 + K + T +/- regulacja wysokości zabudowy | = S + P + K + T +/- regulacja wysokości
Ustawienia zabudowy: Konstrukcja "Mega" umożliwia regulację wysokości z przodu 5x25 mm, z tyłu 1x50 mm. Odpowiednie wysokości (całkowita, prześwit boczny, wewnętrzna wysokość) zmieniają się w zależności od wybranej pozycji zabudowy.
(T) Wysokość konstrukcyjna dachu (bocznie): ok. 180 mm. Dzięki konstrukcji pasa dachowego szerokość paletowa wewnętrzna odpowiada podanej wysokości pod dachem.
(N) Przedni zwis (wg ISO 1726): ok. 1 685 mm
(N1) Promień przedniego zwisu (wg ISO 1726): ok. 2 040 mm
(O) Tylni promień wychylenia (wg ISO 1726): ok. 2 300 mm
(P) Wysokość konstrukcji nad siodłem: ok. 90 mm
(S) Możliwa wysokość siodła niezaładowanego pojazdu: ok. 940 - 1 070 mm, poziom przy ok. 940 mm (uwzględnić całkowitą wysokość!)
Rama
Standardowa rama drabiniasta, stalowa, lekka, z przeziernymi poprzeczkami. Blacha osłonowa między ramą zewnętrzną a podłużnicami jako ochrona opon kół tylnych ciągnika siodłowego.
Płyta sprzęgu o grubości 8 mm, z trzpieniem siodłowym 2" zgodnym z DIN 74080/ISO 337
Podwozie
Podnoszenie osi na osi 1
Sterowanie automatyczne, zależne od obciążenia. Asystent ruszania: aktywacja przez 3x hamowanie, 30% przeciążenie do prędkości 25 km/h.
Trzyosiowy agregat SAF INTRADISC z tarczami hamulcowymi Ø 370 mm, ET 120.
Zawieszenie pneumatyczne, skok 260 mm
Elementy podwozia
Stopy siodłowe JOST, mechaniczne z podstawą wyrównującą, udźwig 24 tony. Obsługa z jednej strony - po prawej w kierunku jazdy.
Boczne zabezpieczenie wg ECE-R73
2 duże, wodoodporne skrzynki narzędziowe z tworzywa sztucznego, wymiary (wewn.): ok. 923 x 422 x 460 mm. Montaż: z tyłu 1x lewa, 1x prawa strona.
Rozkładana drabinka wejściowa z tyłu po prawej stronie.
Niski, sztywny tylny zderzak przeciwnajazdowy ze stali wg ECE-R58
Wysokość profilu zderzaka min. 120 mm, przystosowany do zwiększonych sił testowych.
Układ hamulcowy/pneumatyczny
System WABCO EBS
Instalacja pneumatyczna z 1 zaworem podnoszenia/opuszczania, montowana po lewej za agregatem osi. Pozycja
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dopuszczalne obciążenie siodła: 12 000 kg
Dopuszczalne obciążenie zestawu: 24 000 kg (po 8 000 kg na każdą oś)
Technicznie możliwe obciążenie zestawu: ok. 27 000 kg (po 9 000 kg na każdą oś)
Dopuszczalna masa całkowita: 36 000 kg
Kjdpoxxxr Hefx Aayjdw
Technicznie możliwa masa całkowita: ok. 39 000 kg
Teoretyczna ładowność: ok. 29 478 kg
Nośność podłogi wg DIN EN 283 przy obciążeniu osi 7 200 kg
(A) Rozstaw osi: ok. 6 390 mm
(A1) Odstęp między osiami: ok. 1 310 mm
(A2) Odstęp między osiami: ok. 1 310 mm
(D) Całkowita długość: ok. 13 950 mm
(E) Całkowita szerokość: ok. 2 550 mm
(F) Długość powierzchni ładunkowej (wewn.): ok. 13 620 mm
(G) Szerokość powierzchni ładunkowej (wewn.): ok. 2 480 mm
(G2) Szerokość przy załadunku tylnym: ok. 2 480 mm
(H1) Wysokość załadunku niezaładowanego pojazdu (poziom): ok. 1 030 mm
(H2) Wysokość załadunku załadowanego pojazdu (poziom): ok. 1 000 mm
(H3) Osiągana wysokość rampy z tyłu pojazdu przy wysokości siodła 910 mm, załadowany, podniesiony: ok. 1 190 mm
Wysokość jazdy ustawiona na 265 mm.
(K) Boczne prześwity załadunkowe (wewn.): z przodu ok. 2 735 mm - ok. 2 860 mm [regulowane w zakresie 5x25 mm], z tyłu ok. 2 810-2 860 mm [regulowane w zakresie 1x50 mm]
(K1) Wysokość wewnętrzna pod dachem: z przodu ok. 2 875 mm - ok. 3 000 mm [regulowane w zakresie 5x25 mm], z tyłu ok. 2 950 mm - ok. 3 000 mm [regulowane w zakresie 1x50 mm]
(X1) Całkowita wysokość niezaładowanego pojazdu (poziom): = H1 + K + T +/- regulacja wysokości zabudowy | = S + P + K + T +/- regulacja wysokości
Ustawienia zabudowy: Konstrukcja "Mega" umożliwia regulację wysokości z przodu 5x25 mm, z tyłu 1x50 mm. Odpowiednie wysokości (całkowita, prześwit boczny, wewnętrzna wysokość) zmieniają się w zależności od wybranej pozycji zabudowy.
(T) Wysokość konstrukcyjna dachu (bocznie): ok. 180 mm. Dzięki konstrukcji pasa dachowego szerokość paletowa wewnętrzna odpowiada podanej wysokości pod dachem.
(N) Przedni zwis (wg ISO 1726): ok. 1 685 mm
(N1) Promień przedniego zwisu (wg ISO 1726): ok. 2 040 mm
(O) Tylni promień wychylenia (wg ISO 1726): ok. 2 300 mm
(P) Wysokość konstrukcji nad siodłem: ok. 90 mm
(S) Możliwa wysokość siodła niezaładowanego pojazdu: ok. 940 - 1 070 mm, poziom przy ok. 940 mm (uwzględnić całkowitą wysokość!)
Rama
Standardowa rama drabiniasta, stalowa, lekka, z przeziernymi poprzeczkami. Blacha osłonowa między ramą zewnętrzną a podłużnicami jako ochrona opon kół tylnych ciągnika siodłowego.
Płyta sprzęgu o grubości 8 mm, z trzpieniem siodłowym 2" zgodnym z DIN 74080/ISO 337
Podwozie
Podnoszenie osi na osi 1
Sterowanie automatyczne, zależne od obciążenia. Asystent ruszania: aktywacja przez 3x hamowanie, 30% przeciążenie do prędkości 25 km/h.
Trzyosiowy agregat SAF INTRADISC z tarczami hamulcowymi Ø 370 mm, ET 120.
Zawieszenie pneumatyczne, skok 260 mm
Elementy podwozia
Stopy siodłowe JOST, mechaniczne z podstawą wyrównującą, udźwig 24 tony. Obsługa z jednej strony - po prawej w kierunku jazdy.
Boczne zabezpieczenie wg ECE-R73
2 duże, wodoodporne skrzynki narzędziowe z tworzywa sztucznego, wymiary (wewn.): ok. 923 x 422 x 460 mm. Montaż: z tyłu 1x lewa, 1x prawa strona.
Rozkładana drabinka wejściowa z tyłu po prawej stronie.
Niski, sztywny tylny zderzak przeciwnajazdowy ze stali wg ECE-R58
Wysokość profilu zderzaka min. 120 mm, przystosowany do zwiększonych sił testowych.
Układ hamulcowy/pneumatyczny
System WABCO EBS
Instalacja pneumatyczna z 1 zaworem podnoszenia/opuszczania, montowana po lewej za agregatem osi. Pozycja
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2009
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5492 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd








































