Naczepa niskopodwoziowaFaymonville
3-Achs-Beton-Innenlader-PrefaMAX
Naczepa niskopodwoziowa
Faymonville
3-Achs-Beton-Innenlader-PrefaMAX
Rok produkcji
2024
Stan
Używane
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 10 500 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 34 500 kg
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 08/2024
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 9 500 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 560 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 150 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Rozmiar opony:
- 385/65 R 22,5
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS, windy załadunkowa
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-32-475
- Numer referencyjny:
- 885
- Ostatnio aktualizowane:
- 14.11.2025
Opis
Do każdego używanego naczepy otrzymują Państwo aktualny i kompletny raport z inspekcji oraz funkcjonalności.
Gęsia szyja:
- Gęsia szyja przystosowana jako powierzchnia ładunkowa, pokryta aluminiową blachą ryflowaną
- Hydrauliczna huśtawka podnoszona i opuszczana w zakresie ok. -280/+250 mm
- Dwie pozycje sworznia królewskiego przy DSR 2.300 i 2.000 mm
- Dostępna do ciągnika siodłowego: 4x2, 6x2 lub 6x4
Szyb ładunkowy:
- Szyb ładunkowy o długości ok. 9 500 mm z dolnymi kątownikami do mocowania palet
- Odległość od sworznia królewskiego do środka agregatu osiowego ok. 8 000 mm
Oś, zawieszenie i ogumienie:
- Pnie osi BPW, hamulce bębnowe i niezależne zawieszenie kół, hydrauliczna kompensacja osi z funkcją podnoszenia i opuszczania
- Zabezpieczenie przed opadaniem osi w wypadku pęknięcia przewodu pneumatycznego – przystosowane do wysokości palety max. 150 mm
- Narzędzia osiowe
- Ogumienie: 385/65 R 22,5
- Czujniki ciśnienia w oponach TPMS zamontowane we wszystkich kołach, w tym w kołach zapasowych
- System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R141
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
- Przednia ściana ze stali, wsuwana, ok. 400 mm wysokości
- Na gęsiej szyi 1 para bocznych, składanych aluminiowych burt, ok. 400 mm wysokości, anodowanych
- Na gęsiej szyi wsuwana tylna ściana aluminiowa, ok. 400 mm wysokości, anodowana
- Sworzeń królewski 2"
- 3 pary wpuszczanych pierścieni mocujących na gęsiej szyi (LC 6 300 daN)
- Oświetlenie obsługi gęsiej szyi, zawieszenia i hydraulicznego mocowania – z włącznikiem/wyłącznikiem
- Skrzynia narzędziowa z pokrywą, zamontowana w tylnej części gęsiej szyi ok. 640 x 700 x 215 mm
- Mechaniczne podpory rurkowe o nośności ok. 48 000 kg
- 4 kliny zabezpieczające z uchwytem na pojeździe
- Drabinka wejściowa z prawej strony, 2 wsuwane uchwyty
- Przed agregatem osiowym po obu stronach zdejmowana pełna zabudowa boczna
- WABCO Roll Stability Support (RSS)
- Na podłużnicach 9 par pierścieni mocujących (LC 6 300 daN)
- Na podłużnicach rusztowa podkładka na tej samej wysokości między prowadnicami mocowania ładunku
- Przygotowanie do późniejszego montażu hydraulicznych mocowań ładunku (3 pary)
- Oś pierwsza i ostatnia ręcznie podnoszona z lewej i prawej strony
- Za agregatem osiowym z lewej i prawej wodoszczelna skrzynka
Gjdexwxi Nepfx Adteui
- Tył naczepy skośny dla łatwiejszego wsuwania palet
- Na belce końcowej oczka do mechanicznego mocowania
- Tylne drzwi z krzyżowym usztywnieniem, zawias z lewej, blokada hydrauliczna z prawej, możliwość zablokowania drzwi poziomo przy 90°, 105° i 270°
- Odchylany do góry system zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd dla transportu do 4 pustych palet standardowych
- Tablica rejestracyjna z uchwytem i oświetleniem po lewej stronie tyłu naczepy
- 7-bolcowe gniazdo na belce końcowej
- Agregat elektrohydrauliczny do obsługi hydrauliki
- Okrągłe gniazdo NATO na listwie przyłączeniowej z przodu
- 2 manometry nacisku osi zamontowane po lewej stronie wraz ze schematem obciążenia
- 3 pary hydraulicznych zabezpieczeń ładunku z ramieniem przestawnym zamontowane na podłużnicach
- 1 koło zapasowe z uchwytem po prawej stronie, 385/65 R 22.5
- Centralny system smarowania z 1 pompą marki BEKAMAX z użyciem standardowego smaru
- Zdejmowana osłona pomp(y) systemu centralnego smarowania
- Odbłyśnik EU na belce końcowej
- Białe taśmy odblaskowe na zewnętrznej bocznej powierzchni całej długości naczepy wg wytycznych UE
- Czerwone taśmy odblaskowe na całej szerokości tylnej części naczepy zgodnie z zaleceniami UE
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Gęsia szyja:
- Gęsia szyja przystosowana jako powierzchnia ładunkowa, pokryta aluminiową blachą ryflowaną
- Hydrauliczna huśtawka podnoszona i opuszczana w zakresie ok. -280/+250 mm
- Dwie pozycje sworznia królewskiego przy DSR 2.300 i 2.000 mm
- Dostępna do ciągnika siodłowego: 4x2, 6x2 lub 6x4
Szyb ładunkowy:
- Szyb ładunkowy o długości ok. 9 500 mm z dolnymi kątownikami do mocowania palet
- Odległość od sworznia królewskiego do środka agregatu osiowego ok. 8 000 mm
Oś, zawieszenie i ogumienie:
- Pnie osi BPW, hamulce bębnowe i niezależne zawieszenie kół, hydrauliczna kompensacja osi z funkcją podnoszenia i opuszczania
- Zabezpieczenie przed opadaniem osi w wypadku pęknięcia przewodu pneumatycznego – przystosowane do wysokości palety max. 150 mm
- Narzędzia osiowe
- Ogumienie: 385/65 R 22,5
- Czujniki ciśnienia w oponach TPMS zamontowane we wszystkich kołach, w tym w kołach zapasowych
- System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R141
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
- Przednia ściana ze stali, wsuwana, ok. 400 mm wysokości
- Na gęsiej szyi 1 para bocznych, składanych aluminiowych burt, ok. 400 mm wysokości, anodowanych
- Na gęsiej szyi wsuwana tylna ściana aluminiowa, ok. 400 mm wysokości, anodowana
- Sworzeń królewski 2"
- 3 pary wpuszczanych pierścieni mocujących na gęsiej szyi (LC 6 300 daN)
- Oświetlenie obsługi gęsiej szyi, zawieszenia i hydraulicznego mocowania – z włącznikiem/wyłącznikiem
- Skrzynia narzędziowa z pokrywą, zamontowana w tylnej części gęsiej szyi ok. 640 x 700 x 215 mm
- Mechaniczne podpory rurkowe o nośności ok. 48 000 kg
- 4 kliny zabezpieczające z uchwytem na pojeździe
- Drabinka wejściowa z prawej strony, 2 wsuwane uchwyty
- Przed agregatem osiowym po obu stronach zdejmowana pełna zabudowa boczna
- WABCO Roll Stability Support (RSS)
- Na podłużnicach 9 par pierścieni mocujących (LC 6 300 daN)
- Na podłużnicach rusztowa podkładka na tej samej wysokości między prowadnicami mocowania ładunku
- Przygotowanie do późniejszego montażu hydraulicznych mocowań ładunku (3 pary)
- Oś pierwsza i ostatnia ręcznie podnoszona z lewej i prawej strony
- Za agregatem osiowym z lewej i prawej wodoszczelna skrzynka
Gjdexwxi Nepfx Adteui
- Tył naczepy skośny dla łatwiejszego wsuwania palet
- Na belce końcowej oczka do mechanicznego mocowania
- Tylne drzwi z krzyżowym usztywnieniem, zawias z lewej, blokada hydrauliczna z prawej, możliwość zablokowania drzwi poziomo przy 90°, 105° i 270°
- Odchylany do góry system zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd dla transportu do 4 pustych palet standardowych
- Tablica rejestracyjna z uchwytem i oświetleniem po lewej stronie tyłu naczepy
- 7-bolcowe gniazdo na belce końcowej
- Agregat elektrohydrauliczny do obsługi hydrauliki
- Okrągłe gniazdo NATO na listwie przyłączeniowej z przodu
- 2 manometry nacisku osi zamontowane po lewej stronie wraz ze schematem obciążenia
- 3 pary hydraulicznych zabezpieczeń ładunku z ramieniem przestawnym zamontowane na podłużnicach
- 1 koło zapasowe z uchwytem po prawej stronie, 385/65 R 22.5
- Centralny system smarowania z 1 pompą marki BEKAMAX z użyciem standardowego smaru
- Zdejmowana osłona pomp(y) systemu centralnego smarowania
- Odbłyśnik EU na belce końcowej
- Białe taśmy odblaskowe na zewnętrznej bocznej powierzchni całej długości naczepy wg wytycznych UE
- Czerwone taśmy odblaskowe na całej szerokości tylnej części naczepy zgodnie z zaleceniami UE
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




























