Naczepa niskopodwoziowaFaymonville
MAX Trailer 4-A-Mega-Tele-Semi-Rampen
Naczepa niskopodwoziowa
Faymonville
MAX Trailer 4-A-Mega-Tele-Semi-Rampen
Rok produkcji
2025
Stan
Używane
Lokalizacja
Dortmund 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane podstawowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 11 900 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 39 060 kg
- Masa całkowita:
- 50 960 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 04/2025
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 9 300 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 760 mm
- Całkowita długość:
- 13 100 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 540 mm
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 205/65 R17.5
- Kolor:
- szary
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A205-24-170
- Numer referencyjny:
- 925
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.11.2025
Opis
Do każdego używanego naczepy otrzymują Państwo aktualny i kompletny raport z inspekcji oraz sprawności.
Gęsia szyja:
- Gęsia szyja z okładziną z twardego drewna o grubości 30 mm
- Tylna część gęsiej szyi w wersji prostej
- 3 pary pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
Powierzchnia ładunkowa wysuwana:
- Powierzchnia ładunkowa w wersji wysuwanej
- 5 par klapowanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
- 3 pary klapowanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
- 1 para pierścieni mocujących poziomo z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10 000 daN)
- Wycięcia w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej na zaczepy pasów mocujących (LC 2 000 daN)
- Okładzina z twardego drewna ok. 48 mm, nad osiami pokrywa z blachy ryflowanej
Dwuczęściowe rampy stalowe:
- Jedna para ocynkowanych, dwuczęściowych ramp stalowych ok. 2 750 + 1 400 x 800 mm z okładziną z twardego drewna o grubości ok. 48 mm
- Rampy z hydraulicznie składanymi i rozkładanymi częściami rampy, podnośnikiem hydraulicznym oraz możliwością przesuwu hydraulicznego
- Maksymalne obciążenie na parę: 40 000 kg
Osie i ogumienie:
- Osie BPW, dwie osie sztywne, dwie osie skrętne przystosowane do jazdy na pusto (nachlaufgelenkt)
- Zawieszenie pneumatyczne, hamulce bębnowe, funkcja podnoszenia/opuszczania
- Osie skrętne z elektromagnetycznym ryglem cofania aktywowanym automatycznie przy biegu wstecznym lub manualnie
- Narzędzia do osi
- Ogumienie 205/65 R17.5
Gbodpfx Acsxwnfms Now
- System kontroli ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R 141
Wyposażenie dodatkowe w komplecie:
- Koło zapasowe z uchwytem przed ścianą czołową
- Sworzeń królewski 2"
- Ocynkowana stalowa ściana czołowa ok. 400 mm wysokości
- Na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone szybkozłącza powietrzne
- 4 sztuki klinów z uchwytem przy ścianie czołowej
- Ocynkowane wsporniki składane pod ścięciem powierzchni ładunkowej
- Uchwyt na lampę obrotową z tyłu naczepy
- Rozszerzenia ocynkowane, wysuwane o ok. 230 mm z każdej strony
- Białe taśmy odblaskowe zgodne z przepisami UE po bokach, na wysuwie oraz z tyłu czerwone
- Na gęsiej szyi i tylnej płycie po lewej i prawej stronie uchwyt do tablic ostrzegawczych ze złączem wtykowym
- Chlapacz z tyłu naczepy
- Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) na tyle naczepy
- Burty aluminiowe i tylna ścianka mocowane na gęsiej szyi ok. 2 440 x 400 mm
- Tylne, ocynkowane słupki wtykowe zdejmowane. Długość zabudowy ok. 2 560 mm
7 par kieszeni kontenerowych WADER:
- 1x kontener 20' na powierzchni ładunkowej
- 1x kontener 40' na powierzchni ładunkowej
- 1x kontener 40' nad gęsią szyją
- 2x kontener 20'
- Wspornik z 1 parą kieszeni kontenerowych WADER (obciążenie siodła ok. 20 000 kg)
- 7 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej
- Oś podnoszona na osi przedniej, sterowana przez TEBS E w zależności od aktualnego obciążenia osi i stanu załadunku
- Przesuwna listwa na zaczepy ramp aluminiowych z tyłu pojazdu
- Na blachach ryflowanych na gęsiej szyi i powierzchni ładunkowej warstwa piasku malowanego jako zabezpieczenie antypoślizgowe
- Cztery wysuwane o ok. 400 mm tablice ostrzegawcze ok. 423 x 423 mm z lampą pozycjonującą
- Na tablicach ostrzegawczych uchwyt na lampę obrotową
- Naklejki ograniczenia prędkości 80 km/h z tyłu i po obu bokach
- Manometr obciążenia do pomiaru nacisku na osie z diagramem obciążenia w komplecie
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Gęsia szyja:
- Gęsia szyja z okładziną z twardego drewna o grubości 30 mm
- Tylna część gęsiej szyi w wersji prostej
- 3 pary pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
Powierzchnia ładunkowa wysuwana:
- Powierzchnia ładunkowa w wersji wysuwanej
- 5 par klapowanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
- 3 pary klapowanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
- 1 para pierścieni mocujących poziomo z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10 000 daN)
- Wycięcia w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej na zaczepy pasów mocujących (LC 2 000 daN)
- Okładzina z twardego drewna ok. 48 mm, nad osiami pokrywa z blachy ryflowanej
Dwuczęściowe rampy stalowe:
- Jedna para ocynkowanych, dwuczęściowych ramp stalowych ok. 2 750 + 1 400 x 800 mm z okładziną z twardego drewna o grubości ok. 48 mm
- Rampy z hydraulicznie składanymi i rozkładanymi częściami rampy, podnośnikiem hydraulicznym oraz możliwością przesuwu hydraulicznego
- Maksymalne obciążenie na parę: 40 000 kg
Osie i ogumienie:
- Osie BPW, dwie osie sztywne, dwie osie skrętne przystosowane do jazdy na pusto (nachlaufgelenkt)
- Zawieszenie pneumatyczne, hamulce bębnowe, funkcja podnoszenia/opuszczania
- Osie skrętne z elektromagnetycznym ryglem cofania aktywowanym automatycznie przy biegu wstecznym lub manualnie
- Narzędzia do osi
- Ogumienie 205/65 R17.5
Gbodpfx Acsxwnfms Now
- System kontroli ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R 141
Wyposażenie dodatkowe w komplecie:
- Koło zapasowe z uchwytem przed ścianą czołową
- Sworzeń królewski 2"
- Ocynkowana stalowa ściana czołowa ok. 400 mm wysokości
- Na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone szybkozłącza powietrzne
- 4 sztuki klinów z uchwytem przy ścianie czołowej
- Ocynkowane wsporniki składane pod ścięciem powierzchni ładunkowej
- Uchwyt na lampę obrotową z tyłu naczepy
- Rozszerzenia ocynkowane, wysuwane o ok. 230 mm z każdej strony
- Białe taśmy odblaskowe zgodne z przepisami UE po bokach, na wysuwie oraz z tyłu czerwone
- Na gęsiej szyi i tylnej płycie po lewej i prawej stronie uchwyt do tablic ostrzegawczych ze złączem wtykowym
- Chlapacz z tyłu naczepy
- Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) na tyle naczepy
- Burty aluminiowe i tylna ścianka mocowane na gęsiej szyi ok. 2 440 x 400 mm
- Tylne, ocynkowane słupki wtykowe zdejmowane. Długość zabudowy ok. 2 560 mm
7 par kieszeni kontenerowych WADER:
- 1x kontener 20' na powierzchni ładunkowej
- 1x kontener 40' na powierzchni ładunkowej
- 1x kontener 40' nad gęsią szyją
- 2x kontener 20'
- Wspornik z 1 parą kieszeni kontenerowych WADER (obciążenie siodła ok. 20 000 kg)
- 7 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej powierzchni ładunkowej
- Oś podnoszona na osi przedniej, sterowana przez TEBS E w zależności od aktualnego obciążenia osi i stanu załadunku
- Przesuwna listwa na zaczepy ramp aluminiowych z tyłu pojazdu
- Na blachach ryflowanych na gęsiej szyi i powierzchni ładunkowej warstwa piasku malowanego jako zabezpieczenie antypoślizgowe
- Cztery wysuwane o ok. 400 mm tablice ostrzegawcze ok. 423 x 423 mm z lampą pozycjonującą
- Na tablicach ostrzegawczych uchwyt na lampę obrotową
- Naklejki ograniczenia prędkości 80 km/h z tyłu i po obu bokach
- Manometr obciążenia do pomiaru nacisku na osie z diagramem obciążenia w komplecie
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 231 9... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


























